Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.
  • Autor
  • Zpráva
kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Ahoj všichni! Přidávám opožděně topik se svým nejnovějším-volvím přírůstkem. Je to:

Volvo S 60 2.4 T5
Motor: B5244 T5 - benzín, turbo: BorgWarner KKK K24(č.5324-970-7401)
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní lazeno D5T5-cca 400 hp)
Rok výroby - MY 2005 (facelift), výbava: MOMENTUM
Původ: Německo (Nürtingen)
Nájezd: 190.000 km
Manuál - "šestikvalt", převodovka: č. M66
FWD-"předokolka"
Barva: šedá-metal

Původem z Německa (kde mělo dva majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Cena auta byla 6 tis. Euro. Hned po přihlášení se auto začalo ladit na větší výkon. 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo K24, větší ojnice-jako v "R"-ku, větší brzdy- 316mm kotouče), který jde snadno upravit až k hranici 400HP, bez větších zásahů do motoru. Takže prostor pro další ladění je tady docela velkej :shock:. Nebudu se dlouze rozepisovat a postupně budu doplňovat seznam dílů+fota, kde budou úpravy, které se na autě dělaly a ještě dělat budou.... snad to pomůže i ostatním, kteří se vydají stejnou cestou...

Úpravy:
Kola: aludisky BBS CK 007 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Sportovní nerez.výfuk BSR-Sport flow 2,5“
3“ downpipe vlastní výroby (bez katu)
Zelené vstřikovače Bosch 465cc (č. 0280155968)
Intercooler FMIC Jap parts
Sání k turbu-průměr 80mm (silikon, hliník) - vlastní výroba
Sportovní vzduch. filtr (JR filters, K&N, EPMAN-24cm atd...)
Tlakový TurboKit BSR- (2x-hliník.trubky od turba , 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer vlastní výroby-textit-2mm
HD TCV ventil Porsche (Pierburg-PG 7.22908.03.0)
Blow-off: HKS SQV IV- (otevřený, uzavřený), úplně ucpaný BOV, Forge (žlutá pružina)
Snížené pružiny Eibach -35mm
Budík turba, pojistný tlak. ventil 1.6 baru
Folie SunTek – zatmavení zadních skel ( propustnost-15% )
Rozpěrná tyč nad zadními tlumiči (vlastní výroba)
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -cca 400 bhp
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 14 lis 2020 09:40, celkem upraveno 13 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Warcz »

Pěkné žihadlo. Nemáš více fotek ze zástavby toho budíku místo výdechu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Díky. No, v tom výdechu jen vylomíš kleštěma 5 lamel uprostřed a pak ho tam nějak nalepíš černym lepidlem (jednu spodní a 2 horní lamely tam necháš) a on tam pak pěkně pásne. Musí bejt ovšem 52 mm v průměru. (je to vidět na videu: " ).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 črc 2019 17:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Warcz »

Aha :-))) Jsem si říkal jak jsi to tam eseticky vpasoval.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1105
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A nedelali tedka sinka a imrija basstlovi neco takoveho na 3D tiskarne?
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160kW 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190kW 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Po týdnu testování můžu s klidem říct, že "trubkovej" kit od turba k sání od BSR je hodně v pohodě. Přiznám se, že jsem ho vzal, protože byl asi o 4 tisíce levnější, než konkurence, ale neshledali jsme na něm nejmenší chybu. Nabízeji ho teprve chvíli a myslim, že ho tady ještě nikdo netestoval (pro ty, co se rozhodujou, jestli vzít, nebo nevzít).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 26 říj 2019 08:40, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1105
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A nepouziva BSR veci od do88?
Ja kdyz koukam na jejich stranky tak mi tam vyskakuji prave tyto sety okolo 5000tis. od do88...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160kW 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190kW 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

BSR samozřejmě prodává i do88 už od začátku (a jiný značky). Ale myšleno bylo výroba BSR. Jako, že si to sami vyráběji. Chodí to ze Švédska a na krabici jsou taky BSR švédský potisky. ( Kde na to berou materiál nevim), ale s do88 to určitě nebude mít nic společnýho. Kdyžtak mě opravte-jestli se pletu.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1105
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

A kde jsi to nasel ja na strankach BSR vidim jen produkty do88...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160kW 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190kW 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau. Je to tam (na stránkách BSR), ale jen asi na auta 2001-2007. Jak koukám, ty máš 2008,2009. Tak budeš muset vzít asi do88.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1105
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Blade »

jj koukal jsem na sve cabrio a tam je jen ten kit od do88 za 5tis...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160kW 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190kW 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Dnešní instalace pojistného ventilu 1.6 baru. Je to normální pojistný ventil na vzduch (jen s větší přesností-na desetiny baru), který se používá v průmyslu. Zkoušíme ho na tlakovém vedení. Má plnit funkci pojistnou(aby tlak nepřekročil 1.6 baru) a pomocnou, kdy pomáhá upustit tlak, ještě, než nastoupí blow-off ventil (pomáhá eliminovat prodlevu blow offu). Je super, protože mi zmizelo brutální klepání originál.blow-offu, když se po ubrání plynu rychle vracel-sepnul. A budeme mít jistotu, že nikdy "nenafoukneme" trubky do vysokýho tlaku (nad 1.6 baru už se podle ostatních lidí na netu dost snižuje životnost turba K24) !!! Volili jsme cca o 1 desetinu víc, než tlačí turbo (nám tlačí "zatím" 1.45 - takže 1.6)
Oprava: Konečně jsme dosáhli tlaku 1.6 baru (chip D5T5 - ARD) a i poté (při stejném tlaku, jako tlačí turbo) se ventil chová úplně skvěle!!! Při akceleraci drží tlak 1.6 baru do poslední chvíle a pak rychle malinko upustí při uvolnění plynu, ještě než se otevře blow off...senzace!!! :) Náš patent !!! :%)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 říj 2019 15:47, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

python.p
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3367
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od python.p »

Golden czech hande...




Na tohle jsem si hned vzpomněl. Sorry. Nemyslím to zle, tenhle zlepšovák mi přijde hodně fajn.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Díky. :) Přikládám fotku originálního air boxu (který je u T5 a R verze), který se v základu docela povedl a který by měl stačit údajně až do 500 HP. Já jsem dal sportovní vložku, která je docela dobrá (a která taky házela ze začátku chybu -"mrcha"). Foceno bez krytu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Krátké video, jak tlakuje na 1.6 baru po chipu od D5T5 (ARD "stage 3").... "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1056
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Cau. Auto krasne. Fakt moc!!! Jen jedna otazka... Ty mas kovane ojnice? Tlak 1.6bar je teda uz mazec. Vim ze P2 vydrzi daleko vic ale.....
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

python.p
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3367
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od python.p »

Na tolik kobyl to podle mě chce už to AWD... ale někoho baví pálit gumy. :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2740
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jenže takovej výkon Volví AWD už těžko dlouhodobě ustojí bez ztráty kytičky :(
Vždycky když poslouchám babky ve frontě u kasy, tak se všechny drží za hlavy,
že to je prej od 350 HP oúplnej vabank.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1056
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

kishmick píše:Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!
Ja jsem je davat musel ,protoze mam jeste Whiteblok, u meho se to doporuceje uz pri 300 Hp. Tak preju hlavne pevne nervy pri dalsim zvysovani vykonu,mas to dobre rozjete...hlavne vydrzet. :good: :good:
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Objevili jsme nový zdroj na dnes již nedostatkové turbo K24 !!! U našich severních sousedů (Polsko) se repasují hromady K24 (nejspíše pocházejících z Anglie-z policejních S60tek - kdysi honících motorkáře kolem Londýna :D ). Opět jsme se stali "pokusnými králíky" a jednu repasovanou K24 (cca za 1/3 ceny) z Polska jsme vzali pro sebe. A je vidět, že jsme neprohloupili. Vypadá dobře, má nový "vniřnosti" a snad nějakou dobu vydrží (než asi přejdeme na 20T Kinugawa). P.S. Minulý rok tady tohle turbo zoufale sháněli asi 2 lidi a mluvilo se o tom, že už není v celý Evropě. Omyl! Těsně vedle nás se jich válí celý hromady!!! :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

carlito
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 6 roků
Bydliště: Horovice
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od carlito »

S60 je proste neokoukatelna... kor T5...

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1056
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

"než asi přejdeme na 20T Kinugawa" tak na tuhle znacku bych zrovna nepechazel.....
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 360
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 ARD, V70II 2.4i LPG BSR
Bydliště: Milevsko

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od kishmick »

Čau! Máš pravdu. Jednak je velikostí 20T(i Mitsubishi atd.) skoro stejná (jen o málo větší), než K24 a potom... - Kinugawa TD04HL-20TGTX je další varianta (o trochu levnější), než Mitsubischi TD04HL-20T...od jiných výrobců. Lidi je kupujou (a ladiči ve světě taky), protože je prostě plug and play (a u volva moc na výběr nemáš). Asi by možná odešla za kratší čas, než nová K24, ale za to stojí o něco míň(Aliexpress) a kdybych měl např. S60R a netunil to(moc nejezdil atd.),tak do ní klidně jdu. Já teď v nejbližší době objednám určitě kompresorový kolečko od ARD-tu 11-ti lopatkovou variantu. Zůstanu tedy určitě nějakej čas u K24. Je to super turbo na každodenní ježdění a i na "blbnutí". Zvládne v poho výkon 200 až 400koní (s úpravama). Zabírá už od nižších otáček (kolem 2500tis.) a když tomu naložíš, tak skvěle drží tlak okolo 6500tis a tlak se nepropadá-drží. Je to taky o softu - s D5T5 (s ARD) jsme spokojený. Žádnej problém. Bohužel u tohohle turba je předpoklad, že tlak 1.6 baru nevydrží věčně (jde i tlak 1.8). Tohle "středně malý" turbo máme nalazený na horní hranici výkonu. Co jsem koukal, ty jsi bral 22T z ARD? Tam bude asi trochu problém s prodlevou? V nižších otáčkách ti to asi moc nepojede? Ale turbo je to skvělý, máš tam rezervu!!! Já bych ho vyzkoušel taky, ale jedině s kovanýma ojnicema. :%)
Dodatek:
Ještě k polskýmu repasu (co je na fotkách výše): teď zjišťujeme, že jsme byli opravdu první, kdo si lajsnul objednat "polský repas" na českém aukru!!! Turba jsou tam už skoro rok a za tu dobu si tam nikdo nic neobjednal. No, naše "odvaha" (nebo snad zoufalost :%) ) se nám docela vyplatila, jsou v pohodě... P.S. : Co jsem se ptal, tak těch K24 je tam ještě 10 kusů-že bysme vzali ještě jedno :crazy: ???!!!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 20 led 2021 16:58, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r.2005 290 kW Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nyní: Volvo V70II 2.4i r.2001 135 kW LPG Kishmick - V70 II 2.4i LPG

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1056
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Bydliště: Brno

Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak 22T bere dobre kolem 3000ot. Jeste premyslim o 9 lpatkove vrtulce. Ted mam 11 lopatkovou. Ale jsem spokojenej a dal uz nepujdu. Staci. Uz se chci zacit venovat interieru... :-)) teda pokud nepujde auto z domu. :-)
_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zpět na „Galerie uživatelů“