
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: C 70
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu... 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jel jsem kolem toho dneska 3x, jediný co mě překvapilo bylo, jak schnilej ten tranzit pod slupkou je...strašný auto. Jel jsem ve 3/4 na 12 do lípy nic, za 15 min zpátky a už byly sanity, policajci i hasiči, to byl fofr, chválím....LADA11 píše:jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu...

_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: C 70
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony.... 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ten Transit je moc hezky rozebranejLADA11 píše:Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk...

No nicméně mě se tohle stalo s Patrolem a velice přetíženým vlekem na německý dálnici... Chytlo to rytmus a a pak už jsem jenom koukal, jak na mě juká vozejk do pravýho a do levýho zrcátka... měl jsem k dispozici celkem 3 pruhy včetně odstavného a stačily mi jen tak tak... kolegové, co jeli za náma říkali, že vozejk měl kola ve vzduchu zhruba metr (což krz zrcátka i tak vypadalo) a Patrol prej tak 20-30 čísel... Byli jsme tak 1 Nm od toho, abychom se tam vyváleli... Hezká Kobra 11, z vozejku nám vyletěl kufr se samolepkama a letákama, rozsekal se a poctil celé okolí...
Tímto zpětně děkuji za pohotovost všem, co jeli okolo, když jsem viděl, jak všichni brzdí, až se jim od pneumatik kouří, tak mi nebylo dobře... jeden kamión udělal tak 10m černý čáry...
A k příčině? extrémně špatný vozejk navíc extrémně přeložený... plus řidičská chyba na mý straně (nedal jsem si pozor na rychlost, rozkývalo se mi to asi v 95 km/h. A musím říct, že je to nejhorší zážitek, který jsem kdy měl... ten pocit bezmoci, kdy auto jelo tu vlnovku naprosto bez závislosti na mé vůli (jen jsem horko těžko mírnil amplitudu), byl opravdu odporný...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.LADA11 píše:...sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: ...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóruhroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.


_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
presne tak, bez ohladu na to ci vola cudzinec alebo buzerantjou81 píše:nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid

-
Offline
- Příspěvky: 498
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Náhodou já už jsem si na pobyt v jiné zemi zvykl 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nj letěl jsem do obi abych byl na oběd zpátky, možná to bylo u chlup dřív, každopádně díky bohu že netrefil mě:) ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?LADA11 píše:Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony....
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Postupné nahrazování byl plán, od kterého se z logických důvodů ustoupilo. V tomhle případě bylo volání 112 asi oprávněné, neb bylo třeba záchranky, hasičů i policie. Ale pokud člověk potřebuje pouze jednu složku, je lepší volat přímo ji. Operátor na 112 není v přímém spojení s konkrétními složkami, z čehož pak právě pramení ono hledání apod.jou81 píše:Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóruhroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla./
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To novej bych dal do uvozovekpetr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?

Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT

Ale škoda ho...
A Transit nezklamal

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Sibr píše:To novej bych dal do uvozovekpetr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?![]()
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT![]()
Ale škoda ho...
A Transit nezklamalshnilej až do morku rámu...

jinak defender strašný, uvažoval jsem o jeho koupi, ale žádný rejd, pro zapojení uzávěrky se musí vyšlapovat spojka, prostě do terénu naprosto hrozný a na silnici ještě o kus horší, tranzit no comment, spotřební zboží
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 4084
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...Sibr píše: Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
možná ještě Patrol (netušim co s tim spáchali v poslední době) a hodně se mi líbil Suzuki Samurai, to vozítko se nezdá, v terénu nezmar...dali píše: Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tak, Defender je (nebo ještě nedavno byl) jeden z mála poctivých off-roadů, ne hračka pro bohaté. Do výčtu bych přidal Suzuki Jimmy, minimálně první generace projela věci, že jsem čuměl - holt malé a lehké autí s vysokým podvozkem.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejtepetr S60 píše:a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.


_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jasně, průchodnost terénem super, ale jen kvůli tomu si dneska auto nikdo nekoupí.hroch32 píše:Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejtepetr S60 píše:
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..). To ale nic nemění na tom, že Defender (ale i Discovery) dokáží projet mnohem víc, než všelijaké takyoffroady, co si pořizují bohatší spoluobčané jako prestižní vozítka (nic proti tomu). S čímpa se jezdilo Camel Trophy? S Defendrem, a mělo to svůj důvod
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
MOHLI BYSTE PROSÍM DISKUSE ODBOČUJÍCÍ OD TÉMATU ŘEŠIT JINDE? DÍKY.petr S60 píše:a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Celkem známý vrak V70 R (tipuju podle lakovaných klik a Z nárazníku)
Nevím, školy nemám, ale to asi řidič nevydejchal...
Nevím, školy nemám, ale to asi řidič nevydejchal...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mazec




_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Chtělo by to zapracovat na SIPS
I když tady možná na BIPS (bottom impact protection system)

I když tady možná na BIPS (bottom impact protection system)

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ani sips a podobny ficury vas nezachrani pokud je rychlost neprimerena...nekde jsem videl test jak zboku pustili na S60ku motorku ve 100km rychlosti a prolitla jim jako bush Irakem...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 498
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ty srnky jsou svině tvrdý ! 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé