Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 125
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#6326 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PINĎABC »

Menší rozbor toho incidentu

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#6327 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Vzhledem k tomu, co je na první stránce tohoto topicu, tak "můžu". Jedoucí auto s řidičem bez hlavy, to na silnicích moc často nevidíš.
Slabší povahy neklikat. 18+

https://dodiri.cz/2022/11/18/mrtvola-za-volantem-%f0%9f%87%a9%f0%9f%87%aa/
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

#6328 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Dopi »

Masakr. Někdo si tady vyhlížel Porsche z katalogu, tak se zrovna jedno uvolnilo :-)
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6329 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Kdyby počkal...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 172
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6330 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Lachtan »

Tak to byla opravdu bezhlavá jízda 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 7512
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#6331 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Petr Marek »

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#6332 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6333 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Zas ta rychlost... A to, že policie varuje je úplně k ničemu... Včera(6:30) kokot s Octávkou nalepenej na zadku, lesklá silnice, mlha, zatáčky a prostě musel předjet... Dojel Toyotu, která jela předemnou cca 200m a opět nalepenej na zadku další 3km?

Je to zbytečný... Ty co nedokážou zpomalit budou ve zprávách... Je mě líto hasičů, co na ty mrtvoly musej každej den koukat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#6334 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Giew »

_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 125
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#6335 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PINĎABC »

Smrt nebo slávu, lepší mrtvý jak druhý, na cestu se vylezou tři auta vedle sebe a podobné hesla, jsem taky ctil a prežil jsem. Jen tak dál, hlavně si montuje kamery ať je na co koukat.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 234
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#6336 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Jestli nevzala nikoho sebou, tak je to dobře. Ale to že vyhasl mladý život dobře není... Jakože proč a kam ?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 50
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#6337 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

PINĎABC píše: 25 lis 2022 20:31 Smrt nebo slávu, lepší mrtvý jak druhý, na cestu se vylezou tři auta vedle sebe a podobné hesla, jsem taky ctil a prežil jsem. Jen tak dál, hlavně si montuje kamery ať je na co koukat.
Kdo v mládí neblbnul, že...Na co čekat až se nafoukaj' brzdy, ubrzdím to kvaltem, jel jsem tam x-krát a s těžším nákladem... dokud mi jednou ten kvalt nevyskočil a byl jsem moc rád že jsem traktor z kopce dolů po silnici jakž takž ukočíroval a neskončil smotaný pod vlečkou. Někdo šanci na poučení využije, jiný ne a někdo ji ani nedostane, tak už to prostě chodí.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6338 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PINĎABC píše: 14 lis 2022 14:48 tak dlouho? si to nespleteš. Nevolnost ztráta vědomí, nebo se Tesla vzbouřila a nebo ji někdo řídil na dálku.
vzhledem k tomu, že Teslu mám a vím jak se řídí, tak si dovolím tvrdit, že pokud jsi plašan, tak úplně v klidu zapomeneš, že tam máš ještě brzdový pedál. Celou dobu lze auto řídit "onepedal" pouze plynovým pedálem. Pokud máš ještě navíc zapnutý i autopilot, resp. stačí tempomat, tak nepotřebuješ brzdu ani na dobrzdění za autem před tebou. Auto zastavuje samo. Ujedeš klidně 400km bez použití brzd. Problém nastane, když nic před sebou nemáš. Sundáš nohu z plynu, auto hezky poměrně razantně zpomaluje, ale nezastavuje. Zmatkuješ, tak šlapeš na ten poslední použitý pedál, kterým jsi "aktivoval" zpomalování. No a to je ten plynový. A auto vystřelí vpřed, což nečekáš, tak mačkáš plynový pedál ještě víc ...

Jinak v Tesle jsou samozřejmě hydraulické brzdy, takže kdyby se to auto zbláznilo, tak by bylo minimálně vidět pálení brzd (hádám, že by je motory přepraly), což vidět není, takže brzdy nepoužil. Brzda + plyn současně = akcelerace deaktivována. Na videu není vidět 3. brzdové světlo, které je dost rozměrné = nebrzdil. Lze i vyřadit do neutrálu a to i v "tahu motorů".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 125
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#6339 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PINĎABC »

:good: vyčerpávající vysvětlení.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6340 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 73
Příspěvky: 1867
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#6341 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od yebat »

Sundáš nohu z plynu a okamžitě rekuperuje.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6342 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 226
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6343 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

K Tesle mam poznatek kamarada. Když vam lehne ta 12V baterka v autě, tak auto nenastartujete, ani nerozbrzdite. Odbrzdit ručku jde jenom přes LCD. Postup je připojit na startovaci kabely a docela dlouho počkat až auto naběhne. V připadě kamarada odešel vyhřev baterii ( cca 25K ).

Jinak ano tyhle auta si brzdi automaticky až na vyjimku zimy. Když jsou baterky studeny, tak se nerekuperuje a pro lidi co jezdi na jeden pedal je to taky překvapeni.

Podobne překvapeni zaživaji i řidiči šaliny když vypadne siť. Najednou nejde brzdit rekuperaci a tramvaj se chová jinak.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6344 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

eLzyx píše: 03 pro 2022 18:58
PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
Mít na to finance, koupim si jí... Soused mi ji půjčil a sem unešenej jak z výkonu, tak hlavně z toho ticha. Nechal bych ji celou odhlučnit(velkej hluk od pneumatik) a bylo by to dokonalý...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6345 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

Warcz píše: 03 pro 2022 18:58 K Tesle mam poznatek kamarada. Když vam lehne ta 12V baterka v autě, tak auto nenastartujete, ani nerozbrzdite. Odbrzdit ručku jde jenom přes LCD. Postup je připojit na startovaci kabely a docela dlouho počkat až auto naběhne. V připadě kamarada odešel vyhřev baterii ( cca 25K ).

Jinak ano tyhle auta si brzdi automaticky až na vyjimku zimy. Když jsou baterky studeny, tak se nerekuperuje a pro lidi co jezdi na jeden pedal je to taky překvapeni.

Podobne překvapeni zaživaji i řidiči šaliny když vypadne siť. Najednou nejde brzdit rekuperaci a tramvaj se chová jinak.
s posledními updaty to umí rozpoznat umírající baterii a poměrně zavčasu hlásí nutnou výměnu. Jezdil jsem s tím asi 3 týdny než jsem našel čas na výměnu. Jinak je dost speciální, musí se koupit v Tesle za 4500kč. Už jsem přemýšlel, že oslovím nějakého místního výrobce, jestli by je nezvládl vyrábět. AGM, asi 33Ah, rozměr víceméně standardní, ale klasické automobilové terminály a prohozená polarita

Na to zimní brzdění - používám funkci plánovaného odjezdu, kdy to aspoň trochu ohřeje i baterii a jsem schopen aspoň něco rekuperovat. Jinak ano, při zmrzlé baterii rekuperace nula
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 04 pro 2022 16:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6346 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 19:01
eLzyx píše: 03 pro 2022 18:58
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
Mít na to finance, koupim si jí... Soused mi ji půjčil a sem unešenej jak z výkonu, tak hlavně z toho ticha. Nechal bych ji celou odhlučnit(velkej hluk od pneumatik) a bylo by to dokonalý...
Taky mne to finančně bolelo, ale kalkulace byla jednoduchá. Nějaké ty větší koruny na účtu, kdy na investiční nemovitost málo, dofinancování drahé, inflace jak prase, 21 let staré auto na dvorku. A proti tomu auto, co reálně jezdí zadarmo (mám kus, co má “předplacené” nabíjení forever), výkonu hromada, místa uvnitř habaděj, servisní náročnost teoreticky menší než u Volva … jo, riziko že chcípne baterka. Ale mám 210tkm a 7,5% opotřebení. Návratnost 1M mám spočítanou na 6 let proti S60 2.4T. Roční nájezd kolem 45-50k km.
Původně jsem uvažoval nad V60 T8, ale ceny náhradních dílů jsou z říše nesmyslna. Za tu mikrobaterii do hybrida chtějí víc jak Tesla za 100kWh. Za pomocný elektromotor chce Volvo víc než Tesla za xkrát výkonnější
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 226
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6347 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Mu to auto poslalo report do servisu a appky a umřelo :) ma 100Kwh 4x4 a co nikdo h odtahovky nevěděl, že ručka brzdi jenom zadni kola. Předni se nebrzdi. Odtah byl vyživnej, protože stal v kopci, takže rameno ne, šikmo to natahnout nešlo, takže ho tam ruzně šibovali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 162
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6348 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...

To bych chtěl! Aby mi to při brždění motorem vyrábělo benzín (nebo LPG) :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6349 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

Warcz píše: 04 pro 2022 17:28 Mu to auto poslalo report do servisu a appky a umřelo :) ma 100Kwh 4x4 a co nikdo h odtahovky nevěděl, že ručka brzdi jenom zadni kola. Předni se nebrzdi. Odtah byl vyživnej, protože stal v kopci, takže rameno ne, šikmo to natahnout nešlo, takže ho tam ruzně šibovali.
jo, tohle je nemilé. Ale Tesla se jako jedna z mála automobilek poučila a už do nových aut(po 2021) 12V olověné baterky nedává. Komplet lithium. Jen je škoda, že to nejde retrofitit do starých aut.
U těch starých vehiklů je dobré vědět, jak se dostat na 12V "port", aby auto ožilo. Asistenční služby tohle moc často neznají. Leckdy ten odtah ani není potřeba.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 226
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6350 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Kde tam vůbec je ? Já jenom vím, že je někde vepředu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“