![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
Téma prostě chcíplo na nezájem
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
Za mne osobně ho škoda není, ve výsledku udělalo víc škody než užitku (podobně jako svého času téma covid19) - byť si práce FrantyB cením.
Tak SNAD dořešeno - slíbil jsem podělit se. Zdá se, že částečně začal tuhnout repasovaný brzdič od TRW. Ale hlavní příčina byla pravděpodobně hadice mezi brzdičem a trubkou. Kolo při jízdě studený a je to znát i na brzdovém pedálu.Tomas78 píše: ↑11 črc 2023 21:02 Pánové díky moc VŠEM za podněty ohledně brzd. Omlouvám se za pozdní reakce.
Dnes večer jsem se dostal k "test drive". Vzal jsem to v podstatě se studenými brzdami na dálnici. S naprostým minimem brždění, v max. míře motorem. Rozjel jsem to lehce nad limit, aby byl případný rozdíl znatelný![]()
Výsledek jasný:
- LZ kolo s novým brzdičem hřeje od třecí plochy kotouče, střed disku se postupně ohřívá od třecí plochy (= vylučuji ložisko); není to tak, že by se od toho kouřilo, teplota asi 70°C, cca to odpovídá tomu, co jsem pohmatem zjistil na kole po dlouhé dálniční jízdě včera
- PZ kolo vlažné, teplota ani ne 40°C
Přesně takhle jsem dělal testy po výměně brzdiče a LZ kolo bylo téměř studené a PZ vlažné. NĚCO se mezitím muselo stát. Třeba ta hadice. Kolo i při rychlejší jízdě chladné, brzdí v pohodě.
Zítra budu na dílně, okouknu jak se pohybuje brzdič při horkém kole. S tátou to projedu a mrknu do diagnostiky. Věřím, že vylučovací metodou možných závad (nic dalšího nevylučuji) se k tomu dostanu.
Ještě jednou opravdu všem děkuji a až na to přijdu, tak určitě dám vědět![]()
Pokud to neni jeho auto, mohlo by to navodit prekerni situaci
Za mě rozhodně ne. Raději zkrátit interval výměny pokud chceš auto dopřát nadstandardní péči.
Tak to asi přibližně bude takhle ve čtyřech odstínech
Uživatelé procházející toto fórum: Dural8