Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Trochu jsem zapracoval na uložení budíků. Velké poděkování uživateli 940b230f(Roman). Rámeček ve žluté barvě s nápisem: "Volvo 940 Turbo", udělali s bráchou na 3D tiskárně. Jojo, uložit 5 přídavných budíků do 940ky, aby na to bylo ještě navíc za jízdy pořádně vidět, byl vždycky problém.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Je to pěkný a efektní, akorát by mi vadila nefunkční ventilace.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Ty středový výdechy stejně nepoužívám. Kdyby Kishmick chtěl, tak může rozchodit ofuk kulí, kterej tam je, ale u devítek nebejvá připojenej. To nahradí středovej výdech hravě 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Koulofuk? To se může hodit



_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Nepoužívám.
Tak převodovku už mám vyřešenou. Vzal jsem nakonec Getrag 265. 5ti rychlostní manuál - r.1990, co se dával do BMW M3(E30), Jaguáru XJS atd... Je to klasická možnost swapu, co se dělala dřív hodně u závodních 240tek. Měla by snést cca 500HP. Bell Housing M46 s adaptérem už je na cestě od Jonase z: https://bakaxel.se/. Lamelu beru opět odpruženou keramiku, BMW 228mm, 8.1mm z https://shop.klracing.se/(přítlačák nechávám asi stávající - 515Nm). Takže v létě se rozhodně nudit nebudu. Převodovka má sportovní "Dog-leg" řazení (viz obrázek)
Jednička dozadu!!!

Tak převodovku už mám vyřešenou. Vzal jsem nakonec Getrag 265. 5ti rychlostní manuál - r.1990, co se dával do BMW M3(E30), Jaguáru XJS atd... Je to klasická možnost swapu, co se dělala dřív hodně u závodních 240tek. Měla by snést cca 500HP. Bell Housing M46 s adaptérem už je na cestě od Jonase z: https://bakaxel.se/. Lamelu beru opět odpruženou keramiku, BMW 228mm, 8.1mm z https://shop.klracing.se/(přítlačák nechávám asi stávající - 515Nm). Takže v létě se rozhodně nudit nebudu. Převodovka má sportovní "Dog-leg" řazení (viz obrázek)

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Kishmick - 940 Turbo-sedan
https://www.youtube.com/watch?v=rQf2MYU5QC0&ab_channel=TopGearClips
První věc na co jsem si vzpomněl! Tak bacha na to!
První věc na co jsem si vzpomněl! Tak bacha na to!

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8261
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Přesně to se vybavilo i mě, ale při ostřejší jízdě bude toto schéma řazení jednoznačně přínosem.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Jojo, už se těšim taky
. Ale nebude sranda - dát to celý na auto.
Zatim jsem přehodil ty větší brzdy z XC90ky. Šlo to celkem hladce. Jen mi dalo trochu zabrat utáhnout předem ty adaptéry k držákům na 200Nm(píše se u XC90ky). Využil jsem tedy souseda a masivní násadu od krumpáče!
Řezání závitů do těhlice šlo překvapivě lehce-k závitníkům stačil malý klíč č.9. Hadice jsem dal pancéřové EBC a rozměr jsem vybral o 10cm delší, než origo(44cm)- pro maximální rejd do budoucna. A jako bonus jsem to všechno očistil a natřel černým akrylátem-dvousložkou. O kolik jsem si polepšil, je vidět na předposlední fotce(kotouč 354 mm versus origo-kotouč 280mm).

Zatim jsem přehodil ty větší brzdy z XC90ky. Šlo to celkem hladce. Jen mi dalo trochu zabrat utáhnout předem ty adaptéry k držákům na 200Nm(píše se u XC90ky). Využil jsem tedy souseda a masivní násadu od krumpáče!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 965
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Kola tomu sluší a ten kotouč je brutální 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dík
, zrovna jsem to byl projet a je to fakt hodně velkej rozdíl. Brzdí to teda pekelně. Ve srovnání s S60 T5kou, kde mám Bremba z Rka, možná ještě líp! Další plán je takovej, že zadní origo brzdy nechám a vložím za ABS proportioning ventil na občasný uzavření zadního okruhu(na burnouty atd.) a přidám tam ještě jedny - stejný třmeny na samostatnou hydraulickou ručku. Adaptéry už k tomu mám. Třmeny SKV jsem si zatím stříknul do tyrkysu(taky barva Foliatec). Ať tedy žijou moji švédští výrobci adaptérů z: https://www.anderssonsteelspeed.se/en/ !!!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 06 čer 2024 18:14, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Kishmick - 940 Turbo-sedan
tahle kára je strašnej nářez <3
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdarec, díky
! Ale je to hlavně zásluhou lidí, který se tim ve Švédsku zabejvaji a vyrobí to. To je taky důkaz toho, že se teď, díky poptávce po zadokolkách-hlavně kvůli driftu atd.., na plný čáře vrací tyhle auta a dělaji se na to super moderní, fungující maxi-věci, který byly ještě tak před 5ti lety jen v říši snů. Nic proti klasice, ale zrovna brzdy jsou pro mě fakt asi nejdůležitější věc z celýho auta. Tak proč tam tedy nedát ty největší a ještě k tomu i od Volva, který se tam vejdou?
P.S. Navic jsou ještě nutný podložky min. 20mm(i na kola Ocean MK18 ET6!!!) a taky dost velký dojezdový kolo min.18"

P.S. Navic jsou ještě nutný podložky min. 20mm(i na kola Ocean MK18 ET6!!!) a taky dost velký dojezdový kolo min.18"

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Klobouk dolů ty brzdy jsou mazec. Pěkně to vyplniĺo ty disky. Teď si říkám co budeš dávat za disky na zimu
.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar! Dík
. Brzdí to skvěle. V praxi to zabrzdí asi o polovinu lépe, než s origo. Z 50ti km/h to už není oněch klasických 15 metrů, příznačných pro běžné civilní vozítko, ale reálně se dostaneš pod 10m. Osobně bych byl spokojenej, kdyby to šlo pod 8m(což asi možná půjde), ale to změřím, až budou brzdy víc zajetý. A zimáky budu dávat taky 18ky. Proč ne? Zimáky pneu v 18kách jsou ještě i za celkem přijatelnou cenu. Zapsaný v TP jsou. Jenom mě mrzí ty límcový 17"- plecháče, který tam už nepůjdou nasadit a proto je zrovna bohužel prodávám - to jsem nevychytal.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Začíná se pracovat na lepší převodovce. Jako první věc, nutná pro výměnu, je jiné vstupní ložisko(vnitř.rozměr 12mm namísto 15mm Volvo). Vyřešeno, číslo ložiska je např.: SKF 361201 R. Jako další krok následuje adaptér, vyvrtaný Bell Housing a centrovací kroužek. Z bakaxel.se mi už od Jonase přišel adaptér i s vyvrtaným M46-Bell Housingem dohromady. Bylo tedy ještě nutné vyrobit na soustruhu centrovací kroužek(poté zavařen). Sedí to super, převodovka je už tedy v kuse, ready- připravená pro další práci. Další krok bude řadička, držák převodovky, kardan atd... Pár fotek...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 31 kvě 2024 20:23, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Paráda, já jsem naposledy dělal konverzi na GAZ69 Dával jsem tam 1.9TD s peugeota 405 a musím uznat že proti tvoji tomuhle to byla procházka růžovou zahradou. Doufám že se dočkám doby kdy budu mít čas dát manual na moje 2jz v lexusu.
-
Offline
- Příspěvky: 5751
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Kishmick - 940 Turbo-sedan
O co je ta baworácka převodovka lepší? Kvůli krouťáku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Zdar. Getrag 265 prý vydrží dlouhodobě cca 500hp(moje M46 pouze 250?), jak uvádí i Jonas z bakaxel.se. A ten jich, i jiné další, prodal - ne desítky, ale možná i stovky kusů.
Konečně jsem se o víkendu dostal na samostatnou hydraulickou ručku s vlastními extra třmeny navíc. Snažil jsem se to udělat tak, aby to šlo v interiéru odpojit a zamaskovat v tunelu(na technickou atd.). Lze to, ale pokud chceš mít samostatný-nový okruh s nádobkou, tak ta bude koukat vždy (zapojení bez nádobky do origo-okruhu působí většinou dost problémů-tlaky navzájem atd). Takže po odpojení páky od ručky se origo-tunel přiklopí víkem a zepředu není vidět nic. Šlo mi taky hlavně o to, nechat origo lanovody a zachovat funkční bubnovou brzdu bez zásahu. To se vyřešilo protažením lanovodů skrz adaptéry. Jinak, hydroručka má i parking-zuby, takže lze používat i na parkování. Můžeš si vybrat: buď jednu, druhou, nebo klidně i obě najednou
Pár fotek:
Konečně jsem se o víkendu dostal na samostatnou hydraulickou ručku s vlastními extra třmeny navíc. Snažil jsem se to udělat tak, aby to šlo v interiéru odpojit a zamaskovat v tunelu(na technickou atd.). Lze to, ale pokud chceš mít samostatný-nový okruh s nádobkou, tak ta bude koukat vždy (zapojení bez nádobky do origo-okruhu působí většinou dost problémů-tlaky navzájem atd). Takže po odpojení páky od ručky se origo-tunel přiklopí víkem a zepředu není vidět nic. Šlo mi taky hlavně o to, nechat origo lanovody a zachovat funkční bubnovou brzdu bez zásahu. To se vyřešilo protažením lanovodů skrz adaptéry. Jinak, hydroručka má i parking-zuby, takže lze používat i na parkování. Můžeš si vybrat: buď jednu, druhou, nebo klidně i obě najednou

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Minulý týden jsem dodělal vodní chlazení pro můj prozatimní, zkušební - externí wastegate Tial 44mm(kopie), který zatím fungoval cca 1rok docela statečně. Bohužel hned potom, co jsem ho zkusil připojit k novému vodnímu okruhu, se u něj ulomila fitinka AN4. Takže nezbylo, než vzít konečně wastegate, který bude kvalitní a na který se bude moci člověk do budoucna opravdu spolehnout. Vzal jsem opět osvědčenou velikost 44mm s vodním chlazením. Tentokrát: zn.Hurricane ze Švédska (prodává speeding.nu). Prohozeno, funguje, perfekt. kvalita. Jen je tam velká pružina z výroby 1Bar-moc silná(tlačí to 1.5Baru). Bude to třeba snížit, jinak moje M46 ihned odejde do věčných lovišť.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 12 říj 2024 19:33, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dnes nový, malý ventilátor SPAL-130mm, k olejovému chladiči(ve spojení s 19-ti řádkovým olej.chladičem je velikost přesná). Zapojení: paralelně, se stávající saharou SPAL-350mm(zatížení obou dvou malé - cca 15A). Ventilátory se zapínají oba dva současně i z kabiny spínačem. Při zběsilejších jízdách je to fakt nutnost (+ zapnuté topení). Víc už se asi pro snížení teploty dělat nedá - možná tak ještě ta clona k sahaře na max. průtok i v malých rychlostech(když nepočítám vyndání termostatu-rychlé proudění, silnější vodní pumpy a jiné extrémy). Ale to je asi tak maximum.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Pokud to jenom trochu jde tak optimalizovat vodní hadice pak pokud to nebude stačit, tak přejít na elektrickou pumpu, tu mechanickou vybrat, stejně tak termostat, ten se dá nahradit nastavením elektrické pumpy, při ceně
lých uprav už to nebude taková pumelice. Chlazení je základ
.
lých uprav už to nebude taková pumelice. Chlazení je základ

-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 1 rok 4 měsíce
- Bydliště: Přerov
- Vůz: V60 D3 2014
Kishmick - 940 Turbo-sedan
A tím pádem i silnější alternátor ať to všechno utáhne...
_________________
Volvo V60 D3 2014
Volvo V60 D3 2014
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Dneska byl nový- větší "Proportioning" ventil na regulaci zadních brzd od AP Racing(Anglie). Zapojeno hned za výstupem z ABS. Minulá verze ventilu byla z Ali a nic moc (viz foto)-nějaká kopie Wilwoodu asi. Účinek zadních brzd šel dobře snižovat, ale návrat do původního stavu se mu moc nedařil. Ten nový od AP Racing má 7 poloh a je perfektní. A navíc má super masivní vstupy na 10x1 holendry, který jdou pěkně utáhnout. Prostě závodní odolná verze. Na zábavu ideální(zatím co brzdí pouze předek, zadní náprava jede naplno atd...
). https://apracing.com/race-car/actuation-products/proportioning-valves/lever-type-prop-valves/single-bore-cp3550-13

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
O víkendu jsem si trochu vylepšil hydrauliku ke spojce. Protože je v autě silnější přítlačák 515 Nm, je spojkové vedení o dost více namáhaný. Všude, kde prodávají zesílené přítlačáky, uvádějí s třemi vykřičníky: "Hydr. hadice a celé vedení musí být v naprostém pořádku(nejlépe nové atd.)"!!! Jak řekli-tak udělali. Pancéřová hadice PTFE do 827 barů, nový hlavní válec Brembo s vlastní nádobkou a kovovým koncem(pomocný válec už mám - skoro nový, 1rok). Doporučená délka hadice: 90-110cm(pokud jde od hl.válce přímo k pomocnému válci). Doporučená tloušťka-síla: AN3, nebo AN4. Vstupy do válců na obou koncích: závit 12x1mm. Jaké hadice si kdo sežene a jak si to kdo napojí, je na každého fantazii(ta moje je AN3, 110cm na závodní motorky). Funguje perfektně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - 940 Turbo-sedan
Trochu vyčistit motorový prostor nikdy neškodí + nové kabely od https://www.formulapower.com/. Londýn, Anglie, síla-10mm(+azbest návleky Races). Tentokrát celní úřad mile překvapil, protože to bylo bez jakýchkoli poplatků.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Warcz