Měl jsem, C30, tak doplním. Je to vlastně S40/v50 s jinou prdelí.
- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl)
- souhlas, ale já si řešení našel, propojil jsem telefon přes jack kabel s rádiem a přehrával vše z telefonu. Jediná nevýhoda je ta, že jsme musel vše ovládat na telefonu - posuny vpřed, vzad na volantu nefungují, pouze hlasitost.
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch
- potvrzuji, místa na odložení je málo, holt jsme házel věci za sebe na zem dozadu či do kapes na zádech předních sedadel.
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika)
- ano, chce to mít někoho, kdo má origo Volvo diagnostiku a umí dělat volvo - po mechanické stránce je to ale zase ok, je to ford, umí to každý
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG)
- neodkážu se vyjádřit, neměl jsem nikdy LPG
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat.
- 1,8i je dle lidí zanjící tyto for motory to nejhorší, co můžeš v benzínu koupit. Raději línou 1,6i nebo 2,0i, případně volví 5 válce - ale ty nechceš živit.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.
Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto.
- se silnou T5 to letí krásně, ale motor už je relativně těžký a auto dle zkušeností jiných zatáčí o poznání hůře jak s lehkou 1,6i, která ale zase nejede. Tak si vyber Máš možnost si vzít ještě 5 válcovou 2,4i, která tak nějak už obstojně jede, má krásný zvuk, ale T5 to zdaleka není a žere podobně. Pokud chceš dobrý podvozek, pak stejně musíš udělat lepší tlumiče a pružiny - zkušenost majitele mé bývalé C30, kdy po výměně tlumičů a pružin, lepších pneu to byl kosmický posun.