Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5462
Registrován: 6 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Zas ta rychlost... A to, že policie varuje je úplně k ničemu... Včera(6:30) kokot s Octávkou nalepenej na zadku, lesklá silnice, mlha, zatáčky a prostě musel předjet... Dojel Toyotu, která jela předemnou cca 200m a opět nalepenej na zadku další 3km?

Je to zbytečný... Ty co nedokážou zpomalit budou ve zprávách... Je mě líto hasičů, co na ty mrtvoly musej každej den koukat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 563
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Giew »

_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5234
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PINĎABC »

Smrt nebo slávu, lepší mrtvý jak druhý, na cestu se vylezou tři auta vedle sebe a podobné hesla, jsem taky ctil a prežil jsem. Jen tak dál, hlavně si montuje kamery ať je na co koukat.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5838
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Jestli nevzala nikoho sebou, tak je to dobře. Ale to že vyhasl mladý život dobře není... Jakože proč a kam ?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1085
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

PINĎABC píše: 25 lis 2022 20:31 Smrt nebo slávu, lepší mrtvý jak druhý, na cestu se vylezou tři auta vedle sebe a podobné hesla, jsem taky ctil a prežil jsem. Jen tak dál, hlavně si montuje kamery ať je na co koukat.
Kdo v mládí neblbnul, že...Na co čekat až se nafoukaj' brzdy, ubrzdím to kvaltem, jel jsem tam x-krát a s těžším nákladem... dokud mi jednou ten kvalt nevyskočil a byl jsem moc rád že jsem traktor z kopce dolů po silnici jakž takž ukočíroval a neskončil smotaný pod vlečkou. Někdo šanci na poučení využije, jiný ne a někdo ji ani nedostane, tak už to prostě chodí.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PINĎABC píše: 14 lis 2022 14:48 tak dlouho? si to nespleteš. Nevolnost ztráta vědomí, nebo se Tesla vzbouřila a nebo ji někdo řídil na dálku.
vzhledem k tomu, že Teslu mám a vím jak se řídí, tak si dovolím tvrdit, že pokud jsi plašan, tak úplně v klidu zapomeneš, že tam máš ještě brzdový pedál. Celou dobu lze auto řídit "onepedal" pouze plynovým pedálem. Pokud máš ještě navíc zapnutý i autopilot, resp. stačí tempomat, tak nepotřebuješ brzdu ani na dobrzdění za autem před tebou. Auto zastavuje samo. Ujedeš klidně 400km bez použití brzd. Problém nastane, když nic před sebou nemáš. Sundáš nohu z plynu, auto hezky poměrně razantně zpomaluje, ale nezastavuje. Zmatkuješ, tak šlapeš na ten poslední použitý pedál, kterým jsi "aktivoval" zpomalování. No a to je ten plynový. A auto vystřelí vpřed, což nečekáš, tak mačkáš plynový pedál ještě víc ...

Jinak v Tesle jsou samozřejmě hydraulické brzdy, takže kdyby se to auto zbláznilo, tak by bylo minimálně vidět pálení brzd (hádám, že by je motory přepraly), což vidět není, takže brzdy nepoužil. Brzda + plyn současně = akcelerace deaktivována. Na videu není vidět 3. brzdové světlo, které je dost rozměrné = nebrzdil. Lze i vyřadit do neutrálu a to i v "tahu motorů".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5234
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PINĎABC »

:good: vyčerpávající vysvětlení.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5462
Registrován: 6 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1995
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od yebat »

Sundáš nohu z plynu a okamžitě rekuperuje.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

K Tesle mam poznatek kamarada. Když vam lehne ta 12V baterka v autě, tak auto nenastartujete, ani nerozbrzdite. Odbrzdit ručku jde jenom přes LCD. Postup je připojit na startovaci kabely a docela dlouho počkat až auto naběhne. V připadě kamarada odešel vyhřev baterii ( cca 25K ).

Jinak ano tyhle auta si brzdi automaticky až na vyjimku zimy. Když jsou baterky studeny, tak se nerekuperuje a pro lidi co jezdi na jeden pedal je to taky překvapeni.

Podobne překvapeni zaživaji i řidiči šaliny když vypadne siť. Najednou nejde brzdit rekuperaci a tramvaj se chová jinak.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5462
Registrován: 6 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

eLzyx píše: 03 pro 2022 18:58
PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
Mít na to finance, koupim si jí... Soused mi ji půjčil a sem unešenej jak z výkonu, tak hlavně z toho ticha. Nechal bych ji celou odhlučnit(velkej hluk od pneumatik) a bylo by to dokonalý...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

Warcz píše: 03 pro 2022 18:58 K Tesle mam poznatek kamarada. Když vam lehne ta 12V baterka v autě, tak auto nenastartujete, ani nerozbrzdite. Odbrzdit ručku jde jenom přes LCD. Postup je připojit na startovaci kabely a docela dlouho počkat až auto naběhne. V připadě kamarada odešel vyhřev baterii ( cca 25K ).

Jinak ano tyhle auta si brzdi automaticky až na vyjimku zimy. Když jsou baterky studeny, tak se nerekuperuje a pro lidi co jezdi na jeden pedal je to taky překvapeni.

Podobne překvapeni zaživaji i řidiči šaliny když vypadne siť. Najednou nejde brzdit rekuperaci a tramvaj se chová jinak.
s posledními updaty to umí rozpoznat umírající baterii a poměrně zavčasu hlásí nutnou výměnu. Jezdil jsem s tím asi 3 týdny než jsem našel čas na výměnu. Jinak je dost speciální, musí se koupit v Tesle za 4500kč. Už jsem přemýšlel, že oslovím nějakého místního výrobce, jestli by je nezvládl vyrábět. AGM, asi 33Ah, rozměr víceméně standardní, ale klasické automobilové terminály a prohozená polarita

Na to zimní brzdění - používám funkci plánovaného odjezdu, kdy to aspoň trochu ohřeje i baterii a jsem schopen aspoň něco rekuperovat. Jinak ano, při zmrzlé baterii rekuperace nula
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 04 pro 2022 16:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 19:01
eLzyx píše: 03 pro 2022 18:58
je to dost návykové, občas se mi ve Volvu stane, že dojíždím do křižovatky za nějakým autem a divím se proč to kua nebrzdí :oops: Jo aha, musím šlapat na brzdu :pardon:

Každopádně dost to šetří elektriku (tvrdí se, že se dá narekuperovat až 30% energie zpátky) a taky destičky (mám najeto 210tkm, jsou původní a ještě nějaký ten pátek vydrží)
Mít na to finance, koupim si jí... Soused mi ji půjčil a sem unešenej jak z výkonu, tak hlavně z toho ticha. Nechal bych ji celou odhlučnit(velkej hluk od pneumatik) a bylo by to dokonalý...
Taky mne to finančně bolelo, ale kalkulace byla jednoduchá. Nějaké ty větší koruny na účtu, kdy na investiční nemovitost málo, dofinancování drahé, inflace jak prase, 21 let staré auto na dvorku. A proti tomu auto, co reálně jezdí zadarmo (mám kus, co má “předplacené” nabíjení forever), výkonu hromada, místa uvnitř habaděj, servisní náročnost teoreticky menší než u Volva … jo, riziko že chcípne baterka. Ale mám 210tkm a 7,5% opotřebení. Návratnost 1M mám spočítanou na 6 let proti S60 2.4T. Roční nájezd kolem 45-50k km.
Původně jsem uvažoval nad V60 T8, ale ceny náhradních dílů jsou z říše nesmyslna. Za tu mikrobaterii do hybrida chtějí víc jak Tesla za 100kWh. Za pomocný elektromotor chce Volvo víc než Tesla za xkrát výkonnější
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Mu to auto poslalo report do servisu a appky a umřelo :) ma 100Kwh 4x4 a co nikdo h odtahovky nevěděl, že ručka brzdi jenom zadni kola. Předni se nebrzdi. Odtah byl vyživnej, protože stal v kopci, takže rameno ne, šikmo to natahnout nešlo, takže ho tam ruzně šibovali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5452
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

PetrXC70 píše: 03 pro 2022 17:56 To jak Tesla "brzdí" bez použití brzdovýho pedálu mě hodně překvapilo...

To bych chtěl! Aby mi to při brždění motorem vyrábělo benzín (nebo LPG) :D

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

Warcz píše: 04 pro 2022 17:28 Mu to auto poslalo report do servisu a appky a umřelo :) ma 100Kwh 4x4 a co nikdo h odtahovky nevěděl, že ručka brzdi jenom zadni kola. Předni se nebrzdi. Odtah byl vyživnej, protože stal v kopci, takže rameno ne, šikmo to natahnout nešlo, takže ho tam ruzně šibovali.
jo, tohle je nemilé. Ale Tesla se jako jedna z mála automobilek poučila a už do nových aut(po 2021) 12V olověné baterky nedává. Komplet lithium. Jen je škoda, že to nejde retrofitit do starých aut.
U těch starých vehiklů je dobré vědět, jak se dostat na 12V "port", aby auto ožilo. Asistenční služby tohle moc často neznají. Leckdy ten odtah ani není potřeba.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Kde tam vůbec je ? Já jenom vím, že je někde vepředu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4169
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Nosound89 »

S tou rekuperací je to pravda a ani jsem tomu nevěřil kolik se dá dostat zpět. Brácha si koupil elektrickou konu, testujeme zatím cca dva týdny, takže nic moc, ale opravdu 1/3 - 1/2 se dá vrátit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od eLzyx »

Warcz píše: 04 pro 2022 18:35 Kde tam vůbec je ? Já jenom vím, že je někde vepředu.
jj, u staré TMS se musí vyndat frunk aby jsi se dostal k baterce. Což jsou 4 šrouby. Ale k terminálům se dá dostat obvykle bez nutnosti použít nářadí. U staré TMS s tím černým nosem čapneš držák RZ a škubneš. Upadne skoro celý čumák a pod ním jsou terminály. Připojíš 12V a necháš tu v autě dobít. Až auto ožije, tak si ho odemkneš.
U ostatních modelů je přístup přes krytku na tažné oko. Buďto jsou tam šňůrky na odjištění kapoty (TMX), nebo dva kontakty, které při připojení 12V odemknou kapotu (funkční pouze pokud je 12V off). Pak už se dostaneš k obložení frunku, které vyškubeš a pod tím je baterka. Dobiješ, funguješ.

Co je důležité, tak v případě dojetí s 0% s HV baterkou nekoumat nic v autě, nenechat 12V vybít, všechno vypnout, počkat na pomoc. Právě kvůli odjištění brzdy, ale třeba i zařazení "D" v případě tažení = nabíjení auta přes vynucenou rekuperaci.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

KubasCZ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem
Vůz: XC70 T6 AWD

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od KubasCZ »

_________________
Je: Volvo XC70 T6 AWD 210kW MY10 Obrázek
Bylo: Volvo V70II AWD D5 136kW MY06 Obrázek

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5452
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

Ani jsem si nevšiml včera, že by něco v údolí houkalo. Ale jak to dokázal na rovině před radnicí, to teda nevím.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5462
Registrován: 6 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14006
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od raolsa »

By mě zajímalo v čem seděl. Jestli v tom červeným, tak to nevypadá zase tak moc pomuchlaně - nepřipoutaný? Jestli v tom šedivým, tak tam to byl boční náraz, tam se mohlo stát cokoli.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3549
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od dumi.cz »

podle videa rikali v tom stribrnem
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé