Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Prosim vas, prestante tu veset buliky na nos s lepidlama
Do tepny nikdo nic nenaleje, za A je to ptakovina, za B to nejde.
Pokud by ten frajer byl sam, je natuty mrtvej, protoze by to nezkomprimoval, akorat by krvacel pomaleji, ale nakonec by omdlel a zemrel. Bez komprese a s tim rozpumpovanym obehem by vykrvacel tak do minuty. Na rychly umrti staci ztratit polovinu krve. Takze 2,5-3litry. Jeden strdecni stah bude tak kolem 20ml pres tu tepnu.
Zachranil ho jednoznacne ten druhej tim, ze nezazmatkoval a komprimoval fakt dobre.
I kdyby nebyly mobily, staci vydrzet 20-30 min na tom klecet a zastavi se to samo. Clovek ma koagulaci a ta to zalepi.
Do tepny nikdo nic nenaleje, za A je to ptakovina, za B to nejde.
Pokud by ten frajer byl sam, je natuty mrtvej, protoze by to nezkomprimoval, akorat by krvacel pomaleji, ale nakonec by omdlel a zemrel. Bez komprese a s tim rozpumpovanym obehem by vykrvacel tak do minuty. Na rychly umrti staci ztratit polovinu krve. Takze 2,5-3litry. Jeden strdecni stah bude tak kolem 20ml pres tu tepnu.
Zachranil ho jednoznacne ten druhej tim, ze nezazmatkoval a komprimoval fakt dobre.
I kdyby nebyly mobily, staci vydrzet 20-30 min na tom klecet a zastavi se to samo. Clovek ma koagulaci a ta to zalepi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No já si to nevymyslel. Zeptejte se přeživších vojáků z Vietnamu. To neni lepidlo, co se prodává v supermarketu u kasy.
Je daleko větší s výtlačnou rukojetí. Manipuluje se s tim pořád líp, než s Kochrovou cevní svorkou. Lepidlo zůstane na
povrchu rány, vznikne hustá kaše smíchaná s krví, která se vysráží během pár desítek sekund - i tady platí současně
ránu pořádně přitlačit obvazy, tričkem.
Navíc píšu, že kam se jde normálně dostat, tam platí standartní postup první pomoci - komprese. Nacpat tam třeba
palec, hadr. Zmiňoval jsem to od začátku jako alternativní postup, používaný spíš ve válkách - stejně jako třeba vypálení
rány střelnym prachem, rozžhavenym nožem.
Je daleko větší s výtlačnou rukojetí. Manipuluje se s tim pořád líp, než s Kochrovou cevní svorkou. Lepidlo zůstane na
povrchu rány, vznikne hustá kaše smíchaná s krví, která se vysráží během pár desítek sekund - i tady platí současně
ránu pořádně přitlačit obvazy, tričkem.
Navíc píšu, že kam se jde normálně dostat, tam platí standartní postup první pomoci - komprese. Nacpat tam třeba
palec, hadr. Zmiňoval jsem to od začátku jako alternativní postup, používaný spíš ve válkách - stejně jako třeba vypálení
rány střelnym prachem, rozžhavenym nožem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jako pro zajimavost je to dobre zminit to vterinove lepidlo, prakticky si vsak myslim ze kdyby prijela zachranka ke zraneni a nasla by zraneneho ktery ma ranu od vterinoveho lepidla spis by zavolali policajty )
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vteřinové lepidlo je fajn na drobná zranění v dílně. Než si nechat ránu otevřenou a nebo 3x do hodiny řešit, že náplast slezla, tak občas volím variantu tu ránu stáhnout a přelepit tenkou vrstvou celulózového ubrousku a zakápnout vteřiňákem. Sleze to poměrně brzy a funguje to výborně. Nikomu nedoporučuji dělat. Buhví co do těch lepidel kromě kyanoakrylátu cpou. Taky je to super na nepříjemně zalomený nehet.jurajec píše:Jako pro zajimavost je to dobre zminit to vterinove lepidlo, prakticky si vsak myslim ze kdyby prijela zachranka ke zraneni a nasla by zraneneho ktery ma ranu od vterinoveho lepidla spis by zavolali policajty )
Osobne vozim v aute a a na kole hemostaticky obvaz : https://www.rescue4you.cz/haemostatic-agents/quikclot-combat-gauze-z-folded/ ktery by mel spolecne s aplikovanym tlakovym obvazem kompletne zastavit i velmi silne krvaceni, osobne sem vsak nezkousel.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Jurajec
no lepší policajty než pohřebáky asi třikrát jsem psal, že je to jen v nouzi nejvyšší, když si sám a neni nikdo v dosahu,
kdo by ti pomohl. Když se ti smrští tepna v tříslech, tak je ti aplikace záchranka a klasickej kompresní obvaz k ničemu.
Máš pár desítek vteřin na to, aby si něco udělal, pak přichází bezvědomí. V tu chvíli přichází na řadu zpečení cévy
(to sám nestihneš, střelnej prach po kapsách nikdo nenosí, nůž v požadovanym čase nerzžhavíš) zůstává ti klasická PP,
kdy na 99,9% o samotě vykrvácíš (při tepenném krvácení např v těch zmíněných tříslech) Rychle slábneš, už za pár minut
bude komprese neúčinná, začneš povolovat. Pak už jen ten velkej vteřiňák, který musí mít přesné chemické složení
bez poločasu rozpadu.
Když tě nesejme šok, máš šanci 1/4 že to stihneš zastavit, krev rychle zhoustne, vysráží se.
no lepší policajty než pohřebáky asi třikrát jsem psal, že je to jen v nouzi nejvyšší, když si sám a neni nikdo v dosahu,
kdo by ti pomohl. Když se ti smrští tepna v tříslech, tak je ti aplikace záchranka a klasickej kompresní obvaz k ničemu.
Máš pár desítek vteřin na to, aby si něco udělal, pak přichází bezvědomí. V tu chvíli přichází na řadu zpečení cévy
(to sám nestihneš, střelnej prach po kapsách nikdo nenosí, nůž v požadovanym čase nerzžhavíš) zůstává ti klasická PP,
kdy na 99,9% o samotě vykrvácíš (při tepenném krvácení např v těch zmíněných tříslech) Rychle slábneš, už za pár minut
bude komprese neúčinná, začneš povolovat. Pak už jen ten velkej vteřiňák, který musí mít přesné chemické složení
bez poločasu rozpadu.
Když tě nesejme šok, máš šanci 1/4 že to stihneš zastavit, krev rychle zhoustne, vysráží se.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A což to profouknout Pu pěnou? Ta tlačí docela dobře.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nevím známej, (kterej byl šiřit demokracii v Afghanistanu), mluvil o vteřinovym lepidle. Přišlo mi to postavený na hlavu,
tak jsem začal googlovat a zjistil, že to byl ve Vietnamu takovej univerzální standart, v dnešní době jsou speciální medicínský
vteřináky, které se využívají pro zastavení krvácení i při operacích mozku.
Pu pěna - nevím jaký svinstva se z toho uvolňujou, určitě mají ty chemikálie daleko rychlejší poločas rozpadu, než kyanoakryláty
ve vteřiňáku. Dost pochybuju, že se zředěná PU pěna s krví začne rychle srážet - nejspíš to udělá bláto.
tak jsem začal googlovat a zjistil, že to byl ve Vietnamu takovej univerzální standart, v dnešní době jsou speciální medicínský
vteřináky, které se využívají pro zastavení krvácení i při operacích mozku.
Pu pěna - nevím jaký svinstva se z toho uvolňujou, určitě mají ty chemikálie daleko rychlejší poločas rozpadu, než kyanoakryláty
ve vteřiňáku. Dost pochybuju, že se zředěná PU pěna s krví začne rychle srážet - nejspíš to udělá bláto.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: audi a3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Sem ti rikal, nema to smysl.
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Včerejší průser u Písku kamion nedal přednost v jízdě....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 5623
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tohle není pěkný...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Měl by bručet až zčerná. Zabil 4 lidi, kterejm život nikdo nevrátí - nedal přednost v jízdě na absolutně přehledném úseku, kdo to tam zná dobře ví.
Osobák je zbraň, kamion je ZHN a tak by k tomu měl soudce přistupovat. 1,5 roku žaláře za smrt 1 člověka je plivnutí do tváře pozůstalým.
Osobák je zbraň, kamion je ZHN a tak by k tomu měl soudce přistupovat. 1,5 roku žaláře za smrt 1 člověka je plivnutí do tváře pozůstalým.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jestli má svědomí tak se bude trápit do konce života, proč ještě trestat rodinu viníka, že jim vezmou chlebodáce. ti za nic nemůžou. Je to moc smutné vždycky a spravedlnost to nezmění a ni žádný trest.
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pinda ma pravdu. Zalar nic neresi, stat se o vezne bude muset starat. Vezen neodvede tolik do ststni kasy, jako kdyby pracoval. Chapu pozustale, ze by ho nejradeji zabili, byl bych na tom stejne. Ale bude ho to zrat cely zivot a to je horsi jak penezity trest ci odejmuti svobody.
Stat by takoveho cloveka mel zatahnout do drsnych reklamnich kampani Besipu a citove ovlivnovat dalsi ucastniku provozu, at jsou opatrni. Jako jsou ty reklamy na psani SMS za jizdy. To je sila.
To je jedina vec, ktera muze pomoci dalsi ochranit. Basa a pokuta nic neresi. A penize posle pojistovna, neb na to je snad kazdy pojisteny.
Stat by takoveho cloveka mel zatahnout do drsnych reklamnich kampani Besipu a citove ovlivnovat dalsi ucastniku provozu, at jsou opatrni. Jako jsou ty reklamy na psani SMS za jizdy. To je sila.
To je jedina vec, ktera muze pomoci dalsi ochranit. Basa a pokuta nic neresi. A penize posle pojistovna, neb na to je snad kazdy pojisteny.
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na někom se kriminál podepíše u někoho se to mine účinkem. Kolega ode mě z práce tenkrát zavinil nehodu u Panenského Týnce, kde zařvalo 8 lidí najednou v Transitu. Dostal 6 let, za 3 roky šel ven, jednak za dobré chování, ale taky kvůli jeho těžce nemocné ženě. Když se vrátil byl vyměněný, totálně podlomené zdraví a psychické problémy. Předtím to byl frajírek s velkým egem a hodně arogantní člověk. K nám už nenastoupil, sice mu sehnali kamarádi místo na jiné pozici, ale když ho potkáme je vidět že se to na něm podepsalo a raději jen pozdraví a kouká do země.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 5623
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podepsal se na něm kriminál a nebo 8 křížků? ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 5450
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
NA to si pamatuji, to bylo hodně ošklivé.
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
python.p: Hlavně ten kriminál... dlouho si nepřipouštěl, že to byla jeho vina. Ale pomalu se za nim zavírala voda. A pak šup ze dne na den jdeš sedět. Máš vše, rodinu, přátele, volnost atd... a najedou si sám, režim a par let stejný den za dnem mezi čtyřmi zdmi. Navíc s jeho egem, myslíš že jsi silný, ale tak tomu není. Navíc se vsadím, že to neměl jednoduchý vzhledem k tomu kdo v tom transitu zařval. Strejda s tetou dělali celý život v kriminále (věznice Vykmanov - Ostrov u KV). A těch příběhu sem slyšel docela dost. A je pravda, že cesta zpět do společnosti je dost složitá a čím dele si seděl tím je to složitější a taky záleží na spáchaném zločinu. Ale fakt záleží na jedinci.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 725
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tady s vami nesouhlasim. Bylo to jeho zamestnani, byl to profi ridic a na ty byl mel byt snad jeste prisnejsi metr...Ano, do statni kasy prinest jako pracujici vezen. Z meho pohledu je to v rukach profi ridice jako by drzel zbran...Ridicak odebrat na dozivoti bez moznosti vratky. Az se vrati, ja bych to videl tak na 12 let, tak veskery vydelek nad zivotni minimum odvodem pojistovne, ktera sanovala poskozene...Hrozne co? Co jineho pomuze?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3459
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Je to sporny, proste udelal chybu. asi bych to rozdelilil jestlo to byl frajirek co to jeate da a nebo proste jen pohodovej ridic co prehledl auto.
tezko soudit nebyl sem tam....
tezko soudit nebyl sem tam....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 725
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ja vim....je to tezke posouzeni. Ja ted jezdim cca 2 x tydne D11 HK - Praha. Ty kamionaci cumi do mobilu...Chjo. Mozna prsnejsi tresty jako prevenci.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Jasper: a to někdy někde fungovalo?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 jasper: podle tebe je profesionální řidič co jezdí po silnici každý den s "velkým" autem něco jinýho, než běžný obchoďák (nebo ty - nevim), který jezdí taky každý den s "malým" a nemusí mít veškeré oprávnění, psychotesty atd? To co se stalo je zlo jako kráva, ale nikdo z nás neví, co tomu předcházelo. A pochybuju, že by to bylo z mladické nerozvážnosti "rychlého" řidiče, bylo mu 60. Je pravda, že dneska řídí velký auto vše co má ruce a nohy, ale stejně tak u osobáku....takže při nedej bože podobné nehodě osobák vs osobák se stejným výsledkem bys soudil stejně??? Taky tak krutej trest? Nedokážu si ani představit, co ten chlap teď zažívá za životní zlo...trest přijít musí i od státu, ale ten nejtvrdší si prožívá už nyní...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 352
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
chlapi, to že si někdo nevšimne nebo přehlídne a zabije...to je svět , je to těžký smutný ale stát se to může každému z vás zítra... věřím že jen žití s tím vědomím je horor. tím že toho člověka zavřete ale dojde k tomu, že se v kriminálu zlomí nebo se zatvrdí. ztíží se mu život ještě tím že ho nikdo pak nezaměstná a on nemá jak platit na všechny ty újmy. myslím že rodiny pozůstalých by ocenily spíš to, kdyby jim musel přispívat do smrti na péči o rodinu místo těch kdo zemřeli.takhle nedostanou už nikdy nic...a exekutor tady fakt nepomůže. jiná situace je u kreténů co jezdí opilí a zfetovaní nebo čumí do telefonu...ti vězení asi zaslouží. u těch kde je to fakt nedbalost ale myslím, že by měly být spíš tresty, které pomůžou odčinit nebo zmírnit co se stalo
-
Online
- Příspěvky: 3443
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jsou slušní řidiči kamionů a jsou prasata, co seděj v kamionu. Je jich bohužel hodně, často to ani nejsou češi. Já subjektivně kamion beru jako větší nebezpečí (váha, brzdná dráha)
a ačkoli je kamionová doprava nutné zlo (díky konzumní rozežranosti společnosti a popíčené EU, která si z nás udělala tranzitní stát) stejně je na silnicích nesnáším.
Neustále ochcávaji mýtné brány, jezdí přes vesnice a silničky II. a III. třídy, které ani nemají středovou čáru. Jen mě samotného omezily a ohrozily po cestách po ČR nezčetněktrát,
prudce na brzdy a zajet půlkou auta do pangejta.....a když ho problikneš a vytroubíš, ještě ti ten šmejd maďarskej ukáže, že ses "jednička". Protože on spěchá domů a přece
nebude šlapat na brzdu, když má tempomat na 92km/h - i na tý úzký silnici.
Co mi je po tom? nikdo debilovi devítku u hlavy nedržel, když se rozhodoval, jestli stráví život v propocený a proprzený sedačce.
Těch je v dnešní době většína - smekám klobouk před šoférama TIR, kteří vědí, že řídí zbraň, předvídají a jsou ohleduplní.
a ačkoli je kamionová doprava nutné zlo (díky konzumní rozežranosti společnosti a popíčené EU, která si z nás udělala tranzitní stát) stejně je na silnicích nesnáším.
Neustále ochcávaji mýtné brány, jezdí přes vesnice a silničky II. a III. třídy, které ani nemají středovou čáru. Jen mě samotného omezily a ohrozily po cestách po ČR nezčetněktrát,
prudce na brzdy a zajet půlkou auta do pangejta.....a když ho problikneš a vytroubíš, ještě ti ten šmejd maďarskej ukáže, že ses "jednička". Protože on spěchá domů a přece
nebude šlapat na brzdu, když má tempomat na 92km/h - i na tý úzký silnici.
Co mi je po tom? nikdo debilovi devítku u hlavy nedržel, když se rozhodoval, jestli stráví život v propocený a proprzený sedačce.
Těch je v dnešní době většína - smekám klobouk před šoférama TIR, kteří vědí, že řídí zbraň, předvídají a jsou ohleduplní.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nejen kamioňáci i lidi v osobácích, není to tak dlouho, co jsem si jel svých 130 a předjížděl mě kokot v Ochcáfce a ještě u toho datlil zprávuJasper píše:Ja vim....je to tezke posouzeni. Ja ted jezdim cca 2 x tydne D11 HK - Praha. Ty kamionaci cumi do mobilu...Chjo. Mozna prsnejsi tresty jako prevenci.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda