PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Nic proti Petře, ale nebylo by lepší našetřit hromádku peněz a auto odvézt někam, kde ti je dají do kupy? 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Máš pocit, že se málo starám jo?
Aktuálně mě to vychází každejch ujetejch 1000km = 22,5tis. Kč...
Sem zvědavej, jestli někdo napíše, že je to normální...
Auto nehulí, nejsou zasviněný koncovky, nepadá do nouzáku tak asi neni potřeba dělat GO motoru jestli si myslel tohle?
A co znamená našetřit hromádku peněz?
Koukal sem, jak to čidlo vypadá. Jen gumička a nějaká pojistka. Třeba sem do toho blbě strčil, nebo už je guma stará a tvrdá.

Aktuálně mě to vychází každejch ujetejch 1000km = 22,5tis. Kč...

Auto nehulí, nejsou zasviněný koncovky, nepadá do nouzáku tak asi neni potřeba dělat GO motoru jestli si myslel tohle?
A co znamená našetřit hromádku peněz?

Koukal sem, jak to čidlo vypadá. Jen gumička a nějaká pojistka. Třeba sem do toho blbě strčil, nebo už je guma stará a tvrdá.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
PetrXC70
A kolik už máš těch tisíců km ujetejch ? 

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Já to myslel tak, že tady stále řeším nějaký drobnosti a blbosti, posledních stran a né pokažde úplně nutně.
Je to starší auto. Chce prostě péči.

Je to starší auto. Chce prostě péči.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 674
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Někdo cpe prachy do ženských, do chlastu, právníků nebo do doktorů, Petr do Volva. Rozumím tomu. Když mám nějaký ten tiťon navíc, taky koupím nějaké nd pro rodinná auta. Ne proto, že by to nutně potřebovala, ale proto, že mě baví se v nich vrtat
Prostě koníček jako většina jiných. 


_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Od koupě 14tis...
Přidáno za 3 minuty 3 sekundy:
Tak únik chladící kapaliny neberu jako drobnost. Spíš bych rád, kdyby byl třeba půl roku klid...python.p píše: 16 črc 2025 17:46 Já to myslel tak, že tady stále řeším nějaký drobnosti a blbosti, posledních stran a né pokažde úplně nutně.![]()
Je to starší auto. Chce prostě péči.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Tak, a kolik 1000km bylo nutných investic a né, že ti třeba jen více hučí klima nebo to více žere?
Protože pokud ti někdo sem napíše co to bylo u něj a ty to hned měníš, tak to už pak není nutná investice, ale rozmar bez řádné diagnostiky problému.
Hlavně sem dost lidí a to často motá platformy P2 a P3.
Jen pro příklad: minulý čtvrtek nastartuji, zařadím R a chcíp. Následně chyba AT, řadilo to jen 1 a R, nic více. Stačilo zachovat klid, provést řádnou diagnostiku a už je zas vše OK.
Protože pokud ti někdo sem napíše co to bylo u něj a ty to hned měníš, tak to už pak není nutná investice, ale rozmar bez řádné diagnostiky problému.
Hlavně sem dost lidí a to často motá platformy P2 a P3.
Jen pro příklad: minulý čtvrtek nastartuji, zařadím R a chcíp. Následně chyba AT, řadilo to jen 1 a R, nic více. Stačilo zachovat klid, provést řádnou diagnostiku a už je zas vše OK.
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Tak už ten diferenciál, chladiče máš za 60... Uložení motoru, servo, zadní náprava rozsypaná... Vždyť je to tu všechno napsaný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
PetrXC70
Jako koníček bych to chápal u nějaké "hračky". Ne tuctové XC70.Majkl1 píše: 16 črc 2025 17:52 Někdo cpe prachy do ženských, do chlastu, právníků nebo do doktorů, Petr do Volva. Rozumím tomu. Když mám nějaký ten tiťon navíc, taky koupím nějaké nd pro rodinná auta. Ne proto, že by to nutně potřebovala, ale proto, že mě baví se v nich vrtatProstě koníček jako většina jiných.
![]()
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
PetrXC70
Člověk si občas říká zlatá P2, ne?
Pro zlepšení nálady, koukni na moji bývalou S60 P3.
Po 3 letech a 30t km nákladově byla na 26,34,-/km. Nutný servis byl něco přes 400t Kč. Jen první rok vlastnictví tam zahučelo asi 200t Kč.
Dokud je člověk srdcař, tak to toleruje, ale když se tak nad tím člověk zamyslí, není pak lepší za podobné náklady vzít Japonce, Korejce, cololiv na lízačku, a ušetřený nervy a čas radši věnovat rodině, koníčkům apod.?
Držím palce, ať tahle závada je tou poslední na dlouhou dobu.
Pro zlepšení nálady, koukni na moji bývalou S60 P3.

Po 3 letech a 30t km nákladově byla na 26,34,-/km. Nutný servis byl něco přes 400t Kč. Jen první rok vlastnictví tam zahučelo asi 200t Kč.
Dokud je člověk srdcař, tak to toleruje, ale když se tak nad tím člověk zamyslí, není pak lepší za podobné náklady vzít Japonce, Korejce, cololiv na lízačku, a ušetřený nervy a čas radši věnovat rodině, koníčkům apod.?
Držím palce, ať tahle závada je tou poslední na dlouhou dobu.

_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70

Přidáno za 1 minuta 35 sekund:
Souhlasim, auto mam rád... DíkyPep píše: 16 črc 2025 19:51 Člověk si občas říká zlatá P2, ne?
Pro zlepšení nálady, koukni na moji bývalou S60 P3.![]()
Po 3 letech a 30t km nákladově byla na 26,34,-/km. Nutný servis byl něco přes 400t Kč. Jen první rok vlastnictví tam zahučelo asi 200t Kč.
Dokud je člověk srdcař, tak to toleruje, ale když se tak nad tím člověk zamyslí, není pak lepší za podobné náklady vzít Japonce, Korejce, cololiv na lízačku, a ušetřený nervy a čas radši věnovat rodině, koníčkům apod.?
Držím palce, ať tahle závada je tou poslední na dlouhou dobu.![]()
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4653
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PetrXC70
Teď to fakt nemyslím jako rýpání, ale uvědom si, že jsi koupil auto s najetým takřka půl milionem km. Do toho, když člověk jde, tak asi očekává, že to nebude bez investic.
Ale jak už jsem psal, to auto je asi zakleté.
Bývalý majitel (můj brácha) tam také nasypal spoustu peněz. Dělal též diferenciál - tuším u Kurtzů. Dělal repas automatu u Davida Patočky.
Teď mě tak napadá, že se na tom autě dělá vše 2x, protože repas automatu dělal i první majitel, co byl před mým bráchou a Ty jsi dělal znovu diferenciál.
Ale jak už jsem psal, to auto je asi zakleté.
Bývalý majitel (můj brácha) tam také nasypal spoustu peněz. Dělal též diferenciál - tuším u Kurtzů. Dělal repas automatu u Davida Patočky.
Teď mě tak napadá, že se na tom autě dělá vše 2x, protože repas automatu dělal i první majitel, co byl před mým bráchou a Ty jsi dělal znovu diferenciál.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
No je to strašný, co jedno auto sežralo peněz...
Nedá se nic dělat no, snad je to nejhorší zamnou. Uvidim co zjistí Radek s těma vstřikama. Vymění všechny kladky s řemenem a pak asi nechat vyčistit to DPF.
Ještě mě vadí to cvakání při zařazení zpátečky a pak znova D.
Spotřeba se teď usadila na 9l/100km a dojezd zatim kolem 850km, což je lepší než předtím. Uvidim, až dotankuju.
Nedá se nic dělat no, snad je to nejhorší zamnou. Uvidim co zjistí Radek s těma vstřikama. Vymění všechny kladky s řemenem a pak asi nechat vyčistit to DPF.
Ještě mě vadí to cvakání při zařazení zpátečky a pak znova D.
Spotřeba se teď usadila na 9l/100km a dojezd zatim kolem 850km, což je lepší než předtím. Uvidim, až dotankuju.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 151
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
PetrXC70
Mně přijde, že si prostě někdy auto nesedne s majitelem. Už jsem zažil spoustu případů kdy někdo sypal, sypal a pak nový majitel jen jezdil a nic se nedělo. A naopak, někdo jezdil, auto fungovalo úplně normálně a hned po koupi se to začalo srat. A ani v jednom případě to nebylo způsobeno nějakou přehnanou péčí nebo zanedbanou údržbou.
Prostě, jako by si nesedlo auto s řidičem
Prostě, jako by si nesedlo auto s řidičem
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
PetrXC70
Musíš víc jezdit, abys snížil ty kilometrovové náklady
starý auto s velkým nájezdem bude vždycky záruka potřeby oprav a čím složitější a "prémiovější" auto, tím to stojí víc. Proto jsem si taky vybral FWD manuál, i tak jsem do toho auta pustil dost
ale pořád to není tak hrozný, zkus si dát do kupy stejně starý BMW nebo Mercedes
Kdo nechce opravovat, musí koupit nové nebo málo jeté auto, které je v záruce. Ale aby to stálo podobný peníze, tak to bude většinou o dost horší auto (navíc se spoustou otravných asistentů), na to se taky špatně zvyká
A tomu, že někdo jen jezdí a nic neřeší bych moc nevěřil. Kdo tohle tvrdí a já se s ním pak svezu, tak pak vidím jak má prasklý čelní sklo, nesvítí mu nějaký žárovky, auto ve vyšší rychlosti vibruje, na nerovnostech cítím jak má volnou zadní nápravu a v zatáčce, že má pravý přední tlumič KO apod.
pak si jen v hlavě počítám, že abych v tom autě byl schopný fungovat, musel bych do toho tak 150tis. Kč pustit
takže většinou to není o tom, že se auto někomu víc sype, ale o tom, že lidi jsou ignoranti a nic neřeší 




A tomu, že někdo jen jezdí a nic neřeší bych moc nevěřil. Kdo tohle tvrdí a já se s ním pak svezu, tak pak vidím jak má prasklý čelní sklo, nesvítí mu nějaký žárovky, auto ve vyšší rychlosti vibruje, na nerovnostech cítím jak má volnou zadní nápravu a v zatáčce, že má pravý přední tlumič KO apod.



-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Jak píše Jirka, taky to tak mám. A třeba švagr je případ non plus ultra... On všechny auta dojezdí a to i ty Japonce, teda jednoho. Měl Mazdu Demio - jediná Mazda co nerezne. Dal tam LPG a jen jezdil, auto se posralo tak, že to prej nikdo něchtěl opravit. Spíš by to stálo víc. No pak si pořídil na cukačky do práce Micru, dal tam plyn, podpálil ventil, nechal vyndat KAT, jezdil až to ztratilo komprese a to jen kvůli tomu, že když jsem mu říkal, že to pod LPG divně cuká, ať si to nechá seřídit, tak prej je to ok a to že se rozsvítí "grilovaný kuře" je u LPG normální...
Pardon za OT.
Pardon za OT.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Začnu kroužit kolem republikyjirkaTDI píše: 16 črc 2025 22:05 Musíš víc jezdit, abys snížil ty kilometrovové nákladystarý auto s velkým nájezdem bude vždycky záruka potřeby oprav a čím složitější a "prémiovější" auto, tím to stojí víc. Proto jsem si taky vybral FWD manuál, i tak jsem do toho auta pustil dost
ale pořád to není tak hrozný, zkus si dát do kupy stejně starý BMW nebo Mercedes
Kdo nechce opravovat, musí koupit nové nebo málo jeté auto, které je v záruce. Ale aby to stálo podobný peníze, tak to bude většinou o dost horší auto (navíc se spoustou otravných asistentů), na to se taky špatně zvyká
![]()
A tomu, že někdo jen jezdí a nic neřeší bych moc nevěřil. Kdo tohle tvrdí a já se s ním pak svezu, tak pak vidím jak má prasklý čelní sklo, nesvítí mu nějaký žárovky, auto ve vyšší rychlosti vibruje, na nerovnostech cítím jak má volnou zadní nápravu a v zatáčce, že má pravý přední tlumič KO apod.pak si jen v hlavě počítám, že abych v tom autě byl schopný fungovat, musel bych do toho tak 150tis. Kč pustit
takže většinou to není o tom, že se auto někomu víc sype, ale o tom, že lidi jsou ignoranti a nic neřeší
![]()

Taky mam někdy pocit, že čím víc se člověk stará, tím je to horší...
Starej Focus, poslední 3 nebo 4 roky úplně bez servisu a jak šlapal. A že jako pracovní auto dostával zabrat... A tehle tlusťoch nenažranej má úplný wellness a furt se mu něco nelíbí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Servis:
Únor 2021
- komplet rozvody
- oprava kabeláže blis
Květen 2021
- nový alternátor
Červen 2021
- výměna jednotky ventilu
- oprava diferenciálu
- olej úhlovka/diferenciál
- olej haldex
- silentbloky zadních ramen L/P
Září 2021
- oprava převodovky(nový filtr, rozvaděč, opr. sada lamely, pístky, opr. sada AT, hydro měnič)
Koupeno Prosinec 2023 - 399tis. km
Leden 2024
- zadní tlumiče, pružiny, uložení, dorazy, spodní ramena zadní
- silentbloky motoru hlavní
- baterka Yuasa 5000
- žhavičky
- oprava pantu dveří řidiče
- plynová vzpěra podlahy kufru
- plynový vzpěry mříže
- řj pravýho xenonu
- poface řadička
- letní pneu Continental
- příčníky Thule
- kryt baterky
- led žárovky + regloskop
- TLE P3 od D5T5
- výměna lišty dveří u řidiče
- tlumení kapoty s těsněním
- samolepka masky + losíci
Únor 2024
- oba dva spodní silentbloky motoru
- kabinový filtr MANN
- ventilátor topení Mahle
Březen 2024
- přední ramena
- obě ložiska SKF
- olej + filtr
- pal. filtr
- pomocnej řemen
- horní uložení + ložiska
- tlumiče Volvo
- brzdy ATE
- servo pumpa Meyle
- rezonátor
Duben 2024
- zadní tyčky stabilizátoru
- originál excentr. šrouby
- geometrie
- dezinfekce a doplnění klimy
- vakuovka
- plynové vzpěry kufru
- přední + zadní zástěrky
Květen 2024
- originál gumový koberce
- 4x gumový dorazy kufru
- originál stěrače
Červen 2024
- váha vzduch Bosch
- vzduchovej filtr Mahle
- nově obšitý volant - Volvo
- tlačítka tempomatu
Červenec 2024
- Servis Petrnoni - komplet diferenciál + geometrie
- Haldex - olej + filtr
- technická
Srpen 2024
- nezávislé topení
Listopad 2024
- Servis Petroni - chladiče(voda, klimatizace, olej)
- trubky aut. převodovky
- vyvážení zímních kol
- naplněná klima
Červen 2025
- hadice na vodu č. 30792222 orig. Volvo
- exp. ventil klimy č. 30733930 orig. Volvo
- lambdasonda 1 č. 31422345 orig. Volvo
- naplněná klima
- olej + filtr Ravenol
- vzduch. filtr
- čidlo DPF - Bosch
Červenec 2025
- komora chlazení č. 30751954 orig. Volvo
- těsnění
- diagnostika
Únor 2021
- komplet rozvody
- oprava kabeláže blis
Květen 2021
- nový alternátor
Červen 2021
- výměna jednotky ventilu
- oprava diferenciálu
- olej úhlovka/diferenciál
- olej haldex
- silentbloky zadních ramen L/P
Září 2021
- oprava převodovky(nový filtr, rozvaděč, opr. sada lamely, pístky, opr. sada AT, hydro měnič)
Koupeno Prosinec 2023 - 399tis. km
Leden 2024
- zadní tlumiče, pružiny, uložení, dorazy, spodní ramena zadní
- silentbloky motoru hlavní
- baterka Yuasa 5000
- žhavičky
- oprava pantu dveří řidiče
- plynová vzpěra podlahy kufru
- plynový vzpěry mříže
- řj pravýho xenonu
- poface řadička
- letní pneu Continental
- příčníky Thule
- kryt baterky
- led žárovky + regloskop
- TLE P3 od D5T5
- výměna lišty dveří u řidiče
- tlumení kapoty s těsněním
- samolepka masky + losíci
Únor 2024
- oba dva spodní silentbloky motoru
- kabinový filtr MANN
- ventilátor topení Mahle
Březen 2024
- přední ramena
- obě ložiska SKF
- olej + filtr
- pal. filtr
- pomocnej řemen
- horní uložení + ložiska
- tlumiče Volvo
- brzdy ATE
- servo pumpa Meyle
- rezonátor
Duben 2024
- zadní tyčky stabilizátoru
- originál excentr. šrouby
- geometrie
- dezinfekce a doplnění klimy
- vakuovka
- plynové vzpěry kufru
- přední + zadní zástěrky
Květen 2024
- originál gumový koberce
- 4x gumový dorazy kufru
- originál stěrače
Červen 2024
- váha vzduch Bosch
- vzduchovej filtr Mahle
- nově obšitý volant - Volvo
- tlačítka tempomatu
Červenec 2024
- Servis Petrnoni - komplet diferenciál + geometrie
- Haldex - olej + filtr
- technická
Srpen 2024
- nezávislé topení
Listopad 2024
- Servis Petroni - chladiče(voda, klimatizace, olej)
- trubky aut. převodovky
- vyvážení zímních kol
- naplněná klima
Červen 2025
- hadice na vodu č. 30792222 orig. Volvo
- exp. ventil klimy č. 30733930 orig. Volvo
- lambdasonda 1 č. 31422345 orig. Volvo
- naplněná klima
- olej + filtr Ravenol
- vzduch. filtr
- čidlo DPF - Bosch
Červenec 2025
- komora chlazení č. 30751954 orig. Volvo
- těsnění
- diagnostika
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé