TDi - syndrom vyhoření? :D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2425
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 TDi - syndrom vyhoření? :D
Poslední dobou hodně přemýšlím o obměně vozového parku. Asi prodám moje TDi. Otázka zní čím ho nahradit? Dvojková V70 mě nějak úplně nebere, hodně pokukuju po trojkové sedmdesátce. Co si o takovémto přestupu myslíte? Je to otázka hlavně na ty, kteří takový přestup mají za sebou.
V hledáčku by měla být D5 i benzin (vzhledem k nájezdu cca 20tkm ročné). Klidně automat (jo, dědkovatím). Cena max do 200k vč. ponakupniho servisu.
No hodně se to ve mě pere a přemýšlím o tom čím dal častěji. Otázka je taky za kolik by se nechala ta moje stávající sedmdesátka prodat. A na druhou stranu když vidím co se musí na V70III řešit...jestli není lepší prostě zůstat u TDíčkového nezmaru.
Navíc je asi nejhorší možná doba k prodeji...
Jo a asi bude k mání i V50 T5.
V hledáčku by měla být D5 i benzin (vzhledem k nájezdu cca 20tkm ročné). Klidně automat (jo, dědkovatím). Cena max do 200k vč. ponakupniho servisu.
No hodně se to ve mě pere a přemýšlím o tom čím dal častěji. Otázka je taky za kolik by se nechala ta moje stávající sedmdesátka prodat. A na druhou stranu když vidím co se musí na V70III řešit...jestli není lepší prostě zůstat u TDíčkového nezmaru.
Navíc je asi nejhorší možná doba k prodeji...
Jo a asi bude k mání i V50 T5.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3379
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#2 TDi - syndrom vyhoření? :D
Zdendo neblbni. Tak vynunany auto jako to tvoje nesezenes. Prodat ho za cenu kterou vzhledem k udrzbe a stavu ma se ti nepodari a prodavat pod cenou. Nehlede na to ze uz ho nesezenes. To bych ho radsi hodil do depozitu a po par letech vyndal
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#3 TDi - syndrom vyhoření? :D
Před časem jsem se svezl v P3 D5 6q. Moc příjemný svezení. Jede to, návykovej zvuk motoru, pohodlný, automat skvělej. Vyloženě mi vadí elektrická ručka. Na tu bych si těžko zvykal. Jinak je to oproti TDI kultivovanější, nesmrdí to. U P80 začíná bejt problém se sháněním dílů. Samozřejmě motor je nezmar, kastle nerezne, běžný spotřební díly ještě jsou, ale některý specifický už neseženeš a do budoucna už to může bejt problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2179
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#4 TDi - syndrom vyhoření? :D
Kolik by ta v70 v chrochtu pri prodeji mela stat pane sef?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2425
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#5 TDi - syndrom vyhoření? :D
No to je právě taky otázka do pranice. Je to pořád jen klasický TDíčko s půl milionem na hrbu. S prehistorickým MSA15.7. Je to akorát ověnčený nadstandardní výbavou.
Už mě dokonce napadlo sehnat i S/V70 s T5 pod kapotou, naházet na to ty nadstandardní fíčury a mít to jako hobby auto místo mojí 850T5. No vymejšlím strašný zhovadilosti...
Už mě dokonce napadlo sehnat i S/V70 s T5 pod kapotou, naházet na to ty nadstandardní fíčury a mít to jako hobby auto místo mojí 850T5. No vymejšlím strašný zhovadilosti...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#6 TDi - syndrom vyhoření? :D
Je tu možnost nenahradit, ale jen přikoupit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2425
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 TDi - syndrom vyhoření? :D
Jako "běžný" 4 auta živit fakt nechci. Už teď mě kálí mít dvě skříně dílů pro strejčka příhodu. A tři sady pneu.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#8 TDi - syndrom vyhoření? :D
Já mám 3 garáže + sklad dílů a sad kol momentálně asi 13.
... a to uvažuju že pořídím další auto, abych měl čím jezdit do práce.
... a to uvažuju že pořídím další auto, abych měl čím jezdit do práce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#9 TDi - syndrom vyhoření? :D
Ale ty nejsi "běžný" Basstliku, ty jsi nadčlověk.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#10 TDi - syndrom vyhoření? :D
Já šel z V70TDI do V60 P3 v benzínu. Potřeboval jsem se na auto spolehnout. Rachtání a smradu tdička jsem se přejedl, takže benzín.. Auto je to malý.. Chtěl jsem radši něco menšího na okresky. Potřebuju občas hodně úložného prostoru, ale na to jsem si koupil rakev. Auto, co se týče komfortu a řízení skvělý, tdi mělo těžký předek a hrozně trpělo na nerovnostech a já s ním. Tohle vyžehlí kde co a uvnitř o tom vůbec nevím. Výhled horší, ale to už tak je. Nic jsem na něm neřešil, ve V70 jsem se hrabal každou sobotu, byť preventivně. ALE! Jak je to auto bezpohlavní! Nemám k němu žádný vztah, nijak mě nebaví, kdyby mi ho někdo ukradl, je mi to snad jedno.. A tak jsem s nostalgií vzpomínal na V70.. Po pár letech jsem s ní opět jel. A byly to růžový brejle. Zpátky bych do ní už nešel;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2425
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 TDi - syndrom vyhoření? :D
Jo, něco takovýho jsem chtěl slyšet
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#12 TDi - syndrom vyhoření? :D
Mi připomínáš trochu příběh otce. Nechápal jsem proč prodal starou Xantii, která byla super. Taky říkal auto dokonalý, podvozek famózní, sedačky jak z obyváku, ale čas který jsem proseděl v sedačkách jsem strávil i pod autem Koupil si Dacii a je šťastný. Sedne a jezdí. Rampu jsem neviděl 5 let a nechybí mi
Ja bych měl u P3 za 200 000 se servisem strach z koroze a těch neduhu co to má, ale třeba najdeš dobrý kus.
Ja bych měl u P3 za 200 000 se servisem strach z koroze a těch neduhu co to má, ale třeba najdeš dobrý kus.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 TDi - syndrom vyhoření? :D
když mě ty P3 přijdou jak strašný šidítka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#14 TDi - syndrom vyhoření? :D
Já teda osobně, jako Volvista junior... bych šel do nějaké krabice na víkendy a denní ježdění právě ta P3. Furt je to pohodlný, bezpečný a spolehlivý auto. Ty P80 a P2 mi přijdou tak někde přesně uprostřed, ani pravá krabice to není, ani nový auto. Jo za 15 let budou V70 T5 asi tam co dneska dvojky, sedmy a devítky.
Ale tenhle "myšlenkový" pochod asi chápu.
Ale tenhle "myšlenkový" pochod asi chápu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2425
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 TDi - syndrom vyhoření? :D
Tak šidítka to jsou asi určitě. Jenže ono z těch let co už šidítko není. Teď mám TDi jako daily, auto to je prostě ještě poctivý, vo tom žádná. Jenže potřebuješ se přesunout někam po dálnici, nasadíš 130 a moc dobře víš že těch 130 jedeš. Už prostě fotrovatím. A tu P3 bych asi taky přesně bral jako takovej spotřebák na příjemný přesuny. Bez emocí a pocitu z řízení.
Na pocity tu mám právě 850T5
Na pocity tu mám právě 850T5
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 TDi - syndrom vyhoření? :D
Hmm to by mě zajímalo jak si ty různé generace vedou ve vysokých rychlostech. Mě to auto zklidní kolem 155Km/h kde se všechno tak pěkně ustálí motor jede 3100 otáček a je to tak akorát. Limit cítím na 200Km/h. Motor by táhnul ale mě už se nechce
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#17 TDi - syndrom vyhoření? :D
Taky mám v plánu během příštího roku pořídit V70 P3, P80 mám sice fakt rád, ale už je to historie, taky se to ve mně láme, ale jediný, co mě presvedčuje o tom nesypat už zbytečně do TDi je právě fakt, že se jejich ceny propastně blíží k nule a jsou to už většinou auta na doježdění, být to erko nebo t5 tak není o čem..
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
#18 TDi - syndrom vyhoření? :D
Pro mě má moje TDI momentálně vyšší hodnotou než erko. Jsem tu jedinej kdo nad novějším autem vůbec neuvažuje? Kdybych chtěl něco jinýho (dalšího), tak bych se spíš ohlížel směrem do minulosti.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#19 TDi - syndrom vyhoření? :D
Nejsi jedinej. Není jediný den mého života, kdy já i moje žena nevzpomeneme na naše devítky. Ty prostě nahradit nejde. A na moji starou V70 TDI vzpomínám taky poměrně často. Mě se kde co novýho moc nelíbí. Třeba z těch v momentální nabídce úplně škrtám XC90. To je takový nějaký beztvarý. A úplně u všech modelů mi hrozně vadí ten šudlací tablet v palubce. Celkově se mi palubko moc nezdá. Ale sedačky jsou teda jedna velká paráda (jel jsem jen s S90).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#20 TDi - syndrom vyhoření? :D
Jde nás tu víc já už jiný auto taky nechci.
Klasická palubka s pravým klíčkem a parkovací brzdou. Antikorozní ochrana z deep space a fofrklacek. Víc nepotřebuju.
Klasická palubka s pravým klíčkem a parkovací brzdou. Antikorozní ochrana z deep space a fofrklacek. Víc nepotřebuju.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#21 TDi - syndrom vyhoření? :D
Zdeno - poslední rok se koušu do jazyka a vybírám třetí generaci jako náhražku mé V70 II tdi.. A Ikdyž mě to strašně láká, poslední dva roky jsem do auta nenasypal snad víc jak pár tisícovek (bez filtrů a oleje) a strašně mě to drží nohama na zemi. Mám 396k, čekám, až odpadne spojka nebo "něco" a to auto prostě furt funguje.
Taky jsem se dočetl o neduzích a těžko se to srovnává s přivřenýma očima z pohodlí funkčního chrochtala... Takže až se rozhoupeš a půjdeš do toho, budu načítat moudrost z tvých řádků a třeba to pak vzdám s tdi taky ..
Taky jsem se dočetl o neduzích a těžko se to srovnává s přivřenýma očima z pohodlí funkčního chrochtala... Takže až se rozhoupeš a půjdeš do toho, budu načítat moudrost z tvých řádků a třeba to pak vzdám s tdi taky ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#22 TDi - syndrom vyhoření? :D
no já už taky uvažuji, čím nahradit tdi, ale nakonec vlastně nevím, po čem sáhnout (P2 nebo P3 i třeba s ohledem na výdrž proti korozi ) už i žena by přála něco kultivovanějšího s méně smradem...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2179
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#23 TDi - syndrom vyhoření? :D
"už i žena by přála něco kultivovanějšího s méně smradem..." - takže chce asi V70II v benzínu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#24 TDi - syndrom vyhoření? :D
nene, nejraději by XC70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#25 TDi - syndrom vyhoření? :D
Ten popis V60, akorát že u mě v D3, sedí úplně přesně. Mám to stejně. V podstatě skvělé auto co jen jezdí a jezdí dobře a jediné, co po mě chce je nafta a jednou za rok olej a filtry. A přesně, můj vztah k němu je naprosto nulový. A proto je to asi taky to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Je to prostě výrobek určený k tomu, aby sloužil, nic víc, nic míň.ms231 píše: ↑28 úno 2021 22:16 Já šel z V70TDI do V60 P3 v benzínu. Potřeboval jsem se na auto spolehnout. Rachtání a smradu tdička jsem se přejedl, takže benzín.. Auto je to malý.. Chtěl jsem radši něco menšího na okresky. Potřebuju občas hodně úložného prostoru, ale na to jsem si koupil rakev. Auto, co se týče komfortu a řízení skvělý, tdi mělo těžký předek a hrozně trpělo na nerovnostech a já s ním. Tohle vyžehlí kde co a uvnitř o tom vůbec nevím. Výhled horší, ale to už tak je. Nic jsem na něm neřešil, ve V70 jsem se hrabal každou sobotu, byť preventivně. ALE! Jak je to auto bezpohlavní! Nemám k němu žádný vztah, nijak mě nebaví, kdyby mi ho někdo ukradl, je mi to snad jedno.. A tak jsem s nostalgií vzpomínal na V70.. Po pár letech jsem s ní opět jel. A byly to růžový brejle. Zpátky bych do ní už nešel;)
Když jsem včera ale poprvé po zimě vytáhl na krátkou projížďku eRko, to byl zážitek, ještě teď mám radost.
Ale třeba do Španělska bych s ním už nejel...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek