
EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
davam ciste elektricke budoucnosti rok, maximalne dva 

-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Fakt jsem čekal nějakou konstruktivní debatu, no evidentně jsem přecenil tvé schopnosti, co se dá dělat. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Nevěřím statistice kterou jsem sám nezfalšoval, nejen u elektromobilů. To, že naše legislativa není připravena na elektromobily neznamená že nabíjet kde co a kdejak a kdečím je v pohodě. Popravdě mě celkem děsí představa že bydlím v paneláku pod který si lidi do pohyblivých zakládačů bastli zásuvky a dobijí si auta. Snad už si někdo vytáhne hlavu z …. A ta legislativa se dopracuje, v opačném případě budeme muset čekat na grilovaný panelák jako v Korei.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
možná to chce nějaký podnět v podobě grilovaného pálenáku, aby se ledy hnuly a vznikla pravidla. Která nevzdělance zbaví strachu.
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
o cem se chces konstruktivne bavit? vse jiz bylo 1000x receno a porad dokolapython.p píše: 11 dub 2025 11:22 Fakt jsem čekal nějakou konstruktivní debatu, no evidentně jsem přecenil tvé schopnosti, co se dá dělat.![]()
nejsem proti elektrickemu autu, v mnoha pripadech dava smysl, mne ale nevyhovuje a nevidim v nem svou budoucnost. do tohoto bodu dobry.
spatne to zacina byt v momente, kdy je elektromobilita vnucovana za kazdou cenu, je zakazana vyroba spalovacich motoru a probiha perzekuce majitelu spalovacich motoru. toto je, nezlob se, absolutni xxxizmus... za xxx si dopln jakekoliv zverstva a paralely
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Hlasím, že jsem ještě neshořel.
Jinak si právě procházím výměnou zimních na letní a už se těším až bude i druhé auto EV nebo aspoň něco, co umí pořádně rekuperovat, protože tam stačí opláchnout kola, zatímco na spalováku, je musím drhnout kartáčem na vrtačce a chytat u toho rakovinu
(Tedy navzdory tomu, že EV mají mít hroznou spotřebu brzd, jak taky píšou na internetech.)
Jinak si právě procházím výměnou zimních na letní a už se těším až bude i druhé auto EV nebo aspoň něco, co umí pořádně rekuperovat, protože tam stačí opláchnout kola, zatímco na spalováku, je musím drhnout kartáčem na vrtačce a chytat u toho rakovinu

(Tedy navzdory tomu, že EV mají mít hroznou spotřebu brzd, jak taky píšou na internetech.)
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
no druha strana pise na internetech taky zajimave perly, jako ze se v konvencnim aute cura cestou z chorvatska do PETek at se to da na jeden zatah a dalsi infantility

-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Pindo neberu to osobně, jestli chceš až se potkáme ukážu fotky z vývoje a testování elektro vozidel tady od nás z práce, bohužel motorari čím dál více přechází na vývoj chlazení do elektra.
Přidáno za 1 minuta 15 sekund:
Nic méně info o tom ze jsem neshořel je asi tak stejně užitečné jako to že jsem ještě nezadřel motor ve svém autě, takže pardon na zadřené motory nevěřím
Přidáno za 1 minuta 15 sekund:
Nic méně info o tom ze jsem neshořel je asi tak stejně užitečné jako to že jsem ještě nezadřel motor ve svém autě, takže pardon na zadřené motory nevěřím
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
promiň jestli to vyznělo osobně, nemyslel jsem to tak
Já se na elektro dívám krapet dětinsky. Míval jsem rc auto se spalovacím motorem a víc jsme ladili motor jak jezdili. pak přišel nějaký típek s elektrem a jenom přehazoval baterky a furt jezdil. My jsme měli řeči, že bez toho řevu motoru to není ono. Pak jsem koupil nějaký Traxxas a to byl opravdový nářez, žádné starosti s motorem, jenom samé ježdění. neskutečné zrychlení, bez neustálého dolívaní paliva.
Jednou se fakt těším až si koupím nějaké elektro auto. zatím mi učarovalo tohle a až to bude ojetější tak si to snad budu moct dovolit. https://www.autoscout24.cz/nabidky/porsche-taycan-turbo-cross-turismo-83-7kwh-sport-chrono-paket-elektro-cervena-914f85e7-d255-4efd-ae26-9c0445f65d3d

Já se na elektro dívám krapet dětinsky. Míval jsem rc auto se spalovacím motorem a víc jsme ladili motor jak jezdili. pak přišel nějaký típek s elektrem a jenom přehazoval baterky a furt jezdil. My jsme měli řeči, že bez toho řevu motoru to není ono. Pak jsem koupil nějaký Traxxas a to byl opravdový nářez, žádné starosti s motorem, jenom samé ježdění. neskutečné zrychlení, bez neustálého dolívaní paliva.
Jednou se fakt těším až si koupím nějaké elektro auto. zatím mi učarovalo tohle a až to bude ojetější tak si to snad budu moct dovolit. https://www.autoscout24.cz/nabidky/porsche-taycan-turbo-cross-turismo-83-7kwh-sport-chrono-paket-elektro-cervena-914f85e7-d255-4efd-ae26-9c0445f65d3d
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
V klidu
, já bych elektro nezatracoval a třeba to porsche nebo i jiné jsou hezké a i svezení bude jistě perfektní, jen si to chce uvědomovat rizika a podle toho k nim přistupovat, já jsem třeba nastaveny tak ze věci které mi přijdou přes čáru nedělám i když jsou povolené. Podle toho mála co o elektru a jeho vývoji vím není problém v tom že by byli ty auta špatně navržené, ale v to že je extrémní tlak na cenu a kvalita provedení je velmi kolísavá. V praxi to pak vypada tak ze na svazky jsou použity správne dráty, piny konektory jen proste vlivem výrobního taktu je chybovost krimpovani kolem 5-10%.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Můj pocit ze všeho toho mektání kolem elektra:
do uzavřený garáže, kde mam ještě něco jinýho než auto, bych si to nedal nabíjet, parkovat asi jo,
nebránim se tomu, přijde mi, že to je prostě nevyhnutelný krok vpřed, ALE na masírku kašlu, myslim si, že umim číst mezi řádky a jsem schopen si udělat vlastní názor (což si myslí většina lidí, co plácá a papouškuje nesmysly),
nevěřím levným nabíječkám z lidlu apod, bál bych se požáru,
strašně se těšim, až jendou budu nějaký mít, ten pocit ticha a výkonu mi asi uhrane
(ale stejně budu nejradši jezdit Kájou s D24
)
do uzavřený garáže, kde mam ještě něco jinýho než auto, bych si to nedal nabíjet, parkovat asi jo,
nebránim se tomu, přijde mi, že to je prostě nevyhnutelný krok vpřed, ALE na masírku kašlu, myslim si, že umim číst mezi řádky a jsem schopen si udělat vlastní názor (což si myslí většina lidí, co plácá a papouškuje nesmysly),
nevěřím levným nabíječkám z lidlu apod, bál bych se požáru,
strašně se těšim, až jendou budu nějaký mít, ten pocit ticha a výkonu mi asi uhrane


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Jenom technická. Není to jak s palivem že můžete natankovat špatný benzín. Tady nemůžete natankovat špatnou elektřinu. Má to prostě CE a tak to vádná 400V, nebo DC proud. Dneska to není tak že si to vezme cokoliv. Auto se prostě musí jasně domluvit s nabíječkou a oba mohou říct výkon. Oba to mohou zastavit. Jsou tam všude teplotní čidla včetně hlavice kabelu i v kabelu. Tz jakmile se někomu něco nelíbí tak se to okamžitě vypíná.
Nikdo si nedovolí dneska vyrobit Ftype. Schválně se nabíjeci porty davaji dozadu protože to je nejblíže k baterce a ten obvod je prostě co nejkratší. Nejrobustnější a třeba Volvo ma na odpojení přímo patrony. Nikdo si to nelajzne.
Nikdo si nedovolí dneska vyrobit Ftype. Schválně se nabíjeci porty davaji dozadu protože to je nejblíže k baterce a ten obvod je prostě co nejkratší. Nejrobustnější a třeba Volvo ma na odpojení přímo patrony. Nikdo si to nelajzne.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Takhle nějak si představuju konverzace, když se z koní přesedlalo do Fordek. Kůň nehoří, kůň má duši, kůň se nekazí a bude mít menší spotřebu podkov než pneumatik... Za jednu generaci už nikoho nenapadlo jezdit do práce na koni. Tohle je EV téma, tak sdílím zkušenosti s EV, nečekaně.
Ono by se to možná chtělo vykašlat na to, co píšou eko-jasánci na jedné straně a ropná církev na druhé, ale pořídit si nějaké vlastní zkušenosti, podle možností. Jinak, pokud je člověk soudný, tak časem stejně zjistí, že dělal akorát z přesvědčení debila jedné nebo druhé straně.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
warcz: hele to by ses divil, jak umí levný nabíječky se štemplem TUV, CE a nevim čim ještě kašlat na měření teplot a vyhodnocování a řízení. Prostě jen předstírají.
Proto jsem zmiňoval ten lidl...
Tady podle mě mluví někdo, kdo tomu rozumí... a tim nemyslim Bacina...
i když trochu chválí svého koně, tak stejně v tom je něco, čeho se chci držet.

Tady podle mě mluví někdo, kdo tomu rozumí... a tim nemyslim Bacina...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Tys tady chyběl... Ne nemáš pravdu a to co píšeš není úplně pravda. Ale když to tak máš, tak dobře pro tebe.Kein píše: 27 zář 2023 23:31Tak ono by bylo taky záhodno říct, že většina věcí, co se u nových aut sere jsou věci právě kvůli rádoby emisí, právě kvůli ekošílenství. Za druhé, Elektro auta nejsou všeho spásná, a když se tam něco posere, už Vám to neopraví Lojza v garáži, ale musíte téměř vždy do autorizaku a tam ty částky oprav začínají na vyšších desetitisících. V neposlední řadě, dát 300k za něco, co může jezdit kolem komína a musí mít místo na nabíjení, nebo dát 300k za něco spalovacího s čím můžu i na dovolenou a neřeším kde to natankuju, je alespoň pro mne stále podstatný rozdíl.
Provoz EV pokud nemáte fotovoltaiku je na úrovni průměrného dieseloveho auta. Pokud fotovoltaiku máte, počítáte i s její pořizovací cenou a opět věc do diskuse.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
dekuji za toho debila, uplne jsi mi otevrel oci


-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
@Kein Ale dám ti šanci, takovou malou úvahu.
Kolik mě bude stát 1km za palivovo v tvém imaginárním EV autě, kolik v tvém uvažovaném dieselu.
A teď pozor, kolik mě bude stát servis za dejme tomu cirka 100 000tkm. Děkuji
BTW @koch když to není pro tebe, nechceš to a je to na prd, tak proč to tu furt píšeš dokola, víceméně mezi lidi kteří EV mají, nebo je uvažuji nebo to umí vzít bez vášní.
Kolik mě bude stát 1km za palivovo v tvém imaginárním EV autě, kolik v tvém uvažovaném dieselu.
A teď pozor, kolik mě bude stát servis za dejme tomu cirka 100 000tkm. Děkuji
BTW @koch když to není pro tebe, nechceš to a je to na prd, tak proč to tu furt píšeš dokola, víceméně mezi lidi kteří EV mají, nebo je uvažuji nebo to umí vzít bez vášní.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
tak ja to pochopil tak, ze to je diskuse, ale pokud to je EV pisecek, tak ja uz budu ticho 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Ale tak hoši, no toto...
Mě přijde, že koch proti EV nice nemá, jen mu vadí masírka. Tak neni třeba hnedka každého, kdo se EV neklaní posílat... jinam.
Mě to celý přijde, jak když si lidi nechtěji koupit kabriolet, protože když nezatáhnou střechu, tak na ně prší a že do něj nenaloží ledničku i s pračkou. Tak holt si koupí něco jinýho, no, každýho volba. Nikomu nikdo nic nevnucuje, a myslím, že pěkné spalovací ojetiny tu budou ještě 20 let po 2035, tak proč být tak radikální na obě strany, nechápu.
On se ten konec ve 2035 stejně posune, ale bude se spalováků prodávat absolutní menšina, protože EV v té době už budou všude a budou vyhovovat všem, kromě těch, co jezdí 2x týdně na otočku do Chorvatska a 3x měsíčně převáží celou domácnost z Ostravy do Chebu.
Mě přijde, že koch proti EV nice nemá, jen mu vadí masírka. Tak neni třeba hnedka každého, kdo se EV neklaní posílat... jinam.
Mě to celý přijde, jak když si lidi nechtěji koupit kabriolet, protože když nezatáhnou střechu, tak na ně prší a že do něj nenaloží ledničku i s pračkou. Tak holt si koupí něco jinýho, no, každýho volba. Nikomu nikdo nic nevnucuje, a myslím, že pěkné spalovací ojetiny tu budou ještě 20 let po 2035, tak proč být tak radikální na obě strany, nechápu.

On se ten konec ve 2035 stejně posune, ale bude se spalováků prodávat absolutní menšina, protože EV v té době už budou všude a budou vyhovovat všem, kromě těch, co jezdí 2x týdně na otočku do Chorvatska a 3x měsíčně převáží celou domácnost z Ostravy do Chebu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Ale jo, diskutujme, jen by to za mě mohlo někam vést a být trochu plodné.
Já nikoho nepřírovnal náckum a komančům.

Já nikoho nepřírovnal náckum a komančům.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
proti elektromobilum nic nemam, respektuji kazdeho, kdo si ho koupi. opakuji, pro mne to aktualne neni a nezmeni to ani jeden z plejady uzasnych argumentu, dokonce mam rad i Mc Donalds a jine fastfoody, ani moznost nadmerne konzumace techto dobrot mne nepresvedci, miluji kavu, ale nejvice si ji vychutnam, kdyz ji kopnu v italii na pultu a fakt si ji nechci vychutnavat po dobu trvani nabijeni... zazil jsem dojezdovou ouzkost, shaneni zasuvky a nasledne redukce v ridke infrastrukture... panove, neexistuje jediny z existujicich a na par vyjimek prevazne tupych argumentu, ktery by mne o koupi presvedcil.
hlavne, ja bych si rad i v roce 35 koupil slusny spalovak a problem je, ze takovy se uz dnes hleda horko-tezko.
pred par mesici jsme vybirali nove auto a vybrali auto s prakticky jedinym aktualne nabizenym konvencnim motorem v nabidce, je to u koncernu, jeden z nejprodavanejsich modelu historie, ktery uz to ma spocitane a pritom tu byl na vrcholu prodeju 50 let, elektro ho zabilo... proc? nevim, ale jsem si jisty, ze to neni trh ani prirozena selekce.
u volva uz to bez nejake zhovadile baterky nejde. proc?
dvoulitry dnes umi jezdit za 6litru a mit klidne 300 koni a nevypoustet do ovzdusi prakticky nic... zakaz? proc?
nebude trvat dlouho a 95% zdejsiho fora nekoupi na svoje svedske lestenky zakladni servisni dily a kanibalizovat nepujde donekonecna
konvencni vuz - jiz dnes jsou na ne v evrope aplikovane rychlostni limity, limity vjezdu ve mestech, drazsi mytne, vyssi dane a plizive prichazeji dalsi a dalsi omezeni
toto mi vadi, panove
hlavne, ja bych si rad i v roce 35 koupil slusny spalovak a problem je, ze takovy se uz dnes hleda horko-tezko.
pred par mesici jsme vybirali nove auto a vybrali auto s prakticky jedinym aktualne nabizenym konvencnim motorem v nabidce, je to u koncernu, jeden z nejprodavanejsich modelu historie, ktery uz to ma spocitane a pritom tu byl na vrcholu prodeju 50 let, elektro ho zabilo... proc? nevim, ale jsem si jisty, ze to neni trh ani prirozena selekce.
u volva uz to bez nejake zhovadile baterky nejde. proc?
dvoulitry dnes umi jezdit za 6litru a mit klidne 300 koni a nevypoustet do ovzdusi prakticky nic... zakaz? proc?
nebude trvat dlouho a 95% zdejsiho fora nekoupi na svoje svedske lestenky zakladni servisni dily a kanibalizovat nepujde donekonecna
konvencni vuz - jiz dnes jsou na ne v evrope aplikovane rychlostni limity, limity vjezdu ve mestech, drazsi mytne, vyssi dane a plizive prichazeji dalsi a dalsi omezeni
toto mi vadi, panove
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
To víme, ale tady to nevyřešíme no.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Ježíš, co tady furt řešíte. Všichni víme to zásadní. EV je do města a na cesty kolem komína a spalovák je na cestování. Tlačit jedno, nebo druhé je nesmysl. Manželka jezdila donedávna za 5000,- za benzín měsíčně. ( s-max 2.3 žral 10l. ). Kolem komína, 3 děti, bydlíme na vesnici ... do škol, do práce, na kroužky, na nákup.
No a pokud jde o mne... jelikož naše FVE vyrobí ročně o 1,5 MWh víc, něž spotřebuju, tak EV to krásně dorovná a já ušetřím 5.000,- měsíčně. Proto šel jeden spalovák pryč a místo toho je BEV. Já myslím, že tohle logiku má.
No a pokud jde o mne... jelikož naše FVE vyrobí ročně o 1,5 MWh víc, něž spotřebuju, tak EV to krásně dorovná a já ušetřím 5.000,- měsíčně. Proto šel jeden spalovák pryč a místo toho je BEV. Já myslím, že tohle logiku má.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
ano, to logiku ma, ma logiku i spalovak, kdyz jezdim delsi trasy
argumentovat konskym povozem, posmivat se dalkovym ridicum, prezentovat EV PR jako statistiky, zakazovat spalovaky a byt papezstejsi uz v roce 25 logiku nema.
a ze se s tou zvracenosti kam to vse smeruje nic neda delat? ja si myslim, ze da...
argumentovat konskym povozem, posmivat se dalkovym ridicum, prezentovat EV PR jako statistiky, zakazovat spalovaky a byt papezstejsi uz v roce 25 logiku nema.
a ze se s tou zvracenosti kam to vse smeruje nic neda delat? ja si myslim, ze da...
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Jo tohle logiku má bez debat. Mít na ev které bez významného omezování dá 300km tak bych jedno taky uživil, ale štve mě to co už je tady mnohokrát popsáno + taky to ze ev je mimo jine cesta k významnému budoucímu omezení osobní přepravy, protože jednoduše sídliště typu jižní město v nejbližších 50letech neutáhne stejně množství elektro vozidel jako tam je spalováků a štve mě to i přesto ze se mě to zrovna netýká.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: C 3, PetrXC70