EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
EV: Diskuse o elektroautech
Škoda, že tam nejdou víc do detailů, ale autor je technický diletant, tak jsem to ani nečekal. Mohl by tam přijet Vaculík. Celkem mě překvapilo, že auto nad 100 tisíc km se bere jako staré, a co všechno se má očekávat na výměnu. Ojetou Teslu tedy spíš ne
https://www.youtube.com/watch?v=B2Xx8prk168
https://www.youtube.com/watch?v=B2Xx8prk168
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Za mě teda jo. Ta diagnostika součástí auta je super:
Added after 2 hours 50 minutes 57 seconds:
Taky slušný: https://youtu.be/4lKAEHMvvxg?si=2rxmww6hFDsaAEcr&t=333
Ukažte mi jiné auto v serii s takovou brodivostí. Kdyby nejel jak kokot nemusel ani poškodit ty plasty.
Taky slušný: https://youtu.be/4lKAEHMvvxg?si=2rxmww6hFDsaAEcr&t=333
Ukažte mi jiné auto v serii s takovou brodivostí. Kdyby nejel jak kokot nemusel ani poškodit ty plasty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
EV: Diskuse o elektroautech
SsangYong Torres -> Na akumulátor vozu přitom značka standardně přihodí záruku v rozsahu 10 let nebo najetí 1 milionu kilometrů (pokud kapacita klesne pod 70 %).
Na tohle budou muset reagovat ostatní výrobci, pokud budou chtít prodávat elektroauta a jedním, nikoli jediným strašákem je kapacita baterie...
Naštěstí je pro mě Torrese exteriér tak hnusný, že bych o něm neuvažoval ani s doživotní zárukou mobility...
Nízká cena v základu jako ok, ale rozhodně jim není ke cti, že mnou vnímané standardní prvky bezpečnostní výbavy naleznete až v nejvyšší radě a ještě v nějakém nadpaketu
Tohle má mít i základní verze a nadstandard vnímám úplně jinde (masáž, ventilace sedaček, výhřev, head up, blabla...). Bezpečnost na prvém místě.
PS: Nevím proč jsem se tak rozepsal, když mě to auto vůbec nezajímá
Na tohle budou muset reagovat ostatní výrobci, pokud budou chtít prodávat elektroauta a jedním, nikoli jediným strašákem je kapacita baterie...
Naštěstí je pro mě Torrese exteriér tak hnusný, že bych o něm neuvažoval ani s doživotní zárukou mobility...
Nízká cena v základu jako ok, ale rozhodně jim není ke cti, že mnou vnímané standardní prvky bezpečnostní výbavy naleznete až v nejvyšší radě a ještě v nějakém nadpaketu
Tohle má mít i základní verze a nadstandard vnímám úplně jinde (masáž, ventilace sedaček, výhřev, head up, blabla...). Bezpečnost na prvém místě.
PS: Nevím proč jsem se tak rozepsal, když mě to auto vůbec nezajímá
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
To by mě nenapadlo že i elektru může vadit když se pověsí auto na "P"
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
Co teprve doživotní náplň oleje v převodovce
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
No a pak mi nedošlo to odpojovani elektroauta, že tim mužeš odpalit dost věci. Ono to dava smysl když to udělaš u vysavače co ma 2A odběr tak je to nic, proti 16A elektroautu na prodlužovačkách.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 926
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
EV: Diskuse o elektroautech
To odpojování na prodlužce bych moc nehrotil, doteď ve stodole a donedávna ještě ve klubovně jsem měl 230 a 400V jen přes 2x 25m prodlužky. A nikdy se ničemu nic nestalo, akumulačky, motory 1f i 3f, notebook, mobil, lampy žárovkové, ledkové i prastaré rtuťové výbojkové, rádia, svářečka, wifi... Všecko vydrželo a slouží dodnes.
Největší oser je právě přímo s prodlužáky, protože jak se neustále rozbalují a sbalují, tahají po zemi a občas se na ně šlápne/něco je přejede, praská jim izolace a časem je tam víc elektrikářský pásky než originál izolace (hlavně na těch 400V).
Největší oser je právě přímo s prodlužáky, protože jak se neustále rozbalují a sbalují, tahají po zemi a občas se na ně šlápne/něco je přejede, praská jim izolace a časem je tam víc elektrikářský pásky než originál izolace (hlavně na těch 400V).
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Jo ale většina těch spotřebiču je indukčniich, nebo nema tak velky odběr. On ma pravdu, že když ti tam leti 16A a ty to vypneš tak ti to dokaže udělat špičku. Většinou nemaš prodlužovačky na 16A a ještě 3f v plne zatěži. Motor navic je zatiženy při startu pak se nudi.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
- Zabanován: until 11 srp 2024 02:00
EV: Diskuse o elektroautech
EV jsou nastavený na 12,5A.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Z čeho vychaziš ? Klasicka palubni nabiječka je 11kW. 3x16Ax230V
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
- Zabanován: until 11 srp 2024 02:00
EV: Diskuse o elektroautech
Protože každý co bylo u nás na servise měříme.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
EV: Diskuse o elektroautech
Toto je ze strany EU preferovana podoba osobni mobility. Verte mi,ze nahled videa nestaci. Pustte si to
https://youtube.com/shorts/swy5lORRSfE?si=Q034oRXX9nZd1okr
Přidáno za 1 hodina 28 minut 7 sekund:
Hm...toto Silverado je sice elektricke, ale saaakra, to je vychytavek
https://youtube.com/shorts/pimefpd_Xvk?si=EGgOXc3zJGA-OXfP
https://youtube.com/shorts/swy5lORRSfE?si=Q034oRXX9nZd1okr
Přidáno za 1 hodina 28 minut 7 sekund:
Hm...toto Silverado je sice elektricke, ale saaakra, to je vychytavek
https://youtube.com/shorts/pimefpd_Xvk?si=EGgOXc3zJGA-OXfP
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
EV: Diskuse o elektroautech
Manželka chce místo hybridního yarise jako další auto nějaké městské elektro. Jsem se byl proto minulý týden podívat na EX30 u jednoho dealera. Nějak jí ale nemohu přijít na chuť. Designově ještě docela dobrý, ale jinak zklamání. Po shlédnutí videa o spotřebě, že to reálně nedojede pomalu ani 300, i když to má mít údajně až 575 km, se mi líbí ještě méně. Spotřeba i ve městě celkem vysoká. Naopak třeba taková Kia EV3 zatím vypadá nadějně. Ještě teda není známá cena, ale parametry celkem dobré, vevnitř také subjektivně lepší než volvo.
Jedna poznámka. Připadalo mi, že prodejci volva snad prošli nějakou nalejvárnou o novém bohu jménem EV.
https://www.youtube.com/watch?v=e291wYz-7Ks
Jedna poznámka. Připadalo mi, že prodejci volva snad prošli nějakou nalejvárnou o novém bohu jménem EV.
https://www.youtube.com/watch?v=e291wYz-7Ks
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
EV: Diskuse o elektroautech
Přesně tohle mi vadí u Evropské produkce, skoro rezignovali na podobné vychytávky, nestaví auto pro uživatele, a skoro máš jako zákazník ještě poděkovat, že ti vůbec něco dodali. A na amíka se budou dívat z patra, protože tvrdé plasty. Poslední auta, u kterých se někdo snažil vytvořit něco užitečného pro lidi byly MPV a ty hodila Evropa přes palubu. Čína, je zase druhý extrém, "vychytávek" plno, ale k ničemu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
EV: Diskuse o elektroautech
Kamoš kúpil pred nedávnom Audi Q5 e-tron. Oficiálne by to malo mať dojazd cez 530km. Reálne keď ide ako dôchodca na okreskách, tak 300km. Keď ide štýlom ako na spalovaku tak dojazd 230km, keď ide ako prasa tak sa nedostal nad 150km.
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
EV: Diskuse o elektroautech
Bohužel, je to tak. Krom zrychlení a křiklavé barvy, mě to ničím nezaujalo. Nefunkční a nereagující infotainment, chybějící head up display. Když se člověk podívá na 3 vteřiny na centrální display, tak ho auto hned j*be, že nekouká na cestu, vyšší spotřeba na stejné trase než trojice EV6, ioniq5 a ioniq6 a mohl bych dále pokračovat. To, že jsem při zapnutým pilot assistu musel zasáhnout do řízení, jinak by to auto najelo do auta stojícího v křižovatce přede mnou, už byla jen třešnička na dortu mé cca 36 km testovací jízdy.saabik píše: ↑01 čer 2024 22:41 Manželka chce místo hybridního yarise jako další auto nějaké městské elektro. Jsem se byl proto minulý týden podívat na EX30 u jednoho dealera. Nějak jí ale nemohu přijít na chuť. Designově ještě docela dobrý, ale jinak zklamání. Po shlédnutí videa o spotřebě, že to reálně nedojede pomalu ani 300, i když to má mít údajně až 575 km, se mi líbí ještě méně. Spotřeba i ve městě celkem vysoká. Naopak třeba taková Kia EV3 zatím vypadá nadějně. Ještě teda není známá cena, ale parametry celkem dobré, vevnitř také subjektivně lepší než volvo.
Jedna poznámka. Připadalo mi, že prodejci volva snad prošli nějakou nalejvárnou o novém bohu jménem EV.
https://www.youtube.com/watch?v=e291wYz-7Ks
Každopádně měl jsem tu čest si prolézt “bratra” Zeekr X. Celkově to auto, hlavně zevnitř, působí lepším a hodnotnějším dojmem, než EX30. Ale hlavně má DIM, head up display a jiný OS infotainmentu.
EV3 vypadá velmi dobře a jestli bude minimálně tak z půlky dobrý, jako jejich ostatní EV (EV6, EV9, ioniq 5 a 6), tak se máme na co těšit.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Chtěl jsem tu dát odkaz na článek o cybertrucku, přečetl jsem si ho a najednou ejhle, článek neexistuje.
Původní odkaz: https://www.garaz.cz/clanek/reportaze-bizar-od-tesly-nazivo-blaznivy-cybertruck-ma-nejdelsi-sterac-a-letiste-uvnitr-aktualne-k-videni-v-praze-21012646
Jinak absolutně nechápu, jak někdo mohl něco takhle hnusného vůbec vypustit do světa.
Připadá mi to jak auta budoucnosti, které si filmaři představovali v Návratu do minulosti.
Původní odkaz: https://www.garaz.cz/clanek/reportaze-bizar-od-tesly-nazivo-blaznivy-cybertruck-ma-nejdelsi-sterac-a-letiste-uvnitr-aktualne-k-videni-v-praze-21012646
Jinak absolutně nechápu, jak někdo mohl něco takhle hnusného vůbec vypustit do světa.
Připadá mi to jak auta budoucnosti, které si filmaři představovali v Návratu do minulosti.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
EV: Diskuse o elektroautech
Hlavně bych kolem toho auta ani trochu nemluvil o ekologii. Co se týká bezpečnosti, tak asi dobrý pro posádku, ale ultra nebezpečné pro okolí. Nechápu jak lze něco takového legálně homologovat.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
něco málo přidám, není moje zkušenost:
Auto máte nabité na 100% dojezd 165 mil, jakmile zapnete ve voze něco co potřebuje energii, okamžitě vám začne klesat možný dojezd, auto samotné , světla, rádio, foukání skel, no a nedej bože že si chcete v zimě zatopit, okamžitě 20% dolů z dojezdu jen po zapnutí.
Největší problém je s nabíjením, bohužel existuje 9 různých soketů 4 na AC, 4 na DC a Tesla. Takže když vidíte že potřebujete dobít, tak musíte mít štěstí že dané místo pro nabíjení disponuje vaším soketem pro vaše auto. Jakmile ne, máte smůlu a můžete volat odtahovku. Další problém spojený s nabíjením je jak silná je dobíjecí stanice, pokud máte štěstí a najdete nabíjecí stanici s vaším soketem a s rychlo nabíjením (cca 50-90 KW) pohoda do hodiny jedete. Ale jakmile máte nabíječku s pomalým nabíjením ( Před Tescem 7 kW) tak si to užijete a doba nabíjení tak 4-5 hodin. A už vůbec nehovořím o nabíjení doma s klasické zásuvky, které trvá cca 10 hodin.
Počet dobijecich míst v ČR je žalostný , a už vidím jak na parkovišti před panelákem spouštíte prodluzovačku z 12. patra.
a ač možná budu muset přejít na elpohon, tak nevím jaký dojezd bude s přívěsným vozíkem 750 kg naplněným?
Auto máte nabité na 100% dojezd 165 mil, jakmile zapnete ve voze něco co potřebuje energii, okamžitě vám začne klesat možný dojezd, auto samotné , světla, rádio, foukání skel, no a nedej bože že si chcete v zimě zatopit, okamžitě 20% dolů z dojezdu jen po zapnutí.
Největší problém je s nabíjením, bohužel existuje 9 různých soketů 4 na AC, 4 na DC a Tesla. Takže když vidíte že potřebujete dobít, tak musíte mít štěstí že dané místo pro nabíjení disponuje vaším soketem pro vaše auto. Jakmile ne, máte smůlu a můžete volat odtahovku. Další problém spojený s nabíjením je jak silná je dobíjecí stanice, pokud máte štěstí a najdete nabíjecí stanici s vaším soketem a s rychlo nabíjením (cca 50-90 KW) pohoda do hodiny jedete. Ale jakmile máte nabíječku s pomalým nabíjením ( Před Tescem 7 kW) tak si to užijete a doba nabíjení tak 4-5 hodin. A už vůbec nehovořím o nabíjení doma s klasické zásuvky, které trvá cca 10 hodin.
Počet dobijecich míst v ČR je žalostný , a už vidím jak na parkovišti před panelákem spouštíte prodluzovačku z 12. patra.
a ač možná budu muset přejít na elpohon, tak nevím jaký dojezd bude s přívěsným vozíkem 750 kg naplněným?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 5151
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
EV: Diskuse o elektroautech
To mi nesedí... O jakém autě se bavíme? Proč je to v mílích?
Mají tepelná čerpadla, takže topení žere stejně jak klima. (Dražší modely, pokud ne, tak jakmile se auto vyhřeje, dojezd zase roste)
Jasný víc zásuvek, ale Tesla dodává redukce k autu, takže kde problém? Stojí pár korun a na běžné typy stačí 2 a nabiješ kdekoliv.
Rychlost nabíječky si dokážu najít předem...
Nabíjecí mist je dost, jenom v našem malém městě jsou 3 nebo 4.
Jasný páč 90% co mají na nové nebo použíté EV bydlí v paneláku.
Mají tepelná čerpadla, takže topení žere stejně jak klima. (Dražší modely, pokud ne, tak jakmile se auto vyhřeje, dojezd zase roste)
Jasný víc zásuvek, ale Tesla dodává redukce k autu, takže kde problém? Stojí pár korun a na běžné typy stačí 2 a nabiješ kdekoliv.
Rychlost nabíječky si dokážu najít předem...
Nabíjecí mist je dost, jenom v našem malém městě jsou 3 nebo 4.
Jasný páč 90% co mají na nové nebo použíté EV bydlí v paneláku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) python.p dne 05 čer 2024 20:29, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Zaleží jaké auto. Dneska už má většina tepelné čerpadlo, Led světla, radio ?
Dneska už v EU se drží už jenom CCS2. Problém jsou domácí zasuvky kde 16A 400V a 32A 400 + staré 4kolíky, ale to je obecný problém když přivezete něco na 3 fáze.
Dneska jsou běžné nabíječky přes 100kWh Některé už dosahují 350kW.
Lidl má od začátku 50kW. Ano jsou to 2 hodiny, ale né 5 hodin.
Doma potom většina aut umí 3x16A = 11kWh což je zase kolem 8h tedy přes noc. U některých aut je nabíječka zdvojena na 22kWh AC.
Ano dojezd s přívěsem není ideální ale záleží spíše na vzduchovém odporu + rychlosti, než váze. Elektroauta jsou docela těžké, takže 750Kg není zase katastrofa. Chtělo by to někdo zkusit nějaké elektro.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
EV: Diskuse o elektroautech
myslím, že labanos s umístěným videem přispěl ještě více k "výhodnosti" takového elektrošráku, stačí shlédnout,
děkuji uctivě, zatím určitě nechci a z reálného dojezdu dejme tomu 370 km to s vozíkem o váze 750 kg sotva ujede 100 km.
elektroauto je výhodné pouze do měst a větších měst, né na dálkovou 300 a více km.
děkuji uctivě, zatím určitě nechci a z reálného dojezdu dejme tomu 370 km to s vozíkem o váze 750 kg sotva ujede 100 km.
elektroauto je výhodné pouze do měst a větších měst, né na dálkovou 300 a více km.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé