raolsa píše: 05 led 2024 16:51
Torx 60. A hlavně si dej bacha, aby jsi neskončil jako všichni kdo to dělají poprvé a to tak, že vylomíš tu díru na torx na napínáku.
Radku moc děkuji a omlouvám se za pozdní odpověď. V rychlosti jsem to přečetl, vyrazil pro bit a jel na dílnu. Mezitím táta našel jinou 3/8 golu, která měla všechny možný Torxy včetně 60, tak jsem zrušil akci Hornbach
Díky za upozornění, to mi pomohlo

Asi chápu, proč se to podaří vylomit, taky jsem to dělal blbě (na blbou stranu), ale díky upozornění ne velkou silou a pak mi to došlo
A tímto děkuji i
Jakubovi za radu ohledně povolení kompresoru pro usnadnění nasazení toho elastického řemenu. Jako šlo to blbě i tak, ale alespoň to šlo ...
BTW: máte nějaký zvláštní fígl na ten elasťák? Za mne tohle je hodně blbě vyřešeno.
ad CONTINENTAL řemeny:
Nedávno jsem si tady stěžoval, že řemeny od Continentalu mají na balení uvedeno Engineered in Germany s tím, že je to bůhví kde vyrobené. Tímto se omlouvám a "dezinformaci", na řemenech je napsáno Made in Germany, tedy žádná Čína. Jinak za mne po 30 000 km oba řemeny (Continental)
z pohledu laika top stav, neviděl jsem známky něčeho špatného.