
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
To je pravdaNosound89 píše: 05 říj 2022 06:11 Ber to tak, že spolujezdcovo sedadlo by se nezastavilo, ale zase když to vezmeš, děcka si už sednou samy, to máš o 1/2 problému méně
![]()
Každopádně jak jsme se už bavili, jedničková S60 bude lepší volba![]()
To s tým bunkrem to ma práve taky napadlo jako plus že by sa im to mohlo líbitHaben píše: 05 říj 2022 07:32 Hele, jako jo, jde to. U nás děti už uměly otevírat zezadu i dveře. Dokázaly se natáhnout dopředu po kličce. Uměly si samy i odjet sedadlem. Ale ta aktovka na zádech, to jsi se bál, aby něco nepodrápaly. Žena ve finále jezdila tak, že přední sedadlo bylo po nastoupení dětské posádky odklopené dopředu a posunuté na max dopředu, aby se jeho manipulací děti nezdržovaly. Zaklopila si jej, až děti vysedly.
Když jelo jedno dítě, sedělo vepředu a cajk.
Jinak dětem se vzadu líbilo, moc líbilo. Měly to jako takový bunkr, kór když byla zatmavená okna.
Ve finále, jak píšeš, budeš první měsíce nadšený, i rok, ale po 3 leech už fakt budeš upřednostňovávat praktičnost před stylovkou. Teď žena rozváží dětí historikem, Volvem 940. Vzadu je místa hafo, děti mají svoje dveře a ač zpočátku byla děcka ze starého krámu nadšená, tak teď už se začínají stydět (holt 5. a 7. třída a puberta jede v plném proudu). No a to má výhodu, děti jdou do školy už raději samy![]()
Mne by ta výbava ani nevadila, bolo by to druhé auto do rodiny na odvoz decek pár km + 10 km do práce ... ale na druhú stranu jo, od takového zajimavejšieho auta už by jeden očekával aspoň takovú výbavu ako tempoman...Giew píše: 05 říj 2022 11:01 na českým trhu jo, no... je to bída. to samý v50... když jsem po nich koukal 3 roky nazpět, bylo tu málo těch, který měly tempomat![]()
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
Děkuji už jsem to taky našel.Paťa píše: 20 kvě 2023 06:10 Tady se ta V50 řešila. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80106
Já jsem to hodnotil podle fotek, předtím než jsem objevil vlákno od vedle. Poslední dobou jsem se díval na V50 s motory 2.4 nebo 2.4i v zahraničí a věřte mi, aut je málo a ceny jsou úplně jinde. Ano, teď tam je jedno stříbrné za 3000 euro, ale to snad nechcete srovnávat s tímto. Ty slušné po faceliftu začínají na hranici 10 tisíc euro s nájezdem kolem 100-150 tisíc kilometrů. To, že jste znalec a podle vás to auto má hodnotu 100 tisíc korun, neznamená, že by se mělo prodávat za takovou cenu. Cena určuje trh, já do toho nejdu, protože byla to velká bouračka. Děkuji všem za tipy a názory.jirka87 píše: 20 kvě 2023 06:17 Jestli to za tu cenu vypada skvele,tak napisem smlouvu,posli mi 30 zalohu,ja ji nekde za 100 sezenu a za 150 (aby ta cena zustala porad skvela) ti ji prodam.![]()
Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.
Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .
2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze
"Omlouváme se, ale Vámi požadovanou stránku nemůžeme najít. Zřejmě se nám někam ztratila, a nebo tu ani nikdy nebyla. Vy však nezoufejte a pokračujte na hlavní stranu a zkuste to znovu."Jarda S40 píše: 01 srp 2007 00:32 Než budete mít nějaké dotazy, přečtěte si tento článek https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt . Byl stvořen pro vás, aby vám odpověděl na některé dotazy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé