Pro informaci, jak právě probíhá ladění s Pavlem Lajšnerem ( po VDASH !!!)..-.... jsem si dneska změřil čas ze 100-160. Vychází mi teď asi 5 sec. A to jenom při tlaku 1.4 bar!!! Co až se dostanem na tlak 1.8 !!!! To nechci vidět !!! video: https://www.youtube.com/watch?v=8h3Rd5tWraQ"
kishmick píše:Pro informaci, jak právě probíhá ladění s Pavlem Lajšnerem ( po VDASH !!!)..-.... jsem si dneska změřil čas ze 100-160. Vychází mi teď asi 5 sec. A to jenom při tlaku 1.4 bar!!! Co až se dostanem na tlak 1.8 !!!! To nechci vidět !!! video: https://www.youtube.com/watch?v=8h3Rd5tWraQ"
To by bylo smutný kdyby to nejelo s tím turbem a zástavbou co tam máš
Gratuluji
Díky Petře! První rok s T5-kou je docela na pohodu. No, on mě tady taky dost hecuje můj soused, kterej si chce zase koupit Audi RS6, který má v základu o 100 koní víc, než máme většinou my tady. Takže pokud bych s ním měl držet krok, musel bych i to turbo-K24, který je zatim skvělý, nahradit něčim většim. Byl by to asi další "level". Ale taky by to pěkně "vymetlo" peněženku, takže to nechám tak možná na příští rok...uvidíme.... Jinak na tebe myslim (ozvu se). A s tim tlakem 1.8 jsem to samozř. myslel ze srandy. Zkusim tak 1.6, abych to turbo zase za půl roku neposlal přímou cestou na "turbí Krchov" (šroťák).
5 vteřin, to je strašnej peklostroj koukal jsem na video zrychlení ve tvé galerce.
Kolikrát si auto orientačně nechá líbit tu trojku do 7200ot/min a skoro 170km/h?
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Čau! Ja už to takhle dělám normál. i s V70-atmosférou asi 4 roky a motor to prostě vydrží. Když máš zvedlý max. otáčky (což je u většiny čipů), tak třeba dvojku točíš na 100 km/h taky kolem 7000/min.. Prostě jsem na to zvyklej. Možná je to tim, že jsem dřív dělal u Husqvarny dvoutakty a ty jsem seřizoval až do 14.000 /min. Musíš to mít ze začátku zahřátý a nesmí bejt hlavně chudá směs (třeba u atmosféry-u plynu mám bohatost asi 3% nad normál. A musíš vědět, že je auto v pořádku. Pak bych se otáček nebál.
Kluci trochu reflektuju předchozí příspěvek, ale přijde mi to tak trochu globálně, to to nikdo netočíte běžně k 6ti tisícům? Definuji slovo běžně = třeba alespoň jednou týdně nějaká bojovka a alespoň jednou měsíčně třeba pila s otáčkama okolo omezovače celou cestu na projetí se? Chápu moralisty a policajty, ale to se nikdo takhle nesvezete? Vytočit auto ke 160 a říkat, že se mě to nechce trápit mi přijde přinejmenším úsměvné. Tedy z pohledu toho co to auto umí a zvládne - tohle je pro to auto dle mého denní chléb a nic ho během toho nepoškozuje ani netrápí, tak proč takové zveličování? Čertíky v krabičce nechte zavřené, je to jenom dotaz...
Kdyz se jdu c30 projet, tak otacky jsou temer porad mezi 4-6,5. Jinak ta atmoska nejede. Ja to taky za trapeni nepovazuji.
A bezne, kdyz vyjizdim nekam po odboceni na dvojku, tak ji vytocim k omezovaci - tedy ne na frekventovanych mistech ve meste, ale jde to na hodne mistech.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Já vím jsem Brzda. Celý život jsem měl nafty. Kolik ta 2.5T teda snese ? Tedy otáčky které by ji neměli vadit ? Ja měl naučeno že v červenem sepne omezovat a omezí přívod paliva. Tak to bylo myslím u 2.0HDI při 4500
Warcz píše:Já vím jsem Brzda. Celý život jsem měl nafty. Kolik ta 2.5T teda snese ? Tedy otáčky které by ji neměli vadit ? Ja měl naučeno že v červenem sepne omezovat a omezí přívod paliva. Tak to bylo myslím u 2.0HDI při 4500
výhoda benzínu je to, že snese vše, co mu dovolí řídící jednotka . benzínu víc vadí podtáčení, jak vysoké otáčky. je to jen o tom, jestli se zvládneš v tu chvíli kouknout na aktuální spotřebu .
_________________ .:::.Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM.:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM.:::. Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Podtáčení by měl řešit automat ne ? Jezdím prostě na "D" a předpokládám že si zařadí jak potřebuje. Spotřebu při šlapání na krk neřeším. Vezmu si 10l vervy na blbnutí, vypnu plyn a trochu to projedu. Ja měl jenom zafixováno že 6000 je strop a co je nad tuto hodnotu motoru ubližuje.
já si nejsem jist jestli to platí ve všech případech. Dokud nebyl v autě chip, mám takový pocit, že se ručička nad 6000ot/min podívala taky.
Po přehrání sw to jde nad 7000ot/min, ale nedělám to - když už, končím u 6500 ot/min.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Ok, diky za nazory.
K tem otackam to beru tak, ze kam pusti omezovac, tam to nekdo zkonstruoval jako ok. Za buk se v podstate da taky podivat, ale je pro me otazkou kam az ten buk vede se seriovyma soucastkama. 2.4T v zakladu toci myslim 6200 nebo 6500? Uz si nepamatuju presne. 2.3T5 toci urcite 7000, nebal bych se tak ani s chipnutou 2.4T na 7000 podivat (rozdil je ve vrtani, ne ve zdvihu). To same ve vztahu k 2.5T akorat uz tam narusta hmotnost pistu, uz bych se bal vic jak u 2.4T s chipem, ale porad ne tak, abych to nepouzival.
Kovane ojnice apod. vychytavky? Podivejte na youtube, jak tam nejrychlejsi c70 na svete toci urcite pres 9000. Urcite to taky snese, s vylepsenim jistych motorovych dilu. Verim, ze ne trista tisic km, ale snese, takze nejake paberkovani okolo 7000 nemuze byt “dlouhodobe” (ty uvozovky zvyraznuju) na skodu.
U nafty chapu, ze k omezovaci nechces, ale ono uz to ani nedava moc smysl, pac ten motor driv umre nedostatkem kroutaku, ze Te to prestane bavit tak tocit ( cest vyjimkam aka 2.5tdi ), ale benzin, ten musi slapat, alespon ja myslim.
Benzin se seriovejma pruzinama na ventilech dava 7k v klidu, pruzinky davaj 7k, soutezni zvladnou 8,5-9k a mam pocit, ze sem zahlidnul i nejaky pro cca 11-13k...
Njn, ale to už musí bejt i jiná vačka atd., Prostě je třeba brát tak, že konstruktér to navrhl na x ot, s bezpečnostní rezervou se dal omezovač na y ot. Věkem a používáním se to zhoršilo, protože pružinky se unavily, ventily ztěžkly karbonem, vodítka se vyběhala, úhly na vačkách se změnily... A tak točit motor výrazně nad původní hranici, když si ho neviděl zevnitř, je z mýho pohledu zbytečnej risk.
Tvrdší pružiny většinou potřebujou i vačku s jinejma náběhama, aby nedostávala takový štosy a přežily to vodítka, zdvihátka apod.
Ale to si musí rozmyslet každej sám a při prasení počítat s tim, že ho může odepsat.