Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: S40 ?
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No ja som architekt / projektant čiže do áut sa naozaj moc nevyznám a ani ma tá technická stránka moc nezaujíma a tuším som už písal že k Volvu som sa dostal cez jeho dizajn a nie parametre, keď hovoríš že 15 ročná jazdenka by nebola pre mňa čo tak spraviť to ináč napríklad kúpiť niečo novšie za viac niečo dať v hotovosti niečo na splátky, čo napríklad toto vraj má nachodených cez 130-tisíc tak do trebárz 200 by mohlo vydržať bez väčších problémov a nákladov, aj keď v tom inzeráte ni je napísané čo to je za motor ale typujem 1,6 diesel.
https://auto.bazos.cz/inzerat/123499480/volvo-c30-16i-16v-74kw-kinetic-1maj-rv2011.php
Inak s tými cenami máš asi pravdu aj brat keď kupoval auto tak najlepšiu cenu našiel na čechách, s tým by si si rozumel lepšie, má Superb kombi 4x4 automat s tým najvýkonejším motorom aký do neho robia.
https://auto.bazos.cz/inzerat/123499480/volvo-c30-16i-16v-74kw-kinetic-1maj-rv2011.php
Inak s tými cenami máš asi pravdu aj brat keď kupoval auto tak najlepšiu cenu našiel na čechách, s tým by si si rozumel lepšie, má Superb kombi 4x4 automat s tým najvýkonejším motorom aký do neho robia.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tipujes spatne. Je to 1,6 atmo benzin
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Připadáš mi jak moje manželka. Já řeknu A, ona slyší Y. Už podruhé opakuju, že moje 2.4i se 103kw není žádný trhač asfaltu a o výkon nejde. Jak by mohlo při bodovém systému ? Mě není 18, abych machroval na ženské s tím, že budu jezdit jako dement. Cca 100Kw (a taky není 100kw jako 100kw, protože turbonaftových 100kw vlivem kroutícího momentu pojede diametrálně odlišně jako atmo benzínových 100Kw) na auto vážící 1400Kg je dneska proste tak akorát na bezpečnou jízdu. Častokrát mi lidi odporujou a říkají - no jo, ale já jsem měl kdysi to a to auto, mělo to 60Kw a jelo to krásně. Ano, jenže to auto nemělo povinně X airbagů, nemělo to ABS, nemělo to tak tlustý plechy atd...Prostě ty auta strašně nakynuly. Když k tomu přidáš katalyzátor (někdy dva), veškeré řízení směsi/emisí, tak prostě zákonitě těch 60kw tehdy není totéž co 60kw dnes...
A pokud si trváš na svém a chceš auto pro jeho vzhled, tak si prostě vyber to, které má :
- nejméně najeto
- pokud možno co nejmíň majitelů
- ideálně zakoupené nové na SK
- doložitelnou servisní historii
To je tak jediné co se dá dobře poradit.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny,
Zvažuji koupi V40 po roku výroby 2013 a potřebuji poradit čemu se vyhnout nebo co naopak hledat,... abych se pokud možno vyhnul nějakým nespolehlivym motorizacím nebo výbavam.
O radu žádám, protože kolikrát totiž nevím jestli někdo mluví o nové nebo staré V40, když neuvede rok výroby a tak se v tom nějak ztrácím.
Kdysi jsem měl V40, 1,9 D, r.v. 2001 a chtěl bych se k volvu vrátit. Jediné co bych chtěl, tak automatickou převodovku, ale nemám s tím zkušenosti...
Mockrát děkuji za rady!
Zvažuji koupi V40 po roku výroby 2013 a potřebuji poradit čemu se vyhnout nebo co naopak hledat,... abych se pokud možno vyhnul nějakým nespolehlivym motorizacím nebo výbavam.
O radu žádám, protože kolikrát totiž nevím jestli někdo mluví o nové nebo staré V40, když neuvede rok výroby a tak se v tom nějak ztrácím.
Kdysi jsem měl V40, 1,9 D, r.v. 2001 a chtěl bych se k volvu vrátit. Jediné co bych chtěl, tak automatickou převodovku, ale nemám s tím zkušenosti...
Mockrát děkuji za rady!
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
diskuze k tý nový generaci V40 je tady: https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=132
ve zkratce by ti tady asi většina doporučila vyhnout se 4 válcům (hlavně 1,6) a vzít pětiválec
tak si to pročti, napsáno je toho dost
a o těch motorech nemusíš hledat info jen přímo o V40, stejný jsou v jiných modelech
ve zkratce by ti tady asi většina doporučila vyhnout se 4 válcům (hlavně 1,6) a vzít pětiválec
tak si to pročti, napsáno je toho dost
a o těch motorech nemusíš hledat info jen přímo o V40, stejný jsou v jiných modelech
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ok, díky moc!
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem si prošel diskuzi o nové V40, ale moc rad jsem tam nenašel.
A ohledně těch motorů, tak někteří ty 1,6 chválí, ale já bych šel raději do toho 5-ti válce, jak píšeš, ale jak jsou na tom benziny vs. nafta? Je výběr na mě nebo jsou spolehlivější benzinove T4, T5?
Dekuji!
A ohledně těch motorů, tak někteří ty 1,6 chválí, ale já bych šel raději do toho 5-ti válce, jak píšeš, ale jak jsou na tom benziny vs. nafta? Je výběr na mě nebo jsou spolehlivější benzinove T4, T5?
Dekuji!
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Frýdek
- Vůz: Ford Mondeo BWY
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den ve spolek,
chtěl bych vás poprosit o radu. Chtěl bych koupit V50, auto bude primárně pro ženu na popojíždění ve městě (o víkendech výlety po ČR). Takže určitě chci benzín (potažmo LPG bud už s, nebo dodělat), raději kvůli spolehlivosti bych bral volví pětiválce, ale z těch nyní nejde moc vybírat. V úvahu přichází i 1.8 od Fordu(tady LPG nechci dávat), mám ji v mondeu vím že to není nejlepší motor ale žít se s ním dá.
Našel jsem tuhle T5 https://auto.bazos.cz/inzerat/131658625/v50-t5.php chtěl bych vás poprosit co si o autu myslíte, zatím sem zjistil že původ je ČR, poslední majitel servisku nevede. Hlavně mě i zajímá jestli někdo máte zkušenosti s magic LPG které je v autě namontováno (reduktor byl měnen posledním majitelem, za zn. tomasseto).
Na tu 1.8 zatím nemám přímo vytipovaný jeden daný inzerát ,ale je větší výběr a s motorem mám nějaké zkušenosti, takže by bude jen stačit váš názor jestli má smysl brát na to popojíždění i tu T5 nebo třeba 2.4i nebo vyložene stačí 1.8.
Ve ČT máme domluvenou prohlídku, kdyby byl někdo ochotný poblíž třeba s diag. a měl by čas nebo znal nějaký servis poblíž budu vděčný za info. Je to moje první volvo a vlastně i první automat, takže úplně nevím na co se zaměřit.
Můj peněžní limit je cca 80tis.
Díky Márty
chtěl bych vás poprosit o radu. Chtěl bych koupit V50, auto bude primárně pro ženu na popojíždění ve městě (o víkendech výlety po ČR). Takže určitě chci benzín (potažmo LPG bud už s, nebo dodělat), raději kvůli spolehlivosti bych bral volví pětiválce, ale z těch nyní nejde moc vybírat. V úvahu přichází i 1.8 od Fordu(tady LPG nechci dávat), mám ji v mondeu vím že to není nejlepší motor ale žít se s ním dá.
Našel jsem tuhle T5 https://auto.bazos.cz/inzerat/131658625/v50-t5.php chtěl bych vás poprosit co si o autu myslíte, zatím sem zjistil že původ je ČR, poslední majitel servisku nevede. Hlavně mě i zajímá jestli někdo máte zkušenosti s magic LPG které je v autě namontováno (reduktor byl měnen posledním majitelem, za zn. tomasseto).
Na tu 1.8 zatím nemám přímo vytipovaný jeden daný inzerát ,ale je větší výběr a s motorem mám nějaké zkušenosti, takže by bude jen stačit váš názor jestli má smysl brát na to popojíždění i tu T5 nebo třeba 2.4i nebo vyložene stačí 1.8.
Ve ČT máme domluvenou prohlídku, kdyby byl někdo ochotný poblíž třeba s diag. a měl by čas nebo znal nějaký servis poblíž budu vděčný za info. Je to moje první volvo a vlastně i první automat, takže úplně nevím na co se zaměřit.
Můj peněžní limit je cca 80tis.
Díky Márty
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Brodek u Prostějova
- Vůz: V50 2006 2.0D
VIDA Znojmo
Zdravím,
najde se tu někdo, kdo by mi mohl pomoct při nákupu V50 r.v. 2009 - připojit diagnostiku atd? Samozřejmě za úplatu v okolí Znojma.
Díky
Petr
najde se tu někdo, kdo by mi mohl pomoct při nákupu V50 r.v. 2009 - připojit diagnostiku atd? Samozřejmě za úplatu v okolí Znojma.
Díky
Petr
-
Offline
- Příspěvky: 278
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- Bydliště: Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím, co s tím udělá lpg, ale 2.4i je téměř nesmrtelný při běžné údržbě. To se dřív vysype ta převodovka podle mě.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Český Dub (Liberec)
- Vůz: S40 II T5 220k FWD, manuál
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nový majitel S40 T5, 2005 hledá a nenalezl. Je nějaká ověřená značka předních ramen? Z předchozích aut jsem kupoval spokojeně Meyle HD, případně Moog, je to i u Volva cesta? Případně na kolik vyjde originál? A ještě sem narazil ohledně ramen na jeden problém, a to rozdilný průměr kužele čepu (18 a 21mm), jak (ideálně bez demontáže a oměření) zjistím správný průměr?
Ohledně rozměrů bych měl i dotaz na brzdy, 300 či 320mm? U nich naštěstí není takový problém změřit přímo na autě.
Díky za ochotu.
Ohledně rozměrů bych měl i dotaz na brzdy, 300 či 320mm? U nich naštěstí není takový problém změřit přímo na autě.
Díky za ochotu.
-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Auta určená pro evropský trh měla s motorem T5 nebo D5 spojené vždy přední třmeny na 320 mm kotouče. A ano, hledal jsi správně: existují dvě velikostí kulových čepů na předních ramenech a tady už jen odhaduji, že ty 21mm se dávaly k těm větším brzdám (320 mm), V tohle bych to ale raději oveřil podle VIN, jestli v tom nemá prsty spíš MY auta. Nicméně já mám na T5 AWD MY2009 ty 21 mm. Pokud se ptáš na značku ramen, tak na spodek auta dělá pro Volvo prvovýrobu Lemforder. Takže za mne buď origo nebo Lemforder příp. ještě i TRW ze stejného koncernu.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Český Dub (Liberec)
- Vůz: S40 II T5 220k FWD, manuál
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
díky moc za radu. Brzdy jsou tedy jasné, 320mm. Čep raději ještě prověřím. Taky sem si myslel, že to bude spíš ten větší...MY2005
OK, na podvozek tedy asi půjde Lemforder.
Ještě jednou díky.
OK, na podvozek tedy asi půjde Lemforder.
Ještě jednou díky.
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Ellektrický šotky V50 2,0D
Dobrý den všem, o radu při koupi jsem již přišla, co radu po koupi? Poradil by někdo?
Jsem vlastníkem V50 2,0D, r. 2005. Při jízdě se samovolně vypíná radio a to je varováním, kdy začne docházet k mírnému cukání při jízdě a na přístrojové desce problikává ikona ABS a ruční brzdy. trvá to pár vteřin, chod všeho se plynule obnoví a takto pořád dokola. Intervaly se zkracují. Bojím se, abych buď auto nezničila úplně nebo někde nepřešlo do nouzového režimu.
Zpočátku auto při jízdě netáhlo,ale nechala jsem vyměnit olejové filtry i filtr paliva a "chyba" se samovolně ztratila, auto teď jede hezky v návaznosti na stlačení plynového pedálu...
Na nevolvácké diagnostice jsem auto již měla, vyskákalo tam 13 chyb, nějaké mi odstranili a přetrvávala hláška některého z airbagů a řekl mi pán, že plynový pedál je na výměnu. Hlavně mi řekl, ať vlastně auto hodim ze sklády, což pro mě není žádný posun.
Popravdě se mi nechce dávat tisíce a tisíce, že někdo půjde autem pokus/omyl... Nemáte někdo s autem podobnou/stejnou zkušenost a doporučení, který směrem pátrat?
Předem děkuji za tipy, rady. Mareee
Jsem vlastníkem V50 2,0D, r. 2005. Při jízdě se samovolně vypíná radio a to je varováním, kdy začne docházet k mírnému cukání při jízdě a na přístrojové desce problikává ikona ABS a ruční brzdy. trvá to pár vteřin, chod všeho se plynule obnoví a takto pořád dokola. Intervaly se zkracují. Bojím se, abych buď auto nezničila úplně nebo někde nepřešlo do nouzového režimu.
Zpočátku auto při jízdě netáhlo,ale nechala jsem vyměnit olejové filtry i filtr paliva a "chyba" se samovolně ztratila, auto teď jede hezky v návaznosti na stlačení plynového pedálu...
Na nevolvácké diagnostice jsem auto již měla, vyskákalo tam 13 chyb, nějaké mi odstranili a přetrvávala hláška některého z airbagů a řekl mi pán, že plynový pedál je na výměnu. Hlavně mi řekl, ať vlastně auto hodim ze sklády, což pro mě není žádný posun.
Popravdě se mi nechce dávat tisíce a tisíce, že někdo půjde autem pokus/omyl... Nemáte někdo s autem podobnou/stejnou zkušenost a doporučení, který směrem pátrat?
Předem děkuji za tipy, rady. Mareee
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj a vítej. Jsi dle podpisu z Prahy, takže bych se objednal na úvodní diagnostiku do AV díly https://www.avdily.cz/, případně jiného servisu Marra, T6R... Správná daignostika originál diagnostikou je základ, pak můžeš plánovat, kam dál.
Tebou popisované závady i špatný plynový pedál mohou být jen důsledky odcházející CEM - mění se kus za jiný použitý kus, potřeba udělat klon - cca 6 tKč. Dělá to D5T5 https://d5t5.com/
Plynový pedál dokáže podzlobit, ale to na diagnsotice v AV díly ověří, zda digitální i analogový signál jsou stejné (pak je pedál ok a nejspíš za vše může CEM), či se hodnoty rozchází a je na vině plynový pedál.
Fajn bude zkontrolovat i DPF filtr, který může stát za tím, že auto nejelo či nejde, jak by mělo.
Tebou popisované závady i špatný plynový pedál mohou být jen důsledky odcházející CEM - mění se kus za jiný použitý kus, potřeba udělat klon - cca 6 tKč. Dělá to D5T5 https://d5t5.com/
Plynový pedál dokáže podzlobit, ale to na diagnsotice v AV díly ověří, zda digitální i analogový signál jsou stejné (pak je pedál ok a nejspíš za vše může CEM), či se hodnoty rozchází a je na vině plynový pedál.
Fajn bude zkontrolovat i DPF filtr, který může stát za tím, že auto nejelo či nejde, jak by mělo.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji za písmenka, zkusím navržený postup. Mareee
-
Offline
- Příspěvky: 2431
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A dobíjí to auto vůbec? Zní to trochu jako pokles voltů...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mě se podobně občas chovala V40, když byla baterka na odchodu....
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je pravda, že když jsem to byla okouknout v bazaru a chtěla zkušební jízdu, baterka se musela nastartovat přes booster. Ale po koupi auto celou dobu startuje na první dobrou, jezdím každý den min. kol 100 km. A není garážované, mám ho na zahradě, dalo i ty mrazy v pohodě zatím (těch pár mrazivých dní
)
Když se odporoučí radio a prošlápnu plyn, někdy se chod rádia obnoví, někdy ne. Každopádně ty intervaly, kdyto zlobí se prodlužují a zkracují. Nemám z toho dobrý pocit.
Každopádně děkuji za tip, nechám zkontrolovat i to.

Když se odporoučí radio a prošlápnu plyn, někdy se chod rádia obnoví, někdy ne. Každopádně ty intervaly, kdyto zlobí se prodlužují a zkracují. Nemám z toho dobrý pocit.
Každopádně děkuji za tip, nechám zkontrolovat i to.
-
Offline
- Příspěvky: 4413
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Ellektrický šotky V50 2,0D
Mareee píše: ↑10 led 2022 12:35 Dobrý den všem, o radu při koupi jsem již přišla, co radu po koupi? Poradil by někdo?
Jsem vlastníkem V50 2,0D, r. 2005. Při jízdě se samovolně vypíná radio a to je varováním, kdy začne docházet k mírnému cukání při jízdě a na přístrojové desce problikává ikona ABS a ruční brzdy. trvá to pár vteřin, chod všeho se plynule obnoví a takto pořád dokola. Intervaly se zkracují. Bojím se, abych buď auto nezničila úplně nebo někde nepřešlo do nouzového režimu.
Zpočátku auto při jízdě netáhlo,ale nechala jsem vyměnit olejové filtry i filtr paliva a "chyba" se samovolně ztratila, auto teď jede hezky v návaznosti na stlačení plynového pedálu...
Na nevolvácké diagnostice jsem auto již měla, vyskákalo tam 13 chyb, nějaké mi odstranili a přetrvávala hláška některého z airbagů a řekl mi pán, že plynový pedál je na výměnu. Hlavně mi řekl, ať vlastně auto hodim ze sklády, což pro mě není žádný posun.
Popravdě se mi nechce dávat tisíce a tisíce, že někdo půjde autem pokus/omyl... Nemáte někdo s autem podobnou/stejnou zkušenost a doporučení, který směrem pátrat?
Předem děkuji za tipy, rady. Mareee
A nebo taky KO servocerpadlo, zde je elektricke. Uz jsem se s tim setkal, ze pumpa zlikvidovala chybama pul auta a tvarilo se to jako KO hlavni ŘJ a ejhle, ona ko pumpa.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 4413
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To prave by sedelo na to servocerpadlo
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na té neznačkové diagnostice to nějakou chybu řídící jednotky také hlásilo. Ale nedokázal mi pán k tomu říci více..., rovnou mi řekl, ať to odvezu zpět do bazaru, že nechápe, proč jsem si pořídila auto z bazaru...
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Proto je právě potřeba ta origo diagnostika. Naštěstí v Praze jich je po lidech dost, abys nemusela do drahého servisu.
Jaká část Prahy?
Jaká část Prahy?
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
-
Offline
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diagnostika přítomna v Horních Počernicích, pokud chceš můžu auto načíst a uvidí se.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé