Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Ahoj všichni! Přidávám opožděně topik se svým nejnovějším-volvím přírůstkem. Je to:

Volvo S 60 2.4 T5 2005
Motor: B5244 T5 - benzín, turbo: KKK K24
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní nalazeno D5T5-cca 400 hp)
Rok výroby: 2005 (Facelift), výbava: MOMENTUM
Původ: Německo (Nürtingen)
Nájezd: 190.000 km
Manuál - "šestikvalt", převodovka: M66
FWD-"předokolka"
Barva: šedá-metal

Původem z Německa (kde mělo dva majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Cena auta byla 6 tis. Euro. Hned po přihlášení se auto začalo postupně upravovat na větší výkon (za tímto účelem bylo vlastně, z větší části, koupeno). 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo K24, větší ojnice-jako v "R"-ku, větší brzdy- 316mm kotouče), takže prostor pro další úpravy výkonu je tady docela velkej :shock:. Nebudu se dlouze rozepisovat a postupně budu doplňovat seznam+fota, kde budou úpravy, které se na autě dělali a ještě dělat budou.... snad to pomůže i ostatním...

Úpravy:
Kola: disky BBS CK 007 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Sportovní výfuk BSR-Sport flow 2,5“
3“ downpipe vlastní výroby (kat 200cell BSR), 2.verze je bez katu (střídám je)
Zelené vstřikovače Bosch 465cc
Intercooler FMIC Jap parts
Sportovní vzduch. filtr od BSR (JR filters)
Tlakový TurboKit BSR- (2x-trubky od turba , 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer vlastní výroby-textit-2mm
HD TCV ventil Porsche(Pierburg-PG 7.22908.03.0)
Blow-off ventil: HKS SQV IV- (otevřený, uzavřený), úplně ucpaný BOV
Snížené pružiny Bilstein -35mm
Budík turba, pojistný tlak. ventil 1.6 baru
Folie SunTek – zatmavení zadních skel ( propustnost-15% )
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -cca 400 bhp
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 23 bře 2020 20:29, celkem upraveno 12 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2612
Registrován: 26 zář 2018 19:44
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Warcz »

Pěkné žihadlo. Nemáš více fotek ze zástavby toho budíku místo výdechu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Díky. No, v tom výdechu jen vylomíš kleštěma 5 lamel uprostřed a pak ho tam nějak nalepíš černym lepidlem (jednu spodní a 2 horní lamely tam necháš) a on tam pak pěkně pásne. Musí bejt ovšem 52 mm v průměru. (je to vidět na videu: " ).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 črc 2019 17:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2612
Registrován: 26 zář 2018 19:44
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Warcz »

Aha :-))) Jsem si říkal jak jsi to tam eseticky vpasoval.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 875
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A nedelali tedka sinka a imrija basstlovi neco takoveho na 3D tiskarne?
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Po týdnu testování můžu s klidem říct, že "trubkovej" kit od turba k sání od BSR je hodně v pohodě. Přiznám se, že jsem ho vzal, protože byl asi o 4 tisíce levnější, než konkurence, ale neshledali jsme na něm nejmenší chybu. Nabízeji ho teprve chvíli a myslim, že ho tady ještě nikdo netestoval (pro ty, co se rozhodujou, jestli vzít, nebo nevzít).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 říj 2019 08:40, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 875
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A nepouziva BSR veci od do88?
Ja kdyz koukam na jejich stranky tak mi tam vyskakuji prave tyto sety okolo 5000tis. od do88...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

BSR samozřejmě prodává i do88 už od začátku (a jiný značky). Ale myšleno bylo výroba BSR. Jako, že si to sami vyráběji. Chodí to ze Švédska a na krabici jsou taky BSR švédský potisky. ( Kde na to berou materiál nevim), ale s do88 to určitě nebude mít nic společnýho. Kdyžtak mě opravte-jestli se pletu.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 875
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A kde jsi to nasel ja na strankach BSR vidim jen produkty do88...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau. Je to tam (na stránkách BSR), ale jen asi na auta 2001-2007. Jak koukám, ty máš 2008,2009. Tak budeš muset vzít asi do88.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 875
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

jj koukal jsem na sve cabrio a tam je jen ten kit od do88 za 5tis...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dnešní instalace pojistného ventilu 1.6 baru. Je to normální pojistný ventil na vzduch (jen s větší přesností-na desetiny baru), který se používá v průmyslu. Zkoušíme ho na tlakovém vedení. Má plnit funkci pojistnou(aby tlak nepřekročil 1.6 baru) a pomocnou, kdy pomáhá upustit tlak, ještě, než nastoupí blow-off ventil (pomáhá eliminovat prodlevu blow offu). Je super, protože mi zmizelo brutální klepání originál.blow-offu, když se po ubrání plynu rychle vracel-sepnul. A budeme mít jistotu, že nikdy "nenafoukneme" trubky do vysokýho tlaku (nad 1.6 baru už se podle ostatních lidí na netu dost snižuje životnost turba K24) !!! Volili jsme cca o 1 desetinu víc, než tlačí turbo (nám tlačí "zatím" 1.45 - takže 1.6)
Oprava: Konečně jsme dosáhli tlaku 1.6 baru (chip D5T5 - ARD) a i poté (při stejném tlaku, jako tlačí turbo) se ventil chová úplně skvěle!!! Při akceleraci drží tlak 1.6 baru do poslední chvíle a pak rychle malinko upustí při uvolnění plynu, ještě než se otevře blow off...senzace!!! :) Náš patent !!! :%)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 říj 2019 15:47, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2622
Registrován: 20 kvě 2017 19:33
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od python.p »

Golden czech hande...




Na tohle jsem si hned vzpomněl. Sorry. Nemyslím to zle, tenhle zlepšovák mi přijde hodně fajn.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Díky. :) Přikládám fotku originálního air boxu (který je u T5 a R verze), který se v základu docela povedl a který by měl stačit údajně až do 500 HP. Já jsem dal sportovní vložku, která je docela dobrá (a která taky házela ze začátku chybu -"mrcha"). Foceno bez krytu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Krátké video, jak tlakuje na 1.6 baru po chipu od D5T5 (ARD "stage 3").... "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 985
Registrován: 07 bře 2013 19:42
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Cau. Auto krasne. Fakt moc!!! Jen jedna otazka... Ty mas kovane ojnice? Tlak 1.6bar je teda uz mazec. Vim ze P2 vydrzi daleko vic ale.....
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2622
Registrován: 20 kvě 2017 19:33
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od python.p »

Na tolik kobyl to podle mě chce už to AWD... ale někoho baví pálit gumy. :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1915
Registrován: 28 lis 2014 21:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jenže takovej výkon Volví AWD už těžko dlouhodobě ustojí bez ztráty kytičky :(
Vždycky když poslouchám babky ve frontě u kasy, tak se všechny drží za hlavy,
že to je prej od 350 HP oúplnej vabank.
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 985
Registrován: 07 bře 2013 19:42
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

kishmick píše:Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!
Ja jsem je davat musel ,protoze mam jeste Whiteblok, u meho se to doporuceje uz pri 300 Hp. Tak preju hlavne pevne nervy pri dalsim zvysovani vykonu,mas to dobre rozjete...hlavne vydrzet. :good: :good:
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Objevili jsme nový zdroj na dnes již nedostatkové turbo K24 !!! U našich severních sousedů (Polsko) se repasují hromady K24 (nejspíše pocházejících z Anglie-z policejních S60tek - kdysi honících motorkáře kolem Londýna :D ). Opět jsme se stali "pokusnými králíky" a jednu repasovanou K24 (cca za 1/3 ceny) z Polska jsme vzali pro sebe. A je vidět, že jsme neprohloupili. Vypadá dobře, má nový "vniřnosti" a snad nějakou dobu vydrží (než asi přejdeme na 20T Kinugawa). P.S. Minulý rok tady tohle turbo zoufale sháněli asi 2 lidi a mluvilo se o tom, že už není v celý Evropě. Omyl! Těsně vedle nás se jich válí celý hromady!!! :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

carlito
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 10 dub 2015 01:11
Bydliště: Horovice
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od carlito »

S60 je proste neokoukatelna... kor T5...

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 985
Registrován: 07 bře 2013 19:42
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

"než asi přejdeme na 20T Kinugawa" tak na tuhle znacku bych zrovna nepechazel.....
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 08 úno 2015 19:14
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Máš pravdu. Jednak je 20T skoro stejná, jako K24 a potom - Kinugawa TD04HL-20T GTX je lacinější varianta(kopie) TD04HL, kterou lidi kupujou (a ladiči ve světě taky), protože je prostě plug and play (a u volva moc na výběr nemáš) a odešla by možná za poloviční čas, než K24. Za to stojí ale polovic a kdybych měl S60R a netunil to,tak do ní klidně jdu. Já teď v nejbližší době objednám určitě kompresorový kolečko od ARD-tu 11-ti lopatkovou variantu. Mělo by přidat asi 40 koní. Zůstanem tedy nějakej čas určitě u K24. Je to super turbo na každodenní ježdění a i na "blbnutí". Zvládne výkon 200 až 400koní(s úpravama). Zabírá už od nižších otáček (kolem 2500tis.) a když tomu naložíš, tak skvěle drží tlak okolo 6500tis a tlak se nepropadá-drží. Je to taky o softu - s D5T5 (s ARD) jsme spokojený. Žádnej problém. Bohužel u tohohle turba je předpoklad, že tlak 1.6 baru nevydrží věčně. Tohle "středně malý" turbo máme nalazený na horní hranici výkonu. Co jsem koukal, ty jsi bral 22T z ARD? Tam bude asi trochu problém s prodlevou. V nižších otáčkách ti to asi moc nepojede. Ale turbo je to skvělý, máš tam rezervu. Já bych ho vyzkoušel taky, ale jedině s kovanýma ojnicema !!!
Dodatek:
Ještě k polskýmu repasu (co je na fotkách výše): teď zjišťujeme, že jsme byli opravdu první, kdo si lajsnul objednat "polský repas" na českém aukru!!! Turba jsou tam už skoro rok a za tu dobu si tam nikdo nic neobjednal. No, naše "odvaha" (nebo snad zoufalost :%) ) se nám docela vyplatila, jsou v pohodě... P.S. : Co jsem se ptal, tak těch K24 je tam ještě 10 kusů-že bysme vzali ještě jedno :crazy: ???!!!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 15 zář 2019 08:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 985
Registrován: 07 bře 2013 19:42
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak 22T bere dobre kolem 3000ot. Jeste premyslim o 9 lpatkove vrtulce. Ted mam 11 lopatkovou. Ale jsem spokojenej a dal uz nepujdu. Staci. Uz se chci zacit venovat interieru... :-)) teda pokud nepujde auto z domu. :-)
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zpět na „Galerie uživatelů“