Když jsem poprvé seděl v saabu, byla to 9000 rok 1987, říkal jsem si, že to je zvenku hnusný přerostlý renault. Když jsem si ale sednul do těch velurových sedaček, viděl tu záplavu čudlíků na zvláštní přístrojovce, a tu jízdu s ním, dostalo mě to. Nechtělo se mi vystoupit. Když pak přišla náhrada v podobě turba, nechybělo už nic. Až do krachu značky...
...Nicméně zpět ke kořenům. Saab mi chyběl tím víc, čím déle jsem ho neměl. Nastal čas pořídit si ho jako víkendovku!
9-3 aero 2002, 217 tis najeto, manuál. Po koupi šel na údržbu s dlouhým seznamem, neboť záměrem bylo mít ho ve velmi dobrém stavu, a bylo potřeba odstranit i mírné nedokonalosti. Servis za 60 tis. CZK měl dlouhý seznam, chybí už jen mírná úprava jednotky od maptunu nebo hirsche. Tímto se vracím mezi saabisty

.
11.jpg
111.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.