EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
V čase 27:37 trochu hnědý kod.
https://youtu.be/HZczpFsv9ZY?si=ObOpSX9KjdvhkvUq&t=1657
Jinak pěkná jízda a jelo to pěkně.
https://youtu.be/HZczpFsv9ZY?si=ObOpSX9KjdvhkvUq&t=1657
Jinak pěkná jízda a jelo to pěkně.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Požár elektro. Nepřekvapipě zase Jaguar kde to vedou dementi:
https://x.com/diagon_swarm/status/1799767431906292184
https://x.com/diagon_swarm/status/1799767431906292184
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 392
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
EV: Diskuse o elektroautech
jj teda letí to jak kráva, asi bych se smířil i s tou váhou, ale dojezd elektra je prostě trága. i taycan prej ujede dokonce 2 kola na ringu...Warcz píše: 08 čer 2024 22:35 V čase 27:37 trochu hnědý kod.
https://youtu.be/HZczpFsv9ZY?si=ObOpSX9KjdvhkvUq&t=1657
Jinak pěkná jízda a jelo to pěkně.
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Hmm tak ja bych raději něco co da 2 kola v ostrem tempu a pak s tim mužu normalně jezdit než nějakou chciplinu. Srovnavejme podobne spalovaci auto o takovem vykonu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Eco pneu a k tomu nepozornost z ovládaní dotýkáče, to musí být v dešti zajímavé i při normálním provozu.
Pokud se v NCAPu bodují různí otravní asistenti, mělo by se i (negativně) bodovat za ovládání během jízdy přes dotyky a špatnou trakci penumatik, které tam jsou jenom kvůli dojezdu.
https://www.youtube.com/watch?v=nm-A13cXIeU
Pokud se v NCAPu bodují různí otravní asistenti, mělo by se i (negativně) bodovat za ovládání během jízdy přes dotyky a špatnou trakci penumatik, které tam jsou jenom kvůli dojezdu.
https://www.youtube.com/watch?v=nm-A13cXIeU
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
No tak LFP tesla model 3 je uplný základ. To je jak vzít zakladní Octavii a jít na okruh a říkat, že to v 5 lidech nebrzdí. Jsou tam malé bzdy, horší baterka a eco gumy. Kdyby tam vzal Preformenc tak to má větší brzdy což je ale problém pro lidi co s tím cukají po městě protože ty brzdy se nemají šanci hoblovat a pak trpí. Je to něco za něco. Tohle je fakt verze do města.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Nemusíš je obhajovat, spíš si koupí někdo, protože je to nejlevnější, ne protože by to bylo do města a nebude s tím jezdit přes kopce. O brzdách nepíšu ani slovo. Já proti tomu sám nic nemám, sám to tam říká, že jako daily dobré, myslím si to taky. Jenom, když už budeme legislativně hodnotit, aby nešlo třeba otravné hlídání v pruzích vypnout jedním kliknutím, tak co se takhle zaměřit na ovládání za jízdy přes tablet a eco gumy, co tě vypečou v lijáku. To auto prostě má velký výkon, váhu, tak by tomu měl odpovídat zbytek auta.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Mercedes Benz C43 AMG vs Tesla Model 3 Performance 
Mercedes AMG C 43
0 - 100 km/h: 4.3 s
Top Speed: 250 km/h
Efficiency: 8.9l/100km (16€)
Cargo: 455 l
Price: 75.821,45 €
Tesla Model 3 Performance
0 - 100 km/h: 3.1 s
Top Speed: 262 km/h
Efficiency: 16.7 kWh/100km (6.5€)
Cargo: 682 l
Price: 56.990 €
Additional costs to match the features of the Tesla:
- Metallic paint 1,773.10 €
- 20" wheels 1,487.50 €
- Panoramic roof 2,106.30 €
- Acoustic glass 142.80 €
- Heated rear seats 416.50 €
- Ventilated seats 2,879.80 €
- Pre-heating system 1,451.80 €
- Premium sound system 1,201.90 €
…
(Prices are taken from the manufacturer’s websites in Germany. Fuel costs are based on my local gas station/Supercharger.)
Jasně vnitřní prostor, interier, sedačky jsou jinde, ale to srovnání výkonu a ceny je pěkné.
Mercedes AMG C 43
0 - 100 km/h: 4.3 s
Top Speed: 250 km/h
Efficiency: 8.9l/100km (16€)
Cargo: 455 l
Price: 75.821,45 €
Tesla Model 3 Performance
0 - 100 km/h: 3.1 s
Top Speed: 262 km/h
Efficiency: 16.7 kWh/100km (6.5€)
Cargo: 682 l
Price: 56.990 €
Additional costs to match the features of the Tesla:
- Metallic paint 1,773.10 €
- 20" wheels 1,487.50 €
- Panoramic roof 2,106.30 €
- Acoustic glass 142.80 €
- Heated rear seats 416.50 €
- Ventilated seats 2,879.80 €
- Pre-heating system 1,451.80 €
- Premium sound system 1,201.90 €
…
(Prices are taken from the manufacturer’s websites in Germany. Fuel costs are based on my local gas station/Supercharger.)
Jasně vnitřní prostor, interier, sedačky jsou jinde, ale to srovnání výkonu a ceny je pěkné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Teslu bych se známou „kvalitou" výroby vůbec neriskoval. A pak mi na ní vadí to, že když firmě prdne v kouli, může mi kdykoliv a cokoliv z výbavy zablokovat online přes ten jejich systém.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Jojo to je velke riziko. Jako spolehlivost bude asi dobra, protože kde nic neni nema se co pokazit
Ale souhlasim, že CEO je magor.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Ta kvalita šla naštěstí poslední rok hodně nahoru. Ono by bylo nejlepší, kdyby Teslu nechal řídit někoho, kdo rozumí ergonomii aut, stejně jako to udělal u jako SpaceX, a přesunul se realizovat třeba do té jeho AI.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
čína, hybrid zvládá režim plavání
ttps://www.youtube.com/watch?v=xesmj621jYE
ttps://www.youtube.com/watch?v=xesmj621jYE
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
pro elektro fanoušky, všichni ve videu jsou v rauši, ročně 1,7 mio vozítek dodají
ttps://www.youtube.com/watch?v=te_nuyh9N64

ttps://www.youtube.com/watch?v=te_nuyh9N64
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Co by nebyli v rauši, když jim to dává práci 
Ještě k tomu Jaguaru
https://www.youtube.com/watch?v=kEyU5ba0Fe4

Ještě k tomu Jaguaru
https://www.youtube.com/watch?v=kEyU5ba0Fe4
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Trochu ze spalovacích motoru:
https://x.com/diagon_swarm/status/1806563404414419392
Budoucnost asi bude taková.
Buď komplikovaný benzinový motor se spoustou funkcí.
Nebo tupý motor, který bude pracovat jenom v jednom režimu a bude vyrábět elektřinu ( Podobně funguje Dizl elektrická vazba na železnici, nebo BMW i3 s Rex )
Nebo jenom EV
https://x.com/diagon_swarm/status/1806563404414419392
Budoucnost asi bude taková.
Buď komplikovaný benzinový motor se spoustou funkcí.
Nebo tupý motor, který bude pracovat jenom v jednom režimu a bude vyrábět elektřinu ( Podobně funguje Dizl elektrická vazba na železnici, nebo BMW i3 s Rex )
Nebo jenom EV
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
Podepisuji v plném rozsahu.
https://x.com/bratricek/status/1808920042580385979?t=4hwNaQftiwY7COJQtgpwZQ&s=19
https://x.com/bratricek/status/1808920042580385979?t=4hwNaQftiwY7COJQtgpwZQ&s=19
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech

Neumím anglicky a telefon mi to neumí přeložit, u pc budu až za tři dny.
Můžu poprosit o překlad.

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
EV: Diskuse o elektroautech
Zajimava kulisarna, automaticky titulky jdou na PC i mobilu, ale preklad do CZ jen na PC, na mobilu CZ ve vyberu v automatickem prekladu neni




_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
Kulišárna, to zní dobře.
Počkám si teda, do pondělí v kolbence
Jestli bude čas 

Počkám si teda, do pondělí v kolbence


-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
EV: Diskuse o elektroautech
Pohled vlády na ekonomiku by se dal shrnout do několika krátkých frází: „Pokud se hýbe, zdaňte ji. Pokud se stále pohybuje, regulujte jej. A když se to přestane hýbat, dotuj to.“ Myslím, že s vaší pomocí jsme to všechno otočili a nastavili ekonomiku na cestu růstu.
Konference Bílého domu o malém podnikání, 15. srpna 1986
Konference Bílého domu o malém podnikání, 15. srpna 1986
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvky: 116
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
Tak já zamachruju. Tohle jsem si před týdnem dovezl. Bydlím v paneláku, nabíjím na veřejných nabíječkách. A to ovládání na tý televizi mě nějak nesere. A to říkám jako někdo, kdo ještě před půl rokem měl čudlíkový telefon.
Jízda s tím je fakt pohodička. Spalovací auto mě najednou přijde jak parní lokomotiva. Co mě strašně baví, že to má topení i klimu v telefonu. Takže si to člověk vychladí dopředu a sedne do vychlazený kabiny.
A hlavně to prdí, když se pustí blinkry
Jízda s tím je fakt pohodička. Spalovací auto mě najednou přijde jak parní lokomotiva. Co mě strašně baví, že to má topení i klimu v telefonu. Takže si to člověk vychladí dopředu a sedne do vychlazený kabiny.
A hlavně to prdí, když se pustí blinkry

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvky: 6183
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Krásna barva!
Takže nabíjení jen na veřejných prostorech? Zajímavé.
Jakej dojezd nabiješ tak za půl hodiny?
A co baterka, kolikátá tam už je?



A co baterka, kolikátá tam už je?

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Co to je za verze ? Zaklad, nebo dual motor. Mě na to bavi ten předni kufr
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 116
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
Já najezdím fakt prd, s přehledem do 10 tisíc za rok. Spíš tak 6 -7. Takže bohatě to stačí nabít jednou za 10 dní třeba.
Nabíjel jsem posledně na 50 kw nabíječce a ze 40% na 100% to bylo asi 35 minut. Ono to ke konci dost zpomalí.
A baterka by měla být první, má to najeto asi 400 km.
A je to základ. Ale i ten základ jede víc než slušně. A dva kufry jsou super, to jó. V tom předním vozím ten nabíjecí bordel a povinnou výbavu, takže to člověku nepřekáží v tom hlavním kufru.
Jsem ujetej na sedany, takže tohle vyhrálo nad ex30, na kterou jsem taky hodně čuměl.
Nabíjel jsem posledně na 50 kw nabíječce a ze 40% na 100% to bylo asi 35 minut. Ono to ke konci dost zpomalí.
A baterka by měla být první, má to najeto asi 400 km.
A je to základ. Ale i ten základ jede víc než slušně. A dva kufry jsou super, to jó. V tom předním vozím ten nabíjecí bordel a povinnou výbavu, takže to člověku nepřekáží v tom hlavním kufru.
Jsem ujetej na sedany, takže tohle vyhrálo nad ex30, na kterou jsem taky hodně čuměl.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Carl-Gustaf Sudhoven, hombredavid, Inf.