
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já na stříbřence dělal hadice jednou za celou životnost auta, takže myslím, že Vizibable už to rozdělávat nebude. 

-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Všechno nové na podvozku vždy nastříkat ML rezistinem. Pokud není v plánu auto za půl roku prodat 
Radku, nikdy neříkej nikdy! Znáš to

Radku, nikdy neříkej nikdy! Znáš to

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kdyz to slo povolit po 24letech bez ML, tak to pujde povolit za dalsich 24let 
-
Offline
- Příspěvky: 1789
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Naprostý souhlas. Já dělám všed Fluid Film + Perma Film. Fakt je to odolné (aplikuji jen lokálně), za mne mnohem účinnější než ty různé černé gumové nástřiky za mne velmi dobré, ale ten Perma Film hrozně dlouho schne a to je kámen úrazu. Minule jsem měnil zadní tlumiče a je to pod nimi chycený. Nebyl čas to řešit, vrátím se k tomu nejpozději příští rok (kontrola koroze), ale jsem na vážkách, zda se nevrátit u dalšího auta k Rezistinu.Romulusw píše: 06 čer 2025 21:48 Všechno nové na podvozku vždy nastříkat ML rezistinem. Pokud není v plánu auto za půl roku prodat
Radku, nikdy neříkej nikdy! Znáš to![]()
Pamatuju po revoluci to nadšení z různých přípravků (táta to fasoval). Udělal jsem s tím 120-ku, vypadalo to super. Jenže ... hnilo to pod tím snad rychleji než bez toho

PS: co jsem koukal na video výměny tlumiče, bylo to tam podobné a nikdo to neřešil

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6157
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já to vzal ocelákem, odmastil, stříkl něčím co jsem našel v garáži a pak to vzal měděnknou, nebyl čas ptá se kdo je kdo.
Ale bohužel no, pokud chceme aby ty naše P3 jezdili dlouho, je potřeba tu rez vyšetřit a né že ne...
Ale bohužel no, pokud chceme aby ty naše P3 jezdili dlouho, je potřeba tu rez vyšetřit a né že ne...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nebyl cas ptat se kdo je kdo 


Kdyz jsem delal predni pruziny tak jsem to udelal velice podobne. Ale te rzi tam bylo opravdu tak malo, ze na to moje P2 urcite umrit nestihne...
Kdyz jsem delal predni pruziny tak jsem to udelal velice podobne. Ale te rzi tam bylo opravdu tak malo, ze na to moje P2 urcite umrit nestihne...
-
Offline
- Příspěvky: 6157
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Co jsem teď měl možnost vidět 2 kusy P2 zespod a P3 zespod. Tak bych těm P2 tipnul stáří do 10 let max... zatímco P3 bych řekl tak 20 let. Fakt fest rozdíl.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To můžu potvrdit. Proto si také P2 hýčkám a k P3 se posouvat nechci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mám to stejně. 

-
Offline
- Příspěvky: 1789
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vypadá to hůř, než to je. Ten plech je silný a je to jen povrchová rez. Příští rok je povolím, stáhnu třeba kurtou a ošetřím. Před touhle zimou to lehce prostříknu Fluidem a ten si s tím poradí
Já kromě zadních podběhů jsem s rezí dejme tomu ok, a to to auto fakt dostává záběr (manželka s tím jezdí a i nasolený do vlhký garáže). Upřímně je otázka, jak dlouho má smysl držet auto v provozu. Mám najeto 340 000 km, automat podle mne více než 400 000 km nedá a tak mu zbývá dejme tomu 3 roky. Můj odhad. Dtto díly na to zatím jsou, ale za jak dlouho nastane situace s dílama jako u starších automatů ... ? A to tohle auto mám fakt rád, má svoje mouchy, ale chytlo mne za srce 
EDIT: a to okolo uložení tlumiče je právě ošetřený Fluid/Perma, absolutně žádný problém
EDIT 2: na netu jsou fotky už i rezavých SPA XC60, přesně zadní podběhy za prahama (rozklikněte si "see more", je tam toho více fotek)
https://www.swedespeed.com/threads/rust-in-arches.677613/


EDIT: a to okolo uložení tlumiče je právě ošetřený Fluid/Perma, absolutně žádný problém

EDIT 2: na netu jsou fotky už i rezavých SPA XC60, přesně zadní podběhy za prahama (rozklikněte si "see more", je tam toho více fotek)
https://www.swedespeed.com/threads/rust-in-arches.677613/
-
Offline
- Příspěvky: 6157
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mě takhle chytlo to P2, už se budu opakovat, ale je to prostě víc auto... sice méně moderních věcí, ale to mě třeba vůbec nevadí. Vadí mě jen to, že je to uvnitř menší a má to skoro 2x větší spotřebu jak XC70 D5 

-
Offline
- Příspěvky: 1789
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já Ti rozumím, P3 je moje první Volvo a chápu P2 byla "poctivější", ale i tak si mne to auto / motor získalo. Kdykoli s tím jedu, tak si říkám, jak je to fajn auto. A neříkám to proto, že si "každá liška chválí svůj ocas", ale myslím to upřímně
Říkal jsem si, že u té značky zůstanu, ale abych nedopadl jako Zdeněk Svěrák se Saabem ...

-
Offline
- Příspěvky: 6157
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Rozumím, odhlučněná P3 v dobrým stavu, jak jí teď mám (přední tlumiče, péra a gumy stabíku mi schází k spokojenosti) je vynikající dálniční koráb. Jen mě občas sere, že jsem tenkrát nechtěl automat, to tomu autu trošku chybí... ale na dovolenou? V ničem jiným bych jet nechtěl, sedneš a jedeš, po 1000km vystoupíš z auta a můžeš normálně fungovat.
Ale ta P2 je taková surovější, víc auto, řidiči přívětivější. Asi mě ty starší a starý auta sedí víc jak ty novější. Až teda na MX-30, ale tam je to čistý a čirý pragmatismus.
Ale ta P2 je taková surovější, víc auto, řidiči přívětivější. Asi mě ty starší a starý auta sedí víc jak ty novější. Až teda na MX-30, ale tam je to čistý a čirý pragmatismus.

-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
trochu off, ale mně by teda zajímalo, jestli python.p jezdíš tou S80 po Pavlovejch rodičích, jaký to je.
-
Offline
- Příspěvky: 1789
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně jsem se dokopal vyměnit na předku tlumiče. Chtěl jsem, aby to klaplo na první pokus, takže jsem si nastrojil novou vzpěru a o víkendu přehodil. Nečekaně, ale původní péra v TOP stavu. Pokud by to někomu pomohlo, mám pružiny druhovýroba Lesjöfors a druhovýroba Sachs, dle VIDA (ale druhovýroba má stejně pro X čísel jedan výrobek) a po první testovací jízdě 120 km spokojenost. Pořád komfortní, slušně tlumí, uvidíme ... 
U mne zvláštnost, že pravá strana byla(dole) před cca 120 000 km měněna při nehodě, zatímco levá je původní 340 000 km a 15 let. Nový tlumiče jsou fajn, ale není to až tak zásadní rozdíl proti starým. Když jsem vyměnil tlumiče vzadu (taky originál), to byl panečku rozdíl

U mne zvláštnost, že pravá strana byla(dole) před cca 120 000 km měněna při nehodě, zatímco levá je původní 340 000 km a 15 let. Nový tlumiče jsou fajn, ale není to až tak zásadní rozdíl proti starým. Když jsem vyměnil tlumiče vzadu (taky originál), to byl panečku rozdíl

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé