Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
neměj strach. tyhle motory jsou držáci. jen počítej s tím, že si necháš ve 160tis vyměnit rozvody. volvo tento motor vyrábí už dlouho
a jestli se rozhodnout mezi 2.0D nebo 2,4D tak je tady jasnej vítěz spotřeba kolem sedmi litrů i míň, záleží, co budeš jezdit
a jestli se rozhodnout mezi 2.0D nebo 2,4D tak je tady jasnej vítěz spotřeba kolem sedmi litrů i míň, záleží, co budeš jezdit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím pánové, koukám po V70 I a objevil jsem dva nové inzeráty za moc příznivé ceny které dávají finanční prostor pro případné investice (vstupní - rozvody aj, příp. další)
První je https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/8726728 - neznáte to auto náhodou někdo? Díky za jakékoli postřehy.. A má to vůbec klimu, když se podívám na ten středový panel tak je tam sice "AC" jako air condition ale nejsou tam stupně, a v každé jiné V70 ten panel vypadá úplně jinak..??
Druhé je toto: http://auto.bazos.cz/inzerat/9462738/V70-25TDI-kombi.php - to někdo znáte, nebo máte nějaký postřeh k tomu?
díky moc za každou reakci vás zkušených odborníků
První je https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/8726728 - neznáte to auto náhodou někdo? Díky za jakékoli postřehy.. A má to vůbec klimu, když se podívám na ten středový panel tak je tam sice "AC" jako air condition ale nejsou tam stupně, a v každé jiné V70 ten panel vypadá úplně jinak..??
Druhé je toto: http://auto.bazos.cz/inzerat/9462738/V70-25TDI-kombi.php - to někdo znáte, nebo máte nějaký postřeh k tomu?
díky moc za každou reakci vás zkušených odborníků
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
U té první je nějaká manuální klimatizace
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím místní Volvaře a prosím o pár odpovědí ohledně V70I, které jsem tady nenašel, nebo jen mlhavě.
1) Jak jsou na tom jednotlivé motorizace B5254S, B5254T a B5234T s ochotou běžet na LPG v porovnání s B5252S, který je prý na severu oblíbencem pro přestavby LPG?
2) Jak se výše zmíněné motorizace liší spolehlivostí a s tím spojenými náklady na provoz v porovnání s B5252S, u kterého je předpokládám nejnižší? Nemám na mysli spotřebu paliva.
3) Jakou mají výše zmíněné motorizace přípravu směsi? (Další kandidát na koupi je MB w124t s KE-Jetronic, což je z hlediska zplynování katastrofa.)
4) D5252T - Jedná se o první generaci TDI s rotačním čerpadlem, která jezdí v polovině octavii, passátů atp. a díly do ní jsou na každém rohu vesměs za příznivé ceny, nebo je třeba řešit Volvo díly za jinou cenovku?
5) Dají se zadní sesle sklopit dopředu a vytvořit tím rovná plocha s kufrem? Jaké jsou pak rozměry ložné plochy?
6) Mají V70I něco (část výbavy, motorizace...), co se vyloženě kazí a dá se tomu při výběru auta vyhnout?
7) Dávala se do všech V70I nivelace, nebo byla volitelná. pokud volitelná, v jakém poměru jezdí s/bez niva?
Edit
8 ) Jak vypadá taková náprava Deltalink? Spousta kostí a silentbloků jako v MB? Přední je Mc-Pherson? Jak jsou na tom přední i zadní náprava s výdrží (koroze ramen, silentbloky, čepy?)
Nic dalšího mě zatím nenapadá, kdyžtak přidám další nejasnosti. Po prvním pročtení místního fóra se přikláním spíše k Volvu . Taková antikorozní ochrana je u MB sen ! Jen dostupnost dílů je u starších MB mnohem lepší.
Předem děkuji za každou radu.
1) Jak jsou na tom jednotlivé motorizace B5254S, B5254T a B5234T s ochotou běžet na LPG v porovnání s B5252S, který je prý na severu oblíbencem pro přestavby LPG?
2) Jak se výše zmíněné motorizace liší spolehlivostí a s tím spojenými náklady na provoz v porovnání s B5252S, u kterého je předpokládám nejnižší? Nemám na mysli spotřebu paliva.
3) Jakou mají výše zmíněné motorizace přípravu směsi? (Další kandidát na koupi je MB w124t s KE-Jetronic, což je z hlediska zplynování katastrofa.)
4) D5252T - Jedná se o první generaci TDI s rotačním čerpadlem, která jezdí v polovině octavii, passátů atp. a díly do ní jsou na každém rohu vesměs za příznivé ceny, nebo je třeba řešit Volvo díly za jinou cenovku?
5) Dají se zadní sesle sklopit dopředu a vytvořit tím rovná plocha s kufrem? Jaké jsou pak rozměry ložné plochy?
6) Mají V70I něco (část výbavy, motorizace...), co se vyloženě kazí a dá se tomu při výběru auta vyhnout?
7) Dávala se do všech V70I nivelace, nebo byla volitelná. pokud volitelná, v jakém poměru jezdí s/bez niva?
Edit
8 ) Jak vypadá taková náprava Deltalink? Spousta kostí a silentbloků jako v MB? Přední je Mc-Pherson? Jak jsou na tom přední i zadní náprava s výdrží (koroze ramen, silentbloky, čepy?)
Nic dalšího mě zatím nenapadá, kdyžtak přidám další nejasnosti. Po prvním pročtení místního fóra se přikláním spíše k Volvu . Taková antikorozní ochrana je u MB sen ! Jen dostupnost dílů je u starších MB mnohem lepší.
Předem děkuji za každou radu.
-
Offline
- Příspěvky: 374
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Myslím, že je to stejné TDI co se dávalo do Audin (teď nevím 80, 100? a novějších A6?) a VW (transporter nebo jak se to jmenuje). Volvo na tom má nějaké vlastní úpravy.Septic píše:4) D5252T - Jedná se o první generaci TDI s rotačním čerpadlem, která jezdí v polovině octavii, passátů atp. a díly do ní jsou na každém rohu vesměs za příznivé ceny, nebo je třeba řešit Volvo díly za jinou cenovku?
Dají. Vznikne rovná plocha (bez schodu) o délce cca 180cm. Přesně nevím. Na spaní když posuneš přední sedačky dopředu tak se dostaneš na 200cm (ale musíš vytáhnout sedáky - jinak "trčí" někde na těch 180cm). Nedávno jsem tam vezl dveře (výška 197cm) a to jsem jestě řídil (i když dost nepohodlně, pravda).Septic píše:5) Dají se zadní sesle sklopit dopředu a vytvořit tím rovná plocha s kufrem? Jaké jsou pak rozměry ložné plochy?
Myslím, že snad nic konkrétního (snad krom AWD pokud je - tak úhlovka). U TDI často klepe podtlaková pumpa.Septic píše: 6) Mají V70I něco (část výbavy, motorizace...), co se vyloženě kazí a dá se tomu při výběru auta vyhnout?
Standardně se nedávala (možná standard v některých vyšších výbavách). Jinak myslím, že jich je docela málo v poměru k "bez niva". A pokud budeš shánět s nivo, tak budeš shánět dlouho. To už bude lepší je tam pak dodělat (resp. "až budou třeba měnit tlumiče", tak tam dát Nivo - musí se pokud vím měnit i pružiny).Septic píše: 7) Dávala se do všech V70I nivelace, nebo byla volitelná. pokud volitelná, v jakém poměru jezdí s/bez niva?
Záleží kde jezdíš. Já jsem kupoval auto z Itálie (se serviskou) a měnil jsem přední ramena když mělo hrubo před 300.000km (a to si myslím, že jsem mu pomohl jedním ťukancem). Mělo najeto cca 50.000km po česku.Septic píše: 8 ) Jak vypadá taková náprava Deltalink? Spousta kostí a silentbloků jako v MB? Přední je Mc-Pherson? Jak jsou na tom přední i zadní náprava s výdrží (koroze ramen, silentbloky, čepy?)
Volva jsou na tom s antikorozní ochranou taky dost dobře, rezavé Volvo aby člověk pohledal. A s dostupností ND nevím. Nemůžu porovnat. Ale osobně si nestěžujuSeptic píše: Taková antikorozní ochrana je u MB sen ! Jen dostupnost dílů je u starších MB mnohem lepší.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky. Rovná plocha je +. AWD sem se chtěl vyhnout z principu, že je to další věc, co se může pokazit a nivo koule to samý. S vývěvou se hold musí počítat. Na kolik cca vyjde? Koukám, že sám máš tdi, jsou tam nějaký další bolístky, popř. věci, na který si dát pozor při koupi tdi? Dají se na něj tedy sehnat díly v každým krámě stejně jako na koncern? S tou ochranou proti korozi jsem měl na mysli, že MB stejných ročníků si o takový můžou bohužel nechat zdát.
-
Offline
- Příspěvky: 374
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ohledně nivo, jsou to tlumiče - jenom trochu tlustší. Myslím, že tady na ně nikdo nenadával, takže bych se toho asi nebál (jedinej problém, když kleknou, tak jsou sakra drahý).
Vývěva klepe ale funguje - mě už 4 roky od koupě auta Cena je snad kolem 7t (nevím přesně), ale dá se sehnat repas za cca 2.5-3t, někdy i levněji.
Jestli jsou na každým krámě to nevím, spíše asi ne, ale sehnatelné jsou. Pokud si z Prahy a okolí tak není problém (nemáš bydliště v podpisu) popřípadě si je můžeš objednat od p.Kučery (Saabtunning.cz). V podstatě bych díly rozdělil do 3 kategorií
- origo, pro ty jezdím do autorizáku
- neorigo, pro ty jezdím do neautorizovaného servisu nebo Saabtunning.cz
- použité, z vrakoviště.
Nebo když něco potřebuješ opravit, dáš to Marrovi a ten ty díly sežene podle dohody (origo, neorigo, použité) a opraví
Jinak na TDI mě žádný "obvyklý špek" nenapadá. Jenom že trochu víc kouří, ale to je vlastnost (a kouřová clona při zrychlení se někdy hodí )
Vývěva klepe ale funguje - mě už 4 roky od koupě auta Cena je snad kolem 7t (nevím přesně), ale dá se sehnat repas za cca 2.5-3t, někdy i levněji.
Jestli jsou na každým krámě to nevím, spíše asi ne, ale sehnatelné jsou. Pokud si z Prahy a okolí tak není problém (nemáš bydliště v podpisu) popřípadě si je můžeš objednat od p.Kučery (Saabtunning.cz). V podstatě bych díly rozdělil do 3 kategorií
- origo, pro ty jezdím do autorizáku
- neorigo, pro ty jezdím do neautorizovaného servisu nebo Saabtunning.cz
- použité, z vrakoviště.
Nebo když něco potřebuješ opravit, dáš to Marrovi a ten ty díly sežene podle dohody (origo, neorigo, použité) a opraví
Jinak na TDI mě žádný "obvyklý špek" nenapadá. Jenom že trochu víc kouří, ale to je vlastnost (a kouřová clona při zrychlení se někdy hodí )
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díly seženěš u každý pumpy,pokus se spokojíš jen se žárovkou...ale dostupnost je dobrá(taky na co díly,já myslel,že chceš jezdit),většinou budeš stejně potřebovat jen spotřebák.U ropáků je ta vakuovka,viděl jsem ji od 2500,- nebo si zvykneš,že poklepává,hlavně že funguje.Jinak se zde nic neřeší,jen běžné věci-žhaviče,nastaveni předvstřiku...rádo prosakuje gufero na klice,řešívá se výměnou při rozvodech a není to nic co by tě zrujnovalo.Pozor na dvojhmotu,moc lidí ji tady ve skutečnosti neměnilo,ale může se stát a není to zrovna za pusu.
Ještě abych nezapoměl,bolestí mnoha V70I je vrzání interiéru,u mě vrzalo zadní sedadlo.
Ještě abych nezapoměl,bolestí mnoha V70I je vrzání interiéru,u mě vrzalo zadní sedadlo.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky. Takže D5252T relativně držák. S benzínovými verzemi se to má stejně, nebo se spolehlivostí a nákladností servisu nějak výrazně liší?
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ad nivomaty: jsou dražší, ale vydrží znatelně déle a jsou výkonnější než tlumiče, t.zn. že je prakticky jedno, co naložíš do auta, ale zadek neklesne. Fungují na jiném principu než tlumiče ( odkazuji na internet). Nivomaty jdou jednoduše předělat na klasiky, musí se ale koupit i jiné pružiny.
Vrzání interiéru - mohly by pomoci rozpěrné tyče přední a zadní nápravy.
další problémy -spíše nemotorické - časté KO stěračů světlometů, nefunkčnost čidla klimatizace (čidla vnitřní teploty), problémy s CD (CD v rádiu někdy nepřehrává neorigo CD).
Roleta kufru často odchází - láme se naviják.
esteticky - vozy do r. 1998 více kouří ( klasicka černá mlha) od r. 1999 je to lepší (změna řídící jednotky).
Vrzání interiéru - mohly by pomoci rozpěrné tyče přední a zadní nápravy.
další problémy -spíše nemotorické - časté KO stěračů světlometů, nefunkčnost čidla klimatizace (čidla vnitřní teploty), problémy s CD (CD v rádiu někdy nepřehrává neorigo CD).
Roleta kufru často odchází - láme se naviják.
esteticky - vozy do r. 1998 více kouří ( klasicka černá mlha) od r. 1999 je to lepší (změna řídící jednotky).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky. To vrzání je běžná záležitost? Myslel jsem, že první V70 mají kvalitní interiéry. Jak jsou na tom ty benzíny oproti tdi z hlediska spolehlivosti a případné ceny dílů? Předpokládám, že se jedná o produkci čistě Volvo. Podle parametrů a spotřeby se mi celkem zamlouvá B5254S. Nikdy jsem se o zážehové motory moc nezajímal právě kvůli nižší spolehlivosti a horšímu odhalení závad, ale nějak jsem si říkal, že tyhle benzíny ze severu by na tom mohly být lépe.
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
problém je spíš v kroucení karosérie na nerovnostech. Na 90.léta je interiér podle mně zpracován slušně.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Koukal jsem, že přední tyč se sežene do trojky, tak bych jí to i dopřál. Ona se dělá i zadní do V70, když je to kombi? Okolí by si asi klepalo na čelo, ale pro zlepšení vlastností, proč ne . Mohl bych někde najít víc info o zážehových motorech, když jsou tady všichni spíš přes naftu?
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
převzaté foto od jednoho volvisty - jako příklad - je to 850 kombi, ale je to stejné
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdarec ,mozna se stanu novym clenem volvo klubu....
Momentalne uvazuji o tomto krasavci, ale nejsem si jisty jestli je to dobry kup...proto bych poprosil mistni znalce o nazor .
Dekuji
http://auto.bazos.cz/inzerat/9515991/VOLVO-S80-D5-136KW.php
Momentalne uvazuji o tomto krasavci, ale nejsem si jisty jestli je to dobry kup...proto bych poprosil mistni znalce o nazor .
Dekuji
http://auto.bazos.cz/inzerat/9515991/VOLVO-S80-D5-136KW.php
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Odkud jseš? Špatná volba to není - mám totéž a jsem nadšený. Řešil jsem něco podobného, ne-li stejného - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=28764
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
maldini píše:Odkud jseš? Špatná volba to není - mám totéž a jsem nadšený. Řešil jsem něco podobného, ne-li stejného - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=28764
Diky za reakci Jsem z Ostravy...
Vyzkousel jsem uz dost aut treba od roku 2003 Superb(nove auto), Bmw 320, Lexus 220(predvadecka temer nove) naposledy 2x Audi A6 (2005 sedan a 2007 kombi to mam do ted ). Mam moznost prodat mou audi za dobre penize kamaradovi a tak se divam po necem kolem 450-600, ale toto volvo me moc zaujalo. Moje audi je sice vice vybavene nez toto volvo ,ale laka me to.....
1) Volvo se mi vzdy libilo ,ale hodne lidi me zrazuje kvuli servisu- znam 3 majitele XC 90 a vesmes nechavaji servisu ranec a to pomerne casto
2) Za tu castku ,ktera je pod mym rozpoctem jsem nadseny, ale levne auta jsou vzdy podezrele a pouze male procento je opravdu dobry kup
3)Italie -rozporuplne nazory ,nekdo chvali ,nekdo hani. Dokonce jsem slysel ze Ital ,ktery si koupi drahe auto je nekdo uplne jiny nez ten ,ktery kupuje fiaty ,alfy atd. ...v dobrem smyslu
A ted babo rad
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
za co nechávají maitelé xc90 v servisu peníze? vím o tom, že AWD se kazí, ale jinak motor je stejný, jako máme všichni ostatní a převodovka taky. Třeba by šlo najít i jiné řešení opravy - levnější. Viz čerstvé téma o syčení od turba.
jako nečekej, že v servisu nebudeš, ale chce to najít servis, který autům rozumí a má zájem opravdu opravit a přijít na chybu
jako nečekej, že v servisu nebudeš, ale chce to najít servis, který autům rozumí a má zájem opravdu opravit a přijít na chybu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Pokud chceš investovat větší peníz tak bych rozhodně koukal tady http://www.tipcars.com/own/nown/applications/a_start.php?Kodf=0730&Aplikace=1&Lang=cz&RAM=A&RAMS=101&Druh=&VOZIDLO=&grupaDS=VT&selZnacka=BZ&ver=1259695743&jmenoDS=Volvo%20Auto%20Czechdumardus píše:
A ted babo rad
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Máš blízko třeba Martinaopela, ten volvům rozumí a vyplatí se víc jezdit k takovému člověku, než do autorizáku, otázkou je potom, zda případný kupující bude spokojen s razítkem v servisce od tohoto člověka. Ty autorizáky to je zlo. slyšim na ně samou špínu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mam takovy rozpocet ,ale pokud se najde vyhodna koupe tak proc neusetrit....Samozrejme nechci ,ale koupit nejake auto , za ktere usetrene penize necham posleze v servise ,nehlede na cas a nervy to take nechciHonza píše:Pokud chceš investovat větší peníz tak bych rozhodně koukal tadydumardus píše:
A ted babo rad
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
doporučuju získat si nejdřív informace k modelu a motoru, pak sledovat chvíli trh a pak koupit.
Může se stát, že koupíš nějakej vadnej kus a budeš nešťastnej a všude říkat, jakej je volvo kepl.
Ale zase se může stát, že koupíš dobrej kus. Nikdy nevíš...
...hele a co ty V70 z mountfieldu co se ted prodávaj? měl bys fungl nový auto
Může se stát, že koupíš nějakej vadnej kus a budeš nešťastnej a všude říkat, jakej je volvo kepl.
Ale zase se může stát, že koupíš dobrej kus. Nikdy nevíš...
...hele a co ty V70 z mountfieldu co se ted prodávaj? měl bys fungl nový auto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Co vím a několikrát se to tu řešilo, některé XC90 jsou poruchové, ale zase samozřejmě to nejde generalizovat. Nevím, co konkrétně, na to jsou tu jiní odborníci. Co se týče Itálie - kupoval jsem svoje auto po Francouzovi, byť s obavami, ale když si vezmeš k ruce dobrého mechanika, který se ve Véčkách vyzná a ví, na co se zaměřit, určitě by měl poznat minimálně zda km odpovídají stavu a zda je po nějaké velké havárce...dumardus píše:Diky za reakci Jsem z Ostravy...
Vyzkousel jsem uz dost aut treba od roku 2003 Superb(nove auto), Bmw 320, Lexus 220(predvadecka temer nove) naposledy 2x Audi A6 (2005 sedan a 2007 kombi to mam do ted ). Mam moznost prodat mou audi za dobre penize kamaradovi a tak se divam po necem kolem 450-600, ale toto volvo me moc zaujalo. Moje audi je sice vice vybavene nez toto volvo ,ale laka me to.....
1) Volvo se mi vzdy libilo ,ale hodne lidi me zrazuje kvuli servisu- znam 3 majitele XC 90 a vesmes nechavaji servisu ranec a to pomerne casto
2) Za tu castku ,ktera je pod mym rozpoctem jsem nadseny, ale levne auta jsou vzdy podezrele a pouze male procento je opravdu dobry kup
3)Italie -rozporuplne nazory ,nekdo chvali ,nekdo hani. Dokonce jsem slysel ze Ital ,ktery si koupi drahe auto je nekdo uplne jiny nez ten ,ktery kupuje fiaty ,alfy atd. ...v dobrem smyslu
A ted babo rad
S80 a XC90 jsou jiná auta, já jsem nechtěl kombíka ani offroada (XC90 je asi spíš SUV), chtěl jsem auto pro radost v rámci mého rozpočtu, což se mi podařilo...
Jinak hodně štěstí při výběru a dej pak vědět, moc by mě zajímalo, jak se rozhodneš.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tu V70 z Mountfieldu beru asi zpět, říkal jsi, že jdeš po výbavě a tohle ji Kinetic...i když i ten základ je slušnej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nebylo to myšleno tak že za stejný auto dáš víc, ale že třeba v Průhonicích máš větší záruku že kilometry pasujou, že to bylo servisovaný u nich a serviska je pravá. za poslední dobu vím o třech autech kupovanejch v Průhonicí a bez problému, jedno z nich mám já.dumardus píše:mam takovy rozpocet ,ale pokud se najde vyhodna koupe tak proc neusetrit....Samozrejme nechci ,ale koupit nejake auto , za ktere usetrene penize necham posleze v servise ,nehlede na cas a nervy to take nechci
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé