Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Zkušenosti s LPG 2.5T
300 u takhle starýho volva neni nic, co by tě mělo nějak odrazovat. Většina z nás tu má najeto mnohem víc. Problémy s kilometrama nejsou nijak zásadní oproti jiným značkám. Výhoda je, že stočit volvo neni tak jednoduchý jako jiný značky z toho období, protože se to ukáže na diagnostice, že nesedí kilometry skutečný s budíkama.
Ale chce to specifickou diagnostiku na volva, VIDA-DICE, kterou nemá uplně každej, a obyč VAG kábl toho tolik neumí.
Ale chce to specifickou diagnostiku na volva, VIDA-DICE, kterou nemá uplně každej, a obyč VAG kábl toho tolik neumí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 5244
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na kilometry vůbec nekoukej to nehraje roli. Zaleží jak se o to někdo stará. Pokud tomu dává péči zajede to na měsíc a zpátky. Ona ta V8 není tak užraná jak to vpadá. Máme v klubu několik V8 a není to na spotřebu tak hrozné. Problém je opravdu ten servis. Ono obecně první otázku co bych si položil kam to budeš vozit do servisu a jestli Volva dělají.
Jo u te XC90 se dává nádrž pod auto místo rezervy, ale nesmí tam být dva laufy. Pak je to problém:
Jo u te XC90 se dává nádrž pod auto místo rezervy, ale nesmí tam být dva laufy. Pak je to problém:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
to je fakt. může mít auto najeto málo a bude v bídném stavu. jako co jsem měl minulé auto bylo top i s km ,ale říkám už jsem na tom najel přes 250 000 a nic prakticky jsem do toho nedával . Teďka se dívám po něčem lepším malinko . známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis ..
-
Online
- Příspěvky: 5244
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pročti třeba tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Zkušenosti s LPG 2.5T
Kolem 250tkm by se měl dělat řetěz rozvodů, bohužel kvůli tomu musí motor ven a je s tim spousta práce, takže to je velkej výdaj za cca 40, ale to bylo jen doporučení, který jsem dostal u bývalýho auta. Závada se s tim nepojila žádná, zvuky taky ne, tak nevim. Škrtící klapka umí pozlobit, ta stojí nová cca 15.
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Zkušenosti s LPG 2.5T
Za mě D5 s 120kW a seš v klidu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na naší v8 zatím za nějakých 50tkm s lpg problém nebyl. Pokud to montuje člověk co u toho aspoň trochu přemýšlí, tak to pak ani při servisu nijak neomezuje, ono u xc90 je kolem motoru víc místa než u p3. V8 trochu trpí na úniky oleje, ale jak to jednou přetěsníš, tak je klid. Ideálně to spojit s větším servisem, kde se rovnou udělají rozvody příslušenství, zkontrolují benzínové vstřiky, udělá odvětrání atd. a není co řešit. Na nějaké fatální problémy žádný z těchto benzínů netrpí.
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
V8 yamaha je totálně jednoduchý skoro až predpotopni motor. Místa je tam v pohodě a lpg ten servis nijak významně nezhorší.
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ty starší V8 měly problém s tímhle, ale po roce 2007 to snad už nebylo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Myslím si že dnes už bude motor s tímhle problémem stejně buď opravenej nebo mrtvej...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na čtyřnásobný VVT s plynulou regulací bych název předpotopní asi uplně nepoužil Ale tak co tam mít složitějšího... neni to přímovstřik a yamaha je vyrábí v obrovských počtech do lodí, takže spolehlivost měl v genech, dokud do toho nějakej švéd nesáhnul s vyvažovací hřídelí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ale jo na to být jsem si vzpomněl hned jak jsem to odeslal tak snad mě teď za to rouhani nevypece .
No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.
No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.
-
Online
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Zkušenosti s LPG 2.5T
On ten motor asi nebude úplně špatný když se dává třeba i sem -> https://en.wikipedia.org/wiki/Noble_M600 a má o pár poníků víc...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé