Galerka závoďáka VRZČ
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1625
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Galerka závoďáka VRZČ
Hmm, zapomněl jsem na termín 25.10. ve Vysokém Mýtě a mám tam naplánovanou 4 denní výpravu na sumce na Labe pod Přelouč. To mě štve.
Do mostu to mám fakt z ruky a na to Mýto jsem se celkem těšil. 
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Budou další závody, Závoďák to dá! 
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
V sobotu Závoďák vedený zkušenými piloty dokončil další šestihodinovku, tentokrát na Autodromu ve Vysokém Mýtu.
Přidělené startovní číslo 20 mohlo připomínat ledacos, neoddiskutovatelným faktem ale bylo, že trať Devítce zrovna moc nevyhovovala a ve výhodě byla malá a mrštná auta s vlastnostmi motokár. Brali jsme to tak trochu jako generálku na Most, kde letošní sezónu ukončíme poslední šestihodinovkou na našem oblíbeném a dobře známém okruhu, který máme obstojně najetý. Ta proběhne v sobotu 15. listopadu. Nový podvozek fungoval výborně, snížená Devítka opět ubrala nějaké stupně bočních náklonů, a tak limitní byly pneumatiky. Obzvlášť ve chvíli, kdy začalo pršet. První hodiny jdou jednoznačně za mnou, ale u těch druhých to svádím na velkou kaluž nemrznoucí směsi rozlité přesně v poslední utáhlé zatáčce před cílovou rovinkou. Rozhodně nejvíc si mokrou trať užíval Standa. Déšť netrval dlouho a dojíždělo se opět na suchu. Ani sucho však nezabránilo překlopení Lancie Y10 v ostré pravé zatáčce na střechu, což závod zkrátilo o dvě kola.
A tady jsou nějaké fotografie:
Startovalo se opět stylem Le Mans, v našem případě za pomoci boosteru.
A je konec! Ne však šachovnicovou, ale červenou vlajkou.
Zmiňovaný důvod ukončení je patrný v pravém horním rohu následující fotografie.
Ještě čestné kolo a pro dnešek je hotovo.
Standa nejen že takto propotil v zápalu boje hodobóžové triko, ale ještě nám stihl udělat výborný oběd. Kuře na rajčatech a olivách, podávané po tirácku bylo naprosto luxusní.
Jen se velmi omlouvám, že už podruhé nemám fotografii nových tlumičů a pružin. Původní plán, že to bude to první, co udělám vzal za své hned ráno na parkovišti kde jsme se dobývali do zamčené V70.
Jak to asi dopadlo není těžké domyslet...
Přidělené startovní číslo 20 mohlo připomínat ledacos, neoddiskutovatelným faktem ale bylo, že trať Devítce zrovna moc nevyhovovala a ve výhodě byla malá a mrštná auta s vlastnostmi motokár. Brali jsme to tak trochu jako generálku na Most, kde letošní sezónu ukončíme poslední šestihodinovkou na našem oblíbeném a dobře známém okruhu, který máme obstojně najetý. Ta proběhne v sobotu 15. listopadu. Nový podvozek fungoval výborně, snížená Devítka opět ubrala nějaké stupně bočních náklonů, a tak limitní byly pneumatiky. Obzvlášť ve chvíli, kdy začalo pršet. První hodiny jdou jednoznačně za mnou, ale u těch druhých to svádím na velkou kaluž nemrznoucí směsi rozlité přesně v poslední utáhlé zatáčce před cílovou rovinkou. Rozhodně nejvíc si mokrou trať užíval Standa. Déšť netrval dlouho a dojíždělo se opět na suchu. Ani sucho však nezabránilo překlopení Lancie Y10 v ostré pravé zatáčce na střechu, což závod zkrátilo o dvě kola.
A tady jsou nějaké fotografie:
Startovalo se opět stylem Le Mans, v našem případě za pomoci boosteru.
A je konec! Ne však šachovnicovou, ale červenou vlajkou.
Zmiňovaný důvod ukončení je patrný v pravém horním rohu následující fotografie.
Ještě čestné kolo a pro dnešek je hotovo.
Standa nejen že takto propotil v zápalu boje hodobóžové triko, ale ještě nám stihl udělat výborný oběd. Kuře na rajčatech a olivách, podávané po tirácku bylo naprosto luxusní.
Jen se velmi omlouvám, že už podruhé nemám fotografii nových tlumičů a pružin. Původní plán, že to bude to první, co udělám vzal za své hned ráno na parkovišti kde jsme se dobývali do zamčené V70.
Jak to asi dopadlo není těžké domyslet...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Gratuluji ke zdolání
. Jaká se jela verze trati, retardér do i z kopce?
-
Offline
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Galerka závoďáka VRZČ
Hošííí, to byl tanec jako hrom! Jízdní vlastnosti auta se opět zlepšily a na mokru se dá jet bokem skoro celej okruh
Jezdily se obě šikany, takže furt nějaká zatáčka...
Nevěřil jsem, že se na okruh vejde naráz pětadvacet aut, dokonce za celej den do nás ťuknul jen jeden pežotek...
Každá minuta závodu byla důkazem objektivní pravdy, že předokolky jsou nedotáčivý ukvičený křápy se zápornou jízdní elegancí - naproti tomu dvě mazdy mx-5 jezdily zatáčkama s tak nenucenou samozrejmostí..., radost pokoukat!
Na devítku byla taky radost koukat, měla krásně nastavenou světlou výšku a moc fešný kola, ale v těch ouzkejch zatáčkách vypadala trochu jako autobus, co se zatoulal na dětský dopravní hřiště
Moc vám děkuju za supr zážitek!
Nevěřil jsem, že se na okruh vejde naráz pětadvacet aut, dokonce za celej den do nás ťuknul jen jeden pežotek...
Každá minuta závodu byla důkazem objektivní pravdy, že předokolky jsou nedotáčivý ukvičený křápy se zápornou jízdní elegancí - naproti tomu dvě mazdy mx-5 jezdily zatáčkama s tak nenucenou samozrejmostí..., radost pokoukat!
Na devítku byla taky radost koukat, měla krásně nastavenou světlou výšku a moc fešný kola, ale v těch ouzkejch zatáčkách vypadala trochu jako autobus, co se zatoulal na dětský dopravní hřiště
Moc vám děkuju za supr zážitek!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Vapik: jojo, jely se obě, takže čas pod minutu měla jen ta vítězná sedanová brambora. Tým kolem ní a toho kompakta, kdo bude koukat na fotky, byl opravdu z jinýho vesmíru. Pravidla a slušnost nikoho nezajímala, a jeli bezohledně s jediným cílem, vyhrát. Dokonce tam byli specialisti, kteří objížděli červenou vlajku, aby najeli ještě kolo, nebo se předjíždělo na oranžovou vlajku. To mi dalo trochu pachuti do jinak skvělého zážitku a to jsem poprvé jen koukal.
Překvapily mě pneumatiky, protože většinou jezdíme na hrozných šlupkách a tyhle se ojížděly asi 3h, než začaly rozumně fungovat. Ráno na suchu byl nejlepší čas 1:07:8x a po poledním dešti, když trať oschla, tak čas spadl na 1:05:42, což považuju za zázrak na to, na čem se jelo. Ale tak co, gumy byly na vyhození pro civil, ale na okruhu ještě udělaly hodně parády.
Za celý závod nebyla žádná další červená vlajka, kromě té 2 minuty před koncem. Z Mostu je člověk zvyklý, že pokud jich je jen 5, tak je to super.
Den bohužel opravdu začal blbě, když jsem ráno po spinkání vylezl na parkovišti z auta, zabouchl za sebou a z Bertíka se ozvalo "cvak!" Obrubník, ocelový nájezdy, dokonce i záchranný kladívko se špičkou s oknem nic neudělalo, kromě poškrábání. Když už jsme vymýšleli, jak tech pár metrů přejedeme po ose apod., tak se ozvala rána a okno se vysypalo samo. Standa pak "nové okno" vyrobil z role izolačky a udělal to fakt dobře, žádný vibrace a drnčení cestou domu nebyly. Zajímavej pocit je, když řešíš, který okno rozbiješ, skoro jako vybírat, který ze svých dětí máš nejmíň rád
Díky všem za skvělou atmošku a v Mostě... v Mostě už zase za volantem ZDAR!
PS: cestou domu bylo výročí, ke kterému teda nebyl pěkný dáreček

Překvapily mě pneumatiky, protože většinou jezdíme na hrozných šlupkách a tyhle se ojížděly asi 3h, než začaly rozumně fungovat. Ráno na suchu byl nejlepší čas 1:07:8x a po poledním dešti, když trať oschla, tak čas spadl na 1:05:42, což považuju za zázrak na to, na čem se jelo. Ale tak co, gumy byly na vyhození pro civil, ale na okruhu ještě udělaly hodně parády.
Za celý závod nebyla žádná další červená vlajka, kromě té 2 minuty před koncem. Z Mostu je člověk zvyklý, že pokud jich je jen 5, tak je to super.
Den bohužel opravdu začal blbě, když jsem ráno po spinkání vylezl na parkovišti z auta, zabouchl za sebou a z Bertíka se ozvalo "cvak!" Obrubník, ocelový nájezdy, dokonce i záchranný kladívko se špičkou s oknem nic neudělalo, kromě poškrábání. Když už jsme vymýšleli, jak tech pár metrů přejedeme po ose apod., tak se ozvala rána a okno se vysypalo samo. Standa pak "nové okno" vyrobil z role izolačky a udělal to fakt dobře, žádný vibrace a drnčení cestou domu nebyly. Zajímavej pocit je, když řešíš, který okno rozbiješ, skoro jako vybírat, který ze svých dětí máš nejmíň rád
Díky všem za skvělou atmošku a v Mostě... v Mostě už zase za volantem ZDAR!
PS: cestou domu bylo výročí, ke kterému teda nebyl pěkný dáreček
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Tak na dva retardery je to moc pěkný čas 
-
Offline
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Galerka závoďáka VRZČ
Gut! 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Galerka závoďáka VRZČ
Zrovna jsem se díval na ten startovní rošt... takže to co chtěli ze začátku, auta pod 25, nebo prostě nějak rozumně vzalo za své, tím myslím ty TT a MX-5. I když u MX-5 se dá limitu přiblížit.
PS: k té pachuti, to nejsi jediný kdo to tak vnímá. Já lámal souseda, že bychom to mohli dát. Jenže poslední dobou se tam objevují právě ti co jdou vyhrát stůj co stůj. Že to není už úplně o té legraci a užití si srandy za volantem.
Nerejpu do devítky, ta je za mě úplně ok, spíš bych to směřoval na ty kokoty v tom kompaktu.
PS: k té pachuti, to nejsi jediný kdo to tak vnímá. Já lámal souseda, že bychom to mohli dát. Jenže poslední dobou se tam objevují právě ti co jdou vyhrát stůj co stůj. Že to není už úplně o té legraci a užití si srandy za volantem.
Nerejpu do devítky, ta je za mě úplně ok, spíš bych to směřoval na ty kokoty v tom kompaktu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Ale jo, je tam furt spousta týmů, co to jedou na pohodu a v klidu. Devítka to splňuje hravě, byla vytažena z vrakáče 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Pokud by někoho nebavilo číst moje rozvláčné povídání, tak jsme po Mýtě i šestou šestihodinovku, tentokrát opět v Mostě dojeli.
A dojeli jsme na dvanáctém místě z 35 posádek.
Podrobné pokračování plus fotografie zítra.
A dojeli jsme na dvanáctém místě z 35 posádek.
Podrobné pokračování plus fotografie zítra.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Byly tam na dráze k vidění opravdu zajímavé stroje. 
Tohle peklo bylo 3,5V Vtec, kterej jel tak, že nikdo neměl šanci, ale dojezdili na to, že to sežralo dvoje destičky a víc jich už neměli. Ty zběsilý novodurový redukce na nárazníku je nabíraní vzduchu na chlazení brzd. Traktůrek uklízel olej poté, co Ford Probe náhodně ztratil olejový vypušťák z vany a na celkem dlouhou dobu se uzavřela dráha a sypali to ručně vapexem.
Tohle peklo bylo 3,5V Vtec, kterej jel tak, že nikdo neměl šanci, ale dojezdili na to, že to sežralo dvoje destičky a víc jich už neměli. Ty zběsilý novodurový redukce na nárazníku je nabíraní vzduchu na chlazení brzd. Traktůrek uklízel olej poté, co Ford Probe náhodně ztratil olejový vypušťák z vany a na celkem dlouhou dobu se uzavřela dráha a sypali to ručně vapexem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Tak tady je několik fotografií s popisky:
Technická přejímka proběhla v pořádku a jdeme na to!
Hluk je poslední dobou v Mostě aktuální téma.
Po startu trať hodně klouzala, takže byla x krát žlutá vlajka i Safety Car.
I na jeřáb došlo.
Ale nám se jelo fajn.
A tady je to v předchozím příspěvku zmiňované Probe.
Střídání za volantem probíhalo hladce.
Černý Golf přecenil své schopnosti / možnosti a výsledkem kontaktu byly hodiny a poškozené kolo. Pneumatika naštěstí udržela tlak a vydržela až do konce.
Jen bylo potřeba zkontrolovat podvozek, ze kterého se ozývaly občas nepěkné rány.
Která značka byla nejčastěji v boxech asi není těžké uhádnout.
Ještě k pneumatikám. Poprvé jsme jeli na Michelinech Pilot Sport Cup 2, které se velmi osvědčily a i v chladném a mlhavém počasí krásně lepily.
Teď nastává zimní pauza a bude potřeba doladit x věcí a vrátit Závoďáku to, jak spolehlivě nám celou sezónu fungoval.
Technická přejímka proběhla v pořádku a jdeme na to!
Hluk je poslední dobou v Mostě aktuální téma.
Po startu trať hodně klouzala, takže byla x krát žlutá vlajka i Safety Car.
I na jeřáb došlo.
Ale nám se jelo fajn.
A tady je to v předchozím příspěvku zmiňované Probe.
Střídání za volantem probíhalo hladce.
Černý Golf přecenil své schopnosti / možnosti a výsledkem kontaktu byly hodiny a poškozené kolo. Pneumatika naštěstí udržela tlak a vydržela až do konce.
Jen bylo potřeba zkontrolovat podvozek, ze kterého se ozývaly občas nepěkné rány.
Která značka byla nejčastěji v boxech asi není těžké uhádnout.
Ještě k pneumatikám. Poprvé jsme jeli na Michelinech Pilot Sport Cup 2, které se velmi osvědčily a i v chladném a mlhavém počasí krásně lepily.
Teď nastává zimní pauza a bude potřeba doladit x věcí a vrátit Závoďáku to, jak spolehlivě nám celou sezónu fungoval.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Galerka závoďáka VRZČ
btw to Probe ztratilo výpušťák přesně v době, kdy jsem ho tlačil před sebou 
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Na první Petrovo fotce je dobře vidět, že s bramborovym compactem, když se z něj sundá uplně všechno, včetně 5. dveří, se jde dostat pod 2:02. Honda accord coupe s 3,5 VTEC nebyla o mnoho pomalejší. To je 13s na kolo oproti nám, což je neuvěřitelnej parník. Určitě měli lepší gumy i výkon, ale my zvítězili duchem 
Jo a pro info, přední destičky TRW GDB837 jsou tam už z minulýho 6h Mostu, pak Sosnová, letiště Tchořovice, 6h v Mejtě a 6h v Mostě. Tzn. cca 2000km a ještě tam něco je na jarní testování. To se nám ještě nikdy nepovedlo. Dycky byly tak jedny na závody. Otázka je, zda to je tim, že jezdíme víc otevřený disky, nebo opravdu je tahle směs desek nesmrtelná. Teď v Mostě ta 1. honda i 2. bávo dojeli na to, že měli jen jedny náhradní desky a ty jim došly a na poslední kola vyslali náhradní vozidla.
Jo a důležitý je pro mě i to, že se furt zlepšujeme. Každý rok jsme o sekundu rychlejší
Jo a pro info, přední destičky TRW GDB837 jsou tam už z minulýho 6h Mostu, pak Sosnová, letiště Tchořovice, 6h v Mejtě a 6h v Mostě. Tzn. cca 2000km a ještě tam něco je na jarní testování. To se nám ještě nikdy nepovedlo. Dycky byly tak jedny na závody. Otázka je, zda to je tim, že jezdíme víc otevřený disky, nebo opravdu je tahle směs desek nesmrtelná. Teď v Mostě ta 1. honda i 2. bávo dojeli na to, že měli jen jedny náhradní desky a ty jim došly a na poslední kola vyslali náhradní vozidla.
Jo a důležitý je pro mě i to, že se furt zlepšujeme. Každý rok jsme o sekundu rychlejší
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Galerka závoďáka VRZČ
Já myslim že to kluci v Pákistánu dobře upekli
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé