raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Jsem pořád ještě ve fázi lazení LPG. Směs je trochu chudší, postupně přidávám. Ale nechci to přehnat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6385
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od python.p »

No za mě teda radši bohatší směs, jak chudá a vysoké teploty. :) Ale nejsem ladič.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5884
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Chudá/bohatá směs je za mě blbost. Auto si to vždy zkoriguje a jde to do haje. Nebuďte sysli dejte to přesně na lambdu a nad určité otáčky tomu dejte benzín. Mam spotřebu 1l/100km benzínu a prostě nemam s tím problém. přímaz mi dělá teda turbo už si to bere asi 1l na 5000Km a budu to muset asi řešit :(
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3432
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Vapik »

Já nějak významně chudou směs nevidím, spíš opravdu ten problém s tím že jiskra nešla na elektrodě, ale po těle svíčky do hlavy. Dělal mi to Hummer a taky Lexus. U hummera popraskané NGK svíčky a bylo to vytahanýma bodkama na cívkách u lexuse svíčky Denso jen očouzené protože jsem to chytil včas a taky to bylo botkama.

Přidáno za 3 minuty :
Auto si to koriguje na lambdu jen v nízkých a středních, aby to bylo v celém režimu tak by jsme museli mít závodní jednotku a WB sondu. To nemění nic na tom že to chce mít dobře seřízeno. Jen nesouhlasím s přívstřikem benzínu, ten je za mě potřeba jen u specifických motorů nebo nakoňovaných turb, aby jsi chladil sedla.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Urvanej »

Hele řešili jsme praskání izolátorů jednou v práci přímo pro výrobce. Zjistilo se, že dementi v salónu používali nějakou blbou chemii, nebo jí špatně oplachovali a izolátory trhala koroze elektrody uvnitř. Ale jak se to tam dostalo, když je vlastně celá utopená v "objímce", to už sme nevyšetřovali.

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Takhle vypadá mapa korekcí LPG. Čísla by měla být okolo nuly. Dole vidíte jak se to upravuje, aby se čísla nahoře srovnala. Koukám na to po každé delší jízdě a už mám jenom pár míst, kde je potřeba úprava. Tohle je starší mapa.
IMG_20250827_102758.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3432
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Vapik »

už tahle vypadá moc hezky.

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5884
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Jo to vypadá pěkně. Jak se ti liši delka vstřiku u BA a LPG ? Třeba na volnoběh ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Nevím jak aktuálně, ale co mám starší foto tak na tom je LPG vstřik cca 0.1 - 0.15 delší než benzín.
Odpoledne můžu kouknout.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5884
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Jo to je pěkná hodnota. Takhle to vypadá dobře.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Dnešní jízda do práce a zpět mě utvrdila ve výrazném zlepšení výkonu auta. :Yahoo!:
Jako jo, turbo to není, ale konečně to jede tak, jak bych si od načipované atmosféry v LPG představoval. :oops:

Jo a musím si ještě pohrát s palivoměrem, protože už v pondělí ráno se mi rozsvítila červená kontrolka rezervy LPG. Zpět jsem jel radši na benzín, vzhledem k závadě a chodu na 4 a dnes s tím jel zase do práce a zpět na plyn. To je cca 65 km na plyn od rozsvícení kontrolky. U červenky jsem měl nastaveno, že pokud se rozsvítila červená kontrolka, tak jsem ujel ještě těch 100 - 120 km než mi plyn došel.
No a když jsem dneska tankoval, tak mi tam vlezlo pouze 48 litrů z 65. To dělá spotřebu LPG 9,73 L/100KM. :Yahoo!: Takže bych najel ještě nějakých 150 km než by mi plyn došel. :D

Předpokládám, že při běžném ježdění do práce přes Kozákov bude spotřeba určitě vyšší, protože tuhle spotřebu to dosáhne pouze při ekonomické jízdě. To jest 130 po dálnici a 90 mimo obce po státovkách.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5884
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Ja se na měřák nikdy nespolehal to bylo vždy +- autobus. U mě to bylo 380-420Km podle toho jak jsem jel. Když jel letěl 150 pořád tak 380Km když jsem jel jak důchodce dostal jsem se přes 420Km. Tankuju 56l. Za mě nejpřesnější :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Tak časy vstřiků ba/lpg na volnoběh 3,0/3,7 ms. Ono to dost kolísá jak do toho kecá klimatizace, ale v průměru jsou ty plynové o cca 0,7 - 0,8 delší.

S tím asi nic udělat neumím (nevím), řídí si to jednotka sama.

Jinak korekce už se dostaly místy nad nulu, takže jsem musel ubrat, i celkově křivka LPG je nad benzínovou. Tak jsem lehce ubral a uvidím později.

Ale už se to začíná rýsovat. :oops:

Začíná mě to auto zase bavit. Ještě zjistit co dělá takové zaškobrtnutí ve výkonu okolo 2500 otáček (dělá to od začátku) a bude to cajk.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5884
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Delka vstřiku je dána velikosti "díry" toho vstřiku. Do nějaké hodnoty to jde, ale pak už to přestává být efektivní. Jsou pak dvě možnosti řešení buď dát větší díru do vstřiku, nebo zvednout tlak, takže se v te delce vstříkne více paliva. Ja šel druhou cestou protože tam od novory mam malé díry. Všichni mi říkali, že to vstřiky nedají. Ja se držím hesla že až to nedají tak je udělám větší. Kdyby to nešlo seřídit tak přidej tlak.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Jestli si to dobře pamatuju, tak ze vstřiků se úplně odmontovaly "redukce", nebo jak to nazvat. Tudíž jsou vstřiky maximálně propustné.
Když jsme systém přeprogramovávali z turba na neturbo a udělali kalibraci, tak plynař trochu ubíral na reduktoru, prý tam bylo hrozně moc.
Nechám to zatím tak. Auto jede dobře a až budu mít cestu okolo, tak se u plynaře stavím, aby na to ještě mrknul. Dílnu má pár km od místa kde bydlí dcera, takže tam jsem docela často. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

raolsa píše: 28 srp 2025 16:42 Začíná mě to auto zase bavit. Ještě zjistit co dělá takové zaškobrtnutí ve výkonu okolo 2500 otáček (dělá to od začátku) a bude to cajk.
Takže po týdnu jsem se zase podíval na korekce a už je to téměř na všech pozicích ideální. Jenom na pár bodech jsem ještě dávku lehce upravil.

Ale pořád mě trochu trápí chování popsané výše.

Dělá to to auto od začátku, takže plynem to nebude. Dělá to stejně na benzín i plyn.

Nevím jestli je to běžné chování atmosféry, ale myslím, že asi ne.

Prostě přidám plyn, auto začne zrychlovat, ale jak dosáhne určitých otáček - na každý kvalt je to jinde - tak prostě jakoby na chvilku začalo jít na 4, nebo jak to popsat, a chvíli trvá než se zase chytne a zase zrychluje dál.

Na diag nic není, klapka vyčištěná, palivový filtr nový, vzduchový zánovní.

Ještě jsem nezkoušel jezdit s noťasem na klíně a sledovat nějaké hodnoty, jako třeba váhu vzduchu a lambdy. Předpokládám, že oboje je ještě původní a tudíž v neznámém stavu.

Někdo nějaký nápad, nebo poznatek z ježdění kdo má stejný motor?

Jinak auto nyní jezdí asi nejlépe za celou dobu co ho mám. Téměř se to vyrovná stříbřence, i když ten výkon turba tomu trochu chybí, ale když s tím člověk počítá a zavčasu podřadí, tak se s tím jezdit dá. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6385
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od python.p »

Já to měl u starouše, na chvíli jak kdyby přestalo jít turbo a pak se zase chytlo, našel jsem děravý hadice podtlaku pod sáním - to odvětrání a nebo co. Tak možná zkusit tam.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Odvětrání mám v plánu měnit, už ho mám i koupené - origo. Kupodivu ani nebylo drahé.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 298
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: P2 04'-07'

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Mirek Kabát »

Mně to na atmošce dělá taky. Teda stěžuje si moje žena, že to dělá, když frčí do kopce. Když to jedu projet já, tak zrovna ne. Taky už jem prošel všechno od fitrů po vstřiky. A dát to zpět na 103 kW, aby to prubla, tak to nechce ani slyšet.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Dneska proběhla úprava elektriky od pana Jifi. Už mi konečně zase svítí osvětlení kufru. Sice přestala svítit dodělaná led světýlka na víku kufru, ale alespoň už stabilně svítí to světlo v kufru.
Dodělávka sice byla dobrá, ale když to nefungovalo, tak to bylo k ničemu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Jak už jsem psal ve vlákně o rezevaci na sraz, dneska se mi na něj nepodařilo dojet. :(

Auto najednou, při zrychlování do kopce na výjezdu z obce, ztratilo část výkonu. Ne velkou, jako když odejde cívka, nebo jako když minule praskly ty svíčky, ale najednou to tam bylo. Prostě částečné vynechávání při přidání plynu. Na LPG i benzín.

Při běžné jízdě to člověk ani nepozná, ale jakmile požaduje výkon, tak tam jakoby něco chybí.
Radši jsem to otočil domů.

Dojel jsem relativně v pohodě, jak jsem psal, při normální jízdě dobrý. Při jízdě do kopce už to bylo znát. Náklaďák jsem se odvážil předjet až když jsem si byl opravdu jistý, že to půjde.

No doma mi to samozřejmě nedalo a hned jsem začal bádat. :D

První co mě napadlo, odpojovat za běhu cívky. U každé se při odpojení chod změnil, u všech stejně.

No další krok byla diagnostika. Na té ECM-3200 Ignition coil. Faulty signal. WTF? Vždyť jsem je dával před 1000 km nové, NGK.
No, řekl jsem si. možná jsem se měl nejdřív podívat na tu diagnostiku, jestli tam chyba byla ještě před odpojováním cívek, ale bohužel stalo se.

Takže další krok bylo vymazání závad, dotažení koster (byly fajn) a zkušební jízda.

A hádejte co? Auto jede normálně.

Závada? Neznámá. Možná špatný kontakt konektoru cívky? Ale které? Ve Vidě se píše, že tahle závada je vždycky spojená s ECM-33X0, kde to X pravděpodobně určuje která cívka to dělá, ale tady to žádnou ECM-33X0 nepsalo. :unknown:

Takže srazu se bohužel nezúčastním, nebudu riskovat, že se mi to cestou stane znovu, když je v autě manželka, dvě děti a pes. :D

Zítra proběhne výměna oleje, ano už druhá, už jsem s tím nalítal od února 12000 km a pak s tím budu zase jezdit jenom do práce, 21 km tam a zase zpět a uvidíme, jestli se závada vrátí.

Edit: Ještě jsem si vzpomněl, že v pondělí ráno mi auto nastartovalo na 4, ale hned se to chytlo a celý týden už nic, tak nevím jestli to může mít spojitost.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od Ravan »

Jelikož mám většinou auta ještě s rozdělovačem :-D Tak budu za amatéra...

Ale, něco podobného se mi dělo na Fiatu Panda.. Nevím jak to Má V70 P2 v benzínu, já měl krátce akorát v naftě..

U toho Fiatu. Jsou dvě cívky, jedna dává impulz ke dvěma svíčkám.. Defektem té cívky se načala řídící jednotka motoru. (Vede tam svazek od hlavní řídící jednotky a pak se to dělí na dva svazky ke každé cívce)..

Cívky nový, diagnostika ukazovala akorát chybu zas v cívce, auto jelo na 2-3 válce.. A také jsem tam měl, že třeba nastartovalo auto na 3 válce a 4. se chytl brzo po startu taky.
A stále dokola..


Jen jak jsem si to přečetl, tak mě přesně napadlo tohle, co se mi dělo na Pandě. :-D Možná jsem úplně vedle...

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Neříkám, že to není možný, ale spíše nepravděpodobný.
Tahle auta (všechny P2 benzíny) mají na každou svíčku vlastní cívku. Není zde žádný rozdělovač, ani zapalovací kabely. Takže ke každé cívce vede signální kabel z ECM, napájení, kostra a ještě něco, páč tam jsou 4 kabely. Kostra vede pouze do oček, které jsou na všechny cívky dvě a jsou přišroubované přímo do hlavy. Zbytek vede asi do ECM.
Nevím co je ten čtvrtý kabel, musel bych se podívat do šémátka.
Jako teoreticky je možný, že by vadná cívka nějak probila a poslala napětí do ECM kam by neměla, ale to by asi nemělo za následek občasnou nefunkčnost, spíše okamžitou a nevratnou smrt ECM.

Edit: Takže podle šémátka jsou dva signální kabely do ECM a jedna kostra a jedno napájení. Kostra i napájení vedou každé do jednoho bodu, kostra na ty očka a napájení na pojistku v pojistkovém bloku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5869
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od PetrXC70 »

Tvl. Tebe to auto taky zkouší, co vydržíš... :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14591
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i

Příspěvek od raolsa »

Tak je to v kelu. :cry: :cry: :cry:

Studené to jede na 4, neohříval jsem to.

Svíčky jsem vyndal, nevypadá, že by jim něco bylo.

Změřil jsem znovu komprese, s novým měřákem jsou okolo 10,5 bar všechny.

Zkusím tam dát jiné svíčky co mám teď ve stříbřence. Jsou to ty původní, co v července byly a uvidím.

Ale obávám se, že pokud to nepomůže a nepomůže ani eventuální výměna cívek za nějaké co tu mám, tak to bude nad mé síly a budu muset auto dát nějakému elektrikáři.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 3m3, Blade