S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Tak vymen ten termostat je to 95% tim ze je otevreny. Jelikoz to stale probiha prez chladic, nicis si tim zbytecne motor, kterej neni schopny se poradne zahrat na provozni teplotu. Original termostat na mou S60 560Kc oprava na par minut. Do 1000Kc se musis vejit i spraci v autorizaku.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
plati pro my01 a starsi... my02 a vys je termostat za 3-4tis dle autorizakujogin3 píše:Original termostat na mou S60 560Kc oprava na par minut. Do 1000Kc se musis vejit i spraci v autorizaku.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
takže i u D5, když se ohřeje na provozní teplotu by se měla teplota stále držet?
Nebo u toho naftáku je to krapet jinak?
Nebo u toho naftáku je to krapet jinak?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
U každýho normálního auta by se měla teplota pevně držet, pokud teda nejde o extrémy jako je sjíždění nějakého dlouhého kopce atp.hayney píše:takže i u D5, když se ohřeje na provozní teplotu by se měla teplota stále držet?
Nebo u toho naftáku je to krapet jinak?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
je termostat nějak normálně přístupnej? vyteče při výměně hodně hodně fridexu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
a poslední otázka, má cenu kupovat v autorizáku, nebo prostě v autodílech nějakej lepší
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
No termostat na na D5 120ke stojí od 100 do 150 eur... čo je pekná kravina 

_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Online
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Při výrazu fridex mně běhá mráz po zádech !!hayney píše:je termostat nějak normálně přístupnej? vyteče při výměně hodně hodně fridexu?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
COŽE???!!!!!Mato.20 píše:No termostat na na D5 120ke stojí od 100 do 150 eur... čo je pekná kravina
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Hayney no ano ... tak mi bolo povedané aj vo volve že na D5 120 kw len ako celok za 150 eur, že na samotný termostat nemá v systéme kod... že na benzínový motor pre S60 má kod a stojí 19 eur ten termostat sám o sebe... všetky mototechny mi núkajú len celok saabtuning mi núka len celok ... nikto nevie dať vnútro ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
tak to je nějaká špatná sranda asi. dyk na mě v nějakym eshopu ten termostat vyskočil normálně. ještě se radši mrknu jednou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
je to pravda termostat na D5 stojí kolem 2500 a víc. nechápu. fakt nechápu. to je pěkná švédská kravina tohle.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
No hovorím že je to riadna kravina ,.... ide ma poraziť z toho ... bud ho kúpim z búračky alebo karton pred chladič a fičíme ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Mato a jak se ti to projevuje, že jdeš po termostatu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Jo, termostat do roku 2001 stojí 19euro no a výše už 99euro ze skandixu, origo z autorizaku 3500 

_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Prejavuje sa to tak, že po 50 km jazdy mi ide vlažný vzduch z kúrenia.. motor zohriaty na druhej paličke ukazateľa ... a asi 2 minuty po štarte ked chytám hadicu, ktorá smeruje od termostatu ku chladiču je celá teplá... a po 2 minutach má byť stále ešte termostat zavretýc pri -10 stupnoch či sa mýlim ?
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ano celek, ale celek znamena totiz vcetne domecku! Na to pozor, on totoiz ten kus slitiny kde jsou na to napichnuty prave gumove hadice stoji 2400Kc , musis chtit samotny termostat!
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14365
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Njn, jenže právě samostatný termostat na D5 120 kw se neprodává.jogin3 píše:Ano celek, ale celek znamena totiz vcetne domecku! Na to pozor, on totoiz ten kus slitiny kde jsou na to napichnuty prave gumove hadice stoji 2400Kc , musis chtit samotny termostat!


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Njn, jenže právě samostatný termostat na my02 a vys se neprodává.jogin3 píše:Ano celek, ale celek znamena totiz vcetne domecku! Na to pozor, on totoiz ten kus slitiny kde jsou na to napichnuty prave gumove hadice stoji 2400Kc , musis chtit samotny termostat!


-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
No pokud ten domek je odsroubovatelny na 2 casti jako u benzinu, tak to ojebat jit musi. To chce zkusit, pokud je to tam zalisovany tak sou to pekni pacholci, jelikoz tim pekne navysujou cenu, pac ten kus zeleza ten neni potreba, nechapu proc by se mel menit. Leda ze by tam byl naky jiny mechanizus, o cemz pochybuju
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
co jsem se bavil se servisem tak padlo slovo "zalisovany"... 

-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
zalisovane to nebude.. skúsim to rozobrať cez víkend, lebo potrebujem to auto v sobotu ešte pojazdné a ak sa dá vybrať pomerám ho a nechám si zmerať benzínový či neni rovnaký alebo aspoň podobný, troška sa to upraviť dá si myslím, osústružiť atd
proste pre D5 120 kW neni v katalogoch objednávací kod k samotnému ani tam samotný nie je ako položka ...
proste pre D5 120 kW neni v katalogoch objednávací kod k samotnému ani tam samotný nie je ako položka ...

_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
tak este raz po slovensky... do roku 2001 vratane je to separatne, od roku 2002 vratane je to ako celok aj s domcekomMato.20 píše:zalisovane to nebude.. skúsim to rozobrať cez víkend, lebo potrebujem to auto v sobotu ešte pojazdné a ak sa dá vybrať pomerám ho a nechám si zmerať benzínový či neni rovnaký alebo aspoň podobný, troška sa to upraviť dá si myslím, osústružiť atd
proste pre D5 120 kW neni v katalogoch objednávací kod k samotnému ani tam samotný nie je ako položka ...
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ja to chááááápem, ale ten domček je z dvoch kusov a neviem čo je dnu ... je delitelný na polky ... až to rozoberem dám sem foto neboj sa .,...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Funguje to jako oboji...koch píše:a funguje u toho benzina jako predehrev nebo nt?tymon píše: v navodu k V50 je, ze existuje i varianta benzinoveho bufika
Teda nespousti se sam jako u D., ale muzes ho dat jako direct start = prihriva motor pri startu, nebo ho muzes dat na casovac a prijdes do vyhrateho pokojicku a nemusis skrabat vokno...
Jenze to by mi ta mrcha musela chodit..


S Marrou jsme dospeli k zaveru, ze to snad mozna i bude Ridici jednotka, protoze vse ostatni je bud vymenene, nebo funkcni--
Takze pokud je tu nekdo s benzinovym NT na S60, nebo V70II Tak pls pujcit na 10min.RJ... A nehlaste se vsichni...

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé