
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 598
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín/Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na rozvody jsou balíčky, kdy Švédsko doplácí materiál atd. Vše je předem daný. Na VEA motor to1 vychází přes 16000kč, ostatní jsou od 9 do 12,5tis dle ročníku a motorizace 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben - Ne.
Díly si můžu dodat sám, případně mi je nechávají za nákup. Mám tam specifické vztahy. Kvůli záruce na celek většinou využívám toho, že díly beru od nich v nákupu a tím mi poskytují záruku na práci i materiál. Při dodání vlastních dílů mi neručí za to, co si dodám. Logicky. Rozvody měvyjdou tak na 8 maximálně za použití kvalitních dílů. A já sady INA/Gates považuji za kvalitní.
Pokud někdo jezdí do neautorizovaného servisu, ke mu naperou ceny z AutoKelly a ještě si na to něco nahodí jako marži, čímž je výsledná cena stejná jako autorizovaný servis... měl by vážně začít přemýšlet na téma "Proč házím peníze do kanálu". Ikdyž je pravda, že znám vola, co si kupoval sadu rozvodů v Kellyně. Je jendo co to byo..Kelly - 7500Kč. Cardo díly za stejnou sadu stejného výrobce, stejné číso dílu - 3200Kč...A to jakože fakt...Nechápu. Kely je posledním místem na planetě, kam bych si šel něco koupit. Ani Elit nemá slušné ceny a InterCars ani po slevě 40%, kterou tam mám taky není nic světobornýho. Jediná výhoda Kelly /Elit/ Intercars je v tom rozvozu a vměně dílů. Ale to já nepotřebuju.
Díly si můžu dodat sám, případně mi je nechávají za nákup. Mám tam specifické vztahy. Kvůli záruce na celek většinou využívám toho, že díly beru od nich v nákupu a tím mi poskytují záruku na práci i materiál. Při dodání vlastních dílů mi neručí za to, co si dodám. Logicky. Rozvody měvyjdou tak na 8 maximálně za použití kvalitních dílů. A já sady INA/Gates považuji za kvalitní.
Pokud někdo jezdí do neautorizovaného servisu, ke mu naperou ceny z AutoKelly a ještě si na to něco nahodí jako marži, čímž je výsledná cena stejná jako autorizovaný servis... měl by vážně začít přemýšlet na téma "Proč házím peníze do kanálu". Ikdyž je pravda, že znám vola, co si kupoval sadu rozvodů v Kellyně. Je jendo co to byo..Kelly - 7500Kč. Cardo díly za stejnou sadu stejného výrobce, stejné číso dílu - 3200Kč...A to jakože fakt...Nechápu. Kely je posledním místem na planetě, kam bych si šel něco koupit. Ani Elit nemá slušné ceny a InterCars ani po slevě 40%, kterou tam mám taky není nic světobornýho. Jediná výhoda Kelly /Elit/ Intercars je v tom rozvozu a vměně dílů. Ale to já nepotřebuju.
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
máš specifické podmínky a řekl bych, že jsou až slušně řečeno "hloupí", že ti nechají díly za nákup. Vždyť s tím mají určité náklady (účetnictví, skladové hospodářství...). To že ti pak dají záruku na montáž a díl je jasné - neb je to komplet od nich. Ale i tak, když se ti tam něco zesere, tak z jaké marže vyřeší reklamaci? prostě se chovají hloupě...
Donést jim svoje díly, tak tě pošlou - konkrétně u rozvodů. Takže buď souhlasíš nebo máš smůlu a můžeš jít jinam. Vidíš to moc růžově, navštiv jiný servis jako běžný zákazník.
Donést jim svoje díly, tak tě pošlou - konkrétně u rozvodů. Takže buď souhlasíš nebo máš smůlu a můžeš jít jinam. Vidíš to moc růžově, navštiv jiný servis jako běžný zákazník.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben - skutečně místo radosti z "nového" auta a sdílení tohoto pocitu po tak dlouhé době, co jsem zde registrován se musím obhajovat za to, kde dělám rozvody ? To jako fakt ?
Habene, mě není 15let. Nesežral jsem všechnu moudrost světa, ale hloupej nejsem.
Proservisuju v tom servise cca 100 000Kč měsíčně. Loni to bylo 1,6M za rok. Stačí ti toto vysvětlení k tomu, abys to bral jako fakt, že to mám prostě za dobré vztahy, nebo k tomu potřebuješ další podrobnosti a budeš mi nadále argumentovat nějakou nově nalezenou vadou na mém jednání, nebo na jednání servisu ? A ne, není to úplatek. Normálně to musím zaplatit, dostanu fakturu, platím DPH, platba se eviduje v EET. A taková cena platí pouze pro moje auta v mém vlastnictví. Žádný můj kamarád tam za stejných podmínek servisovat přirozeně nemůže.
Edit : měl jsem držet hubu a napsat že si to udělám sám a ne se tady dohadovat o ničem proč jedu, kam jedu, proč mi to nechávají za tolik a tolik...to mě teda fakt překvapuje tyhle diskuze...
Habene, mě není 15let. Nesežral jsem všechnu moudrost světa, ale hloupej nejsem.
Proservisuju v tom servise cca 100 000Kč měsíčně. Loni to bylo 1,6M za rok. Stačí ti toto vysvětlení k tomu, abys to bral jako fakt, že to mám prostě za dobré vztahy, nebo k tomu potřebuješ další podrobnosti a budeš mi nadále argumentovat nějakou nově nalezenou vadou na mém jednání, nebo na jednání servisu ? A ne, není to úplatek. Normálně to musím zaplatit, dostanu fakturu, platím DPH, platba se eviduje v EET. A taková cena platí pouze pro moje auta v mém vlastnictví. Žádný můj kamarád tam za stejných podmínek servisovat přirozeně nemůže.
Edit : měl jsem držet hubu a napsat že si to udělám sám a ne se tady dohadovat o ničem proč jedu, kam jedu, proč mi to nechávají za tolik a tolik...to mě teda fakt překvapuje tyhle diskuze...
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 14 říj 2019 11:21, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5335
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle mě to je všechno o důvěře a u rozvodů 2x. Já se vrátím zase k mé klasické poučce. Jedno auto -> Jeden mechanik. To podle mě funguje úplně nejlépe. Jestli máš někoho kdo ti auto pravidelně servisuje, tak bych ho nechal udělat i rozvody. Pokud dávám auto pokaždé jinam, tak bych volil raději autorizák.
Díval jsem se na moji V70 a za rozvody, vodní pumpu a nové svíčky jsem dával 10 000. Garaž servis kde mi dělají všechno.
Díval jsem se na moji V70 a za rozvody, vodní pumpu a nové svíčky jsem dával 10 000. Garaž servis kde mi dělají všechno.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
a jéje, nějak ti vadí, že jsme tě nepochválili, že máš super vztahy, ceny? tak ano, máš, buď rád. A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody - prosím, jsem totálně blbý při pondělním poledni a nikde to nevidím.
Poslední větou jsi dal najevo, že v afektu jsi mou reakci na tvé házení peněz do kanálu nepochopil. Tak ještě jednou a stručně. NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ.

Poslední větou jsi dal najevo, že v afektu jsi mou reakci na tvé házení peněz do kanálu nepochopil. Tak ještě jednou a stručně. NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
"nějak ti vadí, že jsme tě nepochválili, že máš super vztahy, ceny? tak ano, máš, buď rád." - já jsem si na ty podmínky stěžoval ?
" A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody" - prosímtě a toto jsme napsal kde ? Co to píšeš ? Nic takového nepadlo. To bys musel být úplně mimo, kdybys mi něco takového vytknul. Nechápu kde jsi to vzal.
"NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ." - fakt ? To jsem nevěděl
Ty jsi tady začal řešit, že to je nějaký divný, že se chovají hloupě...Nevidíš do toho a soudíš a hned víš že je to špatně. Pak jsem ti vysvětlil (ikdyž nechápu proč to musím vysvětlovat) a je to doufám teď už v pohodě, pochopitelné a jasné.
Nebylo by lepší se přestat hádat o hovně ? Minimálně já o to nestojím.
" A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody" - prosímtě a toto jsme napsal kde ? Co to píšeš ? Nic takového nepadlo. To bys musel být úplně mimo, kdybys mi něco takového vytknul. Nechápu kde jsi to vzal.
"NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ." - fakt ? To jsem nevěděl

Nebylo by lepší se přestat hádat o hovně ? Minimálně já o to nestojím.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Rozvody jsem dělal ve Volvu 2x, na D2 to stálo cca 8.500 Kč a na T5 pak cca 13.000 Kč (má o řemen a kladku víc), obojí včetně práce a s výměnou chladící kapaliny. Večer můžu dohledat faktury.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To není třeba (myslím tím kvůli mě), leda bys to tady chtěl dát jako "tesat do kamene" pro další návštěvníky, nebo zájemce o auto s touto motorizací.
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to jirka87 - užij si nové auto. Nemá cenu dál vést diskuzi, když není možná. Dál na toto téma nereaguji.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: s40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, jak jsou na tom s poruchovostí motory u S40 1.6i z roku 2010? Zvažuji jeho koupi, ale nechtěl bych do toho nějak zahučet
Díky
chtěl jsem se zeptat, jak jsou na tom s poruchovostí motory u S40 1.6i z roku 2010? Zvažuji jeho koupi, ale nechtěl bych do toho nějak zahučet

Díky
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Co jsem postrehl behem vyberu stavajici C30, tak 1,6i trpi na prosakovani oleje kolem krouzku. Staci pry prekrouzkovat a ok. Cena kolem 25 tkc.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je to motor z Fordu Focus. Obecně velmi chválený pokud se bavíme o 74kw a ne o 85kw verzi (pokud se 85kw do S40 vůbec dávala). Ve Focusu II ovšem s tím 5kvaltem na dálnici točí ve 130 4100ot/min. Celkem nepochybuji, že Volvo tam má stejnou převodovku, nevidím důvod, proč by to mělo být jinak.
Pokud byly ježděné zejména dálniční kilometry, může žrát olej. Je to slabý, ale asi lepší volba, než problémová 1.8i. Ty Duratecy obecně měly své neduhy, ale pokud já vím, týkalo se to až 1.8i a 2.0i - více zde : http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=13&t=21278 Je potřeba to přečíst celé, příběh toho uživatele se dost nehezky vyvíjel od slabé spotřeby oleje až po extrémní spotřebu.
Pokud byly ježděné zejména dálniční kilometry, může žrát olej. Je to slabý, ale asi lepší volba, než problémová 1.8i. Ty Duratecy obecně měly své neduhy, ale pokud já vím, týkalo se to až 1.8i a 2.0i - více zde : http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=13&t=21278 Je potřeba to přečíst celé, příběh toho uživatele se dost nehezky vyvíjel od slabé spotřeby oleje až po extrémní spotřebu.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 18 říj 2019 09:49, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle popisu by 1.6i měl být benzínový čtyřválec a motor od Fordu, takže můžeš pohledat i na jejich fóru.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 598
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín/Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ten odkaz od jirka87 je na moje vlákno na ford klubu, kde je popsaný děj viditelný u 99% Durateců. Známý řeší jejich GO, cena oko 25tis za jeden motor. Dělá i Volví pětiválce, které mají taky své mouchy, ale ne v takové míře.
Aktuálně mám ve Focsu mk2poFl 2010 1.6 74kW a to po ST170 a ST220 je strašný nevýkoný lenoch, který je hlučný až hanba. P1 je líp odhlučněná než Focus, ale stejně ten hluk do kabiny proniká. Nesmyslně vysoké otáčky i motor je celkově hlučnější než býval například u MkI, kde to byl fajn točivý motor a měl i delší převodovku. Rozhodně tenhle motor nedoporučuju, i když spotřeba na poskakování po městě je do 8l a dovoleno jsem zajel i za 5,9l Bosna-Černá hora a zpět.
U mk2 trpí ani na na spotřebu oleje, ale na přidírání pístních čepů. Pak se ozývá další hluk navíc... Pokdu P1 tak s 2.0D nebo 2,4, T5 nebo D5. Nejlíp poslední ročníky s D3.
Aktuálně mám ve Focsu mk2poFl 2010 1.6 74kW a to po ST170 a ST220 je strašný nevýkoný lenoch, který je hlučný až hanba. P1 je líp odhlučněná než Focus, ale stejně ten hluk do kabiny proniká. Nesmyslně vysoké otáčky i motor je celkově hlučnější než býval například u MkI, kde to byl fajn točivý motor a měl i delší převodovku. Rozhodně tenhle motor nedoporučuju, i když spotřeba na poskakování po městě je do 8l a dovoleno jsem zajel i za 5,9l Bosna-Černá hora a zpět.
U mk2 trpí ani na na spotřebu oleje, ale na přidírání pístních čepů. Pak se ozývá další hluk navíc... Pokdu P1 tak s 2.0D nebo 2,4, T5 nebo D5. Nejlíp poslední ročníky s D3.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Sup - ha, jaká náhoda...Lituju tě celým svým bytím. Když jsem to vlákno před týdnem četl, draly se mi skoro slzy do očí za tebe...fakt..
-
Offline
- Příspěvky: 598
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín/Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Za výměnu kroužků i řetězových rozvodů jsem v té době dával 19 500Kč s DPH. Auto pak najelo dalších 90 000km bez spotřeby oleje s výbornou spotřebou benzínu. jezdilo až do minulého měsíce, kdy za novým majitelem někdo nedobrzdil.
Poté téhle opravě na tom autě byl ten motor to nejlepší
Pokud s tím kupující počítá, že vyndá z kapsy skoro 30tis. kč tak to není zlý motor.
Poté téhle opravě na tom autě byl ten motor to nejlepší

-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Slovensko
- Vůz: Volvo v40 2001, 1,9 Diesel 85KW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim pani. Planujem kupit volvo a pokukujem aj po V50-ke. Mam vsak nejake otazocky na ktore som zatial nenasiel odpoved (presiel som tu 2 temy a vela mi to zodpovedalo ale nie vsetko).
1) Vseobecne volvo 5-valce su spolahlive. Ak uz, tak urcite chcem D3-ku nie PSA motor (sory ak sa to niekoho dotklo). Vela sa o tom nepise pri v50-kach a ani vseobecne, co je podla mna dobre
... ide mi o to ze vtedy to bol celkom novy motor, ci cakat nejake neduhy alebo tym ze to bola len prerobena d5-ka tak vela "much" uz mali vychytanych a cakat taky standard na diesloch od isteho km nabehu (rozvody, vstreky, turbo, nejaka ta hadica pod).
2) Od akej vybavy/roku ma V50 palubny PC? Cital som niekde ze nie kazda to ma resp ze ma predpripravu a pod. Mylim ze od momentum ma PP ale nie som si isty.
3) Vybavy su klacike a teda kinetic/mommentum/summum/driveE !!!!!!! ALE videl som aj vybavu CLASSIC (konkretne na svedskom bazare) a boli to posledne roky 2012 a mozno aj 2011. To je nieco ako "finalna" vybava kde je vsetko okrem volitelnej? Podobne s teraz nove V40-ky maju FINAL vybavu?
4) Ako je to so start/stop systemom. Ma ho len driveE vybava? A podotazka da sa vypnut, kedze to dost zkracuje zivotnost vsetkeho?
5) Ako je to s audiom? Ktora vybava, resp system ma MP3? Kedze doba CDciek je uz davno za nami a BT stremovanie to ai este nebude podporovat mozno max volania.
Velka vdaka.
1) Vseobecne volvo 5-valce su spolahlive. Ak uz, tak urcite chcem D3-ku nie PSA motor (sory ak sa to niekoho dotklo). Vela sa o tom nepise pri v50-kach a ani vseobecne, co je podla mna dobre

2) Od akej vybavy/roku ma V50 palubny PC? Cital som niekde ze nie kazda to ma resp ze ma predpripravu a pod. Mylim ze od momentum ma PP ale nie som si isty.
3) Vybavy su klacike a teda kinetic/mommentum/summum/driveE !!!!!!! ALE videl som aj vybavu CLASSIC (konkretne na svedskom bazare) a boli to posledne roky 2012 a mozno aj 2011. To je nieco ako "finalna" vybava kde je vsetko okrem volitelnej? Podobne s teraz nove V40-ky maju FINAL vybavu?
4) Ako je to so start/stop systemom. Ma ho len driveE vybava? A podotazka da sa vypnut, kedze to dost zkracuje zivotnost vsetkeho?
5) Ako je to s audiom? Ktora vybava, resp system ma MP3? Kedze doba CDciek je uz davno za nami a BT stremovanie to ai este nebude podporovat mozno max volania.
Velka vdaka.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V podstatě jsi už na všechno odpověděl správně sám.Koaxko píše:Zdravim pani. Planujem kupit volvo a pokukujem aj po V50-ke. Mam vsak nejake otazocky na ktore som zatial nenasiel odpoved (presiel som tu 2 temy a vela moui to zodpovedalo ale nie vsetko).
1) Vseobecne volvo 5-valce su spolahlive. Ak uz, tak urcite chcem D3-ku nie PSA motor (sory ak sa to niekoho dotklo). Vela sa o tom nepise pri v50-kach a ani vseobecne, co je podla mna dobre... ide mi o to ze vtedy to bol celkom novy motor, ci cakat nejake neduhy alebo tym ze to bola len prerobena d5-ka tak vela "much" uz mali vychytanych a cakat taky standard na diesloch od isteho km nabehu (rozvody, vstreky, turbo, nejaka ta hadica pod).
2) Od akej vybavy/roku ma V50 palubny PC? Cital som niekde ze nie kazda to ma resp ze ma predpripravu a pod. Mylim ze od momentum ma PP ale nie som si isty.
3) Vybavy su klacike a teda kinetic/mommentum/summum/driveE !!!!!!! ALE videl som aj vybavu CLASSIC (konkretne na svedskom bazare) a boli to posledne roky 2012 a mozno aj 2011. To je nieco ako "finalna" vybava kde je vsetko okrem volitelnej? Podobne s teraz nove V40-ky maju FINAL vybavu?
4) Ako je to so start/stop systemom. Ma ho len driveE vybava? A podotazka da sa vypnut, kedze to dost zkracuje zivotnost vsetkeho?
5) Ako je to s audiom? Ktora vybava, resp system ma MP3? Kedze doba CDciek je uz davno za nami a BT stremovanie to ai este nebude podporovat mozno max volania.
Velka vdaka.
1. Ano Volví 5-ti válce jsou spolehlivé, se zmenšenými diesely D3 nebo D4 (oba obsah 2000 cm3) neuděláš chybu.
2. Od výbavy momentum je palubní počítač v autě. Jinak je to příslušenství a lze bez problémů dodělat.
3. Výbavové stupně jsou jen tři: Kinetic/Momentu/Summum. Ke všem stupňům ještě existuje dále i edice R-design, nebo jsem se setkal i s edicí Business, to ale není stupeň výbavy ale jen jiné některé doplňky nebo jiný paket volitelné výbavy.
4. Edrive je ekologická edice-verze aut mířená na spotřebu a emise (jiná kola, výkon, převody,...a má vždy vypínatelný systém start/stop). Cca od roku 2013 už start/stop mají všechna Volva z nařízení EU. V50 se toto ještě nedotklo a má to jen ta edice Edrive, poznáš podle tlačítka na středové konzole.
5. Cca od MY2010 mají auta USB pro MP3, před tím jen AUX 3,5 mm. Audio BT až od MY2012 jako volitelná výbava, před tím jen BT telefon.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Slovensko
- Vůz: Volvo v40 2001, 1,9 Diesel 85KW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Michl píše:V podstatě jsi už na všechno odpověděl správně sám.Koaxko píše:Zdravim pani. Planujem kupit volvo a pokukujem aj po V50-ke. Mam vsak nejake otazocky na ktore som zatial nenasiel odpoved (presiel som tu 2 temy a vela moui to zodpovedalo ale nie vsetko).
1) Vseobecne volvo 5-valce su spolahlive. Ak uz, tak urcite chcem D3-ku nie PSA motor (sory ak sa to niekoho dotklo). Vela sa o tom nepise pri v50-kach a ani vseobecne, co je podla mna dobre... ide mi o to ze vtedy to bol celkom novy motor, ci cakat nejake neduhy alebo tym ze to bola len prerobena d5-ka tak vela "much" uz mali vychytanych a cakat taky standard na diesloch od isteho km nabehu (rozvody, vstreky, turbo, nejaka ta hadica pod).
2) Od akej vybavy/roku ma V50 palubny PC? Cital som niekde ze nie kazda to ma resp ze ma predpripravu a pod. Mylim ze od momentum ma PP ale nie som si isty.
3) Vybavy su klacike a teda kinetic/mommentum/summum/driveE !!!!!!! ALE videl som aj vybavu CLASSIC (konkretne na svedskom bazare) a boli to posledne roky 2012 a mozno aj 2011. To je nieco ako "finalna" vybava kde je vsetko okrem volitelnej? Podobne s teraz nove V40-ky maju FINAL vybavu?
4) Ako je to so start/stop systemom. Ma ho len driveE vybava? A podotazka da sa vypnut, kedze to dost zkracuje zivotnost vsetkeho?
5) Ako je to s audiom? Ktora vybava, resp system ma MP3? Kedze doba CDciek je uz davno za nami a BT stremovanie to ai este nebude podporovat mozno max volania.
Velka vdaka.
1. Ano Volví 5-ti válce jsou spolehlivé, se zmenšenými diesely D3 nebo D4 (oba obsah 2000 cm3) neuděláš chybu.
2. Od výbavy momentum je palubní počítač v autě. Jinak je to příslušenství a lze bez problémů dodělat.
3. Výbavové stupně jsou jen tři: Kinetic/Momentu/Summum. Ke všem stupňům ještě existuje dále i edice R-design, nebo jsem se setkal i s edicí Business, to ale není stupeň výbavy ale jen jiné některé doplňky nebo jiný paket volitelné výbavy.
4. Edrive je ekologická edice-verze aut mířená na spotřebu a emise (jiná kola, výkon, převody,...a má vždy vypínatelný systém start/stop). Cca od roku 2013 už start/stop mají všechna Volva z nařízení EU. V50 se toto ještě nedotklo a má to jen ta edice Edrive, poznáš podle tlačítka na středové konzole.
5. Cca od MY2010 mají auta USB pro MP3, před tím jen AUX 3,5 mm. Audio BT až od MY2012 jako volitelná výbava, před tím jen BT telefon.
Super velka vdaka za vycerpavajuce info

Este by som sa vratil k bodu 3). Troska som sa sekol a nemyslel som vybavu ako taku ale napr co znamena toto:

Podla inzeratu - https://www.autouncle.se/se/d/10862494-volvo-v50-begagnad je to v50 d3 momentum AT ale matie ma ze nema D3 vzadu ale CLASSIC. Videl som viac takych inzeratov aj ked myslim ze iba na svedskych strankach, ale aj tak.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tohle je nějaká blbost, fake. Místo toho nápisu tam má být správně označení motorizace. Stupeň výbavy je uveden na štítku na pravém B sloupku viditelném po otevření zadních dveří.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Slovensko
- Vůz: Volvo v40 2001, 1,9 Diesel 85KW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ale zas rovanko niektore volva co su "drive" verzie maju napisane "DRIVE" vzadu namiesto motoriazcie. Preto si nemyslim ze je to fake alebo nieco.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
EDrive je také označení motorizace (eko start/stop diesel 1,6 80 kW...).
Vysvětlením toho nápisu Classic může být třeba označení pro trh dané země, tohle ale jen domýšlím, v ČR to nebylo.
Vysvětlením toho nápisu Classic může být třeba označení pro trh dané země, tohle ale jen domýšlím, v ČR to nebylo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ja jen dodam a upozornim, ze aux je az od roku 2007 nebo 2008 (spis) a v ramci naftaku, ktere byvaly nevim proc lepe vybavene bych uz rozhodne trval na lepsim stupni audia. Ja jsem si s tim benzinakem moc vybirat nemohl
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popice u Hustopečí
- Vůz: V70 II D5 136kw r.2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj. Pritelkyne se zhledla v teto V50.
Co si o tom myslite?
Dekuji za Vase postrehy.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/18635533
Co si o tom myslite?
Dekuji za Vase postrehy.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/18635533
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 120kw r.2002
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 120kw r.2002
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé