Opožděný nástup turba + podtlaky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#1 Opožděný nástup turba + podtlaky
Nazdar všem!
Mrzí mě, že se hned prvním příspěvkem na fóru budu zabývat nějakou závadou, na druhou stranu tak začínají nejspíš příspěvky úplně všech
Kousek mého příběhu:
Nedávno jsem koupil Volvo V70 2. gen, d5 120kW, rok 2003 v manuálu. Drobné nedostatky na karoserii, trochu ošoupaný interiér, na 330tkm vcelku pěkný stav. Motor má příjemný a tichý chod, převodovka i kulisa řadí přesně, spojka spojuje a setrvák nemlátí. Už při koupi jsem si všimnul zaslepené podtlakové hadičky, vedoucí k přednímu silentbloku motoru. Po zkušenosti z druhého auta (Octavia r.v. 2000), kde jsou silentbloky jen gumové puky, které jsou buď urvané nebo neurvané a jiný stav nemají, jsem se tím nijak nezabýval.
Teď už vím, že jsou dva hlavní silentbloky komfortně vyfukovací. Přiznávám, že hlavně na volnoběh jsou znát zvýšené vibrace (nebo to dělá dvouhmota a já se mýlil). Po průzkumu diskuzí na tomto i dalších foŕech jsem postupně rozkryl spojení mezi jednotlivými silentbloky a dokonce i turbem.
Problém:
Kromě zmíněných vibrací mi při ostřejší jízdě vyskakuje hláška Motor doporučen servis. Informace není doplněna žádným výstražným signálem ať už zvukovým nebo kontrolkou na palubce. Dá se odmáčknout a do zhasnutí motoru zůstává v paměti (MÁTE 1 ZPRÁV). Dochází k tomu výhradně při delších kvaltech na dálnici, při 4 a 5 rychlostním stupni. V nižších rychlostech můžu auto točit do omezovače a nic. Původně jsem měl tento stav za nouzák, nicméně auto jede pořád dobře, zůstává mu krouťák i rychlost. Jediné co se po zjevení hlášení změní je nástup turba. Standartně, ať už na volvu nebo služebním vw a všech ostatních turboautech co jsem kdy řídil, začíná tlačit kolem 2tis otáček. Při mém "nouzáku" tlačí od 2,4tis, ale vší silou a auto jede v podstatě stejně. Při zkoumání již zmíněných podtlaků jsem narazil na informaci, že lopatky turba jsou ovládané právě stejným podtlakem. Zatím tedy směřuji svojí teorii tímto směrem.
Dnes jsem trochu zkoumal jaká hadička kam vede a při té příležitosti trochu prolezl motorový prostor. V sacích hadicích a převodu vzduchu (08631538) se na mě vylilo dle mého mínění až velké množství oleje. Respektive ho nebylo tolik, ale na prostor kde by neměl být olej žádný ho bylo dost Řekl bych, že tedy turbo propuští olej.
K mým otázkám a prosbám o rady. Raději očísluju, pro snadnější orientaci v diskuzi.
1) Jak přesně vede podtlak a jaký má vliv na turbo? Pozná motor zaslepenou hadici k silentbloku a je schopný na ní reagovat?
2) Zkušenosti s chybou Motor doporučen servis? Dočetl jsem se o čištění klapky, je tím myšlena škrtící? Co případně pročistit pro správný chod motoru?
Předem díky za rady a postřehy
Mrzí mě, že se hned prvním příspěvkem na fóru budu zabývat nějakou závadou, na druhou stranu tak začínají nejspíš příspěvky úplně všech
Kousek mého příběhu:
Nedávno jsem koupil Volvo V70 2. gen, d5 120kW, rok 2003 v manuálu. Drobné nedostatky na karoserii, trochu ošoupaný interiér, na 330tkm vcelku pěkný stav. Motor má příjemný a tichý chod, převodovka i kulisa řadí přesně, spojka spojuje a setrvák nemlátí. Už při koupi jsem si všimnul zaslepené podtlakové hadičky, vedoucí k přednímu silentbloku motoru. Po zkušenosti z druhého auta (Octavia r.v. 2000), kde jsou silentbloky jen gumové puky, které jsou buď urvané nebo neurvané a jiný stav nemají, jsem se tím nijak nezabýval.
Teď už vím, že jsou dva hlavní silentbloky komfortně vyfukovací. Přiznávám, že hlavně na volnoběh jsou znát zvýšené vibrace (nebo to dělá dvouhmota a já se mýlil). Po průzkumu diskuzí na tomto i dalších foŕech jsem postupně rozkryl spojení mezi jednotlivými silentbloky a dokonce i turbem.
Problém:
Kromě zmíněných vibrací mi při ostřejší jízdě vyskakuje hláška Motor doporučen servis. Informace není doplněna žádným výstražným signálem ať už zvukovým nebo kontrolkou na palubce. Dá se odmáčknout a do zhasnutí motoru zůstává v paměti (MÁTE 1 ZPRÁV). Dochází k tomu výhradně při delších kvaltech na dálnici, při 4 a 5 rychlostním stupni. V nižších rychlostech můžu auto točit do omezovače a nic. Původně jsem měl tento stav za nouzák, nicméně auto jede pořád dobře, zůstává mu krouťák i rychlost. Jediné co se po zjevení hlášení změní je nástup turba. Standartně, ať už na volvu nebo služebním vw a všech ostatních turboautech co jsem kdy řídil, začíná tlačit kolem 2tis otáček. Při mém "nouzáku" tlačí od 2,4tis, ale vší silou a auto jede v podstatě stejně. Při zkoumání již zmíněných podtlaků jsem narazil na informaci, že lopatky turba jsou ovládané právě stejným podtlakem. Zatím tedy směřuji svojí teorii tímto směrem.
Dnes jsem trochu zkoumal jaká hadička kam vede a při té příležitosti trochu prolezl motorový prostor. V sacích hadicích a převodu vzduchu (08631538) se na mě vylilo dle mého mínění až velké množství oleje. Respektive ho nebylo tolik, ale na prostor kde by neměl být olej žádný ho bylo dost Řekl bych, že tedy turbo propuští olej.
K mým otázkám a prosbám o rady. Raději očísluju, pro snadnější orientaci v diskuzi.
1) Jak přesně vede podtlak a jaký má vliv na turbo? Pozná motor zaslepenou hadici k silentbloku a je schopný na ní reagovat?
2) Zkušenosti s chybou Motor doporučen servis? Dočetl jsem se o čištění klapky, je tím myšlena škrtící? Co případně pročistit pro správný chod motoru?
Předem díky za rady a postřehy
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 190
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#2 Opožděný nástup turba + podtlaky
K bodu 2 je hromada možnosti nicméně měl jsem podobný problém na stejném motoru - váha vzduchu.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Opožděný nástup turba + podtlaky
Bez diagnostiky to nevyřešíš. Takže nejdřív diagnostiku a pak odstraňovat závady.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 Opožděný nástup turba + podtlaky
podtlaky k silentblokům můžou ovlivňovat nástup turba, ale takovým způsobem, že trvá delší dobu, řádově tak sekundu, než zabere turbo při rozjezdu, respektive přidání plynu (při rozjezdu je to poznat tak, že šlápneš na plyn a sekundu se nic neděje - nepříjemné hlavně při výjezdu z křižovatky)
pokud jsou ale podtlaky (hadičky) k silentblokům zaslepeny, nebude to na turbo mít vliv, pokud tedy není porušená i hadička k němu, ale to se zase tak neděje
já naměřil -0,95bar
pokud jsou ale podtlaky (hadičky) k silentblokům zaslepeny, nebude to na turbo mít vliv, pokud tedy není porušená i hadička k němu, ale to se zase tak neděje
já naměřil -0,95bar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#5 Opožděný nástup turba + podtlaky
Tak to je v podstatě i můj případ ne? Když se opozdí nástup o vteřinu, tak od 2tis ještě chvilku točí motor atmosfericky třeba do těch 2,4 tis a pak začne foukat.
Zkusím odpojit oba silentbloky u ventilku na filtrboxu a zaslepit nějak profesionálněji než šroubkem.
Vše je tedy propojené a podtlak u turba je stejný jako na silentbloku, pokud tedy chápu. Tzn tvojí hodnotu můžu měřit klidně na hadičce silentbloku?
Zkusím odpojit oba silentbloky u ventilku na filtrboxu a zaslepit nějak profesionálněji než šroubkem.
Vše je tedy propojené a podtlak u turba je stejný jako na silentbloku, pokud tedy chápu. Tzn tvojí hodnotu můžu měřit klidně na hadičce silentbloku?
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Opožděný nástup turba + podtlaky
Jak píše Raolsa to auto je dost chytré, že ti hodně věci řekne. To že se to napíše a pak zmizne neznamená, že to uplně zmizne. Zapsalo se to do ŘJ auta. Zajeď k někomu kdo má Vidu (Diagnostika na Volvo) a nech si vytáhnout data z auta. Možná budeš překvapený kolik věcí o sobě auto řekne.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 Opožděný nástup turba + podtlaky
no problém je ten, že podtlaky do silentbloků jdou jen na volnoběh (někde do cca 1100ot), pak podtlak ten ventil na filtrboxu do silentbloků vypne, takže se při jízdě nemá kam ztratit, jedině zase někde na hadičce k turbu
ale zaslepit to k silentblokům můžeš, stačí zlomit hadičku a svázat páskou, ale nejspíš to problém nevyřeší
ale zaslepit to k silentblokům můžeš, stačí zlomit hadičku a svázat páskou, ale nejspíš to problém nevyřeší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#8 Opožděný nástup turba + podtlaky
Přesvědčili jste mě. Jsem zvyklý řešit bez diagnostiky, páč moje hloupá auta stejně nikdy nic nepoví.
Přiznalvám, že u podtlakových systémů jsem taky nečekal moc podrobný popis závad, tak obvolám servisy a uvidíme.
Klidně dejte vědět kdyby vás napadlo kam ještě kouknout, klidně v rámci prevence. V průběhu týdne se tomu chci pověnovat a trochu protkoumat co vlastně kam vede apod.
Ještě jednou dík
Přiznalvám, že u podtlakových systémů jsem taky nečekal moc podrobný popis závad, tak obvolám servisy a uvidíme.
Klidně dejte vědět kdyby vás napadlo kam ještě kouknout, klidně v rámci prevence. V průběhu týdne se tomu chci pověnovat a trochu protkoumat co vlastně kam vede apod.
Ještě jednou dík
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Opožděný nástup turba + podtlaky
Stará škola... ale tady ti diagnostika fakt pomůže, nemá smysl se tomu bránit a střílet naslepo, když můžeš střílet aspoň nějakym rozumnym směrem. Amíci na to slepý trápení bez diagnostiky maji krásnej výraz, "parts cannon".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#10 Opožděný nástup turba + podtlaky
Je to tak. Když mám chuť, snažím se i opravit samotné poškozené díly. To je ale záležitost spíš různých čudlátek na domácích spotřebičích, ne že bych repasoval turbodmychadla
Jsem zpět z diagnostikou, foto níže.
Nechal jsem si definitivně rozmluvit souvislost se zaslepeným silentblokem. Dle všeho je vadná regulace či její řízení. Opět pár otázek.
Regulace turba je řízená pouze podtlakem nebo má i nějakou elektroinstalaci?
Dostanu se k ragulaci nějak rozumně, pokud nemám zvedák? Používám nájezdy, které auto zvednou přibližně o půl metru. Při pohledu shora mi přijde, že bude vadit nápravnice.
Pokud budu chtít změřit podtlak za jízdy, kam přesně zapojit měřák?
Jsem zpět z diagnostikou, foto níže.
Nechal jsem si definitivně rozmluvit souvislost se zaslepeným silentblokem. Dle všeho je vadná regulace či její řízení. Opět pár otázek.
Regulace turba je řízená pouze podtlakem nebo má i nějakou elektroinstalaci?
Dostanu se k ragulaci nějak rozumně, pokud nemám zvedák? Používám nájezdy, které auto zvednou přibližně o půl metru. Při pohledu shora mi přijde, že bude vadit nápravnice.
Pokud budu chtít změřit podtlak za jízdy, kam přesně zapojit měřák?
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Opožděný nástup turba + podtlaky
A teď by to chtělo zajít na diagnostiku Dovolil bych si ocitovat jeden hooodně starý (15+ let) příspěvek. Co je na něm starýho je ten počet, protože už diagnostik je minimálně 50.
A servisák David Patočka k tomu napsalwickey píše:Oznam pro všechny uživatele fóra - technické dotazy ... a zároveň, pokud se tady na fóru bavíme o diagnostice, plně funkční pro auta od modelového roku 1999 (10. pozice ve VIN kódu X, Y, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C atd.) je pouze a jen a pouze a jen VIDA-DICE, kterou mají ve všech Volvo servisech a taky tady na fóru nejmíň 15 nezávislých servisáků, uživatelů atd.
Čili kdo napíše, že byl na diagnostice Bosch, Delphi a já nevím kde, hledí se na něj jakoby na diagnostice nebyl.
...Každopádně bych nejdřív jel na origo diagnostiku, všechny ty ostatní kalkulačky fungujou, jako Google překladač
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#12 Opožděný nástup turba + podtlaky
Hezky pěkně Zjistím, co za to chtějí ve Volvu
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#13 Opožděný nástup turba + podtlaky
Jestli jsi z Kladna, máš to nedaleko do AV dílů - a tam většinou umí pomoci.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#14 Opožděný nástup turba + podtlaky
Yes, to mám kousek. Díky
edit: dnes nestíhám, ale zítra bych to mohl dát. Podle webu jsem přesně tenhle podnik potřeboval
edit: dnes nestíhám, ale zítra bych to mohl dát. Podle webu jsem přesně tenhle podnik potřeboval
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#15 Opožděný nástup turba + podtlaky
Ani do toho Rakovníka za Kubou to nemá daleko...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#16 Opožděný nástup turba + podtlaky
Cinkni si tam dopředu, diagnostiku Ti sice asi udělaji na počkání, ale bývají plní na několik týdnů dopředu.Jake Bambitka píše: ↑22 kvě 2023 15:37 Yes, to mám kousek. Díky
edit: dnes nestíhám, ale zítra bych to mohl dát. Podle webu jsem přesně tenhle podnik potřeboval
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 Opožděný nástup turba + podtlaky
Jako jo no, ale to asi tak vse co dám, pac se specializuji na P3. Tazatel ma P2.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 Opožděný nástup turba + podtlaky
Nevím co ti ta parodie na diagnostiku napsala ohledně motoru (je to nečitelné), ale ventil regulace turba je přišroubovaný zepředu na bloku motoru a dá se k němu dostat, když sundáš hadici mezi sáním a egrem. Taková ta zahnutá. Jinak samotná regulace je na turbu, řízená podtlakem. Občas zatuhne. Přístup tam moc není, ale ze spodu to jakž tak jde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#19 Opožděný nástup turba + podtlaky
Chybový kód / Motor / dieselový motor
Chybový kód: DTC 6805 / (Originální chybový kód:6805)
Plnící tlak
Příliš vysoký tlak v sacím potrubí
Oukej...přiznávám, že to nebude nejlepší diagnostika. Ale jak jsem psal výše, opravdu jsem u tohohle motoru nečekal moc podrobné info.
Na přístup k turbu jsem hodil oko, myslím že se tam zespod dostanu. Měl bych vidět na hadičku, ideálně i dosáhnout. Ventil na motoru ještě dohledám. Díky
Chybový kód: DTC 6805 / (Originální chybový kód:6805)
Plnící tlak
Příliš vysoký tlak v sacím potrubí
Oukej...přiznávám, že to nebude nejlepší diagnostika. Ale jak jsem psal výše, opravdu jsem u tohohle motoru nečekal moc podrobné info.
Na přístup k turbu jsem hodil oko, myslím že se tam zespod dostanu. Měl bych vidět na hadičku, ideálně i dosáhnout. Ventil na motoru ještě dohledám. Díky
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#20 Opožděný nástup turba + podtlaky
Ještě k te diagnostice. To auto je fakt prošpikované elektronikou na ty roky. Sám sis asi všiml, že bonzne i spálenou žarovičku.
Vypadá to nějak takhle Každý čtvereček je nějaká jednotka, která komunikuje.
U každé chyby je postup co je třeba projít pro opravu a jak postupovat.
Součástí toho SW je i docela podrobná databaze dílu např: Jestli jsi někdy skládal Lego, tak je to asi podobný návod
Vypadá to nějak takhle Každý čtvereček je nějaká jednotka, která komunikuje.
U každé chyby je postup co je třeba projít pro opravu a jak postupovat.
Součástí toho SW je i docela podrobná databaze dílu např: Jestli jsi někdy skládal Lego, tak je to asi podobný návod
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#21 Opožděný nástup turba + podtlaky
Jestli to je jako Lego, do měsíce postavím 4.0 V8
Vše co zmiňuješ je v rámci systému Vida, pokud chápu dobře?
Vše co zmiňuješ je v rámci systému Vida, pokud chápu dobře?
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#22 Opožděný nástup turba + podtlaky
Ano všechno je v tom programu. Ja ho třeba občas použiju když hledam čislo dilu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 Opožděný nástup turba + podtlaky
Vysoký plnící tlak může být díra sacím systému, třeba prasklý intercooler.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#24 Opožděný nástup turba + podtlaky
Intercooler by nebyl šaptná varianta. V souvislosti s ním mě napadlo kouknout na čidlo právě u výstupu z IC do hadic. Jak jsem psal ze začátku, byly hodně zhnojené hadice sání, kolem egr a to čidlo je vlastně cestou dolu, takže na něj mohlo něco kápnout. Prý by to nemělo být tak hrozné jako u motorů do 2003, kde bylo čidlo jinak umístěné a mnohem náchylnější.
Samozřejmě prioritou zůstává napojit to na Vidu, ať vidím zázraky. Dnes bych měl mít čas, prozkoumám a dám vědět.
Samozřejmě prioritou zůstává napojit to na Vidu, ať vidím zázraky. Dnes bych měl mít čas, prozkoumám a dám vědět.
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 27
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Kladno
- Vůz: V70 II D5 120kW, r.2003
#25 Opožděný nástup turba + podtlaky
Tak čas jsem vůbec neměl. Alespoň to hodím do servisu, pak dám vědět.
Mám jednu otázku a nechci zakládat nové téma. Kdyby byla potřeba řešit turbo... Je lepší volit repas původního nebo dát celé nové (neoriginál)? Pokud nové, jaký výrobce (ne volvo )?
Mám jednu otázku a nechci zakládat nové téma. Kdyby byla potřeba řešit turbo... Je lepší volit repas původního nebo dát celé nové (neoriginál)? Pokud nové, jaký výrobce (ne volvo )?
_________________
V70II D5244T 2003
V70II D5244T 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek