Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#351 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

auto pěkné. jen nemá výhřev sedaček a ta kůže bude v zimě pěkně studit. řešením by mohlo být dodělání nezávislého topení.
motor bude mít 100 kw ne 103. je to klasika 4válec od PSA. maj ho tady kluci ve V50/S40. sem tam něco řeší, ale jinak si nijak nestěžujou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#352 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od karelvolvo »

Vzhledem k problémům které řeší majitelé V50-tek bych do auta s takovým motorem nešel
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim

#353 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od nowacek »

Tak myslíte že 2,4D je lepší volba?Za kolik to jezdí?Co tohle:
http://www.alexcars.cz/vozidlo/detail/vyrobce/91/id/145
Bojím se těch kilometrů.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#354 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

nowacek píše:Tak myslíte že 2,4D je lepší volba?Za kolik to jezdí?Co tohle:
http://www.alexcars.cz/vozidlo/detail/vyrobce/91/id/145
Bojím se těch kilometrů.
Jim zavolej, třeba ti to stočí na 70tis. km :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim

#355 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od nowacek »

Dík za radu,jen mě zajímalo,jestli nemůžu počítat s nějakejma poruchama,nemám zkušenosti s tím motorem.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#356 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

neměj strach. tyhle motory jsou držáci. jen počítej s tím, že si necháš ve 160tis vyměnit rozvody. volvo tento motor vyrábí už dlouho
a jestli se rozhodnout mezi 2.0D nebo 2,4D tak je tady jasnej vítěz :) spotřeba kolem sedmi litrů i míň, záleží, co budeš jezdit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#357 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Martin S. »

Zdravím pánové, koukám po V70 I a objevil jsem dva nové inzeráty za moc příznivé ceny které dávají finanční prostor pro případné investice (vstupní - rozvody aj, příp. další)

První je https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/8726728 - neznáte to auto náhodou někdo? Díky za jakékoli postřehy.. A má to vůbec klimu, když se podívám na ten středový panel tak je tam sice "AC" jako air condition ale nejsou tam stupně, a v každé jiné V70 ten panel vypadá úplně jinak..??

Druhé je toto: http://auto.bazos.cz/inzerat/9462738/V70-25TDI-kombi.php - to někdo znáte, nebo máte nějaký postřeh k tomu?

díky moc za každou reakci vás zkušených odborníků :-)
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#358 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

U té první je nějaká manuální klimatizace
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků
Bydliště: Ústí nad Labem

#359 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Septic »

Zdravím místní Volvaře a prosím o pár odpovědí ohledně V70I, které jsem tady nenašel, nebo jen mlhavě.

1) Jak jsou na tom jednotlivé motorizace B5254S, B5254T a B5234T s ochotou běžet na LPG v porovnání s B5252S, který je prý na severu oblíbencem pro přestavby LPG?

2) Jak se výše zmíněné motorizace liší spolehlivostí a s tím spojenými náklady na provoz v porovnání s B5252S, u kterého je předpokládám nejnižší? Nemám na mysli spotřebu paliva.

3) Jakou mají výše zmíněné motorizace přípravu směsi? (Další kandidát na koupi je MB w124t s KE-Jetronic, což je z hlediska zplynování katastrofa.)

4) D5252T - Jedná se o první generaci TDI s rotačním čerpadlem, která jezdí v polovině octavii, passátů atp. a díly do ní jsou na každém rohu vesměs za příznivé ceny, nebo je třeba řešit Volvo díly za jinou cenovku?

5) Dají se zadní sesle sklopit dopředu a vytvořit tím rovná plocha s kufrem? Jaké jsou pak rozměry ložné plochy?

6) Mají V70I něco (část výbavy, motorizace...), co se vyloženě kazí a dá se tomu při výběru auta vyhnout?

7) Dávala se do všech V70I nivelace, nebo byla volitelná. pokud volitelná, v jakém poměru jezdí s/bez niva?

Edit
8 ) Jak vypadá taková náprava Deltalink? Spousta kostí a silentbloků jako v MB? Přední je Mc-Pherson? Jak jsou na tom přední i zadní náprava s výdrží (koroze ramen, silentbloky, čepy?)

Nic dalšího mě zatím nenapadá, kdyžtak přidám další nejasnosti. Po prvním pročtení místního fóra se přikláním spíše k Volvu :). Taková antikorozní ochrana je u MB sen :shock: ! Jen dostupnost dílů je u starších MB mnohem lepší.
Předem děkuji za každou radu.

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#360 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raadjek »

Septic píše:4) D5252T - Jedná se o první generaci TDI s rotačním čerpadlem, která jezdí v polovině octavii, passátů atp. a díly do ní jsou na každém rohu vesměs za příznivé ceny, nebo je třeba řešit Volvo díly za jinou cenovku?
Myslím, že je to stejné TDI co se dávalo do Audin (teď nevím 80, 100? a novějších A6?) a VW (transporter nebo jak se to jmenuje). Volvo na tom má nějaké vlastní úpravy.
Septic píše:5) Dají se zadní sesle sklopit dopředu a vytvořit tím rovná plocha s kufrem? Jaké jsou pak rozměry ložné plochy?
Dají. Vznikne rovná plocha (bez schodu) o délce cca 180cm. Přesně nevím. Na spaní když posuneš přední sedačky dopředu tak se dostaneš na 200cm (ale musíš vytáhnout sedáky - jinak "trčí" někde na těch 180cm). Nedávno jsem tam vezl dveře (výška 197cm) a to jsem jestě řídil (i když dost nepohodlně, pravda).
Septic píše: 6) Mají V70I něco (část výbavy, motorizace...), co se vyloženě kazí a dá se tomu při výběru auta vyhnout?
Myslím, že snad nic konkrétního (snad krom AWD pokud je - tak úhlovka). U TDI často klepe podtlaková pumpa.
Septic píše: 7) Dávala se do všech V70I nivelace, nebo byla volitelná. pokud volitelná, v jakém poměru jezdí s/bez niva?
Standardně se nedávala (možná standard v některých vyšších výbavách). Jinak myslím, že jich je docela málo v poměru k "bez niva". A pokud budeš shánět s nivo, tak budeš shánět dlouho. To už bude lepší je tam pak dodělat (resp. "až budou třeba měnit tlumiče", tak tam dát Nivo - musí se pokud vím měnit i pružiny).
Septic píše: 8 ) Jak vypadá taková náprava Deltalink? Spousta kostí a silentbloků jako v MB? Přední je Mc-Pherson? Jak jsou na tom přední i zadní náprava s výdrží (koroze ramen, silentbloky, čepy?)
Záleží kde jezdíš. Já jsem kupoval auto z Itálie (se serviskou) a měnil jsem přední ramena když mělo hrubo před 300.000km (a to si myslím, že jsem mu pomohl jedním ťukancem). Mělo najeto cca 50.000km po česku.
Septic píše: Taková antikorozní ochrana je u MB sen :shock: ! Jen dostupnost dílů je u starších MB mnohem lepší.
Volva jsou na tom s antikorozní ochranou taky dost dobře, rezavé Volvo aby člověk pohledal. A s dostupností ND nevím. Nemůžu porovnat. Ale osobně si nestěžuju :-)
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků
Bydliště: Ústí nad Labem

#361 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Septic »

Díky. Rovná plocha je +. AWD sem se chtěl vyhnout z principu, že je to další věc, co se může pokazit a nivo koule to samý. S vývěvou se hold musí počítat. Na kolik cca vyjde? Koukám, že sám máš tdi, jsou tam nějaký další bolístky, popř. věci, na který si dát pozor při koupi tdi? Dají se na něj tedy sehnat díly v každým krámě stejně jako na koncern? S tou ochranou proti korozi jsem měl na mysli, že MB stejných ročníků si o takový můžou bohužel nechat zdát.

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#362 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raadjek »

Ohledně nivo, jsou to tlumiče - jenom trochu tlustší. Myslím, že tady na ně nikdo nenadával, takže bych se toho asi nebál (jedinej problém, když kleknou, tak jsou sakra drahý).
Vývěva klepe ale funguje - mě už 4 roky od koupě auta :-) Cena je snad kolem 7t (nevím přesně), ale dá se sehnat repas za cca 2.5-3t, někdy i levněji.
Jestli jsou na každým krámě to nevím, spíše asi ne, ale sehnatelné jsou. Pokud si z Prahy a okolí tak není problém (nemáš bydliště v podpisu) popřípadě si je můžeš objednat od p.Kučery (Saabtunning.cz). V podstatě bych díly rozdělil do 3 kategorií
- origo, pro ty jezdím do autorizáku
- neorigo, pro ty jezdím do neautorizovaného servisu nebo Saabtunning.cz
- použité, z vrakoviště.
Nebo když něco potřebuješ opravit, dáš to Marrovi a ten ty díly sežene podle dohody (origo, neorigo, použité) a opraví :-)
Jinak na TDI mě žádný "obvyklý špek" nenapadá. Jenom že trochu víc kouří, ale to je vlastnost (a kouřová clona při zrychlení se někdy hodí :-D)
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#363 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

Díly seženěš u každý pumpy,pokus se spokojíš jen se žárovkou...ale dostupnost je dobrá(taky na co díly,já myslel,že chceš jezdit),většinou budeš stejně potřebovat jen spotřebák.U ropáků je ta vakuovka,viděl jsem ji od 2500,- nebo si zvykneš,že poklepává,hlavně že funguje.Jinak se zde nic neřeší,jen běžné věci-žhaviče,nastaveni předvstřiku...rádo prosakuje gufero na klice,řešívá se výměnou při rozvodech a není to nic co by tě zrujnovalo.Pozor na dvojhmotu,moc lidí ji tady ve skutečnosti neměnilo,ale může se stát a není to zrovna za pusu.
Ještě abych nezapoměl,bolestí mnoha V70I je vrzání interiéru,u mě vrzalo zadní sedadlo.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků
Bydliště: Ústí nad Labem

#364 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Septic »

Díky. Takže D5252T relativně držák. S benzínovými verzemi se to má stejně, nebo se spolehlivostí a nákladností servisu nějak výrazně liší?

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#365 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

ad nivomaty: jsou dražší, ale vydrží znatelně déle a jsou výkonnější než tlumiče, t.zn. že je prakticky jedno, co naložíš do auta, ale zadek neklesne. Fungují na jiném principu než tlumiče ( odkazuji na internet). Nivomaty jdou jednoduše předělat na klasiky, musí se ale koupit i jiné pružiny.

Vrzání interiéru - mohly by pomoci rozpěrné tyče přední a zadní nápravy.

další problémy -spíše nemotorické - časté KO stěračů světlometů, nefunkčnost čidla klimatizace (čidla vnitřní teploty), problémy s CD (CD v rádiu někdy nepřehrává neorigo CD).
Roleta kufru často odchází - láme se naviják.

esteticky - vozy do r. 1998 více kouří ( klasicka černá mlha) od r. 1999 je to lepší (změna řídící jednotky).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků
Bydliště: Ústí nad Labem

#366 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Septic »

Díky. To vrzání je běžná záležitost? Myslel jsem, že první V70 mají kvalitní interiéry. Jak jsou na tom ty benzíny oproti tdi z hlediska spolehlivosti a případné ceny dílů? Předpokládám, že se jedná o produkci čistě Volvo. Podle parametrů a spotřeby se mi celkem zamlouvá B5254S. Nikdy jsem se o zážehové motory moc nezajímal právě kvůli nižší spolehlivosti a horšímu odhalení závad, ale nějak jsem si říkal, že tyhle benzíny ze severu by na tom mohly být lépe.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#367 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

problém je spíš v kroucení karosérie na nerovnostech. Na 90.léta je interiér podle mně zpracován slušně.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků
Bydliště: Ústí nad Labem

#368 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Septic »

Koukal jsem, že přední tyč se sežene do trojky, tak bych jí to i dopřál. Ona se dělá i zadní do V70, když je to kombi? Okolí by si asi klepalo na čelo, ale pro zlepšení vlastností, proč ne :). Mohl bych někde najít víc info o zážehových motorech, když jsou tady všichni spíš přes naftu?

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#369 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

převzaté foto od jednoho volvisty - jako příklad - je to 850 kombi, ale je to stejné
tyc.jpg
Volvo%20850%20rear.jpg
Volvo%20850%20rear.jpg (74.91 KiB) Zobrazeno 645 x
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 13 roků

#370 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dumardus »

Zdarec ,mozna se stanu novym clenem volvo klubu.... :)
Momentalne uvazuji o tomto krasavci, ale nejsem si jisty jestli je to dobry kup...proto bych poprosil mistni znalce o nazor .
Dekuji :)
http://auto.bazos.cz/inzerat/9515991/VOLVO-S80-D5-136KW.php

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#371 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od maldini »

Odkud jseš? Špatná volba to není - mám totéž a jsem nadšený. Řešil jsem něco podobného, ne-li stejného :) - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=28764
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 13 roků

#372 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dumardus »

maldini píše:Odkud jseš? Špatná volba to není - mám totéž a jsem nadšený. Řešil jsem něco podobného, ne-li stejného :) - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=28764

Diky za reakci :) :) Jsem z Ostravy...
Vyzkousel jsem uz dost aut treba od roku 2003 Superb(nove auto), Bmw 320, Lexus 220(predvadecka temer nove) naposledy 2x Audi A6 (2005 sedan a 2007 kombi to mam do ted ). Mam moznost prodat mou audi za dobre penize kamaradovi a tak se divam po necem kolem 450-600, ale toto volvo me moc zaujalo. Moje audi je sice vice vybavene nez toto volvo ,ale laka me to.....

1) Volvo se mi vzdy libilo ,ale hodne lidi me zrazuje kvuli servisu- znam 3 majitele XC 90 a vesmes nechavaji servisu ranec a to pomerne casto

2) Za tu castku ,ktera je pod mym rozpoctem jsem nadseny, ale levne auta jsou vzdy podezrele a pouze male procento je opravdu dobry kup

3)Italie -rozporuplne nazory ,nekdo chvali ,nekdo hani. Dokonce jsem slysel ze Ital ,ktery si koupi drahe auto je nekdo uplne jiny nez ten ,ktery kupuje fiaty ,alfy atd. ...v dobrem smyslu

A ted babo rad

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#373 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

za co nechávají maitelé xc90 v servisu peníze? vím o tom, že AWD se kazí, ale jinak motor je stejný, jako máme všichni ostatní a převodovka taky. Třeba by šlo najít i jiné řešení opravy - levnější. Viz čerstvé téma o syčení od turba.

jako nečekej, že v servisu nebudeš, ale chce to najít servis, který autům rozumí a má zájem opravdu opravit a přijít na chybu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#374 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Honza »

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#375 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Máš blízko třeba Martinaopela, ten volvům rozumí a vyplatí se víc jezdit k takovému člověku, než do autorizáku, otázkou je potom, zda případný kupující bude spokojen s razítkem v servisce od tohoto člověka. Ty autorizáky to je zlo. slyšim na ně samou špínu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“