X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
moje zkušenost po 2 letech a více ja 30 000 km...
auto jsem koupil s 360 000 km po prvním majiteli se servisní knihou, původ ČR
1. problém, nafta se mi dostávala do oleje a diagnostika hlásila často nedokončené vypalování DPF a moc oleje
2. problém, při delších trasách, 100 km, auto náhle ztratilo výkon, jako by nešlo turbo..., musel jsem vypnout motor, cca 10 min. počkat a pak to bylo ok, to se pak při další jízdě opakovalo po kratších intervalech, třeba po 20 km - diagnostika hlásila "zaseknutý" EGR ventil - čištění nepomohlo
a) přestal jsem jezdit kratší trasy do práce (ca 23 km jedna cesta) a olej OK, žádná nafta v oleji, žádné nedokončené vypalování DPF (odzkoušeno na cca 20 000 km)
- problémy s EGR ventilem a ztrátou výkonu pokračovaly
b) přestal jsem lít olej 0W30 Valvoline A5/B5 a začal lít 5W30 Valvoline Max LifeC3 A3/B4/C3
https://dufy.cz/front/product/default/1090925?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
- za posledních cca 15 000 km auto výkon neztratilo a diagnostika nehlásila "zaseknutý" EGR ventil
To jsou moje zkušenosti...
auto jsem koupil s 360 000 km po prvním majiteli se servisní knihou, původ ČR
1. problém, nafta se mi dostávala do oleje a diagnostika hlásila často nedokončené vypalování DPF a moc oleje
2. problém, při delších trasách, 100 km, auto náhle ztratilo výkon, jako by nešlo turbo..., musel jsem vypnout motor, cca 10 min. počkat a pak to bylo ok, to se pak při další jízdě opakovalo po kratších intervalech, třeba po 20 km - diagnostika hlásila "zaseknutý" EGR ventil - čištění nepomohlo
a) přestal jsem jezdit kratší trasy do práce (ca 23 km jedna cesta) a olej OK, žádná nafta v oleji, žádné nedokončené vypalování DPF (odzkoušeno na cca 20 000 km)
- problémy s EGR ventilem a ztrátou výkonu pokračovaly
b) přestal jsem lít olej 0W30 Valvoline A5/B5 a začal lít 5W30 Valvoline Max LifeC3 A3/B4/C3
https://dufy.cz/front/product/default/1090925?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
- za posledních cca 15 000 km auto výkon neztratilo a diagnostika nehlásila "zaseknutý" EGR ventil
To jsou moje zkušenosti...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Dovolil jsem si olej přidat do přehledu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
K tej nafte v oleji. sa mi zda ze toto riesil update softweru ale neviem ktorej jednotky. tusim ECM. skus sa na to popytat.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Pro neznalého..... Kudy se tam ta nafta do oleje jako dostane???
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
update FW/SW ECU nepomohl, uz tam dávno byl...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
mě pomohl upgrade software, výměna teplotních čidel na dpf.
Potom jsem nechal udělat egr off a mám svatej klid,jinak krátké cesty jezdím denně,a zatím snad v pořádku,olej mobil 5w30.
Potom jsem nechal udělat egr off a mám svatej klid,jinak krátké cesty jezdím denně,a zatím snad v pořádku,olej mobil 5w30.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Uz jsi byl na technicke po tom EGR off? Nebyl to problem?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Já byl a bez problémů.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
přesně tak,nebyl problém.Úprava provedena od D5T5 v mém případě.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Martin666