Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Spíše i řadičku by to pak chtělo Polestar (nevím proč jsem kupoval R-design ).
No, už to tady Pepovi trošku plevelíme.
No, už to tady Pepovi trošku plevelíme.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2: Nosound89: A nezapomeň na Polestar pedály, který jsou nepatrně jiné, než R-design.
Rozdíl tam je. Nové sedačky máji jemnější/menší texturu. Staré mají jinou kůži na bočnicích, která mi přijde texturou a na hmat stejná jako u nových sedadel, ovšem v části opěrky a sedáku je kůže s nepatrně hrubší/větší texturou. Viz foto bočnice a opěradla. Levá strana - staré Summum sedadlo. Práva strana - nové Summum/sport sedadlo.lkopcansky píše: ↑08 zář 2022 08:10 Vidíš rozdiel v type kože medzi predFl a poFl? Viem porovnať kožu u S60 MY12 Summum a XC60 MY2015 Summum. V S60 je koža oveľa jemnejšia a v XC60 je taká plechovejšia...Až by som povedal, že v S60 je koža a v XC60 jej napodobenina(Ekokoža?)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Je to tím, že ty nové jsou ze syntetické eko kůže (plast) a většinou nemají nic moc trvanlivost. Dávali se nějak od přelomu MY14/15 , jen Inscription a R-Design měl přírodní kůži.
Jinak R-Design sedačky jsou identické s Polestar sedačkami, jen bez loga "Polestar" a mají navíc prošití modrou nití, jsou vždy v Alcantaře. R-Design mohl být i v celokůži.
Jinak sedačky přední + zadní z S/V60 pasují i do XC/V70 a S80. takže není problém si dát ty ultra mega pohodlné alcantarové R-Design sedačky z S/V60 třeba do S80.
Jinak k tématu, za mě rozhodně super funkční upgrade, ty standardní sedačky jsou na dynamičtější jízdu dost k prdu. A navíc jsou ty sportovní hezčí.
Jinak R-Design sedačky jsou identické s Polestar sedačkami, jen bez loga "Polestar" a mají navíc prošití modrou nití, jsou vždy v Alcantaře. R-Design mohl být i v celokůži.
Jinak sedačky přední + zadní z S/V60 pasují i do XC/V70 a S80. takže není problém si dát ty ultra mega pohodlné alcantarové R-Design sedačky z S/V60 třeba do S80.
Jinak k tématu, za mě rozhodně super funkční upgrade, ty standardní sedačky jsou na dynamičtější jízdu dost k prdu. A navíc jsou ty sportovní hezčí.
_________________
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Přesně tak, boční vedení u S80II je nulové.
Ano, není to sportovní auto, ale např u V8 nějaké lepší být mohly.
Jen se jim asi nechtělo vyvíjet sportovní sedačky pro motorizaci, která se vyrobí v nejméně kusech.
to Thor, takže i zadní z V60 půjdou do S80 s tím, že všude pěkně sednou? A nevíš jestli i konektory (hlavně pro přední) budou totožné?
Ano, není to sportovní auto, ale např u V8 nějaké lepší být mohly.
Jen se jim asi nechtělo vyvíjet sportovní sedačky pro motorizaci, která se vyrobí v nejméně kusech.
to Thor, takže i zadní z V60 půjdou do S80 s tím, že všude pěkně sednou? A nevíš jestli i konektory (hlavně pro přední) budou totožné?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ne, z V60 do S80 nepůjdou. Jdou vždy z V do V a z S do S
Takže ty potřebuješ z S60 aby ti šli zadky do S80.
Konektory jsou vždy stejné.
Liší se případně jen to, jestli je tam předpínač pásu nebo ne ale to stačí přehodit z původní sedačky.
Takže ty potřebuješ z S60 aby ti šli zadky do S80.
Konektory jsou vždy stejné.
Liší se případně jen to, jestli je tam předpínač pásu nebo ne ale to stačí přehodit z původní sedačky.
_________________
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
A takže VORy jsou r-designy z jiné "látky"? A Polestary jsou R-designy z alkantary? Od pohledu mi připadají VORy trochu odlehčenější, ale třeba to dělá jenom ta barva...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ano, dělá to jen barva . Pro upřesnění Polestar byl vždy jen a pouze v alcantaře a modrá nit.
R-Design mohl být jak v celokůži tak v alcantaře a aby toho nebylo málo, ještě se podle MY lišilo u R-Design sedaček, jestli měli na opěradle vyšito "R-Design" nebo ne.
Jinak jak už zde padlo, R-Design tvar sedadel mělo vždy i VOR.
A tyto co má Pep jsou v ceníku vždy značené jako "Sport Leather seats"
R-Design mohl být jak v celokůži tak v alcantaře a aby toho nebylo málo, ještě se podle MY lišilo u R-Design sedaček, jestli měli na opěradle vyšito "R-Design" nebo ne.
Jinak jak už zde padlo, R-Design tvar sedadel mělo vždy i VOR.
A tyto co má Pep jsou v ceníku vždy značené jako "Sport Leather seats"
_________________
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Díky Thore za objasnění a zajímavé info k sedačkám!
Jinak dnes byly sedačky otestovány spolujezdcem a objevil jsem jednu nepříjemnost, a to že auto přestalo hlástit nepřipoutaného spolujezdce. Otázka zní, budou fungovat airbagy, když bude spolujezdec připoutaný? Když jsem koukal do Vidy, tak v parametrech SRS se jeví airbag spolujezdce jako aktivní a zapnutí pásu auto detekuje, ptám se pro klid v duši. Každopádně předpokládám, že to je výměnou zámku pásu z 2 konektorového, jehož druhý konektor se zapojuje do OWS jednotky za zámek s jedním kabelem, snímačem zapnutého pásu. Viz foto. Otázka zní, lze tento novější typ, jenž se zapojuje do OWS jednotky napárovat s autem?
Jinak dnes byly sedačky otestovány spolujezdcem a objevil jsem jednu nepříjemnost, a to že auto přestalo hlástit nepřipoutaného spolujezdce. Otázka zní, budou fungovat airbagy, když bude spolujezdec připoutaný? Když jsem koukal do Vidy, tak v parametrech SRS se jeví airbag spolujezdce jako aktivní a zapnutí pásu auto detekuje, ptám se pro klid v duši. Každopádně předpokládám, že to je výměnou zámku pásu z 2 konektorového, jehož druhý konektor se zapojuje do OWS jednotky za zámek s jedním kabelem, snímačem zapnutého pásu. Viz foto. Otázka zní, lze tento novější typ, jenž se zapojuje do OWS jednotky napárovat s autem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
S tím párováním si nejsem jistý. Starší typy mají OWS integrovaný do sedáku. U toho novějšího typu nevím jak to pozná zatížení sedačky. Určitě to bude řešené podobně a neměl by být problém to zprovoznit.
Každopádně airbagy jsou funkční vždy, ledaže by byl vyloženě vypnutý spínačem z boku palubky.
Každopádně airbagy jsou funkční vždy, ledaže by byl vyloženě vypnutý spínačem z boku palubky.
_________________
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Super, díky za info!
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Kola a pneu zapsána v TP. Bylo to trochu složitější , každopádně tímto děkuji JirkaTDI za zařízení potřebné dokumentace.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Řidičova sedačka je konečně na místě. Původně jsem ji prohazoval již minulý čtvrtek, ale po výměně jsem dostával chybu SRS-B00791A a jelikož jsem neměl čas na laborovaní, tak jsem sedačku zase prohodil za starou. Každopádně chyba byla nalezena, způsobovala to absence rezistoru, který se po svolávací akci R10029 dává na místo předpínačů. Druhá chyba byla v samotném kabelu, který byl “prošlehlý”, takže jsem jej vyměnil za kabel ze staré sedačky a nyní je jednotka SRS bez chyb a sedačka funguje.
Dále mne ještě čeká demontáž zbytku kabelu po RSE a poté přehození zadních sedaček.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ty sedačky jsou luxusní!
Až se z toho začínám dívat po S60
Až se z toho začínám dívat po S60
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Jsou boží, jsem se namlsal u V60 a pak když sednu do XC70, tak tam lítám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ano, ano, potvrzuji. Konečně se nemusím tolik v zatáčkách zapírat levou nohou. Škoda, že je nemontovali už od začátku výroby. Přitom předchozí generace S60 měla snad hned od začátku pro silnější motorizace sedačky s lepším bočním vedením, něž bylo tady.
@Nosound89 Tak počítej s tím, že 2. generace S60 je značně nepraktická, oproti S80.
@Nosound89 Tak počítej s tím, že 2. generace S60 je značně nepraktická, oproti S80.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Nepraktická? To myslíš kufr? Nebo absence odvětrávání?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ano, myslím kufr, který je menší, než v 1. generaci S60.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Kufr je v pohodě, na kočárek nám stačí jedno auto a to je S80.
Druhé pouze na vození do školky (takže 4 dveře).
Druhé pouze na vození do školky (takže 4 dveře).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Přezuto na zimní. U té příležitosti jsem namontoval zástěrky a vymetl bordel v prazích. Přední lapače nečistot jsou origo Volvo a zadní jsou Skandix. Dále pak byl v servisu vyměněný pravý homokinetický kloub a proběhla montáž repasovaných vstřikovačů. Na jaro tu pak mám přichystaný nějaký “tuzing”, ale o tom až později.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Dlouho jsem sem nic nepřidal. Od doby posledního příspěvku byly repasovány vstřiky, druhej homokineťák (cca půl roku po repasu pravého) a proběhlo přetěsnění úhlovky.
Dneska jsem se pustil do rozleštění světel, které jsem dlouho odkládal. Při vyndavání pravého světla jsem našel za led světlem poklad - kovaný vořech patnáctku.
Jinak výsledek “renovace” světel je určitě lepší, než původní stav, avšak k dokonalosti to má daleko. Na “renovaci” jsem použil vapron a poté jsem světla ošetřil “nano” přípravkem, který chrání proti ÚV.
Dneska jsem se pustil do rozleštění světel, které jsem dlouho odkládal. Při vyndavání pravého světla jsem našel za led světlem poklad - kovaný vořech patnáctku.
Jinak výsledek “renovace” světel je určitě lepší, než původní stav, avšak k dokonalosti to má daleko. Na “renovaci” jsem použil vapron a poté jsem světla ošetřil “nano” přípravkem, který chrání proti ÚV.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
A jakou jsi dal ochranu, taky mě to čeká, tak ať vím co je ověřené. Díky myslím co konrétně.
Když vidím tu cenu, tak si myslím, že 500, 1000, 2000, 3000 na mokro a pak leštící pasta, vyjde tak na 1/5 ceny a výsledek bude stejnej.
Když vidím tu cenu, tak si myslím, že 500, 1000, 2000, 3000 na mokro a pak leštící pasta, vyjde tak na 1/5 ceny a výsledek bude stejnej.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Použil jsem K2 LAMP PROTECT. Celkem mne to vyšlo na cca 600. 500 za komplet vapor z Alíku a 100 za tu vodičku. Každopádně se domnívám, že nejlepší výsledek bude mít použití bezbarvýho laku na světla místo leštící pasty. Nebo aspoň bych to takto udělal někdy příště…
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé