"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#1 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ivo108 »

Aby těm dnešním hláškám nebyl konec, objevilo se: "nieder battspan". Ale za situace, kdy se mi vybil mobil, měl jsem ho v nabíjení v zapalovači, stál jsem s vypnutým motorem, měl klíčky v poloze III a mluvil 5 minut ... Pak jsem se za 15 minut vrátil, nastartoval a zase upozornění. Otázka - bylo to asi tím stáním a telefonováním naprázdno a napraví se to, nebo je třeba pomýšlet na novou baterii ? Startuje to OK

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od jarek.krizan »

Novější auta jakékoli značky nejsou konstruované tak, aby fungovali bez natočeného motoru se zapnutým klíčkem v zapalování. A baterie, pokud je původní, už taky nebude jak nová.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#3 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ivo108 »

No ona původní není. Když jsem odjížděl z autosalonu v Německu kde jsem to auto v prosinci koupil, tak ta původní jaksi odešla. Tak souhlasili s tím že mi dají novou. Úplně nová asi nebyla, ale originál Volvo. Tak uvidíme jestli se baterie zase uklidní a dobije. Jinak jaký je osvědčení a adekvátní typ baterie pro V70 II ?

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#4 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od karelvolvo »

Jo to znám sedět v autě poslouchat radio a najednou jsem nenatočil žádnou hlášku mi to nepsalo od té doby vozím startovací kabely. Pomýšlím nad Stříbrnou VARTOU ale stojí asi 4500kč. Nevím jak je to na našich autech ale co vím tak V50 píše něco o batarce ale je to baterka v dálkovém ovladači tak si to radši prověř přesně
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#5 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

Ivo108 píše:Aby těm dnešním hláškám nebyl konec, objevilo se: "nieder battspan". Ale za situace, kdy se mi vybil mobil, měl jsem ho v nabíjení v zapalovači, stál jsem s vypnutým motorem, měl klíčky v poloze III a mluvil 5 minut ... Pak jsem se za 15 minut vrátil, nastartoval a zase upozornění. Otázka - bylo to asi tím stáním a telefonováním naprázdno a napraví se to, nebo je třeba pomýšlet na novou baterii ? Startuje to OK
Hláška NIEDER BATTSPAN - nízký stav baterie
Ivo108 píše:měl klíčky v poloze III a mluvil 5 minut
To je pěkná blbost, sorry. Předpokládám, že jsi měl klíčky v zapalování na pozici II.

Mrkni na stav baterie, oddělej zátky a překontroluj stav elektrolytu, proměřit, případně dolít. Každopádně nabít. Myslíš, že dáváš zpět každý den baterce to, co ona Ti dává za proud? Zima, krátké trasy, více startování. Jistější je mít nastartovaný motor, když potřebuješ komfort v zimě, a nebo novou baterii. Jinak na pozici II máš zapnuté vyjma motoru vše - odběr proudu - výhřev sedaček, ventilace, osvětlení, ale to Ti nemusím rozepisovat, to víš. :wink:
Přílohy
spínací skříňka Volvo V70 II.jpg
spínací skříňka Volvo V70 II.jpg (32.43 KiB) Zobrazeno 969 x
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

Mě to napsalo taky, sice holandsky, ale to samý. A už jsem nenastartoval. Musel jsem přes kabely. Pak jsem ujel asi 80 km a druhý den zase startování v pohodě. No nesměl jsem nechat puštěný rádio. Když jsem baterii dobil tak to vydrželo asi týden a byl zase startovací problém. Dal jsem jinou baterii a zatím je klid. Vidím to tak, že máš taky baterii na odchodu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#7 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ivo108 »

A jaké parametry/hodnoty má splňovat baterie hodná V70 ?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

Vem 13-ku klíč a podívej se pod kryt. Nevím jak na diesela, ale já jsem tam měl 520 ampér tj. asi 60 Ah. Dal jsem tam zatím 55-ku a taky to funguje. Koukal jsem na Autokelly a tam mají u diesela 95 Ah.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#9 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

Kapacita 95 Ah dostačující na parametry Volva V70 II diesel a ještě budeš mít rezervu ( cca do 4.000,- Kč )
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od hajnej »

poptával jsem u mýho prodejce. proforce, 100ah, 2 roky záruka, 2500,-
EDIT: 3 roky záruka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 120
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

#11 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od josef »

Ahoj, pokud máš i NT, měla by mít startovací proud 760 - 800 A. Což zhruba odpovídá kapacitě 100 Ah.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#12 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ivo108 »

Ona je jedna menší baterie i vpředu v motoru - to je asi to NT ?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

Vepředu asi žádná baterie není. NT znamená nezávislé topení neboli bufík.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#14 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ivo108 »

No něco takového jako baterie tam je před levým předním světlem. Vzpomínám když mi to tenkrát při odjezdu z německého autosalonu nešlo nakonec nastartovat, připojovali kabely z druhého auta tam a pak teprve si vzpomněli, že hlavní baterie je vzadu.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#15 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od st_Andy »

sydney29 píše:Kapacita 95 Ah dostačující na parametry Volva V70 II diesel a ještě budeš mít rezervu ( cca do 4.000,- Kč )
95-tka je vhodna pro Trucky :twisted: dobiji se ale 2x dyl nez bezna baterie. V mrazech je dobry baterku preventivne nabit doplna pres nabijecku, nemyslim ze se k plne kapacite nekdy dobije jenom pres altik.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 120
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

#16 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od josef »

No něco takového jako baterie tam je před levým předním světlem. Vzpomínám když mi to tenkrát při odjezdu z německého autosalonu nešlo nakonec nastartovat, připojovali kabely z druhého auta tam a pak teprve si vzpomněli, že hlavní baterie je vzadu.

Doufám, že 06 tolik nepřekopali, ale to první by měla být krabice se vzduchovým filtrem, za ní pojistková skříň a za ní je vývod + pólu. Přes ten a kostru (např. zvedák motoru) by se mělo nouzově startovat. Ne přes baterii.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

josef píše:No něco takového jako baterie tam je před levým předním světlem. Vzpomínám když mi to tenkrát při odjezdu z německého autosalonu nešlo nakonec nastartovat, připojovali kabely z druhého auta tam a pak teprve si vzpomněli, že hlavní baterie je vzadu.

Doufám, že 06 tolik nepřekopali, ale to první by měla být krabice se vzduchovým filtrem, za ní pojistková skříň a za ní je vývod + pólu. Přes ten a kostru (např. zvedák motoru) by se mělo nouzově startovat. Ne přes baterii.
Tak, tak. :good: Normální auto má jenom jednu baterku. Jediný vozidla kde jsem viděl baterií více byly staré autobusy s klimou. Tam byly i dva alternátory. Jeden altík a jedny baterie na tu klimu nestačily.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#18 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

Peugeot 607 má dvě baterie. Jednu na startování a druhou na živení elektroinstalace.
Jinak u mě taky kapůto baterka :evil: Musím se pozeptat dědy, kdy bude likvidovat stodvacítku - má v ní novou Bosch 100Ah :D
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Ing.Magor »

eLzyx píše: Musím se pozeptat dědy, kdy bude likvidovat stodvacítku - má v ní novou Bosch 100Ah :D
Ty jo, tak to díky tý baterce auto výrazně získalo na hodnotě :lol:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

GDPR_user

#20 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od GDPR_user »

karelvolvo píše:Jo to znám sedět v autě poslouchat radio a najednou jsem nenatočil žádnou hlášku mi to nepsalo od té doby vozím startovací kabely. Pomýšlím nad Stříbrnou VARTOU ale stojí asi 4500kč. Nevím jak je to na našich autech ale co vím tak V50 píše něco o batarce ale je to baterka v dálkovém ovladači tak si to radši prověř přesně
Jakou stříbrnou máš na mysli??? 110Ah Silver Dynamic 920A umím sehnat za cca 3800Kč

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#21 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

Dej dědovi tu svoji (nabitou) a vem si tu jeho. Třeba nic nepozná. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#22 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Lukaso »

elzyx: bo se zeptej bráchy, určitě se mu tam toho válí hodně po porcovačkách
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

děda nechtěl řešit mrtvej alternátor, tak jezdí na "baterku". Auto má jen na dojíždění do práce, takže se za cestu vybije nula nula prd. Jednou za týden ji hodí na nabíječku.
ad hodnota. Tahle 120tka má větší cenu než 4000Kč. Víš kolik je v ní nerezu? Celý přední nosníky, prahy, zesílenej B sloupek nerezovou tyčovinou atd.
Lukaso píše:elzyx: bo se zeptej bráchy, určitě se mu tam toho válí hodně po porcovačkách
zkusím, stejně se u něj musím zastavit pro svoje zadní gumy z C70
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#24 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od martines »

eLzyx píše: Musím se pozeptat dědy, kdy bude likvidovat stodvacítku
Navrhni mu, že mu jí na zimu zajedeš a pak.... si z toho tu baterku odneseš. :wink:
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#25 "Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od raolsa »

eLzyx píše:Tahle 120tka má větší cenu než 4000Kč. Víš kolik je v ní nerezu? Celý přední nosníky, prahy, zesílenej B sloupek nerezovou tyčovinou atd.
Tohle mě zajímá. :crazy: Nahoď nějaký foto. To musí být mazlík. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“