Mail sesmolen, tak se uvidi jak se vymáčknouren píše: 31 srp 2024 21:54 Tak napiš mail i těm v těch Běchovicích a pošli jim fotku, za to nic nedáš.
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jakube, moc držím palce, ať to dobře dopadne. A nemá proč nedopadnout, je to kardan jako kterýkoliv jiný a oni mají na stránkách, že kardany opravují...
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Takže asi takto jo.
Dobrý den pane Svobodo,
bohužel tento typ kardanu je již neopravitelný.
Přesně z toho důvodu o kterém píšete. Po výměně uložení již kardan nelze svařit.
Co se týče nové hřídele, tak tu opravdu nemáme v nabídce.
Bohužel jsme dosáhli jen na druhovýrobní kusy, které jsme následně stáhli z prodeje z důvodu nekvalitního provedení.
Jedině bych vám doporučila originální kus u Volva.
Je mi líto, že vám nemohu podat příznivější zprávu.
S pozdravem
Barbora Kolocová
ML TUNING, spol. s r.o.
Podnikatelská 539, 190 11 Praha 9 - Běchovice
tel., fax: 267 193 594
mob. +420 602 10 11 11
kardanservis@kardany.cz
www.ml-tuning.cz

Dobrý den pane Svobodo,
bohužel tento typ kardanu je již neopravitelný.
Přesně z toho důvodu o kterém píšete. Po výměně uložení již kardan nelze svařit.
Co se týče nové hřídele, tak tu opravdu nemáme v nabídce.
Bohužel jsme dosáhli jen na druhovýrobní kusy, které jsme následně stáhli z prodeje z důvodu nekvalitního provedení.
Jedině bych vám doporučila originální kus u Volva.
Je mi líto, že vám nemohu podat příznivější zprávu.
S pozdravem
Barbora Kolocová
ML TUNING, spol. s r.o.
Podnikatelská 539, 190 11 Praha 9 - Běchovice
tel., fax: 267 193 594
mob. +420 602 10 11 11
kardanservis@kardany.cz
www.ml-tuning.cz
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No to je v pr.eli, takový pech...
-
Offline
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Takže kolik? :/
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak ceníkova cena dle čísla na kardanu je cca 47tis Kč. S cca 25% slevy cca 35tis Kč, ale i tak je to ranec. To samozřejmě nejsem magor, dát tolik peněz za 14let starý auto. Ebay atd. jsou cca od 500€ - 1000€ za použitý. AVdily jetý 6000Kč, D.Patočka nemá.
Nicméně jsem včera ležel pod autem, kontrola oleje v uhlovce zda nevyteklo přes gufero, vše ok. Kontrola vůle v tisicihranu - zde taky bez vůle, jen cca 1° v ozubení což být musí.
Ale jak jsem zkoumal dál místa uložení kardanu pod vozem, tak jsem nalezl stejné ošoupáni jako na držáku i na teplotním štítu.
Takže rozuzlení celého hučení / klepání možná bude jinde než si celou dobu myslím. To popíši až bude zas nějaký kardan namontovaný.
Problém je nicméně opravdu v kardanu protože zadek, Haldex a Diferenciál je již po repasu a nyní nic opravdu neslyším a je ticho v aktuální konfiguraci FWD.
Zde ještě odkaz na zvuk co to vydávalo.
https://youtu.be/lQciHXlMsJw?si=u9BXAMCKJhQfoxkt
Nicméně jsem včera ležel pod autem, kontrola oleje v uhlovce zda nevyteklo přes gufero, vše ok. Kontrola vůle v tisicihranu - zde taky bez vůle, jen cca 1° v ozubení což být musí.
Ale jak jsem zkoumal dál místa uložení kardanu pod vozem, tak jsem nalezl stejné ošoupáni jako na držáku i na teplotním štítu.
Takže rozuzlení celého hučení / klepání možná bude jinde než si celou dobu myslím. To popíši až bude zas nějaký kardan namontovaný.
Problém je nicméně opravdu v kardanu protože zadek, Haldex a Diferenciál je již po repasu a nyní nic opravdu neslyším a je ticho v aktuální konfiguraci FWD.
Zde ještě odkaz na zvuk co to vydávalo.
https://youtu.be/lQciHXlMsJw?si=u9BXAMCKJhQfoxkt
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 02 zář 2024 13:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5685
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ufff... Čekal sem teda míň 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kubo, dobrá detektivka, jsem napjatý, jaké bude rozuzlení, ať se to podaří



-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 294
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Doufám, že tohle mě nepotká a nebo někdo vymyslí co s tím 

-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Už přes týden jezdím s FWD a jak se mě už někdo ptal na spotřebu, tak naopak o 0,1L vzrostla.
A probíhá barvení držáků kardanu.
Jo abych se zas nenudil, tak se mi rozlitl window lifter.....
https://youtu.be/pO4j5yIanqg?si=sjPVQz0OOzutmiga
A probíhá barvení držáků kardanu.
Jo abych se zas nenudil, tak se mi rozlitl window lifter.....

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 294
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A nebylo by vhodné nastavit je FWD přes diag dokud to neopravíš?
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A k čemu? Auto vůbec netuší, že mu něco chybí.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 294
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No otázkou je jestli nějak jinak nefunguje elektronika a vše kolem když jsi jen FWD... např ta spotřeba...
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jen to hrabě no, když si nedáš pozor a píše prokluz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
jj, to pak člověk zjistí, jak moc mu spíná haldex
Romulusw by mohl vyprávět, protože u 90tky je to ještě horší.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 159
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
https://www.kardanybites.cz/ už několik kardanů mi opravovali kde bylo takhle ložisko, akorát jim to občas trvá
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
kdysi dávno mi repasovali kardan na Scenic RX4 ve firmě KONY Zlín, provozovna Březolupy. Dohodl jsem termín a místního mechanika, přijel jsem k mechanikovi, ten vymontoval kardan a odvezl do KONY. Tři dny jsem dovolenkoval bez kardanu (FWD) v okolí Luhačovic, poté vyzvedl repasovaný kardan (vylepšený o rozebiratelný kříž) a mechoš opět namontoval zpět. Tenkrát (2005?) dobrá práce.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem dneska nandal na auto kryt rozvodů.
Při té příležitosti jsem si říkal, že vyměním i řemeny + napínací kladku.
Ale lidi (!!!) ten elastický řemen /ten kratší) tam nemůžu za boha nandat - pokud to nechci brát nějak násílím... Jednou se mi to povedlo nandat, ale bohužel byl křížem - na té sousední řemenici. Má na to někdo nějaký fígl, jak to tam dobře nandat??
Při té příležitosti jsem si říkal, že vyměním i řemeny + napínací kladku.
Ale lidi (!!!) ten elastický řemen /ten kratší) tam nemůžu za boha nandat - pokud to nechci brát nějak násílím... Jednou se mi to povedlo nandat, ale bohužel byl křížem - na té sousední řemenici. Má na to někdo nějaký fígl, jak to tam dobře nandat??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) S.O.B dne 09 zář 2024 08:02, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na řemen je origo přípravek, ale stačí odšroubovat kompresor (3 šrouby) a pak řemen nasadíš, horší je pak dostat kompresor zpět do trnů a přišroubovat. Pořád je to ale lehčí než to tam cpát na sílu přes řemenici.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to jsem měl asi kliku, dával jsem Gates https://dufy.cz/ozubeny-klinovy-remen-gates-3pk628sf?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
a dal jsem ho rukou bez demontáže čehokoliv, samozřejmě trochu síly bylo třeba, ale nepoškozený řemen běhá dodnes (výměna 2020).
a dal jsem ho rukou bez demontáže čehokoliv, samozřejmě trochu síly bylo třeba, ale nepoškozený řemen běhá dodnes (výměna 2020).
-
Online
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
3 drazka je sranda, on ma 5drazku, ta se fakt pere.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je pravda, 5-ti drážka je asi horší. Tady borec to nasadí na přední řemenici, potom tlačí a točí, dokud není řemen kde má být. Otázka, jak velkou radost z toho žebra mají...
https://youtu.be/imv1uc8ocWQ?t=236
Na ruském fóru ještě doporučují hodně povolit přední dva šrouby kompresoru a zadní vyndat úplně.
https://youtu.be/imv1uc8ocWQ?t=236
Na ruském fóru ještě doporučují hodně povolit přední dva šrouby kompresoru a zadní vyndat úplně.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14296
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No a já si kompresor odšroubuju úplně, nasadím řemen, pak si chytím zadní šroub kompresoru tak, aby se to chytlo za středící trn a pak pomocí velkého šroubováku nasadím kompresor na přední trn. A pak už stačí všechny šrouby dotáhnout. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Chlapi, pěkná diskuse, taky jsem se s tím pěkně vycukal, já si tyhle tipy uložím
Kuba mi poradil povolit kompresor, což hodně pomohlo. Pak jsem to tam nastrkal při postupném otáčení po jednotlivých žebrech. Řemen v pohodě, nicméně každý tip se hodí pro příště 
EDIT: to si vzpomínám, že jsem vlastně nasadil řemen s povoleným kompresorem a jásal. Jenže nešel posunout kompresor přes ten středící trn. Tak jsem nechal ten zadní venku a ty přední povolené a nasoukal to tam drážku po drážce. Řemenu fakt nic nebylo. Snad jsem to napsal správně. Každopádně ho vyměním ASI příště až po 60 000 km, byl úplně v pohodě, nebo? Ke klima, ten velký po 30 000 km + kladka 60 000 km.
Přidáno za 26 minut 53 sekund:
A já se konečně dokopal vyměnit tyčku na stabilizátoru. To by nebylo o sobě až tak zajímavý, kdyby to nemělo takový vliv na chování auta. I moje manželka sama od sebe hlásila, že ji přijde, že se auto méně "klinká", hmm


EDIT: to si vzpomínám, že jsem vlastně nasadil řemen s povoleným kompresorem a jásal. Jenže nešel posunout kompresor přes ten středící trn. Tak jsem nechal ten zadní venku a ty přední povolené a nasoukal to tam drážku po drážce. Řemenu fakt nic nebylo. Snad jsem to napsal správně. Každopádně ho vyměním ASI příště až po 60 000 km, byl úplně v pohodě, nebo? Ke klima, ten velký po 30 000 km + kladka 60 000 km.
Přidáno za 26 minut 53 sekund:
A já se konečně dokopal vyměnit tyčku na stabilizátoru. To by nebylo o sobě až tak zajímavý, kdyby to nemělo takový vliv na chování auta. I moje manželka sama od sebe hlásila, že ji přijde, že se auto méně "klinká", hmm

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé