Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

honzs: hele to je pohyblivý spoj, takže pasta ti tam pomůže jen na chvilku. Ten kroužek je většinou v pořádku, ale jsou mrtvý (zmizelý) ty "trumpety" přírub na ten kroužek.
python: U P2 mi teda nevržou panty, ale ta tyčka, co brání max otevírání a zamyká ve dvou polohách. Jelikož je to plast, tak na něj olej nepatří, ale dal jsem silikonový olej, vydrží to dycky tak 3 roky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Jop, přesně to myslím. A je to kov. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1814
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Zase nevím jak P2, ale u P3 jsem někde ve VIDA myslím našel předepsaná maziva, ale nekupoval jsem originál Volvo. Mám tu tyčku omezovače taky z plastu (P3) a mažu to touhle "bílou" vazelínou a v pohodě stačí 1x ročně máznout. 3 roky výdrž, to je ale lepší ;-)
https://allegro.cz/nabidka/k2-bile-mazivo-lithiove-s-ptfe-teflonem-400ml-w121-13377278629

U řidiče už jsem ten omezovač měnil a vlastně na tu tyčku tlačí zespoda a shora přes péra takové silonové čepy (dokonce se dají koupit na Alliexpressu). Ty se prodřely, péro vyjelo a zlomilo se o tyčku.

EDIT: tohle jsem myslel
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od standa »

honzs píše: 27 kvě 2024 14:06
raolsa píše: 23 kvě 2024 13:03 Pastu používám od Bosalu. Žádný problém s ní nemám, ale je to jenom dotěsňovací prostředek, není to na to, aby to ucpalo díru.
Takže namazat trubky, které se zasouvají do sebe - OK, namazat těsnění z obou stran - OK.
Ale pokud třeba nesedí příruby, jsou prohlé apod. tak to nefunguje a pastu to vyfoukne ven.
O víkendu jsem se díval pod auto. Výfuk je po celé délce neporušený, jen v místě, kde se napojuje katík na trubku, jsem objevil únik (dost to fičelo i na volnoběh). Napatlal jse mto pastou a nechal 24 h zaschnout. Pak to bylo výrazně tišší, ale asi by to chtělo lepší řešení.

obrazek.png

Chápu správně, že mezi katíkem a tou trubkou má být těsnící kroužek?

obrazek.png

Mám trochu strach, jestli povolím ten spoj, abych to celé rozebral, dal tmel a vložil ten kroužek, má-li tam být...
Ten krouzek tam mas, jinak by byly priruby priplacly k sobe. Netesnost vznikne obvykle prokorodovanim trubek v miste, kde na ne tlaci priruby. Rozebrat, oklepat, zavarit, obrousit a novy srouby na priruby. Tmel se brzo vyklepe.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1666
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Tomas78 píše: 28 kvě 2024 09:18 takové silonové čepy (dokonce se dají koupit na Alliexpressu)
Měl bys odkaz? Nějak to nemůžu dohledat...

Už jsem něco našel, cenna cca 600,- na všechny dveře, ale doprava přes 500,-...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Jakub Svoboda řešil už svoje padlé dveře pokud mě pamět neklame a někde v evropě je týpek co dělá mosazný / měděný nebo jaký vložky do original pantů, jestli teda myslíme to stejný.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

honzs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 375
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od honzs »

standa píše: 28 kvě 2024 09:45 Ten krouzek tam mas, jinak by byly priruby priplacly k sobe. Netesnost vznikne obvykle prokorodovanim trubek v miste, kde na ne tlaci priruby. Rozebrat, oklepat, zavarit, obrousit a novy srouby na priruby. Tmel se brzo vyklepe.
Díky, Stando :good:

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1814
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

labanos píše: 28 kvě 2024 11:24
Tomas78 píše: 28 kvě 2024 09:18 takové silonové čepy (dokonce se dají koupit na Alliexpressu)
Měl bys odkaz? Nějak to nemůžu dohledat...

Už jsem něco našel, cenna cca 600,- na všechny dveře, ale doprava přes 500,-...
To jsi rychlý, já ty samotné silony už nenašel :) Výměna by měla by měla být vcelku "jednoduchá", na RU fóru jsem to viděl. Ale Ty jsi asi našel celý omezovač, ten je taky relativně levný na Ali. Tehdy jsem nad ním přemýšlel, ale nešel jsem do toho a koupil jsem starší originál díl. Pak jsem si říkal, že jsem ASI udělal dobře. Stál jsem šikmo, rukou za zády zavřel dveře a šel. Jenže dveře necvakly a otevírali se plnou vahou zpět. Viděl jsem už vylomený panty a zničený dveře a blatník. No spadla mi brada. Normálně ten omezovač to pobral, nikde nic ani nevrzlo a doteď funguje a že to byla šupa. Nevím jestli ta "Čína" by tohle vydržela, ale jsem rád, že jsem to nezjišťoval :D

Výměna je jednoduchá, stačí sundat tapec a reproduktor u XC60, za chvilku hotovo, takže jsem šel do použitého originálu s tím, že to max ještě jednou přehodím. Díl jsem koupil z AV asi před 2-ma lety, ještě starší než z mého auta a doteď funguje. A to z toho žena udělala regulérní taxík. Na PL Allegru je toho spoustu v nabídce.

@Python: vím asi co myslíš, ale Labanosův dotaz směřoval podle mne na ten omezovač, snad jsem to nepopletl :)

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1666
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Našel jsem tohle https://www.aliexpress.com/item/1005002401077961.html

Píšou doručení z Turecka.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

To jsou jen ty válečky ne?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1666
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Ano, na ty jsem se ptal.
Při přecházení z jedné aretační polohy do druhé v tom cvaká. Vadí mi to, ale zase ne asi za 1600,-/ks, dělají to hlavně zadní dveře. U předních bych to asi psychicky nedal.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Petr Marek píše:Doporučuji tyto dvě fialové zóny u Karlova náměstí:

https://mapy.cz/zakladni?q=Divadlo%20Bez%20z%C3%A1bradl%C3%AD&source=traf&id=59177&x=14.4195870&y=50.0755746&z=17

https://mapy.cz/zakladni?q=Divadlo%20Bez%20z%C3%A1bradl%C3%AD&source=traf&id=60448&x=14.4195870&y=50.0755746&z=17

Platí se 40,-kč/hodinu a jen v rozmezí pondělí až pátek 8–20 hod.

Levnější varianta není a do divadla to je čtvrt hodiny chůze.

https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&rc=9hAGoxXteIgRK594&rs=stre&rs=firm&ri=120079&ri=609553&mrp=%7B%22c%22%3A132%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9hAG3xXt7bQBgUU6YUiONYrQVgQyTFgRrPPXE6rgOHNQYPMygT3&x=14.4197253&y=50.0783188&z=15

Mimochodem jsme včera večer byly v Ypsilonce, která je prakticky za rohem a parkovali jsme na stejném místě.

Užijte si výlet do hlavního města!

P.S. a na pivo doporučuji zajít k Pinkasům. Tam je hostinský, který tu Plzeň vyloženě hýčká.

https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&rc=9hAY.xXvZRZJg6i&rs=firm&rs=firm&ri=609553&ri=464860&mrp=%7B%22c%22%3A132%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9hAZ7xXvdoOHQoQBQ7&x=14.4216082&y=50.0830228&z=18

Výborná Plzeň je i U Jelínků a opět je to za rohem.

https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&rc=9hAY.xXvZRM.fkH&rs=firm&rs=firm&ri=609553&ri=13037219&mrp=%7B%22c%22%3A132%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9hA1XxXv8zNoFS&x=14.4216082&y=50.0830228&z=18
Tak jsem dal na tvoji radu a zaparkoval na tom Karláku.
Teda ale byl to boj, 4x jsem ho musel obkroužit, než se našla skulinka. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8186
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

Tak to jsem rád, že to vyšlo. Ono totiž těch míst, kde se dá v centru rozumně zaparkovat už moc není.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

No byly to nervy, protože jsem měl sice čas navíc pro podobné případy, ale když jsem to kroužil potřetí a pořád nikde nic, tak už se čas začal krátit. Musel jsem počítat s delší dobu na cestu k divadlu, páč Jitka už je na tom hůř s nohama.
No ale nakonec to vyšlo a do divadla jsme dorazili včas.

A ještě perlička na závěr, když už jsem se teda nacpal do mezery tak pro Smarta, tak se hned v okolí objevily další dvě místa, kam by se vešla i dodávka. :ROFL:
Prostě zákon schválnosti.

Já nejradši parkuju někde u obchoďáku a do města dojedu metrem, ale tady jsem si nebyl jistý v kolik to skončí a jestli by metro ještě v tu dobu jezdilo. :unknown: A zůstat někde v centru a lovit noční tramvaje, busy, nebo nedej bože taxíka by jsem fakt nechtěl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1814
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

labanos píše: 28 kvě 2024 14:36 Ano, na ty jsem se ptal.
Při přecházení z jedné aretační polohy do druhé v tom cvaká. Vadí mi to, ale zase ne asi za 1600,-/ks, dělají to hlavně zadní dveře. U předních bych to asi psychicky nedal.
Jo, to je přesně ono :thumbup: Ale je divný že by vzadu ty válečky odešly. Může být, ale zkus ještě mrknout na tu spojovací obdélníkovou tyčku, tam je čep u uchycení do kastle a ten někdy ta tyčka skáče nahoru a dolů a tím cvaká. Kdyby odešel váleček, tak se pružina opře o tyčku a na té tyči uvidíš rýhu.
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Michl »

Jirka87 mi trochu nasadil brouka do hlavy ohledně životnosti baterie s ohledem na její kapacitu. BatteryBox mi v autě i po uzavření víčkem (aby bylo možné použít i její chlazení) umožňuje použít asi standardní max. rozměr výrobců 315*175*175 mm. Tomuto rozměru pak odvovídají uváděné kapacity vůrobců baterií 85Ah a startovací proud 800A.
Když jsem koukal do internetových konfigurátorů (neberu jako směrodatné, je tam spousta chyb), tak mi skoro všechny na moje auto ukazují jen rozměr 278*175*175 mm a tomu odpovádají kapacity 72-74 Ah a startovací proud 750 A.
Otázka zní, může mít vliv použití baterie s vyšší kapacitou 85Ah a vyšším starovacím proudem 800A na kratší životnost baterie?
P.S. Origo Volvo baterie co jsem měl ve D2 měla taky rozměr 315*175*175, ale kapacitu jen 80Ah a startovací proud 700A.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1814
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Koukám máš MY2009, takže to bude (?) předpokládám klasická zalévaná baterie. Pokud to tak je, tak alternátor drží nastavené napětí lehce pod plynovací napětí článků a baterie sama si vezme, co potřebuje a bude nabitá tak, jak potřebuje, je jedno jestli má 70 nebo 85 Ah, ty alternátory dnes mají veliký proud a baterie v běžném módu (dobití po startu apod.) moc nebere.

Bylo to v jiném tématu, za sebe doporučuju:
- dát správný typ baterie co tam patří (zásadní)
- koupit baterii, která není dlouhodobě skladována vybitá (zásadní)
- občas nabít inteligentní nabíječkou "do plna" (doporučuji)

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1666
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Tomas78 píše: 29 kvě 2024 09:20 Ale je divný že by vzadu ty válečky odešly. Může být, ale zkus ještě mrknout na tu spojovací obdélníkovou tyčku
Je možné, že ty přední už někdo měnil, nevím. Na ten čep ještě mrknu, ale nevšiml jsem si, že by to lupání šlo z tama.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Michl »

Tomas78 píše: 29 kvě 2024 10:03 - dát správný typ baterie co tam patří (zásadní)
A kde najdu ten strávný typ baterie pro moje auto, resp. pro můj alternátor? VIDA na VIN-ko vyhazuje několik Volvo čísel resp. s tím i typů rozměrů, kapacit a startovacích prodů. Jak píši výše, ve D2/84 KW MY2011 jsem měl origo baterií Volvo v rozměru 315*175*175 mm, kapacitu 80Ah, startovací proud 700A.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1814
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

labanos píše: 29 kvě 2024 10:48
Tomas78 píše: 29 kvě 2024 09:20 Ale je divný že by vzadu ty válečky odešly. Může být, ale zkus ještě mrknout na tu spojovací obdélníkovou tyčku
Je možné, že ty přední už někdo měnil, nevím. Na ten čep ještě mrknu, ale nevšiml jsem si, že by to lupání šlo z tama.
Mne to taky vzadu trochu lupe, ale neřeším to. Možná to lupe i vevnitř, vepředu mi lupe právě to spojení tyčka - čep :) . Vepředu jsem to měnit musel, tam ten silon se probrousil a nešly otevřít dveře. Musel jsem zabrat a to péro (ASI) prdlo a pak to hrozně dřelo a nedrželo to v žádné poloze. Ale to je jen u řidiče, kde ty dveře jsou hodně namáhané. Když tak můžu udělat večer video :)

Přidáno za 10 minut 30 sekund:
Michl píše: 29 kvě 2024 10:55 A kde najdu ten strávný typ baterie pro moje auto, resp. pro můj alternátor? VIDA na VIN-ko vyhazuje několik Volvo čísel resp. s tím i typů rozměrů, kapacit a startovacích prodů. Jak píši výše, ve D2/84 KW MY2011 jsem měl origo baterií Volvo v rozměru 315*175*175 mm, kapacitu 80Ah, startovací proud 700A.
Promiň, málo jsem to rozepsal. Správný typ baterie = pokud je originál zalévaná, dát zalévanou, ne AGM a naopak. Mrkni do VIDA na číslo a podle toho se podívej co to je za baterii a na rozměry. Dají se koupit i originály za rozumné ceny. Pokud hledáš druhovýrobu, zkontroloval bych orientaci pólu, rozměry a proud / kapacitu buď poradí někdo s T5 nebo bych vzal kapacitu, co se vejde do max rozměru. Já vím, trochu hraběcí rada, ale já T5 bohužel neznám :roll: :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Co s olejema?! Dělal jsem pořádek v garáži a mám tam několik zbytku olejů... Většinou tak litr.

Nenapadá vás nějaký využití?

Max to sleju a někdy to naleju do Astry, jako "výplachový" olej. :D

Pokud by měl někdo rozumné využití, tak nemám problém to nějak poslat.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

norbi3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 97
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Zvolen
Vůz: S60 D5 136 kw
Bydliště: SK - Zvolen

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od norbi3 »

Dávam to do servisu na vykurovanie haly alebo používam ako preplach pokiaľ sú tie oleje aspoň z časti totožné..
Naposledy upravil(a) norbi3 dne 30 kvě 2024 10:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Michl píše: 29 kvě 2024 10:55
Tomas78 píše: 29 kvě 2024 10:03 - dát správný typ baterie co tam patří (zásadní)
A kde najdu ten strávný typ baterie pro moje auto, resp. pro můj alternátor? VIDA na VIN-ko vyhazuje několik Volvo čísel resp. s tím i typů rozměrů, kapacit a startovacích prodů. Jak píši výše, ve D2/84 KW MY2011 jsem měl origo baterií Volvo v rozměru 315*175*175 mm, kapacitu 80Ah, startovací proud 700A.
Napoj auto na Vidu a mrkni na vypis vybavy, to je to okno hned po nacteni, melo by to tam byt.

Přidáno za 1 minuta 26 sekund:
python.p píše: 29 kvě 2024 13:13 Co s olejema?! Dělal jsem pořádek v garáži a mám tam několik zbytku olejů... Většinou tak litr.

Nenapadá vás nějaký využití?

Max to sleju a někdy to naleju do Astry, jako "výplachový" olej. :D

Pokud by měl někdo rozumné využití, tak nemám problém to nějak poslat.

Motorova pila - ztratove mazani retezu
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5589
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Přesně - mazání řetězu.

Další varianta - trochu to naředit benzínem a přilejt do nafty a friťáku pro minecrafta :-D

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6183
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Nemám pilu...

Jestli chceš, klidně mrknu co tam všechno je a pošlu.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Inf.