že chcípnu za volantem. Osud sice neochčiju, ale valná většina má možnost volby, jestli pojede v 20 let starym Renault Clio nebo něčem bezpečnějšim.
Upřímnou soustrast pozůstalým

Nema cenu konstruovat za limit ktery lidske telo neprezije, na strese kterou mame (ve vetsich vozech) napr. 20cm od hlavy neni zadna deformacni zona v tomle pripade neni kde brat prostor - kdyz bys udelal tak pevnou klec stejne by ti samotne pretizeni klidne utrhlo hlavu...PINĎABC píše:bych si myslel, že zrovna tohle saab ustojí
Jako rekni vyrobcum v dobe kdy kazdy kilo dolu znamena mensi emise ze by tam meli dat vic oceli... dobry vtip.Ejdou Rotacak píše:Myslím, že to smysl má - extra tuhá střecha. Nejsou jen pády z 15 metrů na placku. Občas se na auto může převrátit při nehodě třeba návěs - když je prázdnej, tak to extra tuhá střecha/ochranná klec podrží. To samé stromy, lampy a jiné překážky. Normální osobák neudrží na střeše skoro nic. Divim se, že to do aut nemontujou na požádání sériově. Určitě existuje konstrukční řešení, které by zbytečně nenarušovalo eleganci kokpitu.....i když, mě by ty trubky ani nevadily
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé