Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj všichni! Přidávám topik se svým nejnovějším-volvím přírůstkem. Je to:
Volvo S 60 2.4 T5
Motor: B5244 T5, turbo: BorgWarner KKK K24(č.5324-970-7401)
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní lazeno ARD- D5T5 - cca 400 hp)
MY 2005 výbava: MOMENTUM
Původ: Německo (Nürtingen)
Nájezd: 190.000 km
Převodovka: manuál. M66
Barva: šedá-metal
Původem z Německa (kde mělo 2 majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Cena auta: 6tis. Euro. 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo K24, silnější ojnice-jako v "R"-ku), který jde snadno upravit, až k hranici 440 HP, bez větších zásahů do motoru. Takže prostoru pro další ladění je tady docela dost. Nebudu se dlouze rozepisovat a postupně budu doplňovat seznam dílů+fota, kde budou úpravy, které se na autě dělaly... snad to pomůže i ostatním, kteří se vydají podobnou cestou...
Úpravy:
Disky: BBS CK 007 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Brzdy: Brembo z V70II R (vlastní repas) - 4X kotouče prům. 330mm
Setrvačník: jednohmotový (Sachs - vlastní úprava)
Výfuk: celo-nerez 3"-dvojitá koncovka(vlastní výroba)
Downpipe: 3"-bez katu (vlastní výroba)
Vstřikovače: Bosch 465cc (č. 0280155968)
Intercooler: Jap Parts
Sání: 80mm silikon, hliník( vlastní výroba)
Vzduch. filtr: (JR filters, EPMAN-24cm)
Tlakový TurboKit: BSR(2x-hliník.trubky od turba, 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer: textit-2mm (vlastní výroba)
HD TCV ventil: Porsche (Pierburg-PG 7.22908.03.0)
Blow-off: Jap Parts na turbu (žlutá pružina)
Pružiny: Eibach -35mm
Budíky: Boost, AFR (AEM + LSU 4.9)
Rozpěrná tyč nad zadními tlumiči (vlastní výroba)
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -cca 400 bhp
Volvo S 60 2.4 T5
Motor: B5244 T5, turbo: BorgWarner KKK K24(č.5324-970-7401)
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní lazeno ARD- D5T5 - cca 400 hp)
MY 2005 výbava: MOMENTUM
Původ: Německo (Nürtingen)
Nájezd: 190.000 km
Převodovka: manuál. M66
Barva: šedá-metal
Původem z Německa (kde mělo 2 majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Cena auta: 6tis. Euro. 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo K24, silnější ojnice-jako v "R"-ku), který jde snadno upravit, až k hranici 440 HP, bez větších zásahů do motoru. Takže prostoru pro další ladění je tady docela dost. Nebudu se dlouze rozepisovat a postupně budu doplňovat seznam dílů+fota, kde budou úpravy, které se na autě dělaly... snad to pomůže i ostatním, kteří se vydají podobnou cestou...
Úpravy:
Disky: BBS CK 007 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Brzdy: Brembo z V70II R (vlastní repas) - 4X kotouče prům. 330mm
Setrvačník: jednohmotový (Sachs - vlastní úprava)
Výfuk: celo-nerez 3"-dvojitá koncovka(vlastní výroba)
Downpipe: 3"-bez katu (vlastní výroba)
Vstřikovače: Bosch 465cc (č. 0280155968)
Intercooler: Jap Parts
Sání: 80mm silikon, hliník( vlastní výroba)
Vzduch. filtr: (JR filters, EPMAN-24cm)
Tlakový TurboKit: BSR(2x-hliník.trubky od turba, 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer: textit-2mm (vlastní výroba)
HD TCV ventil: Porsche (Pierburg-PG 7.22908.03.0)
Blow-off: Jap Parts na turbu (žlutá pružina)
Pružiny: Eibach -35mm
Budíky: Boost, AFR (AEM + LSU 4.9)
Rozpěrná tyč nad zadními tlumiči (vlastní výroba)
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -cca 400 bhp
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 kvě 2024 16:36, celkem upraveno 17 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 5599
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Pěkné žihadlo. Nemáš více fotek ze zástavby toho budíku místo výdechu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau! Díky. No, v tom výdechu jen vylomíš kleštěma 5 lamel uprostřed a pak ho tam nějak nalepíš černym lepidlem (jednu spodní a 2 horní lamely tam necháš) a on tam pak pěkně pásne. Musí bejt ovšem 52 mm v průměru. (je to vidět na videu: https://www.youtube.com/watch?v=QwYOOXmbKqg" ).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 črc 2019 18:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 5599
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Aha
)) Jsem si říkal jak jsi to tam eseticky vpasoval.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
A nedelali tedka sinka a imrija basstlovi neco takoveho na 3D tiskarne?
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Po týdnu testování můžu s klidem říct, že "trubkovej" kit od turba k sání od BSR je hodně v pohodě. Přiznám se, že jsem ho vzal, protože byl asi o 4 tisíce levnější, než konkurence, ale neshledali jsme na něm nejmenší chybu. Nabízeji ho teprve chvíli a myslim, že ho tady ještě nikdo netestoval (pro ty, co se rozhodujou, jestli vzít, nebo nevzít).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 říj 2019 09:40, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
A nepouziva BSR veci od do88?
Ja kdyz koukam na jejich stranky tak mi tam vyskakuji prave tyto sety okolo 5000tis. od do88...
Ja kdyz koukam na jejich stranky tak mi tam vyskakuji prave tyto sety okolo 5000tis. od do88...
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
BSR samozřejmě prodává i do88 už od začátku (a jiný značky). Ale myšleno bylo výroba BSR. Jako, že si to sami vyráběji. Chodí to ze Švédska a na krabici jsou taky BSR švédský potisky. ( Kde na to berou materiál nevim), ale s do88 to určitě nebude mít nic společnýho. Kdyžtak mě opravte-jestli se pletu.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
A kde jsi to nasel ja na strankach BSR vidim jen produkty do88...
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau. Je to tam (na stránkách BSR), ale jen asi na auta 2001-2007. Jak koukám, ty máš 2008,2009. Tak budeš muset vzít asi do88.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
jj koukal jsem na sve cabrio a tam je jen ten kit od do88 za 5tis...
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dnešní instalace pojistného ventilu 1.6 baru. Je to normální pojistný ventil na vzduch (jen s větší přesností-na desetiny baru), který se používá v průmyslu. Zkoušíme ho na tlakovém vedení. Má plnit funkci pojistnou(aby tlak nepřekročil 1.6 baru) a pomocnou, kdy pomáhá upustit tlak, ještě, než nastoupí blow-off ventil (pomáhá eliminovat prodlevu blow offu). Je super, protože mi zmizelo brutální klepání originál.blow-offu, když se po ubrání plynu rychle vracel-sepnul. A budeme mít jistotu, že nikdy "nenafoukneme" trubky do vysokýho tlaku (nad 1.6 baru už se podle ostatních lidí na netu dost snižuje životnost turba K24) !!! Volili jsme cca o 1 desetinu víc, než tlačí turbo (nám tlačí "zatím" 1.45 - takže 1.6)
Oprava: Konečně jsme dosáhli tlaku 1.6 baru (chip D5T5 - ARD) a i poté (při stejném tlaku, jako tlačí turbo) se ventil chová úplně skvěle!!! Při akceleraci drží tlak 1.6 baru do poslední chvíle a pak rychle malinko upustí při uvolnění plynu, ještě než se otevře blow off...senzace!!!
Náš patent !!! 
Oprava: Konečně jsme dosáhli tlaku 1.6 baru (chip D5T5 - ARD) a i poté (při stejném tlaku, jako tlačí turbo) se ventil chová úplně skvěle!!! Při akceleraci drží tlak 1.6 baru do poslední chvíle a pak rychle malinko upustí při uvolnění plynu, ještě než se otevře blow off...senzace!!!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 říj 2019 16:47, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 5853
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Golden czech hande...
Na tohle jsem si hned vzpomněl. Sorry. Nemyslím to zle, tenhle zlepšovák mi přijde hodně fajn.
Na tohle jsem si hned vzpomněl. Sorry. Nemyslím to zle, tenhle zlepšovák mi přijde hodně fajn.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Díky.
Přikládám fotku originálního air boxu (který je u T5 a R verze), který se v základu docela povedl a který by měl stačit údajně až do 500 HP. Já jsem dal sportovní vložku, která je docela dobrá (a která taky házela ze začátku chybu -"mrcha"). Foceno bez krytu.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Krátké video, jak tlakuje na 1.6 baru po chipu od D5T5 (ARD "stage 3").... https://www.youtube.com/watch?v=XY-OOMJu8vQ"
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1326
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Cau. Auto krasne. Fakt moc!!! Jen jedna otazka... Ty mas kovane ojnice? Tlak 1.6bar je teda uz mazec. Vim ze P2 vydrzi daleko vic ale.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau. Díky!
Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc)
!!!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 04 kvě 2021 18:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 5853
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Na tolik kobyl to podle mě chce už to AWD... ale někoho baví pálit gumy. 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3529
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
jenže takovej výkon Volví AWD už těžko dlouhodobě ustojí bez ztráty kytičky
Vždycky když poslouchám babky ve frontě u kasy, tak se všechny drží za hlavy,
že to je prej od 350 HP oúplnej vabank.

Vždycky když poslouchám babky ve frontě u kasy, tak se všechny drží za hlavy,
že to je prej od 350 HP oúplnej vabank.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1326
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ja jsem je davat musel ,protoze mam jeste Whiteblok, u meho se to doporuceje uz pri 300 Hp. Tak preju hlavne pevne nervy pri dalsim zvysovani vykonu,mas to dobre rozjete...hlavne vydrzet.kishmick píše:Čau. Díky!Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...)
!!!


_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Objevili jsme nový zdroj na dnes již nedostatkové turbo K24 !!! U našich severních sousedů (Polsko) se repasují hromady K24 (nejspíše pocházejících z Anglie-z policejních S60tek - kdysi honících motorkáře kolem Londýna
). Opět jsme se stali "pokusnými králíky" a jednu repasovanou K24 (cca za 1/3 ceny) z Polska jsme vzali pro sebe. A je vidět, že jsme neprohloupili. Vypadá dobře, má nový "vniřnosti" a snad nějakou dobu vydrží (než asi přejdeme na 20T Kinugawa). P.S. Minulý rok tady tohle turbo zoufale sháněli asi 2 lidi a mluvilo se o tom, že už není v celý Evropě. Omyl! Těsně vedle nás se jich válí celý hromady!!! 


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
S60 je proste neokoukatelna... kor T5...
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
Offline
- Příspěvky: 1326
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
"než asi přejdeme na 20T Kinugawa" tak na tuhle znacku bych zrovna nepechazel.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau! Máš pravdu. Jednak je velikostí 20T(i Mitsubishi atd.) skoro stejná (jen o málo větší), než K24 a potom... - Kinugawa TD04HL-20TGTX je další varianta (o trochu levnější), než Mitsubischi TD04HL-20T...od jiných výrobců. Lidi je kupujou (a ladiči ve světě taky), protože je prostě plug and play (a u volva moc na výběr nemáš). Asi by možná odešla za kratší čas, než nová K24, ale za to stojí o něco míň(Aliexpress) a kdybych měl např. S60R a netunil to(moc nejezdil atd.),tak do ní klidně jdu. Já teď v nejbližší době objednám určitě kompresorový kolečko od ARD-tu 11-ti lopatkovou variantu. Zůstanu tedy určitě nějakej čas u K24. Je to super turbo na každodenní ježdění a i na "blbnutí". Zvládne v poho výkon 200 až 400koní (s úpravama). Zabírá už od nižších otáček (kolem 2500tis.) a když tomu naložíš, tak skvěle drží tlak okolo 6500tis a tlak se nepropadá-drží. Je to taky o softu - s D5T5 (s ARD) jsme spokojený. Žádnej problém. Bohužel u tohohle turba je předpoklad, že tlak 1.6 baru nevydrží věčně (jde i tlak 1.
. Tohle "středně malý" turbo máme nalazený na horní hranici výkonu. Co jsem koukal, ty jsi bral 22T z ARD? Tam bude asi trochu problém s prodlevou? V nižších otáčkách ti to asi moc nepojede? Ale turbo je to skvělý, máš tam rezervu!!! Já bych ho vyzkoušel taky, ale jedině s kovanýma ojnicema.
Dodatek:
Ještě k polskýmu repasu (co je na fotkách výše): teď zjišťujeme, že jsme byli opravdu první, kdo si lajsnul objednat "polský repas" na českém aukru!!! Turba jsou tam už skoro rok a za tu dobu si tam nikdo nic neobjednal. No, naše "odvaha" (nebo snad zoufalost
) se nám docela vyplatila, jsou v pohodě... P.S. : Co jsem se ptal, tak těch K24 je tam ještě 10 kusů-že bysme vzali ještě jedno
???!!!


Dodatek:
Ještě k polskýmu repasu (co je na fotkách výše): teď zjišťujeme, že jsme byli opravdu první, kdo si lajsnul objednat "polský repas" na českém aukru!!! Turba jsou tam už skoro rok a za tu dobu si tam nikdo nic neobjednal. No, naše "odvaha" (nebo snad zoufalost


Naposledy upravil(a) kishmick dne 20 led 2021 16:58, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1326
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Tak 22T bere dobre kolem 3000ot. Jeste premyslim o 9 lpatkove vrtulce. Ted mam 11 lopatkovou. Ale jsem spokojenej a dal uz nepujdu. Staci. Uz se chci zacit venovat interieru...
) teda pokud nepujde auto z domu. 


_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé