Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Az budu resit XC, tak bud pujde tato.
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5110-p12683/
Nebo tato, ale jiz nejde dovrit kryt baterie.
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-100ah-12v-900a-ybx5019-p12684/
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5110-p12683/
Nebo tato, ale jiz nejde dovrit kryt baterie.
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-100ah-12v-900a-ybx5019-p12684/
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Baterie
Já tu 17-18 let starou baterku hodil někdy před měsícem na noc na nabíječku. Pak stálo auto 14 dní u domu, protože jsem ležel s Covidem. Dneska ráno jsem šel k autu a říkal si "ani to nezkoušej". Auto chytlo bez zaváhání na drc :-O. Já tu baterku nechápu, r.v. 2006. V noci v Praze mrzlo fest.PetrXC70 píše: 08 led 2024 16:02 Taky přemejšlim, že bych vzal novou...
V sobotu, když sem dodělal ty dveře, tak to chytlo jen tak tak, dneska -4 a opět baterka dost zaváhala...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Skalica, Slovensko
- Vůz: Volvo XC90 2,4D 147Kw r.v.2014, automat
Baterie
Ono to BMS funguje tak, že dáš novú baterku a vynuluješ BMS, začne to počítať koľko má rokov baterka. Čím je baterka staršia, tým menší prúd do nej púšťa.Nejde veľmi ani o napätie ako o prúd. Stará baterka toľko neznesie ako nová, preto ten pokles prúdu. No a keď dáš novú baterku, povedzme po 10 rokoch a nezresetuješ BMS, tak aj tu novú ti dobíja povedzme 3 A namiesto 20-30A. To je potom ten dôvod prečo novú baterku odpáliš za tri roky, lebo sa takmer vôbec nenabíja. Osobne si myslím, že čo sa týka životnosti batérie je BMS skôr na škodu ako na úžitok. Tam je to skôr celé dávané kôly spotrebe auta, ekológii a väčším ziskom automotiv odvetvia. A keď aj pustíš nejaký spotrebič a zdvihne sa palubné napätie a aj prúd, tak BMS ti do baterky nepustí viac ako si on myslí, že je správne množstvo. Toto je taký výcuc na čom som prišiel dlhodobím skoušením a čtením.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Já bych řekl že tady máme BSM většinou odpojeno.
Přidáno za 5 minut 17 sekund:
Přidáno za 5 minut 17 sekund:
Já byl s origo spokojen, ale teď když to vyrábí někdo jinej tak moc nevěřím že se udrží kvalita a půjdu také do yuasi. Moje origo teď kroutí 5tý rok tak počítám že to budu řešit letos - mám stejné dilema jestli ta 85ka a nebo holt investovat ještě do vyššího krytu ..Jakub Svoboda píše: 08 led 2024 16:54 Az budu resit XC, tak bud pujde tato.
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5110-p12683/
Nebo tato, ale jiz nejde dovrit kryt baterie.
https://m.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-100ah-12v-900a-ybx5019-p12684/
-
Offline
- Příspěvky: 5579
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Fester Adams píše: 08 led 2024 19:05 ...... No a keď dáš novú baterku, povedzme po 10 rokoch a nezresetuješ BMS, tak aj tu novú ti dobíja povedzme 3 A namiesto 20-30A. To je potom ten dôvod prečo novú baterku odpáliš za tri roky, lebo sa takmer vôbec nenabíja. .....
Rěkl bych že to není docela pravda, tedy určitě ne u všech aut. Auto, které má nastavené dobíjení na 13,8 - 14,2V neumí měnit nabíjecí proud. Ten je daný spádem napětí a tvrdostí zdroje.
U aut, která jsou schopna nabíjet chvíli 15,5V a za chvíli 13v a za další chvíli odpojí raději alternátor aby "emise", je to trochu jiné (a snad pro Peruna takový s.áč nikdy mít nebudu) to možná funguje.
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Ano, toto víme a je to tu již popsáno. Jo a týká se to vozů až od 2011, kdy se BMS začlo montovat. U XC70 2010 jej ještě nemám. Každopádně já to řeším tak, že dám novou, udělám reset BMS, pak je nutno nechat vůz v klidu ideálně 24hodin, následně další den odpojím a hotovo.Fester Adams píše: 08 led 2024 19:05 Ono to BMS funguje tak, že dáš novú baterku a vynuluješ BMS, začne to počítať koľko má rokov baterka. Čím je baterka staršia, tým menší prúd do nej púšťa.Nejde veľmi ani o napätie ako o prúd. Stará baterka toľko neznesie ako nová, preto ten pokles prúdu. No a keď dáš novú baterku, povedzme po 10 rokoch a nezresetuješ BMS, tak aj tu novú ti dobíja povedzme 3 A namiesto 20-30A. To je potom ten dôvod prečo novú baterku odpáliš za tri roky, lebo sa takmer vôbec nenabíja. Osobne si myslím, že čo sa týka životnosti batérie je BMS skôr na škodu ako na úžitok. Tam je to skôr celé dávané kôly spotrebe auta, ekológii a väčším ziskom automotiv odvetvia. A keď aj pustíš nejaký spotrebič a zdvihne sa palubné napätie a aj prúd, tak BMS ti do baterky nepustí viac ako si on myslí, že je správne množstvo. Toto je taký výcuc na čom som prišiel dlhodobím skoušením a čtením.
To ponechání v klidu je důležité, protože si BMS - CEM naučí klidové napětí po delší čas. A né udělat BMS a šup hurá jezdit.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
To : Romulsw
Ta yuasa z Carda jak byla nabitá?
Je pravda že tam maj pěknou cenu ,ale jestli není větší jistota koupit v ,,baterkárně´´ i když by mi ji možná v cardu nechaly změřit než zaplatím.
Ta yuasa z Carda jak byla nabitá?
Je pravda že tam maj pěknou cenu ,ale jestli není větší jistota koupit v ,,baterkárně´´ i když by mi ji možná v cardu nechaly změřit než zaplatím.
-
Offline
- Příspěvky: 5579
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Úplně přesně si to nepamatuju, ale mám dojem 12,55V a pak se chovala vzorně po dvou dnech klidu v autě 12,6V.
Zajímavé je, že ta stará, co leží pod ponkem skoro měsíc má furt 12,6V, ale ta kapacita a proud už bude v háji.
Určitě by ti ji nechali změřit. Podle mě tam je obrat jak kráva a ta baterka se tam ani neohřeje.
Zajímavé je, že ta stará, co leží pod ponkem skoro měsíc má furt 12,6V, ale ta kapacita a proud už bude v háji.
Určitě by ti ji nechali změřit. Podle mě tam je obrat jak kráva a ta baterka se tam ani neohřeje.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4581
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Baterie
Já v neděli preventivně dobil všechna auta.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 5579
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Nasadili jste mi brouka do hlavy, tak jsem to šel zkusit. V autě -13, starter zatočil, jakoby chtěl ten motor vyhodit na ulici a v první otáčce to chytlo 
Takže za mně ,YUASA bude asi dobrá.

Takže za mně ,YUASA bude asi dobrá.
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Úplně stejný pocit jsem měl po nahození do Zetora, to málem vyletěl setrvačník.Romulusw píše: 09 led 2024 08:32 Nasadili jste mi brouka do hlavy, tak jsem to šel zkusit. V autě -13, starter zatočil, jakoby chtěl ten motor vyhodit na ulici a v první otáčce to chytlo
Takže za mně ,YUASA bude asi dobrá.

Ale v pátek se ukáže, bude start po týdnu mrazů. Celkově ten motor není moc na mrazivé starty.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Baterie
Já už z traktoru baterku při větších mrazech vyndávám a nechávám ji v teple (v cca 10°C). Traktor používám nárazově a vymrzlá 6711 i tak v mrazech -14°C a větších chytá skoro minutu a půl, postupně se přidávají jednotlivé válce. Je mi líto trápit baterku tím, že by byla v traktoru vymrzlá a pak po ní chtěl takový náročný start.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Tak to já běžně taky, ale jezdím ted viceméně co víkend, tak ji zas nebudu vyndat.
Jinak mě starty na 2 otočení. Nebo preventivně startovací sprej do sání.
Ti to natočím jak startuje v pátek pokud si vpomenu.
Jinak mě starty na 2 otočení. Nebo preventivně startovací sprej do sání.
Ti to natočím jak startuje v pátek pokud si vpomenu.
-
Online
- Příspěvky: 6161
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Baterie
V perdeli pane hrábě... 300km jízda, ráno bufík jel, ale už jsem neotočil.papaya píše: 09 led 2024 06:19 Dneska se ukáže, jak máte ty akumulátory v kondici.
V autě je to o fous lepší
![]()


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 291
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Baterie
Ahoj, mám doma teď jednu AGM baterii z druhého auta a je rok stará, volvo má o něco starší tak si říkám že bych je vyměnil… je potřeba nějak autu říct že má AGM? Nebo jde tam vůbec dát?
Mám xc70 2010 D5 151kW.
Díky
Mám xc70 2010 D5 151kW.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Dej ji tam a u 2010 nic dal neřeš..
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Baterie
Citace -----Zkratka AGM (Absorbent Glass Mat) je zkratka pro absorpční skleněné rouno. V baterii AGM je elektrolyt zcela vázán v rounu ze skleněných vláken. Baterie AGM jsou odolné proti vytečení a práce v náklonu jim nedělá žádné problémy. To, a jejich odolnost proti vibracím jsou důvody, proč baterie AGM jsou obzvláště oblíbené při použití v terénu a u motocyklů. Ve srovnání s běžnými startovacími bateriemi vydrží baterie AGM třikrát více nabíjecích cyklů. Zvýšený výkon, kterého je dosaženo konstrukčními prvky, je jedním z hlavních argumentů pro použití baterie AGM. Dlouhá životnost, vynikající výkon a větší bezpečnost činí z baterií AGM prémiové baterie pro moderní vozidla.
Baterie AGM jsou doporučovány všem řidičům, kteří používají velké množství elektrických zařízení a funkcí jízdních asistentů nebo kteří jednoduše vyžadují větší spolehlivost startování a napájení díky extrémně výkonné baterii.
Baterie AGM jsou doporučovány všem řidičům, kteří používají velké množství elektrických zařízení a funkcí jízdních asistentů nebo kteří jednoduše vyžadují větší spolehlivost startování a napájení díky extrémně výkonné baterii.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Baterie
352: HCM-U300316 Battery Voltage. General Electrical Failures. Circuit voltage below threshold
Může to být slabou baterkou nebo to je "bežná" chyba? Autem se navíc, než jsem to koupil teď v zimě, moc nejezdílo. Už jsem to koupil s tímhle https://www.autokelly.cz/Product/BA-SL-74P/179245/39849642;38979167;43212479 , navíc je vysoká a nejde mi úplně zavřít ten kryt...
Může to být slabou baterkou nebo to je "bežná" chyba? Autem se navíc, než jsem to koupil teď v zimě, moc nejezdílo. Už jsem to koupil s tímhle https://www.autokelly.cz/Product/BA-SL-74P/179245/39849642;38979167;43212479 , navíc je vysoká a nejde mi úplně zavřít ten kryt...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Baterie
Update:
Baterka měla po 3 dnech a jednom asi 3min nastartování 12.29 V (předtím baterka nabita do plna) Dneska jsem změřil odběr v klidu. Po 25min tam bylo 0,03 A, to předpokládám je cajk.
Asi vezmu Bannerku https://www.battery-import.cz/power-bull/autobaterie-banner-power-bull-p80-14--80ah--12v-p8014--/
Baterka měla po 3 dnech a jednom asi 3min nastartování 12.29 V (předtím baterka nabita do plna) Dneska jsem změřil odběr v klidu. Po 25min tam bylo 0,03 A, to předpokládám je cajk.
Asi vezmu Bannerku https://www.battery-import.cz/power-bull/autobaterie-banner-power-bull-p80-14--80ah--12v-p8014--/
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]