D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Já to u toho Lancera měl taky tak 4x čistá nula. A když se válce namazaly olejem tak dokonce chytnul a chvilku jel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
P. Patočka má nápad, který stojí za vyzkoušení.
Prý by mohly být abnormálně natlakované hydroštely a tím zůstávají trochu pootevřené ventily. Už se s tím setkal a příčina byla v nefunkčním přetlakovém ventilku olejového čerpadla.
Takže ještě zkusím vyčistit nebo vyměnit čerpadlo, ale moc si od toho neslibuju.
Prý by mohly být abnormálně natlakované hydroštely a tím zůstávají trochu pootevřené ventily. Už se s tím setkal a příčina byla v nefunkčním přetlakovém ventilku olejového čerpadla.
Takže ještě zkusím vyčistit nebo vyměnit čerpadlo, ale moc si od toho neslibuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Tohle ověříš viz výše, pokud s olejem je komprese i tak 0, tak to jde vrchem... ale jak píšu, to nevysvětlí tu rukavici.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 570
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Pech by byl, když by to měřil zrovna ve chvíli, když by ty hydroštely (pokud je chyba v nich) byly zrovna jako na potvoru "funkční". Pak by se to svedlo na kroužky, udělalo by se kdo ví co za kdo ví kolik a nakonec by to zase nechytlo - nulová komprese.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Zlatý podložky 

-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Romulusw: zlatý šroubky 

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Zlatej dvoutakt 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Ten je stejně nejlepší
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Ahojte, opytam sa len tak zo zvedavosti, kolko moze byt na tomto motore ventil pootvoreny, aby sa v HU piestu nestretli? Aspon priblizne?
-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Jsou nejlepší.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4576
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Souhlas 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Takže dnes rozborka a zasekává se ten ventil v olejovém čerpadle.
No co je ale horší, že jsou ohnuté ventily.
Zřejmě tam byl takový tlak, že hydroštely tak otevřely ventily, až se setkaly s písty.
Takže hlava opět dolů.
No co je ale horší, že jsou ohnuté ventily.
Zřejmě tam byl takový tlak, že hydroštely tak otevřely ventily, až se setkaly s písty.
Takže hlava opět dolů.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5628
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
A víš jestli jsou ohnutý a "drhnou" ve vodítku, nebo "jen" podpálený? BTW když už protíká i nafta, tak to je díra jako kráva... kor v týdle teplotě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Ohnutý, páč tečou skoro všechny.
Prostě zadřený pojišťovací ventil na olejovém čerpadle způsobil velké natlakování hydroštelů a pootevření ventilů, které trefily písty a ohnuly je.
Prostě zadřený pojišťovací ventil na olejovém čerpadle způsobil velké natlakování hydroštelů a pootevření ventilů, které trefily písty a ohnuly je.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 136kw nejede ZÁVADA JE ZPĚT
Tvl to je repas makovice s výměnou vodítek... to je tak za 10? Když seženeš rozumně ventily.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
Takže, včera motor dosložen s novými ventily, novým čerpadlem oleje, vyčištěna vana, vše propláchnuto, vyčištěno sání.
Motor normálně nastartoval, projel jsem to cca 20 km. Vše v pořádku.
Dnes znova projeta stejná trasa, vše opět OK.
Takže jsem zavolal majiteli, že mu to odvezu jestli je doma a vyrazil jsem.
Ujel jsem asi 2 km a hláška motor doporučen servis a auto přestalo jet. Odpojil jsem snímač tlaku na chladiči a v nouzáku dojel k majiteli. Tam auto chvíli bublalo na volnoběh, pak jsem přidal plyn, motor šel normálně do do cca 2500 otáček, po puštění plynu auto chcíplo a opět bez komprese a motor nejde nastartovat.
Tvl. co se mohlo stát???
Vypadá to, že auto půjde do šrotu, protože nikdo netuší co s tím je.
Motor normálně nastartoval, projel jsem to cca 20 km. Vše v pořádku.
Dnes znova projeta stejná trasa, vše opět OK.
Takže jsem zavolal majiteli, že mu to odvezu jestli je doma a vyrazil jsem.
Ujel jsem asi 2 km a hláška motor doporučen servis a auto přestalo jet. Odpojil jsem snímač tlaku na chladiči a v nouzáku dojel k majiteli. Tam auto chvíli bublalo na volnoběh, pak jsem přidal plyn, motor šel normálně do do cca 2500 otáček, po puštění plynu auto chcíplo a opět bez komprese a motor nejde nastartovat.



