Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
 - Zpráva
 
- 
Offline
  - Příspěvky: 4159
 - Registrován: 13 roků 6 měsíců
 - Bydliště: F-M city
 - Vůz: S80II 4,4 AWD
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A nechceš raději mou V8 v úplně jiné výbavě a stavu?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=81081
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=81081
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
- 
Offline
  - Příspěvky: 191
 - Registrován: 13 roků
 - Bydliště: Kladno, Slaný
 - Vůz: XF 5.0 V8
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,K610 píše: 28 pro 2023 13:32 Zdravím, môj prvý príspevok na Volvo klube
Rozmýšľam nad kúpou S80, konkrétne ma zaujal celkom tento kúsok https://www.autobazar.eu/detail/volvo-s80-t6-awd-summum-superponuka--ojedinely-kusok/31000539/ aj keď má poslabšiu výbavu. Čo naň vravíte? Motor T6 má nejaké vážnejšie problémy ? Prevodovku poznám z Peugeotov, takže k tej žiadne info nepotrebujem. Čo sa týka navigácie v S80, je to ešte použiteľné, resp. dajú sa do nej zohnať mapy?
Aký je obyčajný podvozok v S80 (nie 4C)? Nie je to moc mäkké a uhúpané? Alebo lepšie nájsť auto so 4C podvozkom aj keď je drahšia výmena tlmičov?
Aktuálne mám Jaguar XF 2.2d, s autom som spokojný ale už mi celkom vadí zvuk R4 nafty tak uvažujem nad zmenou a keďže už nebudem robiť také kilometre ako doteraz (60 000km/rok) tak pozerám aj benzínové autá. Jazdne mi Jaguar sedí, tak aj rozmýšľam nad tým či je S80 dobrá voľba, keďže jazdne to bude asi úplne iné oproti XF.
mám přímé porovnání XF před facelift vs. S80II 3.2 , V70III
Mám XF na adaptivních tlumičích a musím říct, že co do komfortu jízdy a odhlučnění od podvozku se Volva nechytají. (klasické tlumiče)
Vzhledem k tomu, že máš 2.2d (takže asi po facelift) , může být tento rozdíl i větší. Ale nevím, jestli došlo k nějaké zásadní změně s faceliftem. Spíš asi ne.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
- 
Offline
 - Příspěvky: 3
 - Registrován: 1 rok 10 měsíců
 - Bydliště: Martin
 - Vůz: Jaguar XF X250
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tvoj inzerát na bazos.cz som mal otvorený už asi 10xNosound89 píše: 28 pro 2023 14:43 A nechceš raději mou V8 v úplně jiné výbavě a stavu?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=81081
Přidáno za 6 minut 45 sekund:
Ahoj, ďakujem za odpoveď, áno mám po facelift, jazdil som aj na XF pred faceliftom a prišlo mi to podobné odhlučnením + tlmiče mám klasické. Ako si spokojný s tou 5.0 v XF?Spongebob píše: 28 pro 2023 19:04Ahoj,K610 píše: 28 pro 2023 13:32 Zdravím, môj prvý príspevok na Volvo klube
Rozmýšľam nad kúpou S80, konkrétne ma zaujal celkom tento kúsok https://www.autobazar.eu/detail/volvo-s80-t6-awd-summum-superponuka--ojedinely-kusok/31000539/ aj keď má poslabšiu výbavu. Čo naň vravíte? Motor T6 má nejaké vážnejšie problémy ? Prevodovku poznám z Peugeotov, takže k tej žiadne info nepotrebujem. Čo sa týka navigácie v S80, je to ešte použiteľné, resp. dajú sa do nej zohnať mapy?
Aký je obyčajný podvozok v S80 (nie 4C)? Nie je to moc mäkké a uhúpané? Alebo lepšie nájsť auto so 4C podvozkom aj keď je drahšia výmena tlmičov?
Aktuálne mám Jaguar XF 2.2d, s autom som spokojný ale už mi celkom vadí zvuk R4 nafty tak uvažujem nad zmenou a keďže už nebudem robiť také kilometre ako doteraz (60 000km/rok) tak pozerám aj benzínové autá. Jazdne mi Jaguar sedí, tak aj rozmýšľam nad tým či je S80 dobrá voľba, keďže jazdne to bude asi úplne iné oproti XF.
mám přímé porovnání XF před facelift vs. S80II 3.2 , V70III
Mám XF na adaptivních tlumičích a musím říct, že co do komfortu jízdy a odhlučnění od podvozku se Volva nechytají. (klasické tlumiče)
Vzhledem k tomu, že máš 2.2d (takže asi po facelift) , může být tento rozdíl i větší. Ale nevím, jestli došlo k nějaké zásadní změně s faceliftem. Spíš asi ne.
- 
Offline
  - Příspěvky: 191
 - Registrován: 13 roků
 - Bydliště: Kladno, Slaný
 - Vůz: XF 5.0 V8
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vlastním ho skoro pět let a musím říct, že spokojený jsem. Největší závada kterou jsem řešil byl prorezlý zadní díl výfuku. Potom pár drobných závad jako nefunkční bluetooth modul , nefunkční zahřívání zadního okna, a motorek zámku zadních dveří. Což majitelé P3 dobře znají, hold Fomoco. Ale kromě toho výfuku to byly stokorunové položky, takže zatím (ťuk , ťuk) spokojenost.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/202008211
Nějaké postřehy? Co zatím nevím, jestli se měnil olej v převodovce, ani jestli k tomu bude mít faktury abych to zjistil.
V Cardionu jsou s automatem samé 88kW, to mi přijde málo.
Nějaké postřehy? Co zatím nevím, jestli se měnil olej v převodovce, ani jestli k tomu bude mít faktury abych to zjistil.
V Cardionu jsou s automatem samé 88kW, to mi přijde málo.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 523
 - Registrován: 11 roků 2 měsíce
 - Bydliště: SK - BA
 - Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Má to Bluetooth? Tlačidlo TEL tam nevidim…
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Nevím, bylo by mi divné, kdyby němělo, ale s tak novým Volvem nemám zkušenosti 
Podle tohodle videa se tam leze přes tl. Media a displej
https://www.youtube.com/watch?v=-bMMGmo7DZI
Podle tohodle videa se tam leze přes tl. Media a displej
https://www.youtube.com/watch?v=-bMMGmo7DZI
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jak na tom má být se spolehlivostí T3 (T2)? Tady jsem nenašel nic, na netu, že to jede pěkně, ale nic ke spolehlivosti. Jedná o VEA, ale motor má kratší zdvih, ale moc nechápu proč zrovna automaty mají menší objem. Je to nějaký průser nebo lepší varianta než D3 VEA?
Ještě jsem našel, že by na rozdíl od dvoulitrů neměly mít vyvažovací hřídel, s kterou bývá problém.
https://www.autohaus-am-goetheplatz.de/files/Volvo/Volvo-V40/179638_Volvo_V40_Technische_Daten.pdf
Ještě jsem našel, že by na rozdíl od dvoulitrů neměly mít vyvažovací hřídel, s kterou bývá problém.
https://www.autohaus-am-goetheplatz.de/files/Volvo/Volvo-V40/179638_Volvo_V40_Technische_Daten.pdf
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
 
Naposledy upravil(a) labanos dne 05 led 2024 09:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 5807
 - Registrován: 11 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Modřany
 - Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Patnáctistovka se stopadesáti koni? 
Jak to asi může dlouho vydržet?
Jak to asi může dlouho vydržet?
- 
Offline
  - Příspěvky: 4159
 - Registrován: 13 roků 6 měsíců
 - Bydliště: F-M city
 - Vůz: S80II 4,4 AWD
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No a? Ve Swiftu mám 100kW z 1,6 atmosféry 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
- 
Offline
  - Příspěvky: 939
 - Registrován: 10 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Mladá Boleslav
 - Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Máme 1.5 T3 ve V40 a funguje to příjemně. Zvuk to má stejný jako 2.0 a po optimalizaci od D5T5 to jede fakt slušně, občas si to u omezovače při přeřazení prskne do výfuku. 
Dá se s tím jet za 5L benzínu.
Dá se s tím jet za 5L benzínu.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
- 
Offline
  - Příspěvky: 5807
 - Registrován: 11 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Modřany
 - Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Otázka zněla - jak to asi má dlouho vydržet.
Ono to chvíli jezdit bude, ale co po tom?
Ono to chvíli jezdit bude, ale co po tom?
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jo, hlavně by mě zajímalo jestli to karbonuje, žere olej, egrka, katalizátory a takové věci 
Osobně bych radši bych benzín než naftu.
Na kolik je ta D5T5 optimalizace pro T3? Na stránkách jim to nezobrazuje benzíny...
Osobně bych radši bych benzín než naftu.
Na kolik je ta D5T5 optimalizace pro T3? Na stránkách jim to nezobrazuje benzíny...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 6432
 - Registrován: 8 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Blansko
 - Vůz: XC70 D5 2008
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já si myslím, že při správné péči dlouho. Doba pokročila, lepší materiály, větší přesnost, lepší oleje (nesmí tam být 30tkm)... už dávno nejsou oleje v převodovkách tak tuhé, že musíš stát na spojce abys v mrazu nastartoval.Romulusw píše: 05 led 2024 17:26 Otázka zněla - jak to asi má dlouho vydržet.
Ono to chvíli jezdit bude, ale co po tom?![]()
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
- 
Offline
  - Příspěvky: 3467
 - Registrován: 11 roků 2 měsíce
 - Bydliště: Praha - Opava
 - Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No jenze tu spravnou péči tomu dneska dá 1 ze 100 možná z 1000. Pred cca 15 lety jsem se v Číně a pak i na Taiwanu divil, že tam existuje skupina lidí co si koupi auto a lijou jen phm a jezdí dokud se auto nezastaví. Jakmile k tomu dojde prodají ho někomu kdo to da dohromady, typicky takove ty dílny kde se dělají výbrusy na ulici pod přístřeškem. No a mám pocit, že se tohle brzo dostane i do evropy.
- 
Offline
  - Příspěvky: 939
 - Registrován: 10 roků 10 měsíců
 - Bydliště: Mladá Boleslav
 - Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mělo by to mít cca 140kw.
Jinak je to samozřejmě přimovstřik jako všechny VEA, takže karbonovat na sací ventily to bude, ale to dnes už dokáže docela dobře vyřešit vodíková dekarbonizace.
Jinak je to samozřejmě přimovstřik jako všechny VEA, takže karbonovat na sací ventily to bude, ale to dnes už dokáže docela dobře vyřešit vodíková dekarbonizace.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Může mi někdo porovnat jak se vám reálně parkuje s V40II/V60/S60II a S80II, manévrování při parkování, nesmyslím senzory a kamery. A třeba ještě v porovnání s OIII. Hledal jsem hodnoty poloměru otáčení, ale trochu jsem se zděsil, myslel jsem, že tyhle novější Volva už na tom budou o dost lépe. Doteď nerad vzpomínám na parkování v někde v garážích s C70. Chápejte, já bych to ještě přežil, ale manželka už teď brble jak jsou ty auta široká a dlouhá... A já ji nechci zase posadit do Pandy nebo Twinga.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 726
 - Registrován: 5 roků 7 měsíců
 - Bydliště: Popovice
 - Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Můžu srovnat S80 II a C70 P80 a S80 je na tom výrazně lépe.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A kdyby si srovnal V40 a S80 II?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
  - Příspěvky: 726
 - Registrován: 5 roků 7 měsíců
 - Bydliště: Popovice
 - Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jako S80 je samozřejmě delší, ale už si nějak nepamatuju, že by se mi v některém z těch dvou špatně parkovalo. Čili bych řekl srovnatelný ?? Ale v40 (2004) jsem v ruce 3 roky neměl, tak nevim...
Přidáno za 6 minut 57 sekund:
JInak samozřejmě S80 II je prostě relativně dlouhý a široký auto, tak to je. Slyšel jsem, že SPA platforma má lepší rejd, takže se s ní parkuje při podobných rozměrech lépe než s P3, s V40 2004 to bylo možná snažší skrz půl metru délky, ale rejd možná srovnatelný.
Přidáno za 6 minut 57 sekund:
JInak samozřejmě S80 II je prostě relativně dlouhý a široký auto, tak to je. Slyšel jsem, že SPA platforma má lepší rejd, takže se s ní parkuje při podobných rozměrech lépe než s P3, s V40 2004 to bylo možná snažší skrz půl metru délky, ale rejd možná srovnatelný.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
- 
Offline
  - Příspěvky: 4159
 - Registrován: 13 roků 6 měsíců
 - Bydliště: F-M city
 - Vůz: S80II 4,4 AWD
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Můžu srovnat jedničkovou V40, P2 S60/V70 a P3 S80/V70.
V40 je oproti všem taková hračka (kratší, užší, všude se vleze, rejd ze všech určitě nejlepší.
P2 nejhorší parkování, tam hodně záleželo i jaké jsi měl kola (jestli R16, R17, R18) a dorazy, vždy jsi ale musel počítat s tím, že pojedeš na 2x a nikdy to nedáš napoprvé
P3 je takové Mondeo, je sice větší, ale parkování je i vzhledem k velikosti úplně snadné a nacouváš i napoprvé, zařadil bych to mezi V40 a P2
Ještě jsem měl vlastně týden novou S60 a tam mi to přišlo srovnatelné jako P3 S80.
V40 je oproti všem taková hračka (kratší, užší, všude se vleze, rejd ze všech určitě nejlepší.
P2 nejhorší parkování, tam hodně záleželo i jaké jsi měl kola (jestli R16, R17, R18) a dorazy, vždy jsi ale musel počítat s tím, že pojedeš na 2x a nikdy to nedáš napoprvé
P3 je takové Mondeo, je sice větší, ale parkování je i vzhledem k velikosti úplně snadné a nacouváš i napoprvé, zařadil bych to mezi V40 a P2
Ještě jsem měl vlastně týden novou S60 a tam mi to přišlo srovnatelné jako P3 S80.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
 - Příspěvky: 2
 - Registrován: 1 rok 9 měsíců
 - Bydliště: Prague
 - Vůz: V60
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Panove, chystam se koupit V60 s motorem 2.0 benzin verzi do r.v 2018. 
Pardon za trivialni 1. dotaz. Jak spolehlivej ma motor varianta s turbem konkretne ta v odkazu? Diky vsem za odpovědi idealne s praktickou zkusenosti teto verze motoru.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/19043399
Pardon za trivialni 1. dotaz. Jak spolehlivej ma motor varianta s turbem konkretne ta v odkazu? Diky vsem za odpovědi idealne s praktickou zkusenosti teto verze motoru.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/19043399
- 
Offline
  - Příspěvky: 1753
 - Registrován: 11 roků 5 měsíců
 - Bydliště: Damboritz
 - Vůz: neVolva
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Je to Ford motor (B4204T6). Nečekej že tady najdeš moc zkušeností.
https://mymotorlist.com/engines/volvo/b4204t6/
https://mymotorlist.com/engines/volvo/b4204t6/
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
- 
Offline
 - Příspěvky: 2
 - Registrován: 1 rok 9 měsíců
 - Bydliště: Prague
 - Vůz: V60
 
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Protože, moc lidí zde tuhle motorizaci nemá? 
Díky za odkaz. I tam jsou docela důležité body.
Díky za odkaz. I tam jsou docela důležité body.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

