Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Tak jo, jak už uvedl Honza ve své galerii, stal jsem se novým (šťastným) majitelem a převzal jsem tím štafetu.
Doufám a věřím, že budu dál pokračovat ve vzorné údržbě tohoto krásného Volva.
Už delší dobu jsem po nějaký pěkný P3 pokukoval a když mi ho Honzík nabídbul, tak jsem neváhal ani okamžik.
Auto je v tuto chvíli bez nutných investic, tak jsem "jen" po domluvě s Honzou nechal nastříkat haupnu, která byla jedinou malou kaňkou na jinak krásným autě.
Cestou domů jsem udělal pár aktuálních fotek, které dávám níže.
- 30.1.2017 – 118488Km – Autorizovaný servis Volvo
- Výměna čelního skla
- Výměna zámku L sedadla
- Výměna oleje v automatu
- Výměna oleje v servu
- Brzdové destičky přední
- Motorový olej Shell 0W30
- filtry olejový, kabinový, vzduchový, palivový
- stěrače čelního skla
- 24.2.-9.3.2017 – 120429km – Autorizovaný servis Volvo
- Oprava škodní události
- Nový přední nárazník
- Nové xenonové světlomety L i P
- Stranové vedení vzduchu pravé
- Lemy předních blatníků
- Nová kapota motoru
- Nová maska
- lakování
- 7.3.2018 – 175003Km – Autorizovaný servis Volvo
- Výměna oleje v automatu
- Výměna předních brzdových kotoučů a destiček
- Motorový olej Shell 0W30
- filtry olejový, kabinový, vzduchový, palivový
- rozvody – sada
- řemen plochý
- řemen AC
- šroub kladky
- napínací kladka
- vodní pumpa
- chladící kapalina
- 10.7.2018 – 188452Km – Autorizovaný servis Volvo
- Výměna jednotky a selenoidu voliče řazení
- Výměna předních tlumičů
- 1.11.2018 – 203568 – Autocentrum TOP CAR Olešná
- Motorový olej 5W30 + filtry
- 30.7.-14.8.2020 - servis Jakub Svoboda
- dezinfekce klimatizace + kabinový filtr Mann
- vysoušeč klimy
- trubka mezi expanzkou a chladič - Land Rover
- vyntýlek na vakuovce
- trubka mezi turby - původní prasklá
- silentblok motoru
- motorový olej Mobil 1 5W30 ESP C3
- zadní brzdové kotouče a desky ATE
- napínací kladka a řemen
- řemen klima
- volnoběžka alternátoru INA
- chladič Nissens
- vzduchový filtr Mann
- palivový filtr Mann
- olejový filtr Mann
- kvůli výměně chladiče odsátí a opětovné naplnění klimatizace (chybělo 200g)
- nová chladící kapalina G13
- proplach serva - Ravenol SSF
- proplach automatu - Ravenol ATF T-WS Lifetime (3324)- 12l
- výměna volantu za nově přešitý (volantyzkuze.cz) + nové logo
- 22.8.2020 – 247500km – servis Raolsa
-výměna náplní v AWD: Haldex (origo Volvo), diferenciál (Ravenol EPX 80W-90), úhlovka (Ravenol EPX 80W-90)
- vyčištění EGR
- Montáž modulu zadních světel TLE od D5T5
- 8.9.2020 – 248350Km – servis Raolsa
- výměna zadních dorazů
- výměna hadic sání (31370208 a 31370210)
- 17.9.2020 – Autosklo Kalfas
- zatmavení vozu -fólie na skla
- 30.11.-8.12.2020 – 253160Km – Autorizovaný servis Volvo
- oprava po škodní události (vandalismus)
- lakování PZ blatníku + 5.dveře
- výměna okna a chrom. lišt PZ blatníku
- výměna stěrače a nápisů na 5. dveřích
- příprava před STK
- nahrání SW
- svolávačka na pásy
- 8.12.2020 – 253179Km – pravidelná STK
- neúspěšná – únik oleje na zadní nápravě
Přeji hodně kilometrů bez nehod a negativních událostí, chip doporučuji, je to pak úplně jiné auto .
Bufík jsem si nechal rovněž namontovat, Jakub Svoboda mne jej rozhýbal (moc děkuji) a je super přijít v zimě k vyhřátému autu.
Děkuji chlapci.
Musím říct, že mám z toho auta fakt radost.
Včera jsem trochu uklidil bordel na "předzahrádce" a XC tak nemusí stát na ulici. Chtělo by to vyprázdnit nějakou garáž, ale to asi bude až příští rok (musím zredukovat stáj).
Zítra nás čeká první delší cesta do Svijan. Přesun domů od Jancha tak úplně nepočítám, protože jsem se seznamoval a vezl jsem kola a další věci, tak jsem musel jet hodně opatrně.
Pokud se povede do příštího pátku dekódovat ECM, tak bych tam mohl mít chip už po srazu na kuželně.
Taky koukám po větších kolech na léto. Nejhezčí jsou asi Erakir.
Na P80 mám rád tu jednoduchost a vzhled. Generace P2 se mi nikdy moc nelíbily, ale P3 zase naopak jo.
Za mě jednoznačně nejhezčí P3, je právě XC70.
A jak to vnímám? Je to super pohodlný auto a rodinej kočár na delší cesty.
Jen ten výkon v porovnání se všemi mými Volvy, je poněkud nižší. To ale nebude dlouho.
Tak už asi mám kola. Budou tedy chtít renovaci, ale jsou za dobrou cenu a mám na to celou zimu.
Jop, na dlouhý cesty je to nejlepší auto co jsem měl a ve kterém jsem jel. Teda pokud se bavíme o normálních cenách a vozech. RR Sport a eS Mergly neřeším.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Sice je na Erakir už moc nízký profil, ale ty prý rád cvakáš zubama, tak asi ok.
Za mě 18" je tak akorát, 17 uplný ideál
Renovace Erakir aby byla zachovana 2 barevnost a vzhled jako nyni musi na soustruh.
Spousta lidí má tvrdila, že ideální kola na P80 jsou 16". No já úplně v pohodě a pohodlně jezdím na 18"
Na P3 jsou ty 17" super do lesa a na ochranu před obrubníkem. Něco mi ale říká, že to i na 19" bude pohodlnější auto, než P80 na 16".
Na renovaci to dám někam, kde na to mají vybavení a dostanou je do stavu nových kol.
galerie P3 Volv zásadně nekomentuji (ty auta se mi prostě nikdy nelíbily), ale Jiří, přeji hodně najetých kilometrů bez závad a zádrhelů a pokud možno jen pozitivní vzpomínky, až budeš po letech rekapitulovat a porovnávat svůj vozový park.
Ať Xcčko slouží ve zdraví a s "rohlíkem na xichtě"
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Noo, svezl jsem se s tím a je to masakr. Úplně jiné auto! Stejně jako o lakování haubny a montáži bufíka jsem nad tím celých pět let vlastnictví uvažoval a nedokopal se k tomu. Bohužel. Teď je s tím ještě větší radost jezdit.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!