Historická testace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Historická testace
Tak od ledna bude mit "dvojka" alias "Holandan" jak se mu postupně začalo řikat nárok na test na na historickou původnost. Dokáže mě někdo nasměrovat na klub v okolí kde to dělají, popřípadě info co to vše obnaší jak vstupy tak naopak výhody až budu mít tedy papír o testaci na historickou původnost a auto bude stále na bílých značkách. Možná by se to hodilo ostatním, když to tady bude nějak pekně shrnuto. Sám v tom nějak plavu. Kdo vi a dělal to ať zkusí opravit doplnit můj seznam.
Díky
R.
Testace na historickou původnost, (auto ma bílý značky a stáří nad 30 let):
Náklady : nevím
Typy : klubová testace, krajská testace co to je , rozdily ??, platnost testace 5 let ?
Výhodý :
- při bouračce snad plnění dle historické ceny a nebude se počítat amortizace auta jakoby by to byla 30 ti letá stará plechovka
- snad povinný ručení jen 1/12 ročne, v reálu, má to někdo, nebo proste nižší povinný ručení
- absence chodit po dobu platnosti testace na EMISE, a co STK ?
Díky
R.
Testace na historickou původnost, (auto ma bílý značky a stáří nad 30 let):
Náklady : nevím
Typy : klubová testace, krajská testace co to je , rozdily ??, platnost testace 5 let ?
Výhodý :
- při bouračce snad plnění dle historické ceny a nebude se počítat amortizace auta jakoby by to byla 30 ti letá stará plechovka
- snad povinný ručení jen 1/12 ročne, v reálu, má to někdo, nebo proste nižší povinný ručení
- absence chodit po dobu platnosti testace na EMISE, a co STK ?
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
Historická testace
Teď jsem to absolvoval. Než abych někoho hledal na Moravě, udělal jsem si výlet ku Praze. Týpek si auto nafotil, zapsal co potřeboval a bylo hotovo. Cena 5000. Dnes to veze ke krajskému komisaři na schválení a podpis a od příštího týdne mám též poloveterána jak já říkám.
Platnost 5let
Emise ti jen zapíšou, STK normálně co dva roky.
Kolega z práce co si to nechal dělat přede mnou si teď nechal napočítat povinné ručení na 250kč. ročně.
Pro mě je ještě výhoda, že mi vrátí eko vypalne, protože mám dovoz.
Platnost 5let
Emise ti jen zapíšou, STK normálně co dva roky.
Kolega z práce co si to nechal dělat přede mnou si teď nechal napočítat povinné ručení na 250kč. ročně.
Pro mě je ještě výhoda, že mi vrátí eko vypalne, protože mám dovoz.
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Historická testace
EKO vypalný jsem taky platil. Takže by mě jej vrátili. Jen co je tedy klubová testace a jak často se děla a co je krajská ?
Chápu to spravně , ze nejřív se uděla klubová testace, a na zakladě té udělají krajskou na pět let. A pokud mam tu krajskou jsou teprve ty následný vyhody EMISE nic, levny pojistění, vraceni EKO poplatku.
Náklady:
Začátek 5 tis výsledek krajská testace na 5 let
kazdý dva roky klubová testace 500-1500 kč
Vyhody : Po dobu platnosti krajské testace na 5 let, nízky povinný ručeni, vrácení EKO poplatku, EMISE bez měření
R.
Chápu to spravně , ze nejřív se uděla klubová testace, a na zakladě té udělají krajskou na pět let. A pokud mam tu krajskou jsou teprve ty následný vyhody EMISE nic, levny pojistění, vraceni EKO poplatku.
Náklady:
Začátek 5 tis výsledek krajská testace na 5 let
kazdý dva roky klubová testace 500-1500 kč
Vyhody : Po dobu platnosti krajské testace na 5 let, nízky povinný ručeni, vrácení EKO poplatku, EMISE bez měření
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 6081
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Historická testace
Absolvoval jsem před rokem a něco.
Já konkrétně na doporučení kamaráda byl v Uherském Hradišti - Slovácký Veteran Car Club Uherské Hradiště z.s. https://www.vccuh.cz/ - auto mi kontroloval a historickou testaci řešil Radim Chvilíček. Vše naprosto ok, do 3 týdnů jsem měl papíry. Stálo to myslím 3 000 Kč.
vrácení eko výpalného: ano, vrací se, ale musíš stihnout klubovou testaci udělat do 12 měsíců od zaplacení výpalného. Byl to porod, na úřadu ve Velkém Meziříčí si nevěděli rady, ale ochotný pán si zjistil vše na ministerstvu a peníze mi vrátili.
1/12 ceny povinného ručení: no kéž by, já se na to nedostal. Spousta pojišťoven to vůbec nebere v potaz. Já mám nakonec Direct, kde to uměli za 900 Kč/rok. Takže prosím prosím, kde to umí udělat za 250 Kč?
STK+ME: já s tím teď pár týdnů nazpět bojoval, neb nevěděli, jak ME udělat u auta s řízeným systémem emisí, ale bez OBD zásuvky. Nakonec jsme vyřešil, viz. má galerka.
pojistné plnění při bouračce: taky jsem slyšel, že to nebude za cenu šrotu, ale zkušenost naštěstí nemám
Jestli je rozdíl klubová či krajská testace, to vůbec nevím. Existuje vůbec takové dělení? Ani nevím, co vlastně mám
Nově by měla být testace na 5 let, já mám na 2 z minulého roku. Dálniční známku si u historické testace platit musíš = nemáš zelené značky = platíš dálnici.
Já konkrétně na doporučení kamaráda byl v Uherském Hradišti - Slovácký Veteran Car Club Uherské Hradiště z.s. https://www.vccuh.cz/ - auto mi kontroloval a historickou testaci řešil Radim Chvilíček. Vše naprosto ok, do 3 týdnů jsem měl papíry. Stálo to myslím 3 000 Kč.
vrácení eko výpalného: ano, vrací se, ale musíš stihnout klubovou testaci udělat do 12 měsíců od zaplacení výpalného. Byl to porod, na úřadu ve Velkém Meziříčí si nevěděli rady, ale ochotný pán si zjistil vše na ministerstvu a peníze mi vrátili.
1/12 ceny povinného ručení: no kéž by, já se na to nedostal. Spousta pojišťoven to vůbec nebere v potaz. Já mám nakonec Direct, kde to uměli za 900 Kč/rok. Takže prosím prosím, kde to umí udělat za 250 Kč?
STK+ME: já s tím teď pár týdnů nazpět bojoval, neb nevěděli, jak ME udělat u auta s řízeným systémem emisí, ale bez OBD zásuvky. Nakonec jsme vyřešil, viz. má galerka.
pojistné plnění při bouračce: taky jsem slyšel, že to nebude za cenu šrotu, ale zkušenost naštěstí nemám
Jestli je rozdíl klubová či krajská testace, to vůbec nevím. Existuje vůbec takové dělení? Ani nevím, co vlastně mám

Nově by měla být testace na 5 let, já mám na 2 z minulého roku. Dálniční známku si u historické testace platit musíš = nemáš zelené značky = platíš dálnici.
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
Historická testace
Asi. Nevím z jakého klubu pan vůbec byl. Prostě jsem mu zavolal, že chcu historickou původnost vozu, řekl jsem mu údaje, a on ať přijedu že to zařídí. Ale asi je to tak, že on byl z klubu a pak to právě vezl na kraj. Dokonce mám kontakt i na pána, kterej to auto vidět nechce. Stačí mu zaslat fotky.
Asi bych řekl, že v dnešní době se z toho stává byznys.
Pro Habena: cenu jsem neověřoval, to mi jen tak řekl včera, že za 10dni měl papíry na původnost a hned si dělal pojištění. Zjistím u jaké pojišťovny.
K emisím: jelikož jsem teď neprošel emisema, tak mi sami řekli, že když to přinesu, tak už měřiit nebude.
Ale myslím, že u mě je to proto, že mám starou vránu a vy moderní auta.
Nejsu si jistý, jestli to není tím, že mám ještě dvoucestný karburátor, zatím co vy už katík.
Asi bych řekl, že v dnešní době se z toho stává byznys.
Pro Habena: cenu jsem neověřoval, to mi jen tak řekl včera, že za 10dni měl papíry na původnost a hned si dělal pojištění. Zjistím u jaké pojišťovny.
K emisím: jelikož jsem teď neprošel emisema, tak mi sami řekli, že když to přinesu, tak už měřiit nebude.
Ale myslím, že u mě je to proto, že mám starou vránu a vy moderní auta.
Nejsu si jistý, jestli to není tím, že mám ještě dvoucestný karburátor, zatím co vy už katík.
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
Co ja vim tak klubovka klasicky SPZ, krajska jsou zeleny znacky a technicak fuc a je to nevratnej proces. Pokud auto ma cesky noticky, zeleny znacky nedavaji smysl
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
Historická testace
Já nevím, vzhledem k STK jednou za 5let, mi to trochu smysl začíná dávat. Mám ve věku 30+ 4 kousky, takže když to dám dohromady, nějaký peníz mi to dejme tomu ve výhledu 10let udělá. A když k tomu připočtu dálnice a skutečnost, že u nás na venkově (Zlín) už na obchvat_2km_kolem Napajedel nesmím bez dálniční známky, tak o tom začínám vážně uvažovat. A 850 se mi jako špatný povoz na naši D1 nezdá.....Toť můj nazor

_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvky: 6081
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Historická testace
Otázka je, co stojí udělat klubovou vs. krajskou testaci, kolik zaplatí člověk v horizontu 10 let za STK+ME, kolik ušetří na dálničních poplatcích, pokud jezdí a jaké komplikace přidávají zelené značky..... Já to nevím, někdo to dokáže sepsat?
Já když byl na emisích, tak i když to byl porod, tak mi říkali, buďte rád, že nemáte zelené značky - co si za tím představit, nevím.
Já když byl na emisích, tak i když to byl porod, tak mi říkali, buďte rád, že nemáte zelené značky - co si za tím představit, nevím.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 674
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Historická testace
Tady to mají hezky popsané (Simca klub):
http://www.simcaklub.cz/veteranske-testace/
Zde mají níže odkaz na stažení formulářů:
https://www.eurooldtimers.com/cze/testace-historickych-vozidel.html

http://www.simcaklub.cz/veteranske-testace/
Zde mají níže odkaz na stažení formulářů:
https://www.eurooldtimers.com/cze/testace-historickych-vozidel.html

_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Historická testace
Diky vsem za info. Trochu jsme se v tom zorientoval, ted uz jen vybrat kde tu klubovou testaci necham udelat.
R.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
Dotaz- vidíte zapsanou klubovou testaci ve výpisu vozidla v portále dopravy?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6081
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Historická testace
Rad bych ti odpovedel, ale neznam adresu webu a ani pripadny login, je-li potreba. Takze nemohu zkontrolovat.
Edit: ono to chce identitu obcana. Tos tu nemam, nepomohu
Edit: ono to chce identitu obcana. Tos tu nemam, nepomohu
-
Offline
- Příspěvky: 5930
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Historická testace
... bankovní identita. 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
identitu máš jen o ní nevíš, přihlásíš se přes bankuHaben píše: 04 čer 2024 08:48 Rad bych ti odpovedel, ale neznam adresu webu a ani pripadny login, je-li potreba. Takze nemohu zkontrolovat.
Edit: ono to chce identitu obcana. Tos tu nemam, nepomohu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6081
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Historická testace
Neprihlasim, jsem disponent na uctu. Nikoliv majitel. U nas vse rodi zena 
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
běda muži jemuž vládne žena 
Přidáno za 2 minuty 19 sekund:
a ještě jeden dotaz,
dle mých informací se klubovky na STK měří za předpokladu že mají řízený kat. Ty co nemají řízený kat popř. starý diesely se neměří. Ví někdo?

Přidáno za 2 minuty 19 sekund:
a ještě jeden dotaz,
dle mých informací se klubovky na STK měří za předpokladu že mají řízený kat. Ty co nemají řízený kat popř. starý diesely se neměří. Ví někdo?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6081
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Historická testace
Já když naposled dělal emise na podzim 2023, tak tak byli ve Zlíně totálně zmatení a raději nic neměřili a jen dali razítko.
Jinak by mělo platit:
- řízené emise = emise se měří
- neřízené emise = emise se neměří
Jinak by mělo platit:
- řízené emise = emise se měří
- neřízené emise = emise se neměří
-
Online
- Příspěvky: 865
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Historická testace
Není potřeba se přihlašovat přes portál dopravy. Stačí datová kostka a data najdeš přes VIN nebo číslo ORV.
https://www.dataovozidlech.cz/
https://www.dataovozidlech.cz/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
ok mam stejny informace. o duvod vic na 760 udelat testaci
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Historická testace
U vozidel s klubovou testací HV se měří emise stejně jako tomu bylo v době kdy bylo auto vyrobeno. Nejsou naprosto žádné úlevy, o tom se mluvilo ale stáhlo se to zpět. Moje měsíc stará zkušenost z STK s mou dvojkou s testaci HV a neřízeným katalyzátorem. - měřilo se to jako jakékoli jiné auto.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Historická testace
myho buddyho s klubovkou minuly mesic na STK nemerili, diesel bez katu, holt je to STK od STK jiny
Přidáno za 1 minuta 12 sekund:
a jeste mi rekni dvojka s nerizenym katě je ta z tvyho podpisu? obavam se totiz ze ta rizenej kat ma
Přidáno za 1 minuta 12 sekund:
a jeste mi rekni dvojka s nerizenym katě je ta z tvyho podpisu? obavam se totiz ze ta rizenej kat ma
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé