EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Jop, na tom se shoduje spousta lidí. Bohužel.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Spousta nepravd a spousta dojmů. Komu není rady, tomu není pomoci. A to platí na posl. 3 str. tématu.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Hehe, ta mapa paříže je peklo. To tam projel asi někdo s AB off 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Uváděj na pravou míru. Prostor tady na to je.faktotum píše: 13 dub 2025 20:06 Spousta nepravd a spousta dojmů. Komu není rady, tomu není pomoci. A to platí na posl. 3 str. tématu.
PS: MX-30 má 3f nabíječku, ale až nějak od roku 2024, když už jsme u těch dojmů a nepravd.
Naposledy upravil(a) python.p dne 14 dub 2025 08:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Nevím od kdy, ale v Brně už funguje Service center, vidím ho v aplikaci.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Ona ta MX-30 má zasejc baterky a nabíjení od Panasonicu... to je podle mě zase docela plus. Absence 3f u prvních je za mě v pohodě, ono to nemá ani rychlé nabíjení, je to prostě braný jako auto okolo komína.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Ehm, víš o tom že reaguješ na dva roky starý příspěvek?python.p píše: 11 dub 2025 15:33Tys tady chyběl... Ne nemáš pravdu a to co píšeš není úplně pravda. Ale když to tak máš, tak dobře pro tebe.Kein píše: 27 zář 2023 23:31Tak ono by bylo taky záhodno říct, že většina věcí, co se u nových aut sere jsou věci právě kvůli rádoby emisí, právě kvůli ekošílenství. Za druhé, Elektro auta nejsou všeho spásná, a když se tam něco posere, už Vám to neopraví Lojza v garáži, ale musíte téměř vždy do autorizaku a tam ty částky oprav začínají na vyšších desetitisících. V neposlední řadě, dát 300k za něco, co může jezdit kolem komína a musí mít místo na nabíjení, nebo dát 300k za něco spalovacího s čím můžu i na dovolenou a neřeším kde to natankuju, je alespoň pro mne stále podstatný rozdíl.
Provoz EV pokud nemáte fotovoltaiku je na úrovni průměrného dieseloveho auta. Pokud fotovoltaiku máte, počítáte i s její pořizovací cenou a opět věc do diskuse.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
A proč na to reaguješ ty teda? 
PS: tvé tvrzení stejně i teď nedává smysl.

PS: tvé tvrzení stejně i teď nedává smysl.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
Tvuj prispevek rezonuje do dnesnich dnu
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
EV: Diskuse o elektroautech
Protože když napíšeš @python.p tak ti přijde upozornění a já si toho teď všiml.python.p píše: 14 dub 2025 20:51 A proč na to reaguješ ty teda?
PS: tvé tvrzení stejně i teď nedává smysl.![]()
A když to smysl nedává, tak nedává. To se nedá nic dělat.
Přidáno za 1 minuta 14 sekund:
Jako jeskynní malby.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Tak můžu, jo ? Nebudeš mě hned hejtit ...
Tak ta mazda má 1f palubní dobíječku, tušim nějak 6,5 kw, ale stejně máš doma jistič 16A na fázi, takže abys to využil, budeš muset překopat elektroinstalaci z rozvaděče ven. A to nechceš = sranec. Takže budeš dobíjet cca 3kw a hodně rychle zjistíš, že je to sranec, fakt nouzovka. I kolem komína. ( Ale píšu tady jako majitel FVE - sluníčko svítí, chceš to tam navalit a rychle). Pokud nejnovější modely mají 3f, nevím, ale nevšiml jsem si, že chceš kupovat nové EV.
Jízdní vlastosti BMW i3 - sníh jsem s tím ještě nezažil, ale proudy vody na silnici ano... ale náhon na zadek a váha vzadu - to je good jak škoda 120. Ano, rekuperace je silná, ale nemusíš dát nohu z plynu zcela, a pak je mnohem mírnější. Je třeba se s tím naučit. Auto plave na dálnici při 120km+ to je pravda.
BMW i3 je malé - ano je a je divné a ani se mi nikterak nelíbí. Ale 2 + 2 zvládá v pohodě. ( No ale jezdí s tím hlavně manželka + 3 děti ).
Pneu stojí 4k. Ne nestojí. Goodyear 4 seasons - nejlepší celoročka stoji 3.200,-
V70 v zimě ? Já nevím, mám V70 19 let a v zimě na sněhu s tím nerad jezdím. Ten převis vzadu a jak je to tam lehký tak to neustále chce někam ujíždět, no prostě sranec. A navíc je to bez ESP.
PS: python - to nebyly reakce čistě na tebe, ale co jsem si vzpomněl, co jsem tady četl.
.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Já se nesnažím hejtit všechny, jen se snažím vyvracet lži a polopravdy.
Ohledně zapojení seš vedle, ale to je celkem jedno, to už je dávno pořešené. Řeším EV, ještě nemám vyřešené kolik nakonec nasypu, furt se to posouvá nahoru a nahoru. (vidíš a tyhle předpoklady mě prostě vadí)
BMW i3 ani MX-30 nejsou dálniční křižníky, proto jsem to ani netestoval a nějak zkoušel na dálnici. na to mám XC70 a taky jsem to tady psal, myslím, že několikrát. Jsou to auta do města / okresky max... mě se taky nelíbí, ale je fajnový že ti nezrezne.
Okej 3,2k a 4k je rozdíl uznávám. Díval jsem na Ecopie s BMW štamplem a na špatným eshopu, co teď koukám.
Ohledně zapojení seš vedle, ale to je celkem jedno, to už je dávno pořešené. Řeším EV, ještě nemám vyřešené kolik nakonec nasypu, furt se to posouvá nahoru a nahoru. (vidíš a tyhle předpoklady mě prostě vadí)
BMW i3 ani MX-30 nejsou dálniční křižníky, proto jsem to ani netestoval a nějak zkoušel na dálnici. na to mám XC70 a taky jsem to tady psal, myslím, že několikrát. Jsou to auta do města / okresky max... mě se taky nelíbí, ale je fajnový že ti nezrezne.
Okej 3,2k a 4k je rozdíl uznávám. Díval jsem na Ecopie s BMW štamplem a na špatným eshopu, co teď koukám.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
O.K. nic předpokládat nemusím. Ale běžná domácnost má na 2,5 vodiči 16A jistič. No pokud máš 3x 32A tak máš třeba venku zásuvku 1f 32A ale to už na čtyřce....a to bude dobíjet cca 6kW. Ale až na té fázi dceruška zapne fén, tak čau
jestli mi rozumíš.
Prostě 3f palubní dobíječka, věř mi, je nutnost.

Prostě 3f palubní dobíječka, věř mi, je nutnost.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Budu nabíjet v garáži... buď v jedné kde to bude na 20A jističi, nebo v druhé kde je 3f, tím bych to asi uzavřel.
Jasný, u jinýho auta bych na 3f trval, ale tady u toho je mi to fuk. Páč garáž / chalupa, tam to bude přes noc, den, dva dny... nebo na cestách si cucnu z DC, kde to teda taky nic moc nejede (35kW max myslím, píšou 40 minut) a vyřešené.

Jasný, u jinýho auta bych na 3f trval, ale tady u toho je mi to fuk. Páč garáž / chalupa, tam to bude přes noc, den, dva dny... nebo na cestách si cucnu z DC, kde to teda taky nic moc nejede (35kW max myslím, píšou 40 minut) a vyřešené.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
1F na 10A přes noc uplně v klidu. Zase bych to tak tragicky neviděl... je to cca 15km/h takže v sedm doma a ráno v sedm zase jedu, to je 12h a za tu dobu nasypeš 27kWh (120Ah). D27d má 8h nízký tarif, takže nabíječku si ošéfuješ apkou a klidně můžeš dát i víc ampérů, protože lidi taky spí...
Já to tak teda plánuju, jednou
Já to tak teda plánuju, jednou

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Tak pokud víš, že to bude vždy cca 8 - 10 hodin na drátu tak 20A 1f ti tam bude sypat cca 3,5 kW+ za hodinu. A ta mazda tohle umí. Záleží jak bude dlouhá prodlužovačka. A jak kvalitní.
Přidáno za 2 minuty 32 sekund:
Přidáno za 2 minuty 32 sekund:
Děláš si legraci .....Urvanej píše: 14 dub 2025 22:57 1F na 10A přes noc uplně v klidu. Zase bych to tak tragicky neviděl... je to cca 15km/h takže v sedm doma a ráno v sedm zase jedu, to je 12h a za tu dobu nasypeš 27kWh (120Ah). D27d má 8h nízký tarif, takže nabíječku si ošéfuješ apkou a klidně můžeš dát i víc ampérů, protože lidi taky spí...
Já to tak teda plánuju, jednou![]()

_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
To jsem nebyl dostatečně obeznámen... teď už vím co v garáži mám.
Stálo mě to nemálo času. Jop tím jak chodím na směny mám tohle úplně v klidu, chodit pondělí - pátek, musel bych to řešit jinak.
A prodlužka tam nebude žádná, páč když vídím jak vypadají, tak jim prostě nevěřím.
a Účko to bude mít taky spočítaný.
A my co známe inside info už víme víc, ale ať se práskne hezky sám.

A prodlužka tam nebude žádná, páč když vídím jak vypadají, tak jim prostě nevěřím.


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
NJ vy se znáte, ale já jsem novej, i když jsem tady nejdýl 
Přidáno za 7 minut 21 sekund:

Přidáno za 7 minut 21 sekund:
120 Ah je 42 kWh, resp 38 použitelných.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Nabíjel jsem 3 měsíce mobilní nabíječkou 1f 230V 13A max a zase takový problém jsem v tom neviděl. Jenom mě štvalo, že jsem musel nabíječku přenášet a strkat do zásuvky, wallbox je pohodnlnější.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
1F vs. 3F, já psal o 1F. Aspoň takhle mi funguje elektroměr, když beru 1kW po dobu 1h (cca 5A), tak mi na elektroměru skočí 1kWh.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
To by tak mělo cca odpovídat 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
No já tak zhruba vim, ale faktotum mi s tim výpočtem nesouhlasil a podle mě to převedl na 350V baterku v autě nebo kde 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Asi šlo o to, že i3 s označením 120Ah má baterku, kterou by zbytek světa označil kapacitou 42,2kW. Takže nabíjet z normální zásuvky si vezme delší čas.
https://www.evexpert.cz/c/vyber-produktu-podle-elektromobilu/bmw/i3
https://www.evexpert.cz/c/vyber-produktu-podle-elektromobilu/bmw/i3
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
To e ale krajní nepochopení mého textu
Slovo BMW jsem již drahně týdnů nepoužil a ani nemůžu, páč mi i3 žena zakázala 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Jo, vztáhnul jsem to na i3. Moje chyba.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé