EV: Diskuse o elektroautech

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

To je ovšem velmi pěkný. :) Ta MX-30 na tom bude někde kolem 0,35 bych odhadl, ale asi bych se ani nedivil kdyby to bylo 0,4
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1682
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od koch »

ta cerna strecha je hezci, to musim uznat
a bude to i prakticke a prida v zime dojezd, v zime tu cernou strechu slunicko lip prohreje a nemusi topeni tolik stavit baterku, i na sibir se tatry dodavaly s cernym cumakem

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

...a na léto se to potom sloupne aby se to zase moc neohřávalo a nemusela tolik jet klima...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

Warcz: tady je to celkem obsáhlý... na kolik důvěryhodný je druhá věc.
Naprosto nejsem schopen pochopit, že ecitigo-0,325 a EX90-0,29 8)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Obrázek
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

faktotum
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Trutnovsko

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od faktotum »

2 python.p: tak vítej do klubu sebemrskačů :D

O Mazdě jsem taky přemýšlel. Odradila mě 1f palubní nabíječka. To je pro mě nepřijatelné. Jsem zvědav jak to budeš doma řešit. Nabíjet z 16A jističe ? To se načekáš. Ale asi se to nějak dá... 8)
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Díky.

Mě to nějak nesere, večer dám auto do garáže, ráno je nabitý. :) a jestli to jede přes 1f nebo 3f je mi celkem jedno. :)

20A jistič na 1f a je to. Spíš bych uvítal AC nabíjení těch 36kW po celou dobu nabíjení, to by bylo lepší.

Má objektivně asi nějaký mínusy, ale pro moje použití je to jedno a nic podobného v této ceně není. Minimálně se na to auto krásně dívá. Navíc věřím, že Japonci a Panasonic ví co dělají a proč. :)

PS: možná otázka na Keina, jestli nejde upgradovat ta palubní 1f na 3f z novějších modelů. Na alegru se valí nějaký moduly kolem 5k což je fajn cena, kdybych to náhodou chtěl řešit.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

faktotum
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Trutnovsko

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od faktotum »

2 python.p: hele to mě zajímá. Nijak nechci prudit. Jen mě to zajímá. Ale běžně je v domácnostech na 1f jističích 16A při drátu 2,5. Vše nad by mělo být drátem 4 mm. Ty máš 20A jednofázové jističe ? To je 4kW +. A co když na té fázi někdo doma cokoliv zapne? Tak to spadne! To se těm baterkám v autě fakt nelíbí, když se neukončí nabíjení dle manualu.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Nemám to doma, ale v garáži. Ještě to budu zkoumat a ve finále je to jedno, páč ta mobilní nabiječka co jsem k autu dostal má stejně jen 13A co jsem teď zjistil. :D

A wallbox bude v řešení až časem, páč sice mám elektroměr u vrat, ale "rozvaděč" je ob jednu garáž a tam je to tak, že to je fáze na garaž, ale ke "správci" respektive tomu co to tam snad zná a má to na starost se dostanu až někdy v příštím týdnu.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Máš nějakou možnost jak ovládat, plánovat nabíjení na dálku, přes appku? Co má mazda za apku?

Příklad s Teslou (mobilní a wallbox taky od Tesly):
1) Mobilní nabíječka (13A, 1f) nemá žádné svoje ovládání, takže jenom zapojit
2) Auto má kompletní nastavení (LTE, Wifi)
  • Možnost plánovat časové okna nabíjení
  • Možnost nastavit, na kdy se má dosáhnout limitu nabití (tedy čas odjezdu, auto je nachystané třeba na 80%)
  • Možnost nastavit čas přípravy auta na odjezd (klima, baterie)
  • Vše možnost nastavit na čas, dny, opakování
  • Možnost nastavit (realtime) ampéry, tedy výkon nabíjení v rozmezí od 5A do limitu AC nabíječky (jde i pro veřejné nabiječky).
  • Samozřejmě vypnout a zapnout nabíjení
  • Vše lze nastavit v autě nebo v apce na dálku
3) Wallbox (Wifi)
  • Při instalaci se zvolí limit ampérů
  • Možnost limitovat nabíjení pouze pro dané auta Tesla, Tesly obecně nebo jakékoliv auto
  • Možnost harmonogramu, kdy wallbox nebude nabíjet, třeba pro vysoký tarif (nepoužívám)
  • Statistiky nabíjení a spotřeby (tady jsem vypozoroval, že jde vlastně o reálnou spotřebu, protože auto nepočítá ztráty z auta a co si auto bere mimo nabíjení (klima atd.)
  • Zbylé nastavení se odehrává přes auto
Přes mobilní nabíječku se mi parkrát stalo, že po přerušení nabíjení nešlo znovu spustit, dokud se nabíječka nevytáhla a znovu nestrčila do zásuvky, což může být nemilé, pokud je to k autu daleko. U wallboxu jsem nikdy neměl problém.

Příklady:
appka.jpg
Screenshot_20250525_082551_Tesla.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Na dálku jde nabíjení jen zapnout / vypnout. Ta aplikace sice ukazuje stav auta, umí zapnout klimatizaci, ale chtělo by to trochu promakat a doladit...

Nicméně v autě je možnost nastavit až 7 nabíjecích schémat.
IMG_20250525_101433576.jpg
Nastavuješ:

čas / konec / opakování / limit nabíjení

Opakování - podle dnů, nebo každý den.
Limit nabíjení % baterie a nebo dojezd.

Jojo tohle má Tesla vychytaný a ani Enyaq nemá takové možnosti. :) Pro mě bude asi nejdůležitější nastavit nabíjení na 90% a v době NT. :)

PS: S tou reálnou spotřebou je to právě to co ti nikdo neřekne, protože Tesla prostě jezdí nejlevněji jak to jde. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Tesla jezdí jenom zadarmo ze slunička :-D

Nevím jestli ti u Mazdy ještě něco odladí. Výhoda svastikáru je, že se aplikace i software v autě se neustále něják vyvýjí a pracuje se na tom. Na mojem 6 let starém šrotu s baterkou na vyhození, jsem za půl roku, co to mám, obdržel asi 15 aktualizací, z toho 3-4, ve kterých se kromě bugů (já žádný nepozoroval) aj ladí nebo přidávají reálné funkce. Když koukám na nějaké starší videa, tak ten systém vypadá a funguje o dost jinak. A všechno z garáže, bez nutnosti jezdit do autorizáku. Vím, že i kdybych si v budoucnu koupil něco jiného, tak budu vybírat podle apky, podpory a OTA.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Jj Svastikár je v tomhle prostě dál, to akceptuji naplno. :) Co se týka podpory tak je na tom, žekl bych asi nejlépe. Ovšem servis je horší :/ Na druhou stranu popis oprav mají online, veřejně dostupný a docela dost podrobný.

Tak třeba padnou ceny Juniperu na přijatelnou mez a ten by se mi líbil a rodina by ho asi taky využila...

Jojo, další EV bude takový co není model co už se nevyrábí. :D Ale mě se prostě líbí a teď to pár let pojezdím a pak se uvidí. Třeba mě to po roce přestane bavit a půjde z domu. :)

Ještě přihodím jedno zajímavé video:
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5726
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

S tim méřeni spotřeby je to obecně potiž. Tesla třeba uvadi spotřebu jenom jizdy, což muže dost ovlivnit. Ja docela rad koukam na Fdrive kde dělaji srovnavaci test dalničniho dojezdu kdy to vezmou z Prahy na Hradec a zpatky. Zase ne každy den je stejna teplota, ale lecos to napovi

Ad nabijeni. Budu muset asi nadhodit u SVJ že bych měl v zakladači zasuvku. To je prvni krok k mobilitě :/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

V autě ano, tam vidím jenom spotřebu jízdou. A po dokončení nabíjení ukáže kolik kWh se nabilo, ale to nikam neukládá. Ale Wallbox ukáže všechno, co přes něho přeteklo, viz ten screenshot, to je z wallboxu. Tedy pokud si vyjedu spotřebu z wallboxu za měsíc (případně k tomu přičtu veřejné nabíjení, to je taky přesně podle faktur) a na konci každého měsíce si zapíšu stav tacho, tak z toho můžu spočítat reálnou průměrnou spotřebu. To dělám.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

... a ta je? :)

Já dneska jel na klid do práce za 11.2 kWh. A to jsem se nějak extra nesnažil, vyjel jsem z BK, dal 90 tempomat nastavil vzdálenost na 2 čárky a tím to skončilo. Uvidíme co cesta ráno domu...

Ale byl celkem provoz, takže to stejně na žádný spěch nebylo a tak jsem i ten kousek hradecký, kde je 110 nechal 90, páč všichni museli honem honem rychle, abych je dojel pak na sjezdu k Tescu na světlech , :lol:
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Začal jsem to takhle sledovat až od doby, co mám wallbox. Není to úplně reprezentativní, protože auto bylo hodně probuzené, dost jsem se v tom rýpal. Potom je tam samozřejmě hodně vytápění auta na dálku. Auto stojí venku. Samotné auto ukazovalo spotřeby 18-20 kWh/100km (kopečky, dálnice)

Osobně jsem zvědavý na konec tohoto měsíce, protože už tolik nevytápím před odjezdem ráno, přes den jenom klimatizuji (před odjezdem). Nechávám auto klimatizovat i celou dobu, co jdu třeba na nákup nebo něco vyzvednout. Auto teď hlásí spotřebu kolem 15 kWh/100km
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Takže tak 10% plus mínus autobus to bude, bych si tipnul.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od hajnej »

Pro zajímavost EU prodeje za duben 2025
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 444
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Pep »

labanos píše: 25 kvě 2025 20:57 Začal jsem to takhle sledovat až od doby, co mám wallbox…
Pěkný náklady. Máš tam započítané i ztráty, respektive účinnost wallboxu (cca 89-90 %), nebo ji wallbox započítává sám?

Jinak pozoruju rozdíl ve spotřebě oproti zimě cca 6-7 kwh/100. Viz spritmonitor.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Myslím, že je to vše, co teče do wallboxu. I co jsem googlil, tak je to se ztrátama. Ty větší ztráty se dějí za wallboxem, protože palubní nabíječka je v autě, takže to bude akorát +- nepřesnost měření.

Ano, podle auta mám teď průměrnou spotřebu kolem 15kWh, ale to ráno ještě topím, pač bývá kolem 10°C. Když jedu odpoledne zpátky, tak mám pod 15. Když náhodou jedu spíš rovinu, tak kolem 13. Zatímco vytápění si bere hafo, tak klima skoro nic. To mi skoro přijde, že podobně si bere Sentry mode :-D

Přidáno za 2 minuty 28 sekund:
Výměna řízení
https://youtu.be/D-LVUf0qFiI
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Tak včera do práce za 11,2 (18°C) dneska z práce za 15,9 (13°C) topení automat, eco 20°C. Jak vyjedu z Blanska dávám tempomat 90km/h a nic víc neřeším.

Takže zatím kolem těch +- 15 jak jsem počítal. :)

Profil trasy viz obrázek, ale je to DO práce, takže spotřeba přesně naopak než bych čekal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Já mám do práce a z práce takto (jiná trasa)
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Já si vůl, je to přesně tak já to má být... Do práce -100m 🤦🏻‍♂️

Přidáno za 42 minut 18 sekund:
https://www.topky.sk/cl/10/3051033/Havaroval-s-Teslou--poziar-znicil-dalsie-dve-auta-a-este-k-tomu-nafukal--Nejazdite-opiti--vyzyvaju-policajti

Konečně hořící EV ... :D I když se vsadím, že to začalo hořet od toho ICE co je tam rostřelený na hadry.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Podle fotek bych řekl, že baterka snad ani nehořela nebo nebyla nabitá. To bych čekal jiný fičák.


Šáde:
https://youtu.be/oS4ptZKxcRE
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé