Haben - Petin hybridní Yaris
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Haben - Petin hybridní Yaris
Ja spis myslim, ze pokud je to stejne zastoupeni s jakym jsi resil ten nakup auta, tak te mozna trochu trapi...Dily chodi v ramci sousednich statu do druheho dne rano obvykle. Pokud objednas do cca 15hod (kazdy to ma jinak). Ale Zlin a Olomouc ma tusim stejneho majitele, s tim jsem kdysi mluvil a pusobil na me rozumne.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 151
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Haben - Petin hybridní Yaris
Mě spíš zaráží, že po roce odejde baterie u hybridu, kde bych čekal, že jsou s batery managementem připraveny na všechny možné scénáře provozu.
Asi by mě trochu štvalo, že mám po roce a půl elektrickou závadu u elektrického auta, která odstaví auto. To že se to stalo u baráku je jen štěstí.
Asi by mě trochu štvalo, že mám po roce a půl elektrickou závadu u elektrického auta, která odstaví auto. To že se to stalo u baráku je jen štěstí.
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Haben - Petin hybridní Yaris
Podle me je to pech. Ale tezko rict. Obecne vzato, ac na to nejsme zvykli,tak baterie u aut co pouzivame ve meste a na kratke trasy je pro jejich prodlouzenou zivotnost rozhodne nejlepsi ji idealne i 1x mesicne nabit. Kdyz ne to, tak alespon treba 1x za 3 mesice.
Ja to vidim u sebe a kamaradu. Plus pokles kvality druhovyrobnich baterii. Objevil jsem ted ale baterie Continental, ktere vyrabi Stahlgruber a soude dle hmotnosti by to mohlo byt ok.
Habenovi to vyresi v zaruce a je to
Ja to vidim u sebe a kamaradu. Plus pokles kvality druhovyrobnich baterii. Objevil jsem ted ale baterie Continental, ktere vyrabi Stahlgruber a soude dle hmotnosti by to mohlo byt ok.
Habenovi to vyresi v zaruce a je to
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - Petin hybridní Yaris
A jak je na tom baterie hybridního pohonu, když auto víc stojí než jezdí?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - Petin hybridní Yaris
Beru to tak, ze vadny 12V akumulator. To se stane. Baterie hybridniho pohonu se kontroluje kazdy rok a zatim ok. 5 let zaruka a pak za 1000 kc rocne prodlouzeni zsruky az na 10 let.
Zatazi me, ze Toyota ti do appky pise jakoukoluv kokoninu, na display v aute hlasi vse mozne. Ale proc u mestskeho auta, kde 12 V baterie bude trpet, tak nezobrazuje napeti 12 V baterie a proc pri poklesu pod nejakou uroven nedojde do app varovna zprava?
Na tento tip na zlepseni se jen pousmali a rekli “nerealne”
Zatazi me, ze Toyota ti do appky pise jakoukoluv kokoninu, na display v aute hlasi vse mozne. Ale proc u mestskeho auta, kde 12 V baterie bude trpet, tak nezobrazuje napeti 12 V baterie a proc pri poklesu pod nejakou uroven nedojde do app varovna zprava?
Na tento tip na zlepseni se jen pousmali a rekli “nerealne”
-
Offline
- Příspěvky: 3386
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Haben - Petin hybridní Yaris
Nejsem toyota ale pokud to mají víceméně stejné jako u nás, tak ti to pokles napětí zahlásí, ale u tebe se nejspíš ztratila kapacita poškozením desky, tudíž napětí bylo ok ale při zvýšeném odběru proudu prudce kleslo. Je to běžný jev u baterii kde se šetří na olovu. Proto když si kupuješ baterii sám se vyplatí dívat se nejen na kapacitu a startovací proud, ale i na váhu protože tady platí vyšší lepší.
-
Offline
- Příspěvky: 5700
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Haben - Petin hybridní Yaris
Protože greenmagoři.Haben píše: 11 pro 2024 07:59 Ale proc u mestskeho auta, kde 12 V baterie bude trpet, tak nezobrazuje napeti 12 V baterie a proc pri poklesu pod nejakou uroven nedojde do app varovna zprava?
Zkus si na tu baterku pověsit voltmetr, chvíli s tím jezdi a pak nám napiš jak to dobíjí. Jestli je tam alespoň 14V a jak dlouho po vyjetí tam vydrží, než to přestane dobíjet.
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Haben - Petin hybridní Yaris
Ze stejného důvodu jako ti u dieslu nezobrazují (třeba kontrolkou) průběh regenerace DPF. Nechtějí vyplašit klientaHaben píše: 11 pro 2024 07:59 Zatazi me, ze Toyota ti do appky pise jakoukoluv kokoninu, na display v aute hlasi vse mozne. Ale proc u mestskeho auta, kde 12 V baterie bude trpet, tak nezobrazuje napeti 12 V baterie a proc pri poklesu pod nejakou uroven nedojde do app varovna zprava?
Na tento tip na zlepseni se jen pousmali a rekli “nerealne”

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Haben - Petin hybridní Yaris
Teď řeším u mami auta 12V baterku na hybridním aurisu, auto má 5 let. Dvakrát 4 dny stalo a nenastartovala. Tak jsme si baterku změřili a je kaput, vydrží stání max dva dny. Cena nové 5tis.. jde sice koupit Vartu, Bosch a další, ale ty nejsou přímo na hybrid, vydrží max 3 roky. Prolézal sem diskuze a všude se shodli, kup originál v Toyotě...
Přidáno za 11 minut 31 sekund:
Jinak na ty baterie poslední generace yarisu si stěžuje více lidí, rok dva a kaput. Toyota to řeší výměnou, kde je chyba nikdo neví. A divím se že ti nedali náhradní auto. Když jdu na servis nebo reklamaci, vždy dostanu a jen platím palivo, nebo dotankuji plnou. Aspoň si vyzkouším různé modely. Teď mám slíbenou novou Camry, nebo Priuse. Ale asi je to o lidech a prodejci.
Přidáno za 11 minut 31 sekund:
Jinak na ty baterie poslední generace yarisu si stěžuje více lidí, rok dva a kaput. Toyota to řeší výměnou, kde je chyba nikdo neví. A divím se že ti nedali náhradní auto. Když jdu na servis nebo reklamaci, vždy dostanu a jen platím palivo, nebo dotankuji plnou. Aspoň si vyzkouším různé modely. Teď mám slíbenou novou Camry, nebo Priuse. Ale asi je to o lidech a prodejci.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - Petin hybridní Yaris
No hlavně airbus už má třetí Toyotu, tak jestli tohle taky nebude mít vliv.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Haben - Petin hybridní Yaris
Nebude to mít vliv.... Dneska jsem byl v Toyotě, objednat servis a baterku. Náhradní auta jsou opravdu zpoplatněna, začíná to yarisem od 500 bez DPH na den. Vysvětlení, nejsou výdělky tak se honí peníze všude možně. I servis podražil. Výjimka je náhradní auto skrze pojistnou událost, to hradí pojišťovna.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Toyota Yaris Hybrid 1.5 Hybrid (116 k)
Haben - Petin hybridní Yaris
Tak mám po 1 leté garanční prohlídce. Jezdím málo a spíše nárazově.
Asi měsíc před prohlídkou (auto v garáži) nejeto cca 4-6 neděl, a auto nepojízdné - na akumulátoru asi 6V. To nasere, tohle napětí poškozuje a ničí akumulátor. Nyní asi před týdnem to samé auto nejeté asi 4 neděle a na akumulátoru 6V.
Máte nějaké doporučení co s tím - aby se neničil akumulátor poklesem napětí?
Moje možnosti:
1/ Manuální odpojení akumulátoru v motorovém prostoru u pojistek. U starších typů Yar.Hybrid byl přítomen bílý kabel který odpojoval akumulátor.
Bohužel u modelu 2024 nic takového není. Víte kam se přesunul nebo prostě zmizel bez náhrady?
2/ Odpojovač baterky při poklesu napětí pod 11.8V s dálkovým ovládáním a možností opětovného zapnutí baterky.
3/ Nějaká nabíječka s malým proudem co by jen udržovala baterku.
4/ Jestli máte jiné řešení.......?
Asi měsíc před prohlídkou (auto v garáži) nejeto cca 4-6 neděl, a auto nepojízdné - na akumulátoru asi 6V. To nasere, tohle napětí poškozuje a ničí akumulátor. Nyní asi před týdnem to samé auto nejeté asi 4 neděle a na akumulátoru 6V.
Máte nějaké doporučení co s tím - aby se neničil akumulátor poklesem napětí?
Moje možnosti:
1/ Manuální odpojení akumulátoru v motorovém prostoru u pojistek. U starších typů Yar.Hybrid byl přítomen bílý kabel který odpojoval akumulátor.
Bohužel u modelu 2024 nic takového není. Víte kam se přesunul nebo prostě zmizel bez náhrady?
2/ Odpojovač baterky při poklesu napětí pod 11.8V s dálkovým ovládáním a možností opětovného zapnutí baterky.
3/ Nějaká nabíječka s malým proudem co by jen udržovala baterku.
4/ Jestli máte jiné řešení.......?
_________________
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
-
Offline
- Příspěvky: 3509
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Haben - Petin hybridní Yaris
nevím, jestli to tu plevelit...
ale když koupíš nabíječku typu ctek s procesorem, tak ty mají udržovací režim, takže nabijí baterii do plna a po té ji jen udržují malým proudem automaticky, takže nepřebíjí...
řekl bych, že to je pro baterku i lepší než ji odpojit
ale když koupíš nabíječku typu ctek s procesorem, tak ty mají udržovací režim, takže nabijí baterii do plna a po té ji jen udržují malým proudem automaticky, takže nepřebíjí...
řekl bych, že to je pro baterku i lepší než ji odpojit
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Toyota Yaris Hybrid 1.5 Hybrid (116 k)
Haben - Petin hybridní Yaris
Ď. Tod2. To je asi lepší řešení než nabíječka jen s udržováním, ale nebyl jsem si jistý že po nabytí se přepne na udržování. Musím se na to podívat - myslel jsem že se nabíječka prostě jen odpojí.
Navíc pořád zůstává problém s občasným delším parkováním venku.? Nebo co když skončím po úrazu v nemocnici.
Navíc pořád zůstává problém s občasným delším parkováním venku.? Nebo co když skončím po úrazu v nemocnici.
_________________
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
-
Offline
- Příspěvky: 3509
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Haben - Petin hybridní Yaris
myslím, že když auto měsíc stojí, neměla by se baterie vybít na 6V, pokud není skoro mrtvá
kdyby měla třeba 11,5V, řeknu ok, vybila se, ale 6V? tam je něco špatně...
kdyby měla třeba 11,5V, řeknu ok, vybila se, ale 6V? tam je něco špatně...
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Toyota Yaris Hybrid 1.5 Hybrid (116 k)
Haben - Petin hybridní Yaris
Také si to myslím, ale v servisu mi po prvním problému (akumulátor 6V) řekli že mi jedině mohou PRODAT akumulátor s větší kapacitou (mají prý typ co se tam vejde cca 4 000,-Kč).. A ten by to dělat neměl.
Jenže co se podě..lo jednou to se může podělat i podruhé. A já nemíním platit nový akumulátor a za půl roku řešit že kleslo napětí místo za 4 neděle tak za 6 nebo 8 neděl. Takže hledám nějaké dlouhodobější a stabilnější řešení.
Jenže co se podě..lo jednou to se může podělat i podruhé. A já nemíním platit nový akumulátor a za půl roku řešit že kleslo napětí místo za 4 neděle tak za 6 nebo 8 neděl. Takže hledám nějaké dlouhodobější a stabilnější řešení.
_________________
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
Toyota Yaris hybrid 2024 1.5 Hybrid (116 k) aut. převodovka e‑CVT benzín Výbava: Style Barva: Bílá Registrace červen 2024
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Haben - Petin hybridní Yaris
Já teď mám v plánu řešit něco podobného. Ale ještě jsem nevybral. Chtěl bych něco se SIM a varováním pomocí SMS, nebo tak nějak. Ve finále s autem jezdím denně, takže to BT je asi na klid.
ALI: KONNWEI BK300 za 150 / ANCEL BM200 za 350 / ANCEL BM300 Pro za 700
Pokud má 6V tak je mrtvá...
ALI: KONNWEI BK300 za 150 / ANCEL BM200 za 350 / ANCEL BM300 Pro za 700
Pokud má 6V tak je mrtvá...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Haben - Petin hybridní Yaris
To vybíjení je už dlouholetý problém hybridních Toyot, pokud se s autem nejezdí...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8284
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - Petin hybridní Yaris
Nabíječka s udržováním vyřeší důsledek, nikoliv příčinu. S tím bych se určitě nesžil a řešil bych tu příčinu. Navíc, pokud je to tedy častý neduh Toyot, tak nevěřím, že to každý bude řešit nabíječkou.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 135
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Haben - Petin hybridní Yaris
Spíš to lidé řeší tím že tím autem jezdí. Na úplně stejné teď upozorňovali známého v salonu při nákupu Dacie, že hybrid jedině když se s ním pravidelně jezdí. Prý jim každou chvíli jezdí na odtahovkách vybitá auta, která jezdí jednou za čas.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Haben - Petin hybridní Yaris
Aj Volvo hybrid má s tým problém…a myslím si, že to bude u väčšiny znacieklabanos píše: 24 črc 2025 16:39 To vybíjení je už dlouholetý problém hybridních Toyot, pokud se s autem nejezdí...
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Haben - Petin hybridní Yaris
Ano a většinu hybridů přes kabely ani nenastartuješ... Kšeft pro odtahovky 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Haben - Petin hybridní Yaris
To by mě zajímalo od kdylkopcansky píše: 24 črc 2025 17:18Aj Volvo hybrid má s tým problém…a myslím si, že to bude u väčšiny znacieklabanos píše: 24 črc 2025 16:39 To vybíjení je už dlouholetý problém hybridních Toyot, pokud se s autem nejezdí...

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4653
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Haben - Petin hybridní Yaris
Z vás bude mít Haben radost 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8284
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - Petin hybridní Yaris
Já myslím, že ví, co má doma... 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]