Volvo zrychlení 100-160 km/h

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S60 GOLD píše:Pri prvnim mereni 22T jsem byl nekde mezi 4-5s. Kdyz se dostanu 100-200 km/h za 8-9s tak budu spokojenej..
To už je pekelná sranda :D
Jinak 100-200 za 8-9 určitě uděláš s přehledem :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od metju »

Aktualizace tabulky k 29.10. 2018. Červeně jsou zvýrazněny faktory které akceleraci ovlivňují...

5,00s – S60 GOLD - S70 T5, 19T Conversion,465 injectors,Snabb intercoler,3" downpipe, 333 HP
5,06s - dali - V70 T5 '05, M66, chip, výfuk Simons, 3" DP, 440cc vstřiky, do88 IC (7,25s bez chipu)
5,35s - Petr.Chrpa - 850 T5R '95, 3DP+výfuk ,kat off ,modrý vstřiky ,filtr SIMOTA, do88 IC, TCV Porsche ,vlastní úprava ECU,turbo TD04HL 16T
5,45s - metju - V70 T5 '01, M5, 19T, S60R vstřiky, S60R svody, 3"DP kat off, Simons 2,5", DO88 FMIC, DO88 3" přívod k turbu, ARD mapa
5,50s - dali - 850R M59, 1590kg, úpravy
5,95s - cuhan - S60R AWD, M6, chip
6,00s - ok2ucx - V70R AWD '04, AWD ARD Stage 3 (+ KL Racing IC, ARD TCV)
6,05s - mekky - C70 T5, manuál, úpravy, E85
6,20s - r.chroust - V70 T5 '99, manuál, úpravy
6,36s - DavidJ - S60 T5 '05, M6 chip ARD, výfuk BSR
6,40s - Chase - C70 T5 '98 manual, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2
7,00s - MarekV - S60R AWD, M6, chip, FMIC
7,00s - mekky - S60 T5 LPG, automat, 3" turbo-back
7,03s - Bambootscha - S60 T5 '06
7,10s - danki - V70 T5
7,45s - doktor - 850R automat + OBX 3" bez katu (původně 11,5s se stock výfukem)
7,40s - Ejdou Rotacak - V 70 2.5T, AWD, 07' ARD Stage 2 a BSR 2,5 Exhaust
7,49s - LPBoss - S70 TDI '97 úpravy
7,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat chip ARD + E85 (8,50s bez chipu)
7,50s - sonyque - S60 T5 '01, M5
7,62s - andre - V70 T5, '99 manual. 3" DP, 100CPI kat, 2.5" zvysna rura. DO88 IC, DO88 radiator
7,70s - ok2ucx - S80 AWD V8 '07
7,80s - doktor - V70 T5 '99, M5
8,00s - Kr.P - C70 T5 '99, M5
8,00s - roger - V70R I, M5
8,10s - r.chroust - V70 T5 '99, M5
8,13s - Dony - S60 AWD 2,5t 154kW, manual chip ARD (9,52s bez chipu)
8,35s - r.chroust - C70 T5 '99, automat
8,40s - majtinek - S70R automat, chip
8,50s - ok2ucx - XC90 V8
8,70s - ..::Philip::.. - V70 III D5, 166kw, Geartronic chip VolvoTune, stage 2
8,75s - michalnavratil - V70R AWD Automat, '04
8,88s - wickey - S60R AWD, GT5
8.90s - konstantinos.cz - S60 2,5T 154kW
9,00s - POWEDIESEL - V70 TDI '99, úpravy, 152kW
9,00s - peter cz - 850R, automat chip BSR
9,00s - Lachtan - V40 B4204T manuál, 14T turbo
9,10s - Urvanej - XC90 V8 '06
9,10s – peter cz - 940 Turbo, B230FK, M90 ´97
9,28s - Sarkasmic - 760 Turbo, M5
9,30s - labanos - C70 Coupé T5, M56 '02
9,35s - Oodon - S60 T5 '02, automat
9,50s - 3m3 - V70 2,4D '05, M5, chip, (17,9s bez chipu)
9,73s - Pedrozo1 -740 Turbo sedan, B204GT, M46
9,74s – Caesar22 – XC60 D4 Polestar (215HP)
9,80s - St_andy - V70R AWD, A4
10,00s - Urvanej - 945, B230FT, AW71, 1995 úpravy
10,00s - Tom0 - S80, 3.2, 175 KW, '06
10,00s - ludanek - S80 3,2 '08, automat
10,10s - Shuwex - V50 2.0D bez DPF chip, KN filtr
10,10s - Petr Marek - XC70 '01, automat chip ARD
10,20s - 3m3 - S60 T5 '14, A8
10,50s – Siggi - V70 III D5 MT, Polestar 151kW
10,80s - mot - S80 D5 120kW, '03, automat
10,85s - gusto - 850 T5 2.0, M56
11,00s - Haben - S60 2,4T 147 kw, '01, manuál
11,13s – Haben – C30 2,4i 125kw MT '08
11,20s - konstantinos - S40 2,0t, manuál
11,50s - martin.saroch - V70 D5 120kW '01
11,50s - ok2ucx - V70 D5 120kW DPF '04, M5
11,50s - draken - V70 II D5 '02
11,50s - danki - 945 B200FT
11,58s – shaman137 – V70I 2,5D MT kat off, egr off, chip 119kw 374Nm
11,95s - raolsa - V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
12,05s - Vany - S80 2.4 D5, 120KW '04
12,09s - Haben - C30 2,4i manuál, '08
12,10s - IgorS - S80 Tdi, '99, chip
12,50s - danki - V70 I TDI '00 chip
12,50s - savle - S60 2.4 103 kW, chip
12,57s – Tarkin - S80I 2,5TDI - ST1, D5T5 ST1 125kW/340Nm
12,82s - Haben - V70 I 2,5 D, M5, kat off, egr off
13,00s - Tom0 - V70 D4 120kW, '14
13,00s - ok2ucx - XC70 '06, D5, AT Chip Stage 2
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off, AWD off, 13,17s s kardanem
14,00s - z-d-e-n-a - V70 TDI '98, M5
14,00s - dan2 - S60 B5244S, Geartronic
15,00s - Borys - XC90 D5 '07, D5T5 stage 2
15,00s - matej.sagat - S40 2.0 103kW '97
15,15s - Ekky - XC70 '06, Geartronic
16,00s - ..::Philip::.. - V60 1.6D bez DPF
16,00s – Pavel K. – 960 3.0
16,42s - Bezpřezdívky - C30 1,6i
16,70s - doktor - V70 I B5252S, automat
17,00s - Haben - V70 D5 AWD 120kW '05
21,00s – r.chroust - v40 1.9Di 85kW
21,71s - M.a.r.e.k - 940 B230FK, M90, 24,54s při provozu na LPG
26,00s - VanThomas - 745 D24T, M5
29,50s - Sarkasmic - 343 GL B14
32,00s - Ondra - 944 D24TIC, M5
70,00s - Urvanej - 745 D24, M47, při druhém měření vozidlo nedosáhlo požadované rychlosti
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12102
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

update na první stránce, díky za shrnutí metju
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 727
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od kishmick »

Pro informaci, jak právě probíhá ladění s Pavlem Lajšnerem ( po VDASH !!!)..-.... jsem si dneska změřil čas ze 100-160. Vychází mi teď asi 5 sec. A to jenom při tlaku 1.4 bar!!! Co až se dostanem na tlak 1.8 !!!! To nechci vidět !!! video: https://www.youtube.com/watch?v=8h3Rd5tWraQ"
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Petr.Chrpa »

kishmick píše:Pro informaci, jak právě probíhá ladění s Pavlem Lajšnerem ( po VDASH !!!)..-.... jsem si dneska změřil čas ze 100-160. Vychází mi teď asi 5 sec. A to jenom při tlaku 1.4 bar!!! Co až se dostanem na tlak 1.8 !!!! To nechci vidět !!! video: https://www.youtube.com/watch?v=8h3Rd5tWraQ"
To by bylo smutný kdyby to nejelo s tím turbem a zástavbou co tam máš :D
Gratuluji :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 727
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od kishmick »

Díky Petře! První rok s T5-kou je docela na pohodu. No, on mě tady taky dost hecuje můj soused, kterej si chce zase koupit Audi RS6, který má v základu o 100 koní víc, než máme většinou my tady. Takže pokud bych s ním měl držet krok, musel bych i to turbo-K24, který je zatim skvělý, nahradit něčim většim. Byl by to asi další "level". Ale taky by to pěkně "vymetlo" peněženku, takže to nechám tak možná na příští rok...uvidíme.... Jinak na tebe myslim (ozvu se). A s tim tlakem 1.8 jsem to samozř. myslel ze srandy. Zkusim tak 1.6, abych to turbo zase za půl roku neposlal přímou cestou na "turbí Krchov" (šroťák).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3273
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

5 vteřin, to je strašnej peklostroj :shock: koukal jsem na video zrychlení ve tvé galerce.
Kolikrát si auto orientačně nechá líbit tu trojku do 7200ot/min a skoro 170km/h? :D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 727
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od kishmick »

Čau! Ja už to takhle dělám normál. i s V70-atmosférou asi 4 roky a motor to prostě vydrží. Když máš zvedlý max. otáčky (což je u většiny čipů), tak třeba dvojku točíš na 100 km/h taky kolem 7000/min.. Prostě jsem na to zvyklej. Možná je to tim, že jsem dřív dělal u Husqvarny dvoutakty a ty jsem seřizoval až do 14.000 /min. :-) Musíš to mít ze začátku zahřátý a nesmí bejt hlavně chudá směs (třeba u atmosféry-u plynu mám bohatost asi 3% nad normál. A musíš vědět, že je auto v pořádku. Pak bych se otáček nebál.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Warcz »

Ja to do těch 160 nedotlačil :-) Mě se to nechce trápit :-)

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Dural8 »

Kluci trochu reflektuju předchozí příspěvek, ale přijde mi to tak trochu globálně, to to nikdo netočíte běžně k 6ti tisícům? Definuji slovo běžně = třeba alespoň jednou týdně nějaká bojovka a alespoň jednou měsíčně třeba pila s otáčkama okolo omezovače celou cestu na projetí se? Chápu moralisty a policajty, ale to se nikdo takhle nesvezete? Vytočit auto ke 160 a říkat, že se mě to nechce trápit mi přijde přinejmenším úsměvné. Tedy z pohledu toho co to auto umí a zvládne - tohle je pro to auto dle mého denní chléb a nic ho během toho nepoškozuje ani netrápí, tak proč takové zveličování? Čertíky v krabičce nechte zavřené, je to jenom dotaz...
_________________
V60 D4

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5958
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Haben »

Kdyz se jdu c30 projet, tak otacky jsou temer porad mezi 4-6,5. Jinak ta atmoska nejede. Ja to taky za trapeni nepovazuji.
A bezne, kdyz vyjizdim nekam po odboceni na dvojku, tak ji vytocim k omezovaci - tedy ne na frekventovanych mistech ve meste, ale jde to na hodne mistech.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Warcz »

Já vím jsem Brzda. Celý život jsem měl nafty. Kolik ta 2.5T teda snese ? Tedy otáčky které by ji neměli vadit ? Ja měl naučeno že v červenem sepne omezovat a omezí přívod paliva. Tak to bylo myslím u 2.0HDI při 4500
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Vapik »

Benzín zpravidla omezuje jiskru. Palivo by pro něj bylo smrt. (dle mých zkušenosti se závodními motocykly).

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od marekbm »

Warcz píše:Já vím jsem Brzda. Celý život jsem měl nafty. Kolik ta 2.5T teda snese ? Tedy otáčky které by ji neměli vadit ? Ja měl naučeno že v červenem sepne omezovat a omezí přívod paliva. Tak to bylo myslím u 2.0HDI při 4500
výhoda benzínu je to, že snese vše, co mu dovolí řídící jednotka ;) . benzínu víc vadí podtáčení, jak vysoké otáčky. je to jen o tom, jestli se zvládneš v tu chvíli kouknout na aktuální spotřebu :D .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Warcz »

Podtáčení by měl řešit automat ne ? Jezdím prostě na "D" a předpokládám že si zařadí jak potřebuje. Spotřebu při šlapání na krk neřeším. Vezmu si 10l vervy na blbnutí, vypnu plyn a trochu to projedu. Ja měl jenom zafixováno že 6000 je strop a co je nad tuto hodnotu motoru ubližuje.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13179
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od raolsa »

Auto má omezovač, který tě výše nepustí, takže klidně tomu šlápni na krk až na podlahu a drž. :wink: :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3273
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já si nejsem jist jestli to platí ve všech případech. Dokud nebyl v autě chip, mám takový pocit, že se ručička nad 6000ot/min podívala taky.
Po přehrání sw to jde nad 7000ot/min, ale nedělám to - když už, končím u 6500 ot/min.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Dural8 »

Ok, diky za nazory.
K tem otackam to beru tak, ze kam pusti omezovac, tam to nekdo zkonstruoval jako ok. Za buk se v podstate da taky podivat, ale je pro me otazkou kam az ten buk vede se seriovyma soucastkama. 2.4T v zakladu toci myslim 6200 nebo 6500? Uz si nepamatuju presne. 2.3T5 toci urcite 7000, nebal bych se tak ani s chipnutou 2.4T na 7000 podivat (rozdil je ve vrtani, ne ve zdvihu). To same ve vztahu k 2.5T akorat uz tam narusta hmotnost pistu, uz bych se bal vic jak u 2.4T s chipem, ale porad ne tak, abych to nepouzival.
Kovane ojnice apod. vychytavky? Podivejte na youtube, jak tam nejrychlejsi c70 na svete toci urcite pres 9000. Urcite to taky snese, s vylepsenim jistych motorovych dilu. Verim, ze ne trista tisic km, ale snese, takze nejake paberkovani okolo 7000 nemuze byt “dlouhodobe” (ty uvozovky zvyraznuju) na skodu.
U nafty chapu, ze k omezovaci nechces, ale ono uz to ani nedava moc smysl, pac ten motor driv umre nedostatkem kroutaku, ze Te to prestane bavit tak tocit ( cest vyjimkam aka 2.5tdi :) ), ale benzin, ten musi slapat, alespon ja myslim.
_________________
V60 D4

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2222
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Zajsoft »

Benzin se seriovejma pruzinama na ventilech dava 7k v klidu, pruzinky davaj 7k, soutezni zvladnou 8,5-9k a mam pocit, ze sem zahlidnul i nejaky pro cca 11-13k...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12102
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

Njn, ale to už musí bejt i jiná vačka atd., Prostě je třeba brát tak, že konstruktér to navrhl na x ot, s bezpečnostní rezervou se dal omezovač na y ot. Věkem a používáním se to zhoršilo, protože pružinky se unavily, ventily ztěžkly karbonem, vodítka se vyběhala, úhly na vačkách se změnily... A tak točit motor výrazně nad původní hranici, když si ho neviděl zevnitř, je z mýho pohledu zbytečnej risk.
Tvrdší pružiny většinou potřebujou i vačku s jinejma náběhama, aby nedostávala takový štosy a přežily to vodítka, zdvihátka apod.
Ale to si musí rozmyslet každej sám a při prasení počítat s tim, že ho může odepsat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Basstl
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3207
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Basstl »

Aktualizace tabulky k 13.1. 2020. Červeně jsou zvýrazněny faktory které akceleraci ovlivňují...

5,00s – S60 GOLD - S70 T5, 19T Conversion,465 injectors,Snabb intercoler,3" downpipe, 333 HP
5,06s - dali - V70 T5 '05, M66, chip, výfuk Simons, 3" DP, 440cc vstřiky, do88 IC (7,25s bez chipu)
5,10s - kishmick - S60 2.4 T5, M66 3", kat off ,zelený vstřiky, filtr BSR, IC Jap parts, TCV Porsche ,Chip D5T5, turbo KKK K24
5,35s - Petr.Chrpa - 850 T5R '95, 3DP+výfuk ,kat off ,modrý vstřiky ,filtr SIMOTA, do88 IC, TCV Porsche ,vlastní úprava ECU,turbo TD04HL 16T
5,45s - metju - V70 T5 '01, M5, 19T, S60R vstřiky, S60R svody, 3"DP kat off, Simons 2,5", DO88 FMIC, DO88 3" přívod k turbu, ARD mapa
5,50s - dali - 850R M59, 1590kg, úpravy
5,95s - cuhan - S60R AWD, M6, chip
6,00s - ok2ucx - V70R AWD '04, AWD ARD Stage 3 (+ KL Racing IC, ARD TCV)
6,05s - mekky - C70 T5, manuál, úpravy, E85
6,20s - r.chroust - V70 T5 '99, manuál, úpravy
6,36s - DavidJ - S60 T5 '05, M6 chip ARD, výfuk BSR
6,40s - Chase - C70 T5 '98 manual, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2
7,00s - MarekV - S60R AWD, M6, chip, FMIC
7,00s - mekky - S60 T5 LPG, automat, 3" turbo-back
7,03s - Bambootscha - S60 T5 '06
7,10s - danki - V70 T5
7,20s - Basstl - V70 T5 Black automat + S60R svody, 3" s Race katem, filtr SIMOTA, do88 IC a chladič, TCV Porsche, chip
7,45s - doktor - 850R automat + OBX 3" bez katu (původně 11,5s se stock výfukem)
7,40s - Ejdou Rotacak - V 70 2.5T, AWD, 07' ARD Stage 2 a BSR 2,5 Exhaust
7,49s - LPBoss - S70 TDI '97 úpravy
7,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat chip ARD + E85 (8,50s bez chipu)
7,50s - sonyque - S60 T5 '01, M5
7,62s - andre - V70 T5, '99 manual. 3" DP, 100CPI kat, 2.5" zvysna rura. DO88 IC, DO88 radiator
7,70s - ok2ucx - S80 AWD V8 '07
7,80s - doktor - V70 T5 '99, M5
8,00s - Kr.P - C70 T5 '99, M5
8,00s - roger - V70R I, M5
8,10s - r.chroust - V70 T5 '99, M5
8,13s - Dony - S60 AWD 2,5t 154kW, manual chip ARD (9,52s bez chipu)
8,35s - r.chroust - C70 T5 '99, automat
8,40s - majtinek - S70R automat, chip
8,50s - ok2ucx - XC90 V8
8,70s - ..::Philip::.. - V70 III D5, 166kw, Geartronic chip VolvoTune, stage 2
8,75s - michalnavratil - V70R AWD Automat, '04
8,88s - wickey - S60R AWD, GT5
8.90s - konstantinos.cz - S60 2,5T 154kW
9,00s - POWEDIESEL - V70 TDI '99, úpravy, 152kW
9,00s - peter cz - 850R, automat chip BSR
9,00s - Lachtan - V40 B4204T manuál, 14T turbo
9,10s - Urvanej - XC90 V8 '06
9,10s – peter cz - 940 Turbo, B230FK, M90 ´97
9,28s - Sarkasmic - 760 Turbo, M5
9,30s - labanos - C70 Coupé T5, M56 '02
9,35s - Oodon - S60 T5 '02, automat
9,50s - 3m3 - V70 2,4D '05, M5, chip, (17,9s bez chipu)
9,55s - Basstl - V70 TDI Dunkelrot automat + 3"downpipe s Race katem, duplex 2,5" Simons, do88 IC a chladič, Garrett GT 2259S, chip profituning
9,73s - Pedrozo1 -740 Turbo sedan, B204GT, M46
9,74s – Caesar22 – XC60 D4 Polestar (215HP)
9,80s - St_andy - V70R AWD, A4
10,00s - Urvanej - 945, B230FT, AW71, 1995 úpravy
10,00s - Tom0 - S80, 3.2, 175 KW, '06
10,00s - ludanek - S80 3,2 '08, automat
10,10s - Shuwex - V50 2.0D bez DPF chip, KN filtr
10,10s - Petr Marek - XC70 '01, automat chip ARD
10,20s - 3m3 - S60 T5 '14, A8
10,50s – Siggi - V70 III D5 MT, Polestar 151kW
10,80s - mot - S80 D5 120kW, '03, automat
10,85s - gusto - 850 T5 2.0, M56
11,00s - Haben - S60 2,4T 147 kw, '01, manuál
11,13s – Haben – C30 2,4i 125kw MT '08
11,20s - konstantinos - S40 2,0t, manuál
11,50s - martin.saroch - V70 D5 120kW '01
11,50s - ok2ucx - V70 D5 120kW DPF '04, M5
11,50s - draken - V70 II D5 '02
11,50s - danki - 945 B200FT
11,58s – shaman137 – V70I 2,5D MT kat off, egr off, chip 119kw 374Nm
11,95s - raolsa - V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
12,05s - Vany - S80 2.4 D5, 120KW '04
12,09s - Haben - C30 2,4i manuál, '08
12,10s - IgorS - S80 Tdi, '99, chip
12,50s - danki - V70 I TDI '00 chip
12,50s - savle - S60 2.4 103 kW, chip
12,57s – Tarkin - S80I 2,5TDI - ST1, D5T5 ST1 125kW/340Nm
12,82s - Haben - V70 I 2,5 D, M5, kat off, egr off
13,00s - Tom0 - V70 D4 120kW, '14
13,00s - ok2ucx - XC70 '06, D5, AT Chip Stage 2
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off, AWD off, 13,17s s kardanem
14,00s - z-d-e-n-a - V70 TDI '98, M5
14,00s - dan2 - S60 B5244S, Geartronic
15,00s - Borys - XC90 D5 '07, D5T5 stage 2
15,00s - matej.sagat - S40 2.0 103kW '97
15,15s - Ekky - XC70 '06, Geartronic
16,00s - ..::Philip::.. - V60 1.6D bez DPF
16,00s – Pavel K. – 960 3.0
16,42s - Bezpřezdívky - C30 1,6i
16,70s - doktor - V70 I B5252S, automat
17,00s - Haben - V70 D5 AWD 120kW '05
21,00s – r.chroust - v40 1.9Di 85kW
21,71s - M.a.r.e.k - 940 B230FK, M90, 24,54s při provozu na LPG
26,00s - VanThomas - 745 D24T, M5
29,50s - Sarkasmic - 343 GL B14
32,00s - Ondra - 944 D24TIC, M5
70,00s - Urvanej - 745 D24, M47, při druhém měření vozidlo nedosáhlo požadované rychlosti[/quote]
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Krabice740
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 944 turbo & Husaberg FS650

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Krabice740 »

Jsem se v noci nudil, tak jsem byl vyzkoušet svůj Zetor.

8,00sec na 3/4 kvalt
8,70sec na 4 kvalt

944 B230FK M90 - 0.8bar, apexi houba, hlava po GO a 40l v nádrži.

Do budoucna bude komplet výfuk a samosvor (otevřeny diferenciál je špatný vtip).

Volvo mám na denní ježdění... občas dáme i 500km za den.
Naposledy upravil(a) Krabice740 dne 07 čer 2020 01:45, celkem upraveno 1 x.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1681
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od IgorS »

_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12102
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

Aktualizováno na straně 1.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvky: 711
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od saabik »

Jen pro zajímavost, M340i to má za 5,20 sec. Kam se hrabe na některé místní :good:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Gondil, jirkaTDI, PINĎABC, python.p