PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Prodej vozidel
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5015
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Ondra. »

Ahoj,
nabízím už nějakou dobu tuto 760 různě po inzertních serverech. Do auta jsem nadšeně investoval tak, že v podstatě půl doby mého vlastnictví strávilo buď u mě doma na špalkách nebo u blízkého servisáka. Nicméně člověk míní, život mění, takže ne že bych úplně musel, ale z nedostatku času bych toto auto rád posunul dál. základní specifikace viz nadpis, nyní nějaké provozní informace:
Auto prošlo před cca 10 lety renovací včetně kompletního laku jedním z předchozích majitelů, k tomu nemám žádné doklady. Do auta jsem hodně investoval. Všechny náplně a oleje byly vyměněny, včetně proplachu overdrive. Vyměnil jsem: Vodní chladič, podtlakové čerpadlo, žhavicí svíčky, těsnění víka ventilů, repas vstřikovačů, trubky ke vstřikům, startér, rozvodový řemen včetně kladek, alu ráfky a mnoho drobností, které chyběly v interiéru i exteriéru. Vozidlo má platnou klubovou testaci HV. Na autě jsou některé nedostatky, které jsou vzhledem k jeho stáří a ceně běžné: Cyklovač stěrače nefunguje (stěrače fungují pouze na druhý a třetí rychlostní stupeň) Mírný úbytek laku kolem střešního okna. Klimatizace nefunguje - nespíná spojka klimatizace. Vzhledem k tomu, že klima je stavěná na chladivo R12, tak už její nefunkčnost asi ani nemá cenu řešit. Po silném dešti se na střeše objevuje mokro. Pravděpodobně odtokové kanálky šíbru. Nefunguje elektrické sedadlo řidiče - tlačítka na panelu jsou vadná. Mám připravený mechanický rám sedadla, přidám ho k autu. Při brzdění se ozve tiché dunění, bude to drobnost - kryt brzdy nebo pružina na brzdovém obložení. Palivoměr má určitou odchylku, jednou mi došla nafta cca v 1/4 rafičky, dá se s tim žít. Všechny důležité části vozu fungují dobře - brzdy (včetně ruční brzdy) jsou v pořádku, řízení, převodovka + overdrive a diferenciál fungují bez problémů. Používám olej 10W40, je znatelný únik kolem hadic mezichladiče, ale spotřeby oleje jsem si nevšiml (momentálně mám najeto 3000 km po výměně oleje). Samozřejmě motor ze své podstaty už nebude mít komprese jak zamlada, ale měřili jsme komprese orientačním měřákem a ukazoval velmi vyrovnané hodnoty. Chce to vidět, projet, poslechnout... Na tachometru je kolem 200000 km, dá se předpokládat, že tento údaj nesouhlasí s realitou.
Cena: Pro inzertní servery mimo jsem nastřelil. Píše spoustu skandinávců, kteří začínají tim že dají o 30% méně než je požadovaná cena. Přijde mi to skoro jako švédský národní sport. Takže jsem nastřelil cenu přes 120 000 Kč s tím že zde na foru jsem ochotný jednat v 5-místné sumě. Přecejen 760tek na prodej moc není....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Ravan »

Za mě jako celkem hezké auto..

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5015
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Ondra. »

za 90 000 Kč by si ženicha nenašla?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Pedrozo »

můžu se tě předsedo jen zeptat, kde jsi inzeroval, že ti píšou skandinávci? mobile, nebo někde jinde?
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5015
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Ondra. »

Marketplace, ale silně nedoporučuju, jsou to hrozný idioti
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od BOSON »

Taky jsem do něho nacpal hodně peněz. Kdybych si ho mohl vzít sebou, tak bych ho nedaroval. Jinak sedačka řidiče funguje, jen se jí někdy nechce. Chybí tam jeden bowden na řízení sklonu opěradla.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1190
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od nebel »

To mne tenkrát velmi mrzelo, že jsem na foru nebyl o tři hodiny dřív a předběhli mně jiní. Bohužel si nemůžu dovolit si ji teď pořídit, byť zjišťuji že po D24 se mi stýská čím dál víc.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6412
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od python.p »

Já na to koukal a psal jsem snad nějak stejně jak Ondra. Nicméně Ondra mě pak spravil o jednání s dotyčným a dal auto o dost víc lásky. Hlavně tam u nich v těch končinách je na tohle auto hromada frajerů a on sám má zkušnosti. Já bych to do takovýho stavu tak rychle nedal.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5015
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Ondra. »

Množí se dotazy po SZ na korozi podvozku, přidávám fotky, ať každý posoudí sám. Za mě tedy velice dobré...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1190
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od nebel »

Podobnou povrchovku jsem řešil v létě na šedivý sedmě. Nikdo to nebylo prožrané skrz, byla to jen povrchová liška. Jen doporučuju novému majiteli postupně prohmatat/proklepat ten gumoasfalt na celé podlaze, na dvou místech se na mém autě zdál být v pořádku a stejně to pod ním křupalo.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6412
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od python.p »

Tzv šroubovákový test? :) :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13208
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od Urvanej »

tvl nemusíš do toho hnedka bodat, stačí poklepat, pokud máš ucho s cit :lol:

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6412
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

PRO: Volvo 760 D24TIC 1988 M46

Příspěvek od python.p »

No, u krabic nevím, ale u Miat se to dělá rovnou šroubovákem. :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „Prodej - Auta“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé