Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 546
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Laurel »

No no, pro lidi s OCD někdy tyhle věci není jednoduché přijmout :D
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 953
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

To chápu, před 15 lety jsem měl služební Mazdu 3 a tam to vyosení volantu bylo opravdu výrazné. Od té doby si dávám pozor, abych kupoval jen auta s volantem v ose :D
Naštěstí koncerny po roku 2000 a i Volvo P2 to má celkem v ose, tak žiju v míru :D

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 728
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Mám zimní zahradu a potřebuji v ní hlídat, aby neklesla teplota pod cca 2˚C. El. ohřívač mi na ní nestačí (zásuvka max. 3.6kW). Přemýšlel jsem o nějakém levnějším naftovém topení cca 8kW (vevor apod), ale nemám šajn, zda ho lze nějak spínat termostatem jako to el., aby ho termostat sepnul. Stejně tak vyřešit i jeho vypnutí.
Provoz by měl být kupodivu (krom nákupky samozřejmě) levnější, než elektrickým topením. Jen vyřešit ti hlídání teploty.
Ví někdo, jak na to?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3564
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

no většina bufíků má svůj termostat, tak jen aby uměl tak nízký bod sepnutí nebo ho nahradit externím termostatem ne?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 728
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

No právě, co jsem koukal, tak jejich nastavení teploty je od 18˚C, výjimečně od 6-8˚C, co že je stejně moc.
Zase nechci koupit novou věc a hned přijít o záruku tím, že z něho vydlabu termostat a nahradím jiným.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3564
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

tak ono to bude spíš jen o přepojení, z toho bych neměl strach
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé