EV: Diskuse o elektroautech

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Škoda, že tam nejdou víc do detailů, ale autor je technický diletant, tak jsem to ani nečekal. Mohl by tam přijet Vaculík. Celkem mě překvapilo, že auto nad 100 tisíc km se bere jako staré, a co všechno se má očekávat na výměnu. Ojetou Teslu tedy spíš ne :-D

https://www.youtube.com/watch?v=B2Xx8prk168
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Za mě teda jo. Ta diagnostika součástí auta je super:
image.png
Added after 2 hours 50 minutes 57 seconds:
Taky slušný: https://youtu.be/4lKAEHMvvxg?si=2rxmww6hFDsaAEcr&t=333
Ukažte mi jiné auto v serii s takovou brodivostí. Kdyby nejel jak kokot nemusel ani poškodit ty plasty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 716
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Jasper »

SsangYong Torres -> Na akumulátor vozu přitom značka standardně přihodí záruku v rozsahu 10 let nebo najetí 1 milionu kilometrů (pokud kapacita klesne pod 70 %).
Na tohle budou muset reagovat ostatní výrobci, pokud budou chtít prodávat elektroauta a jedním, nikoli jediným strašákem je kapacita baterie...
Naštěstí je pro mě Torrese exteriér tak hnusný, že bych o něm neuvažoval ani s doživotní zárukou mobility... :-)
Nízká cena v základu jako ok, ale rozhodně jim není ke cti, že mnou vnímané standardní prvky bezpečnostní výbavy naleznete až v nejvyšší radě a ještě v nějakém nadpaketu :-)
Tohle má mít i základní verze a nadstandard vnímám úplně jinde (masáž, ventilace sedaček, výhřev, head up, blabla...). Bezpečnost na prvém místě.
PS: Nevím proč jsem se tak rozepsal, když mě to auto vůbec nezajímá :-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5056
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od PINĎABC »


Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

To by mě nenapadlo že i elektru může vadit když se pověsí auto na "P" :)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5056
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od PINĎABC »

Co teprve doživotní náplň oleje v převodovce ;-)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

No a pak mi nedošlo to odpojovani elektroauta, že tim mužeš odpalit dost věci. Ono to dava smysl když to udělaš u vysavače co ma 2A odběr tak je to nic, proti 16A elektroautu na prodlužovačkách.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 926
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od nebel »

To odpojování na prodlužce bych moc nehrotil, doteď ve stodole a donedávna ještě ve klubovně jsem měl 230 a 400V jen přes 2x 25m prodlužky. A nikdy se ničemu nic nestalo, akumulačky, motory 1f i 3f, notebook, mobil, lampy žárovkové, ledkové i prastaré rtuťové výbojkové, rádia, svářečka, wifi... Všecko vydrželo a slouží dodnes.

Největší oser je právě přímo s prodlužáky, protože jak se neustále rozbalují a sbalují, tahají po zemi a občas se na ně šlápne/něco je přejede, praská jim izolace a časem je tam víc elektrikářský pásky než originál izolace (hlavně na těch 400V).
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Jo ale většina těch spotřebiču je indukčniich, nebo nema tak velky odběr. On ma pravdu, že když ti tam leti 16A a ty to vypneš tak ti to dokaže udělat špičku. Většinou nemaš prodlužovačky na 16A a ještě 3f v plne zatěži. Motor navic je zatiženy při startu pak se nudi.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1652
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava
Zabanován: until 11 srp 2024 02:00

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

EV jsou nastavený na 12,5A.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Z čeho vychaziš ? Klasicka palubni nabiječka je 11kW. 3x16Ax230V
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1652
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava
Zabanován: until 11 srp 2024 02:00

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

Protože každý co bylo u nás na servise měříme.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2181
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od jirka87 »

Toto je ze strany EU preferovana podoba osobni mobility. Verte mi,ze nahled videa nestaci. Pustte si to

https://youtube.com/shorts/swy5lORRSfE?si=Q034oRXX9nZd1okr

Přidáno za 1 hodina 28 minut 7 sekund:
Hm...toto Silverado je sice elektricke, ale saaakra, to je vychytavek

https://youtube.com/shorts/pimefpd_Xvk?si=EGgOXc3zJGA-OXfP

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvky: 714
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od saabik »

Manželka chce místo hybridního yarise jako další auto nějaké městské elektro. Jsem se byl proto minulý týden podívat na EX30 u jednoho dealera. Nějak jí ale nemohu přijít na chuť. Designově ještě docela dobrý, ale jinak zklamání. Po shlédnutí videa o spotřebě, že to reálně nedojede pomalu ani 300, i když to má mít údajně až 575 km, se mi líbí ještě méně. Spotřeba i ve městě celkem vysoká. Naopak třeba taková Kia EV3 zatím vypadá nadějně. Ještě teda není známá cena, ale parametry celkem dobré, vevnitř také subjektivně lepší než volvo.
Jedna poznámka. Připadalo mi, že prodejci volva snad prošli nějakou nalejvárnou o novém bohu jménem EV.
https://www.youtube.com/watch?v=e291wYz-7Ks
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

jirka87 píše: 01 čer 2024 22:28 Hm...toto Silverado je sice elektricke, ale saaakra, to je vychytavek
Přesně tohle mi vadí u Evropské produkce, skoro rezignovali na podobné vychytávky, nestaví auto pro uživatele, a skoro máš jako zákazník ještě poděkovat, že ti vůbec něco dodali. A na amíka se budou dívat z patra, protože tvrdé plasty. Poslední auta, u kterých se někdo snažil vytvořit něco užitečného pro lidi byly MPV a ty hodila Evropa přes palubu. Čína, je zase druhý extrém, "vychytávek" plno, ale k ničemu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

jergus.balaz
Offline
Příspěvky: 132
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od jergus.balaz »

Kamoš kúpil pred nedávnom Audi Q5 e-tron. Oficiálne by to malo mať dojazd cez 530km. Reálne keď ide ako dôchodca na okreskách, tak 300km. Keď ide štýlom ako na spalovaku tak dojazd 230km, keď ide ako prasa tak sa nedostal nad 150km.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 380
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Pep »

saabik píše: 01 čer 2024 22:41 Manželka chce místo hybridního yarise jako další auto nějaké městské elektro. Jsem se byl proto minulý týden podívat na EX30 u jednoho dealera. Nějak jí ale nemohu přijít na chuť. Designově ještě docela dobrý, ale jinak zklamání. Po shlédnutí videa o spotřebě, že to reálně nedojede pomalu ani 300, i když to má mít údajně až 575 km, se mi líbí ještě méně. Spotřeba i ve městě celkem vysoká. Naopak třeba taková Kia EV3 zatím vypadá nadějně. Ještě teda není známá cena, ale parametry celkem dobré, vevnitř také subjektivně lepší než volvo.
Jedna poznámka. Připadalo mi, že prodejci volva snad prošli nějakou nalejvárnou o novém bohu jménem EV.
https://www.youtube.com/watch?v=e291wYz-7Ks
Bohužel, je to tak. Krom zrychlení a křiklavé barvy, mě to ničím nezaujalo. Nefunkční a nereagující infotainment, chybějící head up display. Když se člověk podívá na 3 vteřiny na centrální display, tak ho auto hned j*be, že nekouká na cestu, vyšší spotřeba na stejné trase než trojice EV6, ioniq5 a ioniq6 a mohl bych dále pokračovat. To, že jsem při zapnutým pilot assistu musel zasáhnout do řízení, jinak by to auto najelo do auta stojícího v křižovatce přede mnou, už byla jen třešnička na dortu mé cca 36 km testovací jízdy.

Každopádně měl jsem tu čest si prolézt “bratra” Zeekr X. Celkově to auto, hlavně zevnitř, působí lepším a hodnotnějším dojmem, než EX30. Ale hlavně má DIM, head up display a jiný OS infotainmentu.

EV3 vypadá velmi dobře a jestli bude minimálně tak z půlky dobrý, jako jejich ostatní EV (EV6, EV9, ioniq 5 a 6), tak se máme na co těšit.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raolsa »

Chtěl jsem tu dát odkaz na článek o cybertrucku, přečetl jsem si ho a najednou ejhle, článek neexistuje. :D

Původní odkaz: https://www.garaz.cz/clanek/reportaze-bizar-od-tesly-nazivo-blaznivy-cybertruck-ma-nejdelsi-sterac-a-letiste-uvnitr-aktualne-k-videni-v-praze-21012646

Jinak absolutně nechápu, jak někdo mohl něco takhle hnusného vůbec vypustit do světa. :bad:
Připadá mi to jak auta budoucnosti, které si filmaři představovali v Návratu do minulosti. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Hlavně bych kolem toho auta ani trochu nemluvil o ekologii. Co se týká bezpečnosti, tak asi dobrý pro posádku, ale ultra nebezpečné pro okolí. Nechápu jak lze něco takového legálně homologovat.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 935
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od ksw »

něco málo přidám, není moje zkušenost:
Auto máte nabité na 100% dojezd 165 mil, jakmile zapnete ve voze něco co potřebuje energii, okamžitě vám začne klesat možný dojezd, auto samotné , světla, rádio, foukání skel, no a nedej bože že si chcete v zimě zatopit, okamžitě 20% dolů z dojezdu jen po zapnutí.
Největší problém je s nabíjením, bohužel existuje 9 různých soketů 4 na AC, 4 na DC a Tesla. Takže když vidíte že potřebujete dobít, tak musíte mít štěstí že dané místo pro nabíjení disponuje vaším soketem pro vaše auto. Jakmile ne, máte smůlu a můžete volat odtahovku. Další problém spojený s nabíjením je jak silná je dobíjecí stanice, pokud máte štěstí a najdete nabíjecí stanici s vaším soketem a s rychlo nabíjením (cca 50-90 KW) pohoda do hodiny jedete. Ale jakmile máte nabíječku s pomalým nabíjením ( Před Tescem 7 kW) tak si to užijete a doba nabíjení tak 4-5 hodin. A už vůbec nehovořím o nabíjení doma s klasické zásuvky, které trvá cca 10 hodin.
Počet dobijecich míst v ČR je žalostný , a už vidím jak na parkovišti před panelákem spouštíte prodluzovačku z 12. patra.

a ač možná budu muset přejít na elpohon, tak nevím jaký dojezd bude s přívěsným vozíkem 750 kg naplněným?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5151
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

To mi nesedí... O jakém autě se bavíme? Proč je to v mílích?

Mají tepelná čerpadla, takže topení žere stejně jak klima. (Dražší modely, pokud ne, tak jakmile se auto vyhřeje, dojezd zase roste)

Jasný víc zásuvek, ale Tesla dodává redukce k autu, takže kde problém? Stojí pár korun a na běžné typy stačí 2 a nabiješ kdekoliv.

Rychlost nabíječky si dokážu najít předem...

Nabíjecí mist je dost, jenom v našem malém městě jsou 3 nebo 4.

Jasný páč 90% co mají na nové nebo použíté EV bydlí v paneláku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) python.p dne 05 čer 2024 20:29, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

ksw píše: 05 čer 2024 18:59 Auto máte nabité na 100% dojezd 165 mil, jakmile zapnete ve voze něco co potřebuje energii, okamžitě vám začne klesat možný dojezd, auto samotné , světla, rádio, foukání skel, no a nedej bože že si chcete v zimě zatopit, okamžitě 20% dolů z dojezdu jen po zapnutí.
Zaleží jaké auto. Dneska už má většina tepelné čerpadlo, Led světla, radio ?
ksw píše: 05 čer 2024 18:59 Největší problém je s nabíjením, bohužel existuje 9 různých soketů 4 na AC, 4 na DC a Tesla.
Dneska už v EU se drží už jenom CCS2. Problém jsou domácí zasuvky kde 16A 400V a 32A 400 + staré 4kolíky, ale to je obecný problém když přivezete něco na 3 fáze.
ksw píše: 05 čer 2024 18:59 Další problém spojený s nabíjením je jak silná je dobíjecí stanice, pokud máte štěstí a najdete nabíjecí stanici s vaším soketem a s rychlo nabíjením (cca 50-90 KW) pohoda do hodiny jedete.
Dneska jsou běžné nabíječky přes 100kWh Některé už dosahují 350kW.
ksw píše: 05 čer 2024 18:59 Ale jakmile máte nabíječku s pomalým nabíjením ( Před Tescem 7 kW) tak si to užijete a doba nabíjení tak 4-5 hodin.
Lidl má od začátku 50kW. Ano jsou to 2 hodiny, ale né 5 hodin.
Doma potom většina aut umí 3x16A = 11kWh což je zase kolem 8h tedy přes noc. U některých aut je nabíječka zdvojena na 22kWh AC.
ksw píše: 05 čer 2024 18:59 a ač možná budu muset přejít na elpohon, tak nevím jaký dojezd bude s přívěsným vozíkem 750 kg naplněným?
Ano dojezd s přívěsem není ideální ale záleží spíše na vzduchovém odporu + rychlosti, než váze. Elektroauta jsou docela těžké, takže 750Kg není zase katastrofa. Chtělo by to někdo zkusit nějaké elektro.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 935
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od ksw »

myslím, že labanos s umístěným videem přispěl ještě více k "výhodnosti" takového elektrošráku, stačí shlédnout,
děkuji uctivě, zatím určitě nechci a z reálného dojezdu dejme tomu 370 km to s vozíkem o váze 750 kg sotva ujede 100 km.
elektroauto je výhodné pouze do měst a větších měst, né na dálkovou 300 a více km.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé