Ahoj mám problém se svým Volvem V50 2.0D 100kw
Závada se jeví tím že auto padá do nouze a a píše systém motoru doporučen servis.
V diagnostice to píše že je nízký tlak v sání, nebo překročen plnící tlak, regulace turba, a ještě jedna ale na tu si nemohu vzpomenout.
Turbo je seřízené a nové.
Jestli náhodou nevíte co by to mohlo dělat?
Závada na turbu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Štěnovice
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13141
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Závada na turbu
A která diagnostika ti to psala?
Dělali jste test těsnosti sání?
Kontrolovali jste regulátor turba a hadice kolem toho?
Dělali jste test těsnosti sání?
Kontrolovali jste regulátor turba a hadice kolem toho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Štěnovice
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kw
Závada na turbu
já přesně nevim co to bylo za diagnostiku.
ale hadice nejsou děravé i jsou datažené spony a pod víko ventilů jsem dal nové tesnění.
a podtlakové hadičky jsem zkoušel a podtlak drží.
Mohlo by na to mít vliv neodborně zaslepený egr ventil?
ale hadice nejsou děravé i jsou datažené spony a pod víko ventilů jsem dal nové tesnění.
a podtlakové hadičky jsem zkoušel a podtlak drží.
Mohlo by na to mít vliv neodborně zaslepený egr ventil?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Závada na turbu
Šuo s tím na VIDU...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Závada na turbu
Ten EGR je i SW vypnutý?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13141
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Závada na turbu
Kdy se EGR zaslepoval? Fungovalo to se zaslepeným někdy dobře?
Jestli jsou to Štěnovice tady u Plzně, tak můžeš zajet do Tesmi auto, jestli bude mít čas. Případně ke mě. Protože tohle by origo diagnostika uměla rozlousknout lépe.
Podle výpisu máš EGR sice zaslepený, ale v SW aktivní, takže řve, protože mu vůbec nereaguje na povely = může padat do nouzáku.
Jestli jsou to Štěnovice tady u Plzně, tak můžeš zajet do Tesmi auto, jestli bude mít čas. Případně ke mě. Protože tohle by origo diagnostika uměla rozlousknout lépe.
Podle výpisu máš EGR sice zaslepený, ale v SW aktivní, takže řve, protože mu vůbec nereaguje na povely = může padat do nouzáku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Štěnovice
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kw
Závada na turbu
zkusím egr ventil od zaslepit a uvidim co bude psát bosch
EGR je SW je aktivní
Ale ve schématech neni žadnej snímač průtoku v egr.
Jediné co tam je snímač polohy.
A mohly by na to reagovat i jiné snímače jako tlak vzduchu
EGR je SW je aktivní
Ale ve schématech neni žadnej snímač průtoku v egr.
Jediné co tam je snímač polohy.
A mohly by na to reagovat i jiné snímače jako tlak vzduchu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Závada na turbu
No samozřejmě, že na to reagují i jiné snímače. 
To jsem si nemyslel, že EGR jenom zaslepíš, ale nevypneš ho SW. To se pak nediv, že je to rozbitý.

To jsem si nemyslel, že EGR jenom zaslepíš, ale nevypneš ho SW. To se pak nediv, že je to rozbitý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13141
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Závada na turbu
Nepotřebuje v EGRu žádnej další senzor, protože otevřu víc = při stejný poloze klapek (nebo jak je řešený tady) se mi zvedne tlak v sání. A jelikož se mu tohle neděje, tak řve.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]