Kat je další na řadě a možní i spojka, předevčírem mi kouzla na pětce, ale od tý doby nic, i když jsem to pokoušel. Tak snad ještě něco snese. :/Slušný tak ještě kuchni kat napiš uživateli LPBoss on ti něco poradí co dál a máš o zábavu postaráno a i o volný čas
Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Počkej, jaká firma dělá tohle všechno ? Nikdy jsem neviděl u nikoho "stage3" která by zahrnovala podvozek, brzdy a já nevim co v hodnotě 300 litrů.Hájčus píše: Stage 3 je pak například k tomu všemu ještě kované písty, HP svody a výfuk plus třeba Öhlins podvozek a lepší brzdy...nebrat jako doma St1 St2 a St3 ale pro přepravu....
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Stage 2 je výmena vstrekov a hybridné turbo? To urobí D5T5 softvérovo? Tu sa bavia o verziách softvéru, označovaných ako Stage 1 a Stage 2 pre D5 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=62112&p=749258&hilit=stage+2#p749258 a nepíšu, že by im D5T5 na motore niečo menili. A tu je prehľad parametrov ARD tuningu Stage 1 a Stage 2 + ďalej v diskusii aj o Stage 3. Alebo v rámci Stage 2 a vyššie mení D5T5 aj HW v motore o ktorom píšeš?Hájčus píše:Protože Stage 1 je jen chip
Stage 2 je k dalšímu jiné mapě ještě například výměna vstřiků a například hybridní turbo.
Stage 3 je pak například k tomu všemu ještě kované písty, HP svody a výfuk plus třeba Öhlins podvozek a lepší brzdy...nebrat jako doma St1 St2 a St3 ale pro přepravu....
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tzv Stage 2 o které se baví, platí pro TDI neboť 125kw je asi strop toho, co jde softwarově se standardním HW u tdi udělat. U D5 nebo turbobenzínů je to něco úplně jiného.IgorS píše:Stage 2 je výmena vstrekov a hybridné turbo? To urobí D5T5 softvérovo? Tu sa bavia o verziách softvéru, označovaných ako Stage 1 a Stage 2 pre D5 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=62112&p=749258&hilit=stage+2#p749258 a nepíšu, že by im D5T5 na motore niečo menili. A tu je prehľad parametrov ARD tuningu Stage 1 a Stage 2 + ďalej v diskusii aj o Stage 3. Alebo v rámci Stage 2 a vyššie mení D5T5 aj HW v motore o ktorom píšeš?Hájčus píše:Protože Stage 1 je jen chip
Stage 2 je k dalšímu jiné mapě ještě například výměna vstřiků a například hybridní turbo.
Stage 3 je pak například k tomu všemu ještě kované písty, HP svody a výfuk plus třeba Öhlins podvozek a lepší brzdy...nebrat jako doma St1 St2 a St3 ale pro přepravu....
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Vo Vdash, ak sa dobre pamätám, je označenie týchto druhov softwérových úprav ako ST0, ST1, ST2, teda je to označenie softvéru. Pri motore D5252T je vo Vdash ponúkaná len jedna verzia, označená ako ST1. Iná voľba tam nie je. Tak len preto mi príde nezmyselné uvádzať si v podpise pri TDI nejakú verziu čipnutia ST1 od D5T5, keď inú verziu ani nemajú.
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
V tý zimě to tak hezky jede, že jsem musel poměřit 940 v jednom směru 9,3s v opačným 8,8s, tedy dejme tomu 9,1s
tzn. v zimě to jede skoro stejně jak 850, fajn
S ladným prokluzem spojky
tzn. v zimě to jede skoro stejně jak 850, fajn
S ladným prokluzem spojky
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
A benzín by to chtělo, ale je mi jasný, že jsi chtěl být co nejlehčí...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Benzínu je dost jen aktuálně nefunguje palivoměr při jízdě na plyn...
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Krásnej časpeter cz píše:V tý zimě to tak hezky jede, že jsem musel poměřit 940 v jednom směru 9,3s v opačným 8,8s, tedy dejme tomu 9,1s
tzn. v zimě to jede skoro stejně jak 850, fajn
S ladným prokluzem spojky
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
Volvo zrychlení 100-160 km/h
dnes sem zkousel ale cas se mi zda divnej...respektive nizkej 11,58s...rozjezd z 90 na 4ku ve 100 spustit a cely na 4ku...vyzkousim jeste na jinym useku at je to vice objektivni
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
Volvo zrychlení 100-160 km/h
XC60, D4 + Polestar, čili 215 HP, 29 sec...
(to jen abyste případní kolegové s podobným autem věděli, jak na tom asi jsme)
(to jen abyste případní kolegové s podobným autem věděli, jak na tom asi jsme)
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
půl minuty ze 100 na 160? to si jel v Pikes Peak do vrchu ne?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Já si to včera jen tak zkusil. XC70 D5 + chip od D5T5. A bylo to něco kolem 10s ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
100 ! až 160, ne 0-160Caesar22 píše:XC60, D4 + Polestar, čili 215 HP, 29 sec...
(to jen abyste případní kolegové s podobným autem věděli, jak na tom asi jsme)
A právě proto to téma bylo založený, aby si to mohl člověk v klidu najít, a pak zjistit, že běžný auta ostatních to maji o 5s rychlejš a musel hned něco začít spravovat
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Taky mne to překvapilo, čekal jsem to lepší, ale to víte, plná Německá dálnice, blbě se hledá kus, kde člověk chvíli v klidu jede 90 a pak naráz zrychlí.... takže jsem musel najít skulinu mezi autama, zabrzdit na 90 a pak honem plnej a ve stovce zmáčknout stopky.... čili asi to bude chtít jinej systém pro měření....
Ale neva, příště to bude lepší...
Apropos, taky bude asi rozdíl na letních pneumatikách = nižší valivej odpor a příště to zkusím bez plnýho auta krámů a s “prázdnou” nádrží (páč 50 kilo navíc asi taky bude znát)
Ale neva, příště to bude lepší...
Apropos, taky bude asi rozdíl na letních pneumatikách = nižší valivej odpor a příště to zkusím bez plnýho auta krámů a s “prázdnou” nádrží (páč 50 kilo navíc asi taky bude znát)
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pockej. I tak, 29 sec ze 100-160? Nema tam byt 9 sec? To bych u xc60 D4 ocekaval. Pod 29 to da i Citigo 1,0 mpi
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Volvo zrychlení 100-160 km/h
I přes všechny úpravy je to šnek. Na první dvě rychlosti to jede podstatně lépe no. Možná by to chtělo M90.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
A nebo spíš "T6 kit"?
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nevím nevím. Měl bych auto co jede akorát rovně a to bych tam konečně musel dát ten samosvor, aby se ta síla vůbec přenesla na asfalt. A taky se na to už pomalu nedají sehnat díly. Natož nějaký performance podvozkový.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Vydrž Prťka vydrž.Performance už brzy bude.Pavel K. píše:Nevím nevím. Měl bych auto co jede akorát rovně a to bych tam konečně musel dát ten samosvor, aby se ta síla vůbec přenesla na asfalt. A taky se na to už pomalu nedají sehnat díly. Natož nějaký performance podvozkový.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Volvo zrychlení 100-160 km/h
A tuhle pohadku na dobrou noc, Ti povidal kdo? Pokud vim, tak si sam mel nejaky cas T6, nez Ti umrela a jezdila snad jen rovne? ...Pavel K. píše:Nevím nevím. Měl bych auto co jede akorát rovně a to bych tam konečně musel dát ten samosvor, aby se ta síla vůbec přenesla na asfalt. A taky se na to už pomalu nedají sehnat díly. Natož nějaký performance podvozkový.
Zadohrab si s vykonem poradi jeste lip... A ze by tech 271hp resp. 321hp po Chipu byl problem dostat na asfalt, tak to vazne ne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem protáhl C30. Musím uznat, že ta atmosféra má docela pěkný zvuk.
Zde jsou hodnoty:
- C30 MY08 2,4i 125kw MT
- řazení 3+4 = 12,09 sec
- na 4 = 15,13 sec
Upevnit telefon na volant není to pravé - hodně se to třepe
https://youtu.be/bY4-p2IpJ9M
Zde jsou hodnoty:
- C30 MY08 2,4i 125kw MT
- řazení 3+4 = 12,09 sec
- na 4 = 15,13 sec
Upevnit telefon na volant není to pravé - hodně se to třepe
https://youtu.be/bY4-p2IpJ9M
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Moje T6 byla celkem vrak, pořádně nevím jak ta auta jezdí.Zajsoft píše:A tuhle pohadku na dobrou noc, Ti povidal kdo? Pokud vim, tak si sam mel nejaky cas T6, nez Ti umrela a jezdila snad jen rovne? ... Zadohrab si s vykonem poradi jeste lip... A ze by tech 271hp resp. 321hp po Chipu byl problem dostat na asfalt, tak to vazne ne...
Když bych se rozhodl auto dál ladit, asi bych chtěl zachovat ten aktuální atmosférický motor. Tomáš s tím měl hodně starostí a stálo ho to hromadu peněz. Viděl bych to na swap za M90 a řízení typu megasquirt, to by se z toho těch 270 koní mohlo taky dostat.
Ještě nevím jakou cestou se s tím autem vydat. Na luxus a komfort by to být mohlo, ale muselo by se hrabat do výfuku a ten už je taky hotovej.
Tomáš jednu 960 T6 testoval a moc nadšenej z toho nebyl.
Polyuretany pokud budou fungovat tak bych se nebál namrskat všude. Ale co tlumiče?martinopel píše:Vydrž Prťka vydrž.Performance už brzy bude.
A pak taky nějak rozumně vyřešit brzdy a už by to mohlo být zajímavější.
Rozhodl jsem se jít cestou auta na operák, dostal jsem hodně dobrou nabídku. Takže se ve Volvu můžu začít pořádně vrtat. První musím znovu dosáhnout stavu stage0, dál uvidíme.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Takže sorry za OT, měřil jsem to na běžeckých hodinkách a opsal údaj z telefonu z aplikace, jenže jsem opsal čas přepočtenej na jeden kilometr . Čiliže správný čas má být ???? ... jdu to někde vyhrabat...
Píše to: doba pohybu 08s, čili od zapnutí do zastavení měření a to mi přijde dost málo, když koukám na ty časy v prvním příspěvku....
Píše to: doba pohybu 08s, čili od zapnutí do zastavení měření a to mi přijde dost málo, když koukám na ty časy v prvním příspěvku....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
GPS v telefonu to nedává dost rychle, ideálně si fakt netočit videjko a nebo "bezpečně" stopkama v ruce.
Nechce to někdo zase sesumírovat, že by se to zase zjevilo na jednom místě?
Nechce to někdo zase sesumírovat, že by se to zase zjevilo na jednom místě?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé