Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 PetrXC:
Jj, děkuji. Ano, nepatrný rozdíl by tam měl být. Rotační setrvačnost - auto bude nepatrně lépe zrychlovat, zpomalovat a mělo by to přinést nepatrně lepší pocit z řízení.
U Volva to asi tolik znát nebude, ale u malých lehkých aut váha kol dělá dost, jak píše Python.p.
2 kishmick:
Díky moc. Je to tak, v ČR je malý výběr. Fusion1 je má taky, ale bral jsem je od autorizovanýho dovozce pro ČR, JK-racing, které mohu jedině doporučit. Výborná domluva a cena lepší než u ostatních e-shopů.
2 Jakub Svoboda:
Krom toho, co jsem už na autě musel řešit, tak teď je to další servis, se kterým jsem při koupi nepočítal, páč mi prodávající říkal, že auto olej nežere. Takže hlava, kroužky a další drobnosti… Normální údržba. Krom toho, než jsem dával auto do servisu, tak se rozbily zámky, takže o Volvech P3 mám už jen to nejhorší mínění.
Jj, děkuji. Ano, nepatrný rozdíl by tam měl být. Rotační setrvačnost - auto bude nepatrně lépe zrychlovat, zpomalovat a mělo by to přinést nepatrně lepší pocit z řízení.
U Volva to asi tolik znát nebude, ale u malých lehkých aut váha kol dělá dost, jak píše Python.p.
2 kishmick:
Díky moc. Je to tak, v ČR je malý výběr. Fusion1 je má taky, ale bral jsem je od autorizovanýho dovozce pro ČR, JK-racing, které mohu jedině doporučit. Výborná domluva a cena lepší než u ostatních e-shopů.
2 Jakub Svoboda:
Krom toho, co jsem už na autě musel řešit, tak teď je to další servis, se kterým jsem při koupi nepočítal, páč mi prodávající říkal, že auto olej nežere. Takže hlava, kroužky a další drobnosti… Normální údržba. Krom toho, než jsem dával auto do servisu, tak se rozbily zámky, takže o Volvech P3 mám už jen to nejhorší mínění.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Na mé S80 to byl rozdíl brutální.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
I’m back (čti hlasem Arnolda…)
Další update v podobě pismenkového průjmu, poněvadž Švédská Alfa a.k.a. Mr*ka a.k.a. Money Pit a.k.a. Musel jsem prodat ledvinu a založit si Only Fans je zpátky ze servisu. Plně pojizdná a bez závad.
Začnu asi tím, že koupě tohoto vehiklu se ukázala jako: Jelikož auto, respektive motor musel jít na lehkou “skoro generálku”, kvůli nadměrné spotřebě oleje. Tímto děkuji šikovným pánům z Hájku u Červeného újezdu za provedenou opravu. Také zdravím na sever pány, kteří mi auto prodali s tím, že olej vůbec nežere - shořte v pekle.
Teď, ale trochu odbočím. Počas doby servisu jsem sedlal “městský rally speciál” Ford Fiesta Mk.5 1.6 Duratec Ghia. A musím říct, že tato malá lehká “motokára”, mne i přes všechny své neduhy, které má, dost bavila. Celkově auto, jeho atmosférický motor, krátké převody a řízení, ve kterém je něco cítit, baví a vybízí ke svižné jízdě. Ale zpátky k mému etalonu spolehlivosti a výčtu provedených oprav. Nejdříve byla sundána hlava a změřena ovalita válců. Ta se naštěstí ukázala v normě, tudíž blok motoru byl v pořádku a nemusel se tak shánět jiný. Následovalo odevzdání hlavy motoru na kompletní repas. Na repasu se ukázalo, že hlava prasklá není, tudíž tudy olej nemizel. Takže po repasu hlavy přišla na řadu kompletní výměna pístních kroužků. No a když byl motor tak hezky rozebrán, tak byly vyměněny i rozvody. Čili řetěz, napínáky a vodiči lišty. Drobnosti jako nové svíčky asi zmiňovat nebudu…
Takže abych to shrnul. Auto vlastním 3/4 roku a najel jsem s ním 6500 Km, z toho více než 3 měsíce trávilo po všech možných servisech. No a jaké je z toho poučení? I 17 let starý Ford je spolehlivější, než P3 Volvo a také nevěřit lidem -> příště si do kupní smlouvy vyloženě nechat napsat, kolik auto “žere” litrů oleje, aby se to dalo kdyžtak soudit.
Tím bych to asi zakončil…
Další update v podobě pismenkového průjmu, poněvadž Švédská Alfa a.k.a. Mr*ka a.k.a. Money Pit a.k.a. Musel jsem prodat ledvinu a založit si Only Fans je zpátky ze servisu. Plně pojizdná a bez závad.
Začnu asi tím, že koupě tohoto vehiklu se ukázala jako: Jelikož auto, respektive motor musel jít na lehkou “skoro generálku”, kvůli nadměrné spotřebě oleje. Tímto děkuji šikovným pánům z Hájku u Červeného újezdu za provedenou opravu. Také zdravím na sever pány, kteří mi auto prodali s tím, že olej vůbec nežere - shořte v pekle.
Teď, ale trochu odbočím. Počas doby servisu jsem sedlal “městský rally speciál” Ford Fiesta Mk.5 1.6 Duratec Ghia. A musím říct, že tato malá lehká “motokára”, mne i přes všechny své neduhy, které má, dost bavila. Celkově auto, jeho atmosférický motor, krátké převody a řízení, ve kterém je něco cítit, baví a vybízí ke svižné jízdě. Ale zpátky k mému etalonu spolehlivosti a výčtu provedených oprav. Nejdříve byla sundána hlava a změřena ovalita válců. Ta se naštěstí ukázala v normě, tudíž blok motoru byl v pořádku a nemusel se tak shánět jiný. Následovalo odevzdání hlavy motoru na kompletní repas. Na repasu se ukázalo, že hlava prasklá není, tudíž tudy olej nemizel. Takže po repasu hlavy přišla na řadu kompletní výměna pístních kroužků. No a když byl motor tak hezky rozebrán, tak byly vyměněny i rozvody. Čili řetěz, napínáky a vodiči lišty. Drobnosti jako nové svíčky asi zmiňovat nebudu…
Takže abych to shrnul. Auto vlastním 3/4 roku a najel jsem s ním 6500 Km, z toho více než 3 měsíce trávilo po všech možných servisech. No a jaké je z toho poučení? I 17 let starý Ford je spolehlivější, než P3 Volvo a také nevěřit lidem -> příště si do kupní smlouvy vyloženě nechat napsat, kolik auto “žere” litrů oleje, aby se to dalo kdyžtak soudit.
Tím bych to asi zakončil…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ale tak zase... Neříkej, že když to auto parkuješ, že se za ním neotočíš. Kdo ví, co za prase to mělo před tebou, takhle máš novej začátek. ... A navíc vypadá prostě gut.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ale jo, otočím se, ale až když jsem 4 metry od auta, abych neviděl tu rez v předních podbězích.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Mel jsi hybrid. Nebo Bi-Fuel chces-li. Zral i olej i benzin.
Ted uz nemas Bi-Fuel
Preju UZ JEN STESTI a provadeni zakladni nutne bezne udrzby. Mrzi me to za tebe.
Ted uz nemas Bi-Fuel
Preju UZ JEN STESTI a provadeni zakladni nutne bezne udrzby. Mrzi me to za tebe.
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Jestli máš havarijko tak tě to trápit nemusí.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
To je fakt pech...když to vidím, jsem rád, že jsem myšlenku to koupit nerozvíjel... Koukal jsem na ní na bazoši taky a říkal si, takhle levná T6, ještě v šedesátce, s pěknou výbavou, to by mohlo být svezení...
No snad jen popřeju, ať to tímhle servisem končí a cvakáš jen benál...
No snad jen popřeju, ať to tímhle servisem končí a cvakáš jen benál...
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 jirka87 a Giew:
Děkuji, děkuji, taky doufám, že už to bude jenom žrát benzin a jezdit. Bohužel nákup tohoto vehiklu nedopadl šťastně, narozdíl od nákupu mé první S60. Každopádně teď vše zapadá do sebe. To, proč auto v období před prodejem najelo za rok jenom 1500 km a taky to, že všudypřítomná lišej je důsledkem odstavení vozu někde mimo asfalt na trávě. :/
2 Kein: Nemám, takže v budoucnu budu řešit blatníky z vrakáče a lakýrou.
Děkuji, děkuji, taky doufám, že už to bude jenom žrát benzin a jezdit. Bohužel nákup tohoto vehiklu nedopadl šťastně, narozdíl od nákupu mé první S60. Každopádně teď vše zapadá do sebe. To, proč auto v období před prodejem najelo za rok jenom 1500 km a taky to, že všudypřítomná lišej je důsledkem odstavení vozu někde mimo asfalt na trávě. :/
2 Kein: Nemám, takže v budoucnu budu řešit blatníky z vrakáče a lakýrou.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
A vono ty auta když za to stojí, mají svou cenu. No a pak tu jsou ty levný auta...
Já si taky koupil etalon spolehlivosti v podobě D5 a jak jsem dopadl, prasklé píst a ohlou ojnici prej ještě nikdo neviděl. Inu někdo musí být první.
PS: taky jsem se ptal na spotřebu olej, prej byla nula. Ani hovno zlata rybko, moc dobře věděli co prodávají - podle počtu KM co s tím nahrkali, tam museli nalít spooostu oleje.
Já si taky koupil etalon spolehlivosti v podobě D5 a jak jsem dopadl, prasklé píst a ohlou ojnici prej ještě nikdo neviděl. Inu někdo musí být první.
PS: taky jsem se ptal na spotřebu olej, prej byla nula. Ani hovno zlata rybko, moc dobře věděli co prodávají - podle počtu KM co s tím nahrkali, tam museli nalít spooostu oleje.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Zas buď rád, že máš klid a udělanou generálku.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Python.p:
Asi to tak bude a má první šedesátka byla výjimka potvrzující pravidlo.
2 Kein:
Najednu stranu ano, ale nemuselo to nastat v tak krátkém časovém horizontu. Přeci jenom vysypat za 3/4 roku za nutný servis 80 % toho, co to auto stálo není úplně ono.
Každopádně měním téma. Pokud někdo chce dávat na S/V60 19” kola s pneu 245/40, tak s origo koly nebude nikde žádný problém. S neorigo koly s ET45 bude lehce dřít zadek při přejíždění retardérů apod. Předek naprosto ok, i v plném rejdu.
Asi to tak bude a má první šedesátka byla výjimka potvrzující pravidlo.
2 Kein:
Najednu stranu ano, ale nemuselo to nastat v tak krátkém časovém horizontu. Přeci jenom vysypat za 3/4 roku za nutný servis 80 % toho, co to auto stálo není úplně ono.
Každopádně měním téma. Pokud někdo chce dávat na S/V60 19” kola s pneu 245/40, tak s origo koly nebude nikde žádný problém. S neorigo koly s ET45 bude lehce dřít zadek při přejíždění retardérů apod. Předek naprosto ok, i v plném rejdu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Vypadá to dobře! Proč jsi však nešel cestou origo rozměru 235/40 R19 ?
_________________
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 311Kw 720Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 1.5 (VEA), TF-71SC, R-Design, D5T5 optimised 142kw
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Díky moc. Původně jsem to takto chtěl a měl i objednaný disky v 8 palcové šíři, avšak dodací doba by byla někdy až v srpnu a nechtělo se mi čekat. Takže jsem vzal 8.5 palcové a na ty už je na můj vkus 235 málo široká.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Vytlumení dveří
Jelikož v autě občas drnčely dveře a basový projev Premium sound repráků není nic moc, rozhodl jsem se pro vytlumení dveří. O pracovním postupu a o svým failu a (ne)šikovnosti raději pomlčím.
Přední dveře: Zadní dveře: Pracoviště:
Jelikož v autě občas drnčely dveře a basový projev Premium sound repráků není nic moc, rozhodl jsem se pro vytlumení dveří. O pracovním postupu a o svým failu a (ne)šikovnosti raději pomlčím.
Přední dveře: Zadní dveře: Pracoviště:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Menší update
Máme zhruba 2500 km po opravě motoru, auto jezdí hezky, olej jsem zatím nedoléval (klepu na dřevo).
Za tu dobu jsem byl s autem na výletě v Jižních Čechách, na Šumavě, na polygonu v Hradci a nafotil pár fotek. No, a protože auto nebylo dlouho v servisu, tak včera začala cvakat levá přední poloosa. Ještě pár takovýchto závad a S60 II se bude blížit časem stráveným v servisu Ejdouově V70. To mám za to, že jsem po dni s iX3 říkal, že bych si to uměl představit jako daily auto.
No nic, uvidíme se v této galerii zase u další závady.
Máme zhruba 2500 km po opravě motoru, auto jezdí hezky, olej jsem zatím nedoléval (klepu na dřevo).
Za tu dobu jsem byl s autem na výletě v Jižních Čechách, na Šumavě, na polygonu v Hradci a nafotil pár fotek. No, a protože auto nebylo dlouho v servisu, tak včera začala cvakat levá přední poloosa. Ještě pár takovýchto závad a S60 II se bude blížit časem stráveným v servisu Ejdouově V70. To mám za to, že jsem po dni s iX3 říkal, že bych si to uměl představit jako daily auto.
No nic, uvidíme se v této galerii zase u další závady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Míra promrhanýho čas a peněz - "jedna Ejdouova V70"
UEDIT: jazyk pane kolego
UEDIT: jazyk pane kolego
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Python: to je dobrý.
Čidlo tlaku paliva
Znovu se mi objevila “ponorka” na přístrojovce. Po napojeni na vidu a googlováni, se jako příčina ukázalo čidlo tlaku paliva na listě. Čidlo jsem ve čtvrtek vyměnil, tak doufám, že se “ponorka” znovu již neobjeví. Jinak mne spíše nepříjemně překvapilo, že oproti staré S60, zmizel z lišty ventilek na upuštění tlaku, takže pro upuštěni tlaku je potřeba nastartovat a pak vytáhnout pojistku palivového čerpadla.
Foto ze Šumavy:
P.S. Důkaz, že i s T6 se dá jezdit celkem úsporně. Příště si pasažéři vezmou povinně Kinedryl…
Čidlo tlaku paliva
Znovu se mi objevila “ponorka” na přístrojovce. Po napojeni na vidu a googlováni, se jako příčina ukázalo čidlo tlaku paliva na listě. Čidlo jsem ve čtvrtek vyměnil, tak doufám, že se “ponorka” znovu již neobjeví. Jinak mne spíše nepříjemně překvapilo, že oproti staré S60, zmizel z lišty ventilek na upuštění tlaku, takže pro upuštěni tlaku je potřeba nastartovat a pak vytáhnout pojistku palivového čerpadla.
Foto ze Šumavy:
P.S. Důkaz, že i s T6 se dá jezdit celkem úsporně. Příště si pasažéři vezmou povinně Kinedryl…
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Výměna čidla vlhkosti vzduchu v kabině
Již od nákupu auta jsem měl ve Vidě nesmazatelnou chybu čidla vlhkosti v kabině. Dlouhou dobu jsem otálel, avšak konečně jsem čidlo vyměnil. Díky tomu zmizela nevymazatelná chyba a také se přestaly zamlžovat okna při nastavení klimatizace na auto za deštivého počasí. Bohužel, při sundavaní plastového krytu City Safety a dalších senzorů, na mne čekalo nemilé překvapení v podobě ulámaných plastových pacek a lepidla na autosklo. :/
Již od nákupu auta jsem měl ve Vidě nesmazatelnou chybu čidla vlhkosti v kabině. Dlouhou dobu jsem otálel, avšak konečně jsem čidlo vyměnil. Díky tomu zmizela nevymazatelná chyba a také se přestaly zamlžovat okna při nastavení klimatizace na auto za deštivého počasí. Bohužel, při sundavaní plastového krytu City Safety a dalších senzorů, na mne čekalo nemilé překvapení v podobě ulámaných plastových pacek a lepidla na autosklo. :/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Výměna sedaček, část 1.
Vždycky se mi hrozně líbila sportovní sedadla z pofaceliftových šedesátek. Vzhledem ke stavu mých sedadel, jsem tak nějak pravidelně pokukoval na allegru, jestli se nějaká neobjeví. Bohužel, plně elektrických “sportovních” sedaček ve světlé kůži je jako šafránu, a proto, když jsem narazil na celý set za super cenu, tak jsem neváhal ani vteřinu. Dneska jsem se pustil do výměny spolujezdcovi sedačky. Nejprve jsem si zjistil, zdali mám přípravu na elektricky ovládané sedačky. V mém případě tam příprava byla. Jednak byla 20A pojistka v pojistkové skříňce na pozici F14 a také konektor k sedadlu obsahoval na pozici 15 (+) a 16 (-) kabely k napájení elektrických motorů.
Poté jsem se pustil do demontáže původní sedačky a výměny za novou, doporučuju sedačku vyndavat ve dvou lidech. Po připojení nové sedačky mi zbyl nezapojený kabel se žlutým konektorem. Předpokládám, že kabel byl původně zapojený do předpínače pásu, kterým auto nedisponuje. Po připojení akumulátoru jsem vyzkoušel, zdali elektrické ovládání funguje, a fungovalo. Ovšem auto začalo hlásit nesmazatelnou chybu SRS B000521D, která poukazoval na snímač zapnutého pásu v zámku pásu. Takže sedačka ven a prohodit. Po prohození zbyl nezapojený konektor, jehož kabel vede do jednotky sedadla, avšak Vida nevykazuje žádné chyby, takže to snad bude v pořádku. Příště se pustím do řidičova sedadla, kde bude zřejmě potřeba přehrát jednotku PSM, aby fungovala správně paměť sedadla a bylo zachováno elektrické ovládání bederní opěrky. TL;DR: Výměna sedadel za sedadla z pofaceliftu je téměř plug&play. Je potřeba se ujistit, v případě upgradu na elektricky ovládanou spolujezdcovu sedačku, že auto má na to kabeláž. Poté je potřeba vzít ze svého auta “zámek” pásu, aby nevyskytovala chyba SRS.
Vždycky se mi hrozně líbila sportovní sedadla z pofaceliftových šedesátek. Vzhledem ke stavu mých sedadel, jsem tak nějak pravidelně pokukoval na allegru, jestli se nějaká neobjeví. Bohužel, plně elektrických “sportovních” sedaček ve světlé kůži je jako šafránu, a proto, když jsem narazil na celý set za super cenu, tak jsem neváhal ani vteřinu. Dneska jsem se pustil do výměny spolujezdcovi sedačky. Nejprve jsem si zjistil, zdali mám přípravu na elektricky ovládané sedačky. V mém případě tam příprava byla. Jednak byla 20A pojistka v pojistkové skříňce na pozici F14 a také konektor k sedadlu obsahoval na pozici 15 (+) a 16 (-) kabely k napájení elektrických motorů.
Poté jsem se pustil do demontáže původní sedačky a výměny za novou, doporučuju sedačku vyndavat ve dvou lidech. Po připojení nové sedačky mi zbyl nezapojený kabel se žlutým konektorem. Předpokládám, že kabel byl původně zapojený do předpínače pásu, kterým auto nedisponuje. Po připojení akumulátoru jsem vyzkoušel, zdali elektrické ovládání funguje, a fungovalo. Ovšem auto začalo hlásit nesmazatelnou chybu SRS B000521D, která poukazoval na snímač zapnutého pásu v zámku pásu. Takže sedačka ven a prohodit. Po prohození zbyl nezapojený konektor, jehož kabel vede do jednotky sedadla, avšak Vida nevykazuje žádné chyby, takže to snad bude v pořádku. Příště se pustím do řidičova sedadla, kde bude zřejmě potřeba přehrát jednotku PSM, aby fungovala správně paměť sedadla a bylo zachováno elektrické ovládání bederní opěrky. TL;DR: Výměna sedadel za sedadla z pofaceliftu je téměř plug&play. Je potřeba se ujistit, v případě upgradu na elektricky ovládanou spolujezdcovu sedačku, že auto má na to kabeláž. Poté je potřeba vzít ze svého auta “zámek” pásu, aby nevyskytovala chyba SRS.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ty přední by se mi také líbily do S80, změna se povedla
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 433
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Děkuji, jediné malé minus je, že do nich nedělali odvětrávání. Inspirací pro výměnu mi bylo tohle vlákno na Swedespeed, kde do XC70, jeden chlápek namontoval snad všechny typy sedaček, které se pro P3 auta vyráběly.
https://www.swedespeed.com/threads/a-modest-xc-build.420953/page-40#post-5012649
Jelikož má vlákno přes 80 stránek, tak sem přidám asi to nejdůležitější, pro případ, že by se někdo s P3 Volvem chtěl vydat stejnou cestou.
https://www.swedespeed.com/threads/a-modest-xc-build.420953/page-40#post-5012649
Jelikož má vlákno přes 80 stránek, tak sem přidám asi to nejdůležitější, pro případ, že by se někdo s P3 Volvem chtěl vydat stejnou cestou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je: KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
-
Offline
- Příspěvky: 469
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Vidíš rozdiel v type kože medzi predFl a poFl? Viem porovnať kožu u S60 MY12 Summum a XC60 MY2015 Summum. V S60 je koža oveľa jemnejšia a v XC60 je taká plechovejšia...Až by som povedal, že v S60 je koža a v XC60 jej napodobenina(Ekokoža?)
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Sehnat z S60II Polestar tak bych i to odvětrávání oželel
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Tím pádem bys mohl mít i z Volvo Ocean Race ne?
_________________
V60 D4
V60 D4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé