Volvo S 60 2.4 T5
Motor: B5244 T5 - benzín, turbo: BorgWarner KKK K24(č.5324-970-7401)
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní lazeno D5T5-cca 400 hp)
Rok výroby - MY 2005 (facelift), výbava: MOMENTUM
Původ: Německo (Nürtingen)
Nájezd: 190.000 km
Manuál - "šestikvalt", převodovka: č. M66
FWD-"předokolka"
Barva: šedá-metal
Původem z Německa (kde mělo dva majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Cena auta byla 6 tis. Euro. Hned po přihlášení se auto začalo ladit na větší výkon. 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo K24, větší ojnice-jako v "R"-ku, větší brzdy- 316mm kotouče), který jde snadno upravit až k hranici 400HP, bez větších zásahů do motoru. Takže prostor pro další ladění je tady docela velkej

Úpravy:
Kola: aludisky BBS CK 007 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Sportovní nerez.výfuk BSR-Sport flow 2,5“
3“ downpipe vlastní výroby (bez katu)
Zelené vstřikovače Bosch 465cc (č. 0280155968)
Intercooler FMIC Jap parts
Sání k turbu-průměr 80mm (silikon, hliník) - vlastní výroba
Sportovní vzduch. filtr (JR filters, K&N, EPMAN-24cm atd...)
Tlakový TurboKit BSR- (2x-hliník.trubky od turba , 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer vlastní výroby-textit-2mm
HD TCV ventil Porsche (Pierburg-PG 7.22908.03.0)
Blow-off: HKS SQV IV- (otevřený, uzavřený), úplně ucpaný BOV, Forge (žlutá pružina)
Snížené pružiny Eibach -35mm
Budík turba, pojistný tlak. ventil 1.6 baru
Folie SunTek – zatmavení zadních skel ( propustnost-15% )
Rozpěrná tyč nad zadními tlumiči (vlastní výroba)
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -cca 400 bhp