EV: Diskuse o elektroautech

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

Hele nebude, je to prostě poslední C40, co už je vlastně EC40, jen to má ještě starej název, ale už bez "Recharge". Já s tim jezdim, jen když je to potřeba nabít, takže zkušenost žádná. Jednou tejdně to vezmu do práce natankovat. Je to prostě nový, takže to má bambilion zbytečností. Co je ale uplně boží je ten tuhnoucí pedál, kdy při překročení rychlosti, místo pípání, prostě nejde přidat, dokud to výrazněji neprošlápneš. Bohužel teda 50tkm na tacho je vlastně 47 v reálu, ale tak dá se s tím žít. Ač se to nikdy jako spalovák nedělalo, tak je to vlastně předělanej spalovák XC40. Dojezd 500 v klidu, ale nabíjíme na 90, takže trochu míň. Vtipný je, že ty cca 2000km, co s tim máme, mě zatim stály asi 10kWh "ze svýho" :-)
Takže až takhle najedu 600tkm, tak se mi to zaplatí :-D
Naprosto obskurní rozměry gum, který jsou asi o 5mm menší než standardní SUV rozměr 235/60/18. Je tam dvourozměr, vzadu 255 vepředu 235 R20. R18, co měly starší nebo spalováky, tam ani nejdou dopsat.
Ale když si já můžu vybrat, tak stejně jedu radši Kájou. Za mě to byly absolutně vychozený prachy do kanálu, ale jak jsem už zmiňoval, chtělo to pro ženu něco novějšího a spalováky z posledních let nejsou auta, který bych byl ochoten mít doma, ani jako služební.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

To je taky čína?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

Nn, to je právě ještě volvo. Má to překvapivý množství čudlíků. Třeba na páčce blinkrů jsou 4 polohy na světla a i zapínání obou mlhovek, reset na palPC a klasický blikny a dálky. Čudliky jsou jinak zhruba tam, kde je čekáš zvyklej z P2. Tempomat je na volantu vlevo, radio vpravo. Na tabletu je klima a radio, což je za mě zcela OK. Ta nákupní taška ex30 byla hrozná, jsem si tam sedl a netušil, kam, kde, co, zmatek, zoufalství. :-D C40 je fakt uplně v pohodě, což byl důvod, proč to máme.
Jako jestli se P1 nebo starý s/v40 nebo dokonce P3 řikalo polovolvo, tak nevim, jak nazvat ex30, nevolvo??? :-D
A to nejdůležitější, je to první zadokolka od volva od 98. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

EX30 je "Buy-to-Sell" Volvo :-)

Já furt čekám, až někdo vyrobí klasický hatchback (ne crossover). Taková V40 (novější) nebo Golf, ale čistě elektro platforma (náhon zadek, frunk, rejd) by byla ideál.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 444
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Pep »

@Urvanej Hezký, ale tak hlavně, že to má poháněnou správnou nápravu, narozdíl od prvních ročníků elektrických CMA modelů. :)
S tím pedálem to je pro mě novinka. Možná by to částečně vysvětlovalo můj zážitek s EX90. A rozměry pneu jsou taky překvapení.
To s moderními spalováky chápu, byl to také jeden z důvodů proč jsem skončil u korejskýho toastovače.

EX30 je osekanej Zeekr. Z volvem to má společný logo, vlastníka, naladěni podvozku a SW. A nově výrobu v Gentu… To samé nova XC70, nebo co to teď představili v Číně.

@labanos Nejblíž k tomu bude asi Rivian R3, i když je taky trochu vyvýšený, a má snad ještě 2 roky do zahájení prodeje.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Nejblíž k tomu má TM3, nízké auto, akorát sedan. Což mě se libí, ale manželka na to není zvyklá. Jako rodinné se mi teď asi nejvíc libí ID.7 (kombi).
R3 je za mě zase něco jako crossover a vůbec se mi nelibí, ty světla... To už vypadá mnohem lépe ten Ioniq 5.

Ten pedál, místo pípání, bych u nového auta bral.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1655
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Harry »

mě EX30 nepřijde tak špatný, je to na vkusu každého...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

Harry: prosimtě já v tom nejel, jen seděl a věřím, že kdyby mi ty "zbytečnosti" v nových autech bavily, tak budu unešen. Takže to bylo čistě subjektivní hodnocení, nebylo to myšleno jako útok na tvoje auto. Před nákup jsem zvažoval, že z tebe vytáhnu nějaký info, páč jsem viděl, že jí máš. Ale jak jsem do toho sedl ( i žena), tak jsme věděli, že tudy ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1655
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Harry »

útok na moje auto mi nevadí :D
my to máme jako druhé auto, jezdí s tím žena a naprostá spokojenost a já se taky rád svezu.
najeli jsme za 4 měsíce přes 7tis a vše ok, bez problému.
dá se říct, že jsem to koupil hlavně pro boj s ČEZem a zápornými cenami a i v tom mi to solidně pomáhá
a když sednu do XC90 173KW tak říkám, co je? kde je výkon? :)
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

saabik
Offline
Příspěvky: 769
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od saabik »

Taky jsem byl hodně zklamán z EX30 po mnoha stránkách. Je to spíš 2+2 než čtyřmístná verze. Ale pravda, dle vkusu každého čínského soudruha:).
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Tak jsem včera utrpěl po cestě dvě nabíjení... 300km a dvě krátké zastávky. První dlouhá cesta a úplně na klid. Oproti spalovaku max o 30 minut delší, i přes "rychle" nabíjení cena stejná jak u spalovaku. :)

1. Byla na svačinu - celej den ve vlaku a konečně možnost se někde najíst. Cca 15 minut.
2. Na kafe - byl jsem grogy a potřeboval jsem se protáhnout a trochu projít. Od 6h na nohách a cesta na druhou stranu republiky.

Spotřeba 14,5kW/100km a to jsem jel úplně normálně, žádný hlídání nic, prostě jsem jel.

Jen musím teda odhlučnit podběhy, protože prostě místy je fest hlučný asfalt... Jen by mě to nemuselo sem tam buzerovat, že nedržím volant. 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 444
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Pep »

Takže jste se nakonec domluvili na ceně? Gratulace. Btw, už máš zařízené všechny karty od jednotlivých provozovatelů nabíječek, nebo má Mazda, na rozdíl od Kie kartu s normálními cenami?

Jinak s tím držením volantu řvou všechna nová auta, některý víc (třeba trojkovej sup) a některý míň, záleží na použité technologii. Horší jsou pak už jenom auta se sledováním očí řidiče.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

Podle mě nikdo nemá normální ceny. Já to zatim nepotřeboval, dálky jezdíme jinym autem a dojezd cca 500 řeší v klidu celý týden. Ale do budoucnu musíme něco najít, abychom mohli na elektro jet i dál.
Pep: kterou/které používáš ty?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Jop, nakonec to klaplo za dobrou cenu, k tomu rok jeté zimní gumy (conti TS870), auto je z česka, má najeto 60tkm a všechny platné záruky. Bylo teda ťuknutý - oprava v autorizáku, ale borec to přiznal, takže za mě super. Původní cena byla 370, ale jak se neprodávalo, tak jsme se pak dostali o 20% níže na velmi dobrou cenu podle mě :)

Aplikací mám plnej telefon :D Žádná chip mi nedal, ani jsem to nějak neřešil - mohl bych se zeptat v Mazdě. Těch 12kč u ČEZu mě jednou za čas asi nevadí. :) Furt jsem na 2/3 ceny za PHM u D5 a o 2,4T ani nemluvím :D

PS: Čez mi přijde nejvíc ok asi, dobrý síť a appka celkem funguje - jen tam mají chybku. Nejdřív zapojit do auta a až pak "přejetím spustit nabíjení".
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od hajnej »

Jedno EV aktuálně reálně testuju. Ford Capri 77kWh RWD 210kW
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 21 kvě 2025 13:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Tak to má apsoň poháněnou správnou nápravu! :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5726
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Tohle je na platformě MEB takže stejné vnitřnosti jako Enyaq, Elroq. Pak napiš jak to jezdí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Urvanej »

No tohle by měl být uplně regulérní elroq, ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Mě se to vůbec nelibí, ale aspoň to je elektro platformě.

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od hajnej »

Jako úplně pěkný auto to není no. Jedu s tím trasu Teplice - Rožnov p. R. se zastávkou v Jihlavě a pak zpět. Píšu z cesty report a v pátek se o něj podělím. Je to moje první zkušenost s EV.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 444
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Pep »

Urvanej píše: 21 kvě 2025 10:31 Podle mě nikdo nemá normální ceny. Já to zatim nepotřeboval, dálky jezdíme jinym autem a dojezd cca 500 řeší v klidu celý týden. Ale do budoucnu musíme něco najít, abychom mohli na elektro jet i dál.
Pep: kterou/které používáš ty?
Všechny, sbírám kartičky jako pokemony. :D I když z veřejných nabíječek nabíjím tak 1x nebo maximálně 2x měsíčně, jinak vše doma. Každopádně nejvíc používám Lidl, který má nejlevnější 50kW DC, pak ČEZ (u Kaufu AC 11kW za 6 Kč), jehož nová aplikace je už konečně použitelná. Dále bych zmínil E.ON, který má, řekl bych, zatím nejlepší aplikaci a proces registrace. Na 150kW DC jsem nabíjel za 13 Kč/kWh, což je super cena. No a nejhorší za mě je zatím PRE, ať už aplikace, nebo proces registrace, který je naprosto šílený. Navíc registrace nemůže být na člena domácnosti, ale jen na člověka, na kterého je psaná elektřina.
Jinak z automobilek má snad nejlepší ceny na kartě BMW + balík na Ionity. Kia Charge je výsměch, za každé nabíjení počítají 14 Kč poplatek za relaci a ceny jsou o 2–3 koruny dražší než normálně.


@Hajnej Z boku to působí jako o hodně ošklivější Polestar 2. :D Jsem zvědavej na report.

python.p píše: 21 kvě 2025 10:48 Jop, nakonec to klaplo za dobrou cenu, k tomu rok jeté zimní gumy (conti TS870), auto je z česka, má najeto 60tkm a všechny platné záruky. Bylo teda ťuknutý - oprava v autorizáku, ale borec to přiznal, takže za mě super. Původní cena byla 370, ale jak se neprodávalo, tak jsme se pak dostali o 20% níže na velmi dobrou cenu podle mě :)
No tak to zní dobře. Ať slouží.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Jenže v aplikaci od ČEZ je problém, když jdeš podle návodu aplikace nenabíjíš. :D Protože nejdřív máš v APPce zahájit nabíjení a pak zapojit kabel, ale mělo by to být naopak. Tohle bylo moje první nabíjení a hnedka trabl. :D

Nicméně ten LIDL je dobrej, jedu tam jednou za čas na nákup, takže se dá přicucnout. Já mám stejně max 36kW takže si vždy hledám ti slabší nabiječky :D

Jop, asi to tak mělo být. Ještě se seznamuji, ale jízdně je to přesně to co jsem hledal a chtěl.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Tady nechám, bez komentáře :-D
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5726
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Tohle nedám. jenom na začátek. Od roku 2025 musi jit zaplatit kartou na NOVÝCH nabíječkách.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé