Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 3316
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Aktuálně řeším refinancování hypotéky. Jsem u ČS a první nabídku na 5let jsem dostal s úrokem 4,64 teď po lehkém vyjednávání 4,44 na začátku i teď nepotřebuju nic než jejich účet. Jak to teď chodí? Mě se zdá že to je fér nabídka, nicméně to nesleduju.
-
Offline
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě dobrý, mam teď nově 4.69.
Asi záleží, jak na to spěcháš, údajně by to mohlo jít níž...
Asi záleží, jak na to spěcháš, údajně by to mohlo jít níž...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já tohle řešil přes kamaráda - finančního poradce. Už ani nevím kolik mám, ale i když jsem chtěl utéct od ČS, tak mi nedali lepší jak Moneta, ta byla o 0,2% ještě níže jak nejnižší nabídka od spořky + tam mají možnost snížení te částky o zůstatek na účtu až do výšky 200 000,§- Kč. Tak jsem tam něco hodil a bylo to lepší jak spořák.Vapik píše: 22 dub 2025 17:38 Aktuálně řeším refinancování hypotéky. Jsem u ČS a první nabídku na 5let jsem dostal s úrokem 4,64 teď po lehkém vyjednávání 4,44 na začátku i teď nepotřebuju nic než jejich účet. Jak to teď chodí? Mě se zdá že to je fér nabídka, nicméně to nesleduju.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
FIO teď mam za 4,3% bez dalších služeb. Ještě je možná sklepnu k 4.2% ale to už není nic na čem bych trval. Jejich kalkulačka ukazuje teď 4,38 %
Proč jdu ale k nim je "Hypospořicí konto" kde si nechávám penize na nové auto a ty se mi "uročí" stejnou urokovou sazbou, takže jako bych měl spořák s urokovkou 4.3%
Proč jdu ale k nim je "Hypospořicí konto" kde si nechávám penize na nové auto a ty se mi "uročí" stejnou urokovou sazbou, takže jako bych měl spořák s urokovkou 4.3%
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám taky druhým rokem Fio (po refinancování), právě kvůli tomu neomezenému offset účtu. V listopadu mi končí fixace, tak doufám, že se s nimi znovu domluvím.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teď mě také čeká jednání s Fio ohledně hypo (refinanc).. a chci tam právě kvůli tomu "zápočtu" naspořených peněz.. Má tam někdo z vás dobrou spojku s "lepším" přístupem?
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle mě to není o kontaktu ale o tom donést co nejlepší nabídku jiné banky, kterou oni dorovnají 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
takze to co ma fio je neco ala "americka hypoteka"? prachy ktery tam ulozim mi snizi urok (pujcenou castku) a muzu je kdykoliv vzit?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Po dobu hypoteky maš k hypotece spořici učet. Častka kterou maš na spořaku se odečte od hypoteky a až pak se počitaji uroky. Minimum je 50 000,- teoretitcky když maš hypo 2M a na spořak daš 2M platiš jenom jistinu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Taky mám FIO s tím hyposporicim. Z října 2024 úrok 4,48%, což byla tehdy nejnižší nabídka. Ale na Hyposporicim mám teď trochu víc peněz a mám díky tomu o 5000 Kč měsíčně nižší splátku, což je fajn.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
jo takze klasicka americka hypoteka, to zni dobre, tu sem chtel, ale v dobe kdy sem to resil (4 roky zpet) se to skoro nedalo sehnat a nebo za nesmyslnej urok. Dobre vedet.
Diky
Diky
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
americká hypotéka je ale něco jinýho, ta nemusí být účelově vázaná na nemovitost, ale můžeš si za to koupit co chceš, jen je to ručené nemovitostí.
Hypo od Fio, o který se bavíme, je klasicky na nemovitost.
Hypo od Fio, o který se bavíme, je klasicky na nemovitost.
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Myslím, že myslí o s tím, když tam máš ty love. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3316
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky moc pánové, ještě na to teda kouknu 

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hoj, jop, presne jak pravis... Ja tohle vlakno opravdu ctu obcas spis omylem, nebo kdyz me nekdo jako treba ted @raolsa nasmeruje...Jakub Svoboda píše: 21 dub 2025 12:29 Ano, mě taky, asi by to chtelo pisnout panu Zajsoftovi, dle me nejaka aktualizace to rozhodila.
@PINĎABC Problem jeste trva? Bylo po aktualizaci par problemu s CSS. Pripadne vysypat Cache, pokud to nekomu hapruje.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď



Ad mobil vypadá to dobře.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2053
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele a když už jsme u toho, mám já něco spatně v mobilu, nebo proč se to cca poslední týden u některých příspěvků takhle debilně zobrazuje? Viz poslední příspěvek. Takhle odskočených je za poslední dobu víc...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Online
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, jdu si pro radu.
U Suzuki (2009) jsem při sundavání nápravy zalomil dva šrouby M14x1.5. Z karoserie vyčnívaly cca 1cm o zbylé tloušťce cca 8mm, zbytek už nebyl (uhnil). Zkoušel jsem je různě chytit a vytáhnout, bez úspěchu. Zkoušel jsem dokonce tento nástroj, bohužel šrouby jsou jak bláto, v přípravku se žvýkaly a nebyl jsem je schopen chytit.
Dnes tu byl soused, ukecal jsem ho, jestli by mi nezkusil na pahýly zavařit matky, bez úspěchu -> navaření proběhlo, při záběru trhákem to prdlo ve sváru a šroub nic. Poznamenám, že pravidelně šrouby prolívám odstraňovači rzi (obyč ala Sheron). Šrouby jsem seřízl k dalšímu postupu.
Moje otázka zní následovně: Má cenu zkoušet vyvrtat levotočivým vrtákem díru pro levotočivý vytahovák a zkoušet to tím (třeba postupně s pravidelným prolíváním chemií) ? U tohohle mám strach, abych tam ten vytahovák nakonec taky nezlomil, čímž se případné odvrtávání zkomplikuje.
Nebo rovnou koupit vrták a závitník a udělat nový závit? Auto stojí ve stodole a není pojízdné.
Případně jiné osvědčené rady vítány.
U Suzuki (2009) jsem při sundavání nápravy zalomil dva šrouby M14x1.5. Z karoserie vyčnívaly cca 1cm o zbylé tloušťce cca 8mm, zbytek už nebyl (uhnil). Zkoušel jsem je různě chytit a vytáhnout, bez úspěchu. Zkoušel jsem dokonce tento nástroj, bohužel šrouby jsou jak bláto, v přípravku se žvýkaly a nebyl jsem je schopen chytit.
Dnes tu byl soused, ukecal jsem ho, jestli by mi nezkusil na pahýly zavařit matky, bez úspěchu -> navaření proběhlo, při záběru trhákem to prdlo ve sváru a šroub nic. Poznamenám, že pravidelně šrouby prolívám odstraňovači rzi (obyč ala Sheron). Šrouby jsem seřízl k dalšímu postupu.
Moje otázka zní následovně: Má cenu zkoušet vyvrtat levotočivým vrtákem díru pro levotočivý vytahovák a zkoušet to tím (třeba postupně s pravidelným prolíváním chemií) ? U tohohle mám strach, abych tam ten vytahovák nakonec taky nezlomil, čímž se případné odvrtávání zkomplikuje.
Nebo rovnou koupit vrták a závitník a udělat nový závit? Auto stojí ve stodole a není pojízdné.
Případně jiné osvědčené rady vítány.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě odvrat a vyříznout nový závit.
Pokud to nepovolilo ani při navaření matky na zbytek šroubu, tak to nepovolí nic.
Při použití vytahováku si akorát zaděláš na další problémy.
Pokud to nepovolilo ani při navaření matky na zbytek šroubu, tak to nepovolí nic.
Při použití vytahováku si akorát zaděláš na další problémy.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jako neříkám, že ten svár byl nejlepší možný, šrouby směřují dolů a není tam moc místa, vařil to elektrodou. Ale něco by to vydržet mělo, to jo, no.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 5585
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teoreticky by se dal použít indukční ohřev, dokud tam něco čouhalo.
Ta věc se musí ohřát do červena, ochladit vodou a možná několikrát. Autogen nepřipadá v úvahu, jinak to shoří celé.
Odvrtat a vyříznout nový závit.
Ta věc se musí ohřát do červena, ochladit vodou a možná několikrát. Autogen nepřipadá v úvahu, jinak to shoří celé.
Odvrtat a vyříznout nový závit.
-
Online
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jsem to na jednom šroubu zkoušel malým hořákem ohřívat, ale nic moc to neudělalo, navíc to chytalo všude okolo, ať to byly zbytky toho odrezovače nebo snad lak? Já nevím, co tam může hořet.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud se utrhne ve svaru, tak to je blbej svar... ale za mě, vrták a novej závit, to ničemu nevadí. Spíš si dej bacha, abys to trefil dobře, protože závit dělá na řezu ovalitu a střed se pak blbě trefuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
A nějakej tip jak to dobře trefit/udržet kromě důlčíku máš? Chystal jsem se udělat si značku důlčíkem, pak asi 5mm vrták a pak předepsaný 12.5mm vrták, nakonec závitníky M14x1.5. Jsou nějaký fígle, co si hlídat?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Gondil