Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 49
Příspěvky: 849
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#6426 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Poruchy světelných přejezdů:
1) nic nebliká, prostě přejezd je potmě a vlak jede pomaličku a houká - vše je „v pořádku", o poruše se ví a pracuje se na nápravě.

2) nic nebliká, prostě přejezd je potmě a vlak projede plnou rychlostí - s největší pravděpodobností těžké selhání lidského faktoru. Výpravčí či strojvedoucí nesplnil svoje povinnosti, buď jeden nezpravil strojvůdce o rozbitém přejezdu, nebo druhý na to trestuhodně zapomněl. V prostoru mezi Brnem, Břeclaví, Znojmem a Jihlavou vím za posledních 12 let jenom o tomto případu, kdy se strojvedoucí spletl a vedlo to ke srážce. V úseku zastávka Troubsko - stanice Brno - Horní Heršpice byly tehdy tři přejezdy, strojvedoucí omylem prohoukal hned ten první za troubskou zastávkou a ten druhý v pořadí, který však byl vypnutý kvůli poruše a zároveň tam kde měl jet pomalu a houkat, projel normálně. Jeho štěstí bylo že řidic přežil bez následků, ale i tak z toho měl dost problémů. S řidičem policajti taky vydrbali, dali mu malý podíl na nehodě s tím že přejezd byl viditelně úplně zhaslý (neblikalo ani bílé, ani červené světlo) a proto měl v souladu se zákonem dbát zvýšené pozornosti což neudělal - svědkové uvedli že ani nezpomalil, ani se nerozhlédl.

P3946 - K sadům, ul.Klobásova
Martina Ševčíka, Brno, Česko
https://mapy.cz/s/belususuno

https://brnensky.denik.cz/nehody/stary-liskovec-dodavka-se-srazila-s-vlakem20110119.html

https://www.pozary.cz/clanek/38148-foto-v-brne-se-stretla-dodavka-s-vlakem/

Málokdy se přejezd rozbije těsně před vlakem (mně se to za 8 a ¼ roku stalo jednou) a nákladní vlak jsem včas zastavil vysílačkou přes generální stop (funguje to stejně jako strhnutí záchranné brzdy). V okamžiku kdy přejezd padne do poruchového stavu totiž začne zvonit/pískat alarm + se rozsvítí dotyčná barevná indikace (na starších typech indikací) nebo vyskočí tabulka na monitor (u počítačového ovládání) takže to výpravčího ihned upozorní že se s přejezdem děje něco neobvyklého.

3) přejezd bliká bíle a projede přes něj vlak - přejezd, který je v poruchovém stavu, přestane blikat bíle. Pak nastává jedna z těch dvou možností výše.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6427 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

:good: přesně tak jsem to myslel. Diky.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6428 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Ale jak je na starých tratích hlídána pozice vlaku? Nemusí být porucha na "závorách", ale někde v poloze, takže přejezd ani neví, že přes něj jede vlak... Ono se to těžko takhle zpětně dohledává, kor když počítač hlásí, že je všechno v pořádku a já o tom vim uplný kuloví, ale z logiky zabezpečení si dovedu představit spoustu scénářů, kdy "závory" fungují dobře, ale přesto na ně vjíždí vlak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 55
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar

#6429 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od XC60_Bjorn »

Svého času, tak 20 let zpět, se nechaly šraňky spustit dvacetikorunou vhodně přiloženou na správné místo na spoji dvou segmentů kolejí. Předpokládal jsem vždycky, že kovové kolo vlaku propojí obvod jako ta dvacetikoruna a to standardně spustilo závory a blikání.
_________________
XC60 D4 AWD, Polestar, AT, MY16 Obrázek

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#6430 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A co přejezd, kde jsou jen červený světla a bílé světlo má záslepku. Tak a přesně takový tam byl.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 187
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#6431 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

tam se to bere tak jako by byl ten s tim bilym svetlem rozbitej, prijedes a mas jen se zvysenou opatrnosti a rozhlednout se, v pripade potreby zastavit...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6432 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

Proto je tam taky povolená pouze třicítka.

To má přejezd P5806 https://mapy.cz/zakladni?q=p5806&source=traf&id=14780&ds=1&gallery=1&x=14.7048938&y=49.8559570&z=17 a odspodu je tam nějaký zasratý plot, přes který vůbec není vidět,
takže vidíš až když jsi na kolejích a ani zrcadlo tam není :bad:

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 49
Příspěvky: 849
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#6433 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Urvanej píše: 23 led 2023 15:20 Ale jak je na starých tratích hlídána pozice vlaku? Nemusí být porucha na "závorách", ale někde v poloze, takže přejezd ani neví, že přes něj jede vlak...
Vyhodnocovací úseky - zda je v obvodu přejezdu vlak - fungují na dvou základních principech: kolejové obvody a počítače náprav.

Počítače náprav načítají a odečítají nápravy a zároveň dokáží určit směr jízdy vlaku. Co jeden na začátku obvodu načte, druhý na konci musí odečíst. Pokud je mezi nimi nesoulad --> obvod se tváří jako obsazený a na přejezdu je výstraha. Taky to má nějaký autodiagnostický prvek a pokud se mu něco nezdá, přejezd jde opět do výstrahy i pokud je obvod přejezdu prázdný. Mají resetovací tlačítko, pokud vykazují chybu a reset nepomůže, přejezd se považuje za porouchaný a jede na něj technická pohotovost.
Indikace - starší provedení (asi nejpřehlednější, mám ho nejraději). Je na něm vidět, že počítač náprav umí svou poruchu zjistit a dá to vědět.
Indikace - starší provedení (asi nejpřehlednější, mám ho nejraději). Je na něm vidět, že počítač náprav umí svou poruchu zjistit a dá to vědět.


Kolejové obvody - tady moc do techniky zabrušovat nebudu, tohle jde mimo mě. Každopádně zjednodušeně řečeno fungují tak že náprava vlaku zkratuje kolejnice, tahle ztráta napětí způsobí odpad relé a releovou logikou se spouští činnost přejezdu.

Největším nepřítelem je povrchová rez kolejnic, proto, pokud se přes přejezd delší dobu nejelo, považovalo se automaticky že je v poruše, vlaku byl sepsán rozkaz k opatrné jízdě a sledoval se pozorně průběh z indikačního panelu přejezdu. V okolí Brna to je stanovené zbytečně přísně na nečinnost 12 a víc hodin, z výluk vím, že přejezd spolehlivě pracoval i po deštích a dvoutýdenní výluce (po ukončení vícedenní až vícetýdenní výluky se přejezd preventivně považoval za nespolehlivý většinou celé odpoledne a večer, aby vlaky pojížděním kolejí rez odstranily a povinnost sledovat průběh činnosti přejezdu byla po celou tu dobu.). Nicméně já ve svých úsecích nemám přejezd s kolejovými obvody od loňského června, všechny už mi byly postupně zmodernizovány.na nové typy s počítači náprav.
Opatření pro okolí Brna (kolejové obvody)
Opatření pro okolí Brna (kolejové obvody)
Edit: zapomněl jsem napsat že každý přejezd prochází pravidelnou prohlídkou (jsou různé stupně, běžná „měsíční", dvouměsíční až po občasné půlroční, roční... během jedné z nich kolejový obvod zkouší funkčně a proměřují se jeho hodnoty. Ty se následně zapisují do dokumentů a několik let se archivují a musí být dostupné vyšetřovatelům. Naměřené hodnoty musí být v nějaké toleranci, pokud jsou mimo, dělá se oprava, aby parametry seděly.).
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6434 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

Děkuji za nachytření :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6435 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

https://www.rouming.cz/roumingGIF.php?gif=89643

Slušný.
Nechápu proč dojížděl k té koloně. Hned bych to natlačil do nejvíce ke kraji.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#6436 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od xSam »

Warcz, nebyl jsem tam, nechce se mi to úplně soudit, nemám informace. Ale podle tohodle videa bych naplacato řekl, že kamioňáci jsou prostě ču*aci:-(((
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 187
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#6437 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

Taky jsem tam nebyl, nebudu to hodnotit, ale popisu svoji zkusenost co se mi stala nedavno. Vecer, zima, jedu si v pohode, s vedomim toho ze muze byt namraza. takze spis volneji cca 70km/h. celou cestu OK, projedu zatazku a za zatackou treba 800m rovinka totalni zrcadlo. Nekecam z tech 70ti jsem na cca 30 zpomaloval tak 300m. jakejkolik kontakt s brzdou znamenal okamzita ABS a auto storcem. Dokonce i kdyz podradil automat tak se to okamzite zacalo valit do strany a musel sem to korigovat. Takze sem proste jenom sundal nohu z plynu a kontroval volantem a cekal co se stane a jestli ti co jedou proti budou taky tak rozumni a nezacnou dupat na brzdy....

takze do ty kolony taky klidne mohl tak nejak nechtene doklouzat i kdyz to na to nevypada....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#6438 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od tiktak »

Ale musí to bejt hodně blbej a smutnej pocit, když stihneš dobrzdit, odstavíš to někde co nejvíc ke krajnici a za minutu vidíš, jak ti to sešrotuje maďarskej kamion... :cry:
Tak hlavně že ty lidi maj už dnes celkem rozum a co nejdřív z těch aut utíkaj co nejdál za svodidla.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 73
Příspěvky: 1844
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#6439 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od yebat »

No, to je otázka, jestli hned zdrhnout, vyplesknout se někde na tom ledu, nechat se přejet, nebo chvíli počkat v autě, až to kolem přestane lítat. A bejt sapoň trochu krytej.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6440 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od raolsa »

Za mě, pokud bych se dostal do podobné situace, tak zkontroluju zrcátka a pokud by nehrozilo bezprostřední nebezpečí, tak co nejrychleji z auta ven a za svodidla, nebo co nejdál od dálnice.
Myslím, že klučina z videa to udělal rozumně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#6441 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od tiktak »

raolsa píše: 04 úno 2023 23:08
Stejnej názor, stejné řešení - kouknu do zrcátek, jestli se na mne někdo neřítí aktuálně, pokud to jen trochu bude OK, okamžitě všichni vypadneme za svodidla jen tak, jak jsem vstali či stačili bleskově čapnout bundu (pokud to situace dovolí a za 3 minuty to tam bude naštosované, tak buď budu mít čas se do auta vrátit pro "důležité" věci, pokud bude auto na šrot, budu řešit stejně jiné věci...)
Tohle se mi bohudík nestalo (a moc doufám, že nestane), stačilo mi, že mne na takovémhle povrchu, za husté mlhy a sněžení čuník kamióňák na dálnici ustřelil zrcátko a orval lehce bok - v autě manželka, pětiletá dcera v šoku... nic příjemného.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 658
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#6442 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6443 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Urvanej »

podle mě S60I pofl
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#6444 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Nosound89 »

Jasná S80II 8) , S60I nikdy neměla chromy kolem oken a žraloka, S60II má zas protáhlejší zadní světlo.
Naposledy upravil(a) Nosound89 dne 09 úno 2023 06:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 111
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6445 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 132
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#6446 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Deshi »

Ani Fobie nevypadá, že by se to dostalo do kabiny.......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 127
Příspěvky: 658
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#6447 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

tp2.jpg
tp2.jpg (60.34 KiB) Zobrazeno 1114 x
Týpek vylezl a šel si nakoupit na benzinku. Za 4min to bylo v plamenech. Jestli vařil nevím, ale vařič s bombou tam byl.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0t665WGZd1gjsLS9sLdQK1ZETV9aa8Qy9PsMzyiT9qbC9ri99LfM6yHDiYCkVhCuql&id=100064832915276
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#6448 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od f.e.e.t »

Nevim co se děje, jestli erupce na slunci nebo co, ale během 14 dní 3x nehoda OA ani né 5km od baráku. Co těm lidem hrabe...
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6449 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Lachtan »

Přesně tohle jsem si říkal včera - ráno cestou do práce jsem potkal 3 bouračky (všechno na odtahovku) a v noci, když jsem se vracel domů, tak jsem míjel ten smrťák na D6 u Jenče...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 203
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6450 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Mě dneska málem skřípnul kamioňák o zeď ve Žlebech... Na jedný straně zeď na druhý návěs... Na to jaký tam sou zatáčky jel docela rychle a ještě si málo najel... :fool:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“