Na to asi hlavne EGR-off a lepšiu naftu.f.e.e.t píše:Já bych tím chtěl především dosáhnout menší kouřivosti.
V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznatky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#26 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#27 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Jezdím od koupě jen na Vervu.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#28 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Dymiť to ale bude vždy. Nejak. Ide iba o to, či to dymí viac ako je jeho dymové minimum alebo iné TDI. To môže byť aj vec predvstreku, dávky i rozprašovania vstrekov. Ale každé TDI je sadzomet a pri akcelerácii zadymí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#29 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Je třeba na základní chip od D5T5 125kW/350nM dělat i nějaké zásahy na motoru? Vysokopevnostní šrouby na klice + kontrola ostřiků pístů? Nebo to jde i bez toho? V plná to mám udělat až na jaře, chip bych chtěl co nejdříve.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#30 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Udělat by to chtělo, ale zatím mám načipováno bez toho a dobrý
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#31 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
A tvé poznatky k čipu? Jak to zvládá dvouhmota? Je to znát na dynamice? O kolik stoupla maximálka? Na základních 103kW se nějak vyškrábu na 200km/h, ale dá to práci.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#32 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
taky zareaguji...
Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope, záleží, jak tomu šlapeš na krk...Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...
Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope, záleží, jak tomu šlapeš na krk...Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#33 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Jak kope? Nedělá to jen při nizkých otáčkach? Tzn asi by bylo dobrý, ten vyšší výkon využívat až nad 2200 otáček?Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope
Výkonově by to po čipu mělo mít 125kW. Tzn o 5kW víc jak D5.Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#34 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
když na to šlápneš, tak někde kolem 1900-2000ot se stane, že začne kopat, ve vyšších už ne...Tarkin píše:Jak kope? Nedělá to jen při nizkých otáčkach? Tzn asi by bylo dobrý, ten vyšší výkon využívat až nad 2200 otáček?Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope
Výkonově by to po čipu mělo mít 125kW. Tzn o 5kW víc jak D5.Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...
By řekl, že kW nehrají roli, znát to bude...
prostě D5 mi přišla, že má jiný průběh a zabírá - otázkou, zda taky nebyla s chipem )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#35 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Já mám na S70 dvouhmoťák novej a ani na V70 kopání nepozoruju, je fakt, že nejezdím nijak sportovně.
Je pravda, že ta D5 jede jinak, měřit jsem to nezkoušel, ale odhadem je tam znát rychlejší nástup od 2000 otáček a následuje plochá křivka. Z původní verze 96kW je po načipování na 136kW pocitově zcela jiné auto. U načipovaného TDI se mi jeví zlepšený nástup z nižších otáček, ale i zajímavý nárůst mezi 3000-4000, kam to dřív skoro nemělo cenu vytáčet. Jede to líp než dřív, ale takový skok jako u D5 to není. Viděl bych jako hlavní rozdíl ten vyšší točivý moment u D5. Co jsem vyčet z VIDY, tak po načipování je u TDI plnící tlak turba 2,1 bar abosolutního tlaku, takže zvýšení o 0,2 bar oproti sérii. Mám to teprve krátce, takže jsem spotřebu podle taknování neměřil, ale počítač ukazuje asi o litr méně
Zkoušel jsem měřit zrychlení a výkon přes VDASH, ale musí být pořád připojený k internetu a nemám tak stabilní připojení přes mobil.
Je pravda, že ta D5 jede jinak, měřit jsem to nezkoušel, ale odhadem je tam znát rychlejší nástup od 2000 otáček a následuje plochá křivka. Z původní verze 96kW je po načipování na 136kW pocitově zcela jiné auto. U načipovaného TDI se mi jeví zlepšený nástup z nižších otáček, ale i zajímavý nárůst mezi 3000-4000, kam to dřív skoro nemělo cenu vytáčet. Jede to líp než dřív, ale takový skok jako u D5 to není. Viděl bych jako hlavní rozdíl ten vyšší točivý moment u D5. Co jsem vyčet z VIDY, tak po načipování je u TDI plnící tlak turba 2,1 bar abosolutního tlaku, takže zvýšení o 0,2 bar oproti sérii. Mám to teprve krátce, takže jsem spotřebu podle taknování neměřil, ale počítač ukazuje asi o litr méně
Zkoušel jsem měřit zrychlení a výkon přes VDASH, ale musí být pořád připojený k internetu a nemám tak stabilní připojení přes mobil.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#36 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
D5 ide lepsie kvoli variabilnej geometri turba (ktora sa obcas kazieva). Tdi ma klasiku s wastegate... ked niekto uspesne prerobi tdi na variabilne turbo (koncern take nieco mal tusim) pojde to asi aj lepsie ako d5 lebo 2.4 vs 2.5l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#37 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Jednoznačně si Tdi chip na nějakch 125 Kw zaslouží, jede o poznání lépe, zabírá od nižších otáček a spotřeba při stejném stylu jízdy malinko poklesla. Chtít plný výkon na 4 a 5ku se dvouhmotě nelíbí, není na to stavěná, chtělo by to malinko tvrdší, ale dá se na to zvyknout a dávat na to pozor. V porovnání s D3 120Kw je ta D3 živější i když auto je zase o trochu těžší, ale možná to dělá i automat vs. manuál.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#38 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Zas jestli uz to dvouhmota nestiha. Tak bych ji nerad timto zpusobem znicil.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#39 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
dvojhmota kope ked regulacia turba nestiha a musi RJ obmedzit predvstrek...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#40 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Z toho bych strach neměl, ano, může to kopat, ale kolikrát se ti to za rok stane, 2-3 na vteřinu......a neslyšel jsem že by kvůli tomu odešla dvouhmota, jezdil jsem tak 6 let a předpokládám že auto dodnes jezdí v poho a bez výměny.
Pokud jsou informace pravdivé, tak moje 1 Tdi má kolem 800 tis. a stále jezdí s původní dvouhmotou.
Pokud jsou informace pravdivé, tak moje 1 Tdi má kolem 800 tis. a stále jezdí s původní dvouhmotou.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#41 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
takze my co mame MSA 15.7...od D5T5 mam zjisteno ze delaji pouze 15.8 tudiz moje otazka zni nechavali jste to nekde chipovat? zkusenosti s konkretnimi firmami...jde mi o zvyseni na 120kw a 350mn jak to nabizi D5T5 takze nic divokyho ale zaroven chci aby to delal nekdo kdo temhle autum opravdu rozumi a nebude to horsi po zasahu nez pred nim...nevadi mi ani si nekam zaject kvuli tomu ale nemyslim tim do ostravy treba
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
#42 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Já nechával tady a spokojenost https://www.mereni-vykonu.cz/. Najeto už na chipu cca 170.000 km, dvouhmota v pohodě stále stejná, tzn. že vibruje při 4. a 5. plném plynu mezi 1900 a 2300 otáček. Tady v tom vlákně jsem postoval i grafy z brzdy před úpravouo a po úpravě, včetně průběhu úpravy viewtopic.php?f=6&t=31077 .
Spotřeba dlouhodobá je 6 litrů nafty, na spritmonitoru jsem pod přezdívkou Zebb. Přes týden jezdím delší trasy (cca 130 km denně) a o víkendu couračky kolem komína, s vozíkem do sběru, nebo stavebnin a podobně...
Každopádně jsem s chipem velmi spokojený.
Spotřeba dlouhodobá je 6 litrů nafty, na spritmonitoru jsem pod přezdívkou Zebb. Přes týden jezdím delší trasy (cca 130 km denně) a o víkendu couračky kolem komína, s vozíkem do sběru, nebo stavebnin a podobně...
Každopádně jsem s chipem velmi spokojený.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#43 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Tak už i já se můžu podělit o zkušenosti s D5T5 stage 1 čipem (mám ho den), dvouhmota neklepe nikde. Spotřeba je cca stejná. Výkon pocitově zas tolik znát není, ve vyšších rychlostech a otáčkach to neztrácí sílu, maximálka bude o něco vejš.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#44 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Co ty tam máš za čip? Kterou verzi z https://www.mereni-vykonu.cz/ ?Já nechával tady a spokojenost https://www.mereni-vykonu.cz/. Najeto už na chipu cca 170.000 km, dvouhmota v pohodě stále stejná, tzn. že vibruje při 4. a 5. plném plynu mezi 1900 a 2300 otáček. Tady v tom vlákně jsem postoval i grafy z brzdy před úpravouo a po úpravě, včetně průběhu úpravy viewtopic.php?f=6&t=31077 .
Spotřeba dlouhodobá je 6 litrů nafty, na spritmonitoru jsem pod přezdívkou Zebb. Přes týden jezdím delší trasy (cca 130 km denně) a o víkendu couračky kolem komína, s vozíkem do sběru, nebo stavebnin a podobně...
Každopádně jsem s chipem velmi spokojený.
U mě se žádné vibrování dvouhmoty neděje, čip mám asi 14 dní a buď jsem si na něj tak zvykl, nebo to jede skoro stejně.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#45 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Mně to ladili podle toho, jak se mi to líbilo. Změřili parametry na brzdě, naladili, změřili. Já chtěl trochu víc, tak zase naladili, změřili. Tam už byl výkon přes 170 koní, ale hrozně do špičky výkon i krouťák, takže zase ladili a měřili. Nakonec jsme zvolili variantu kde je krouták i výkon dostačující a přitom v pěkných křivkách, takže krásně využitelný. Po zkušební jízdě jsem přijel s hubou od ucha k uchu, zaplatil, poděkoval a odjel. Celé to trvalo asi dvě hoďky. A znát to bylo okamžitě, jak na výkonu, tak na předních gumách, které najednou začaly rychleji mizet. Vůbec nevím proč
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#46 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Ještě mě napadá, že můžu mít ucpanej kat, auto má najeto 365 tis a já i předchozí majitel jezdil většinou město.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#47 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Takže máš len placebochip ?
#48 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Tak s tím zajeď na brzdu a budeš vědět na čem jsi. Zaplatil jsi za nějaké parametry, tak bys je měl dostat. S protokolem z brzdy už se s D5T5 domluvíš. Silně pochybuju, že by se k tobě postavili zády.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#49 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Právě že všude jinde bych měl strach. U D5T5 ne, a možná taky u tady těch, co mi dají křivku z brzdy před a po
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#50 V70 I TDI - D5252T - 103 kW - CHIP - zkušenosti a poznat
Účinok zvýšenia výkonu čipnutím riadiacej jednotky motora TDI sa posudzuje vibrovaním dvojhmoty? Čiže nie si spokojný, lebo ti po čipe dvojmota neklepe ako neklepala pred čipom? Alebo preto, že niekto napísal, že mu začala po čipnutí dvojmota vibrovať (možno mu odchádza a je už načatá) a tebe nie a nie vibrovať si sklamaný a chceš aby vibrovala aj tebe?Tarkin píše:U mě se žádné vibrování dvouhmoty neděje, čip mám asi 14 dní a buď jsem si na něj tak zvykl, nebo to jede skoro stejně.
Nerozumiem tomu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek