Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Protoze kupoval auto v O a kluci z A to maji popletene
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Sorry.
Vím že to byla parodie na 3M3
Místo Z mělo být M
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
S80 aktuálně dostává menší welness. Bylo třeba vyřešit přisávání falešného vzduchu, které měly na svědomí totálně vytvrdlé a popraskané hadice odvětrání. Zároveň s tím, se také řeší prolínání oleje pod ventilovým víkem zadní hlavy. No a když už je to jednou všechno dole, tak se rovnou udělal i repas vstřiků a všeho gumového, co na horní straně motoru je a veškeré hliníkové díly se poslaly na čištění ultrazvukem. Zároveň se mění i těsnění okolo šíbru, které se věkem stáhnou a vytvořilo ve spoji mezeru, díky které jde od šíbru za jízdy nepříjemný zvuk.
Třešničkou na dortu je pak montáž FL předních světel, FL led zadních světel a BLIS.
Zadní to omladí fakt brutálně. Škoda, že mistři vývojáři nadotáhli ty brzdové diody až dolů. Ale i tak to vypadá oproti těm původním luxusně (obzvlášť, když jsem měl na těch původních totálně ohnilé chromy).
Přední vypadají za mě super skrz tu LED obrysovku a když se doplní oranžová optička jako tady, tak se mi to líbí fakt hodně.
Jinak už je skoro hotovo, ale páni inženýři trpěli při rozmisťování některých šroubů (obzvlášť v oblasti serva a kostření cívek zapalovani) na sání docela velkou dávkou černého humoru. Vstřiky jsou překroužkované, kompletně vyčištěné (4 přicpané a dva rozprašovaly jen na jednu stranu - hlavně, že palivový filtr není v Evropě potřeba, gratulace do Švédska tomu mysliteli). Vyměněny všechny těsnění včetně toho na přepouštěcí klapce v sání (to se po jejím vytažení jednoduše rozpadlo).
Kacířská myšlenky, jak velký problém by bylo ten filtr dodělat?
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
No, popravě vůbec nechápu, kam ho pro neevropské trhy nacpali. Ve vidě v tomto směru není ani kulové a s tím jak je vedené potrubí, tam moc možností není.
Co jsem koukal do Vidy, tak palivový filtr by měl být umístěný nad zadní nápravou, podobně jako u dieselu. Ale sehnat na to veškerý potřebný materiál by asi bylo složité.