Tvl. co se mohlo stát???

Vypadá to, že auto půjde do šrotu, protože nikdo netuší co s tím je.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 390
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
ty wole tak to snad ne ...to je fakt divný
jestli na to někdy přijdeš tak asi nejsem sam kdo je zvědavej co za svini to je...

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
Původní hydroštely?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
Jop, hydroštely jsem nechal původní, ty co mají najeto 10.000 km.
Ale pochybuju, že by jim něco bylo, protože kdyby ano, tak motor chcípne po prvním přidání plynu a zvýšení otáček a ne až po najetí cca 50 km.
Po konzultaci s p. Patočkou jsem je opatrně ve svěráku stlačil a vše fungovalo na výbornou. A to jsem motor při projížďkách několikrát vytočil do vyšších otáček a nijak mu to nevadilo.
Navíc motor předtím neměl kompresi ani když jsem vyndal vačky a hydra ven.
Teorie je, že něco vlítlo mezi ventily a sedla a zůstalo to tam, ale nevím co, protože vše bylo vyčištěno, EGR jiný a vyčištěný, sání vyčištěné. Prostě není co by tam mohlo vlítnout.
Podle zvuku to má kompresi tak na jednom válci, možná trochu na dalším.
Musela by se znovu sundat hlava a zjistit co se stalo, ale já už do toho nejdu, protože nikde není napsané, že když to dám zase dohromady a majitele to bude stát další peníze, tak že se to po ujetí dalších 50 km nestane znovu.
Jinak, majiteli jsem za tuhle opravu neúčtoval žádné peníze za práci, pouze za materiál, který jsem mu nechal za nákupku.
Ale pochybuju, že by jim něco bylo, protože kdyby ano, tak motor chcípne po prvním přidání plynu a zvýšení otáček a ne až po najetí cca 50 km.
Po konzultaci s p. Patočkou jsem je opatrně ve svěráku stlačil a vše fungovalo na výbornou. A to jsem motor při projížďkách několikrát vytočil do vyšších otáček a nijak mu to nevadilo.
Navíc motor předtím neměl kompresi ani když jsem vyndal vačky a hydra ven.
Teorie je, že něco vlítlo mezi ventily a sedla a zůstalo to tam, ale nevím co, protože vše bylo vyčištěno, EGR jiný a vyčištěný, sání vyčištěné. Prostě není co by tam mohlo vlítnout.
Podle zvuku to má kompresi tak na jednom válci, možná trochu na dalším.
Musela by se znovu sundat hlava a zjistit co se stalo, ale já už do toho nejdu, protože nikde není napsané, že když to dám zase dohromady a majitele to bude stát další peníze, tak že se to po ujetí dalších 50 km nestane znovu.
Jinak, majiteli jsem za tuhle opravu neúčtoval žádné peníze za práci, pouze za materiál, který jsem mu nechal za nákupku.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 5795
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
Tvl. To je fakt psycho. 

Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 19 bře 2025 09:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 843
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 136kw nejede MOTOR OPĚT BEZ KOMPRESE
nema ten motor "chcipaci" klapku? nemuze bejt z nejakyho duvodu zavrena (nebo protocena na ose)?
pak uz zbejva jen tohle https://www.seznamzpravy.cz/clanek/podle-kardinala-lze-v-21-stoleti-vymitat-dabla-i-pres-mobilni-telefon-45328
pak uz zbejva jen tohle https://www.seznamzpravy.cz/clanek/podle-kardinala-lze-v-21-stoleti-vymitat-dabla-i-pres-mobilni-telefon-45328
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]