Pozor pozor, tyhle infarkty nejsou baterkou, ale kontaktama. Poněvač odebíraný proud=teplo zoxiduje tu poslední zbylou trošku kontaktu, který tam byl a auto není připojené, i když vypadá. Potřeba odpojit, očistit, nasadit z5.Ejdou Rotacak píše: 06 srp 2024 13:21Tak chcípla úplně. Ráno přijdu k autu a když jsem měl klíče v pozici II. tak auto naráz zdechlo a už se neprobralo (naštěstí jsem neměl stažená okénka) tak nezbylo než vlézt do jiného auta a Volvo nechat svému osudu. Tenhle "infarkt" už jednou proběhl asi před 14 dny, ale auto se po cca 30 vteřinách opět samovolně probralo k životu. Tady po tom infarktu už zůstalo volvo bohužel definitivně mrtvé. Předpokládám, že je na vině 18 let stará autobaterie. V T6R jsem poptal novou. Čekám na nacenění. Pokud by to bylo výrazně víc než cca 3.500kč, vezmu YUASU.
Když je baterka umrlá, tak většinou jen pohasínají, i když u tech ledek člověk nikdy neví... každopádně za prověření to stojí, abys nemusel kupovat hnedka novou...


 . Šel jsem k autu, že očistím kontakty a když jsem vyndal plato, tak jsem zjistil, že červený plusový kabel je o + pól na baterce jen tak opřený. Povolil šroubek a červený kabel nedržel na pólu. Auto se tváří zase ok, nejspíš bych bez problémů nastartoval, ale mám v sobě tři piva, tak jsem to zamkl a šel domů.
 . Šel jsem k autu, že očistím kontakty a když jsem vyndal plato, tak jsem zjistil, že červený plusový kabel je o + pól na baterce jen tak opřený. Povolil šroubek a červený kabel nedržel na pólu. Auto se tváří zase ok, nejspíš bych bez problémů nastartoval, ale mám v sobě tři piva, tak jsem to zamkl a šel domů.




 
 

 
  
  
 

 353mm je ale asi strop
 353mm je ale asi strop